Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei maksanut kahvia ekoilla treffeillä

Vierailija
25.06.2026 |

Olen muuten kyllä tasa-arvon kannalla, mutta minusta miehen pitää tarjota ekoilla treffeillä. Ihana mies muuten, mutta harmittaa tuo. Jatkaisitko tapailua, jos ekat treffit oli tuollainen?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutan jälleen, että laatutoosan hinta on työmiehen viikkopalkka. Ei kahvikuppi.

Niin siis h uoran. Tavallinen nainen on h uoraa laadukkaampi koska ei myy itseään satunnaisille miehille rahasta. Sori siitä.

Vierailija
42/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole, että aina se mies maksaisi. Kumpi pyysi sinne treffeille ja ehdotti kahville menemistä? Mitä sovitte maksamisesta vai ettekö sopineet mitään? Tämmöiset vähän sitten vaikuttavat siihen, mihin pitää varautua.

Se maksaa aina, jolla on enemmän rahaa ja isommat tulot. Jos toinen 50% leikatulla toimeentulotuella, niin sen ei tarvitse maksaa koskaan paitsi jos molemmat ovat, niin silloin molemmat maksavat omat kahvinsa.

Joo ja mies sitten on raskaana, synnyttää ja hoitaa lapsia kun nainen käy työssä elättääkseen miestä ja lasta vai? Jep jep. 

Jos ette kestä sitä että mies elättää niin sitten ryhdytte homosuhteeseen.

Mitä jos mies maksaa naisen kahvin, mutta nainen ei annakaan p*llua. Se kyrsii miestä aivan sairaasti. Siksi on parempi, ettei mene ollenkaan mihinkään kahvilaan vaan johonkin ilmaistreffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole, että aina se mies maksaisi. Kumpi pyysi sinne treffeille ja ehdotti kahville menemistä? Mitä sovitte maksamisesta vai ettekö sopineet mitään? Tämmöiset vähän sitten vaikuttavat siihen, mihin pitää varautua.

Se maksaa aina, jolla on enemmän rahaa ja isommat tulot. Jos toinen 50% leikatulla toimeentulotuella, niin sen ei tarvitse maksaa koskaan paitsi jos molemmat ovat, niin silloin molemmat maksavat omat kahvinsa.

Joo ja mies sitten on raskaana, synnyttää ja hoitaa lapsia kun nainen käy työssä elättääkseen miestä ja lasta vai? Jep jep. 

Jos ette kestä sitä että mies elättää niin sitten ryhdytte homosuhteeseen.

No lipsahtihan se sieltä.

Tasa-arvosta puhuit, mutta elättäjää olit kuitenkin etsimässä. Onneksi tuo mies hiffasi kupletin juonen ja ei lähtenyt ollenkaan elättäjän rooliin. Näin hänkin säästyi seuraavaan parempaan tasa-arvoiseen kohtaamiseen.

Vierailija
44/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli mutta en tietenkään jatkaisi enkä ylipäätään todennäköisesti päätyisi treffeille, missä mies yrittää ujuttaa naisen maksamaan. Kyllä sen yleensä voi aistia jo etukäteen onko mies pilluloinen vai kunniallinen.

Palstalla enemmän lokkeja kuin kauppatorilla kesäpäivänä. 

Niin miehiä lokkeilemassa ilmaisia seksipalveluksia via? Totta. 

Jos mies haluaa naisen, hän on husband eli huolehtii naisesta. Jos miehellä ei ole varaa huolehtia naisesta niin pankoot vaikka jotain miestä peräaukkoon. Ei kiinnosta.

Ja mies, joka rupeaa ulisemaan jostain tasa-arvoasioista, kun naiselle pitäisi tarjota kahden euron kahvikuppi, vaikka muulloin eivät tasa-arvoasiat niin nappaa. En usko, että on kovin houkutteleva.

Vierailija
45/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistutan jälleen, että laatutoosan hinta on työmiehen viikkopalkka. Ei kahvikuppi.

Niin siis h uoran. Tavallinen nainen on h uoraa laadukkaampi koska ei myy itseään satunnaisille miehille rahasta. Sori siitä.

Ai on vai? Pitääpä kokeilla. Kahviko oli se hinta?

Vierailija
46/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä maksaa myöhemmin, jos varmistuu, ettet ole treffeillä vain nauttimassa ilmaisia virvokkeita ilman aikomustakaan tavata uudelleen? Tai sitten ei.

Meinaat, että joku viettäisi parii tuntia epämiellyttävässä seurassa kahden euron kahvin takia. Niinkö itse tekisit? Niinkö pihi sä olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi herrasmiehen tarjota

Mutta katsokaapa youtubesta gold digger prank hakusanalla niin kahvit on kyllä pieni vaatimus. 

Nojoo. Jos on kyseessä ekat treffit naisen kanssa jota ei tunne ja hän vaatii hienoa illallista shamppanjoineen, niin silloin häntä voi epäillä goddiggeriksi tai muuten vaan lellityksi. Mutta hänen kanssaan ei tarvikaan lähteä ulos.

Vierailija
48/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.

Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.

Jos mies haluaa tasa-arvoisen parisuhteen niin sitten menee sellaiseen toisen miehen kanssa joka myrkyttää hänenkin kehoaan spermalla eikä tuota jälkeläisiä. Sellainen suhde toimii 50/50 periaatteella.

Niin, jos mies hakee 50/50 kaverisuhdetta miksei ryhdy gayksi?

Totta. Jos haluaa 50/50 suhteen, niin silloin pitää saada myös pippeliä yhtä paljon kuin antaa. Eli mieskumppani on se ratkaisu. Nainen ei mitenkään voi toteuttaa tuota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli mutta en tietenkään jatkaisi enkä ylipäätään todennäköisesti päätyisi treffeille, missä mies yrittää ujuttaa naisen maksamaan. Kyllä sen yleensä voi aistia jo etukäteen onko mies pilluloinen vai kunniallinen.

Palstalla enemmän lokkeja kuin kauppatorilla kesäpäivänä. 

Niin miehiä lokkeilemassa ilmaisia seksipalveluksia via? Totta. 

Jos mies haluaa naisen, hän on husband eli huolehtii naisesta. Jos miehellä ei ole varaa huolehtia naisesta niin pankoot vaikka jotain miestä peräaukkoon. Ei kiinnosta.

Ilmeisesti sun piti kirjoittaa husbandin sijasta client. Jos nainen on maksullinen, sitten minulla on muutamia vaatimuksia.
 

Vierailija
50/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en olisi ostanut edes itselleni kahvia tuossa tilanteessa.

Naisille vinkki: lähtekää menemään jos mies ei tarjoa tai sano ettet ota mitään sitten.

Tai sitten nainen voi tilata itselleen kahvin ja leivonnaisen, ja istua johonkin pöytään, missä on söpö mies ja vapaata tilaa. Uusi treffi/juttelukumppani löytyy hetkessä. Ja hänestä tietää, ettei hän ole kahviloita välttelevä kellaripuristi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.

Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.

Jos mies haluaa tasa-arvoisen parisuhteen niin sitten menee sellaiseen toisen miehen kanssa joka myrkyttää hänenkin kehoaan spermalla eikä tuota jälkeläisiä. Sellainen suhde toimii 50/50 periaatteella.

Jos nainen haluaa tasa-arvoisen suhteen niin kaivaa kiltisti kuvettaan ja maksaa omat kahvinsa. Spermat voi saada sitten lahjaksi myöhemmin.

Spermat on halvinta valuuttaa maailmassa

Aika kallista on itse asiassa. Loppuasiakkaalle julkisessa toki (poislukien asiakasmaksut) lähes ilmaista, mutta varastointi ja säilytys maksaa kyllä valtiolle ihan kohtuullisesti. 

Niin halpaa on että miehet lypsävät sitä itsestään yksinäisinä tunteina tumputtaessaan aikuisviihteelle hikisessä kämpässään läppäriltä ja heittävät tämän ihanan paperin roskiin tai wc pönttöön. Jos olisi kallista, kaikki sperma olisi varastoitu ja kaupattu kalliilla.

Ja kahvi oikealle naiselle, kenen kanssa voi myöhemmin saada seksiä on liian kallis investointi.

En sentään niin epätoivoinen ole, että ihan kaikille maksaisin kahvit. Jos ei minimikriteerit täyty, en maksa kahvia edes, tä on helpoin tapa viestiä naiselle tilanne. 

Kaikille? Sä et saa edes yhtä.

Vierailija
52/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot vaan niin ällö, ettei mies halua nähdä sua enää. Hyvä niin.

Eikun treffimiehelle selkis, että on treffeillä miehen kanssa, koska sehän ap 100% varmasti on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole, että aina se mies maksaisi. Kumpi pyysi sinne treffeille ja ehdotti kahville menemistä? Mitä sovitte maksamisesta vai ettekö sopineet mitään? Tämmöiset vähän sitten vaikuttavat siihen, mihin pitää varautua.

Totta. Se joka kutsui treffeille, maksaa. Paitsi jos kutsuttu ei suostu treffipaikkaan ja haluaa jonnekin kalliimpaan syömään.

Vierailija
54/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tuli luettua näitä ketjuja. 
Ennen ajattalin, että on yksi ja sama kuka maksaa joten miksipä en minä. Nyt en todellakaan tule tarjoamaan treffeillä kahvia ja pullaa yhtään kenellekään. 
Sillä varmistuu ettei nainen ajattele kuin prostituoitu. Eli, että mies on loinen jos yrittää "saada ilmaiseksi". Tai ettei nainen ole gold digger, joka käyttää kahvin tarjoamista ensimmäisenä testinä sille kuinka hyvin miehen kukkaron nyörit aukeavat tulevaisuudessa. Tai, että nainen näkee parisuhteen epätasapainoisena järjestelynä, jossa miehen on kompensoitava rahalla kaikkea mitä naiselta saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.

Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.

Kertoo paljon  miehen käytöstavoista, jos ei parin euron kahvia edes tarjoidu maksamaan.

Tai asenteesta naisia kohtaan. Joka tapauksessa turnoff.

Jos ei ole oikeasti varaa kahviin, niin sitten voi kertoa sen rehellisesti ja mennä vaikka ulos kävelytreffeille. Kaikilla on joskus tilanteita, kun rahat on vähissä.

Vierailija
56/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielitkö mällit mällykkeet?

Vierailija
57/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole, että aina se mies maksaisi. Kumpi pyysi sinne treffeille ja ehdotti kahville menemistä? Mitä sovitte maksamisesta vai ettekö sopineet mitään? Tämmöiset vähän sitten vaikuttavat siihen, mihin pitää varautua.

Se maksaa aina, jolla on enemmän rahaa ja isommat tulot. Jos toinen 50% leikatulla toimeentulotuella, niin sen ei tarvitse maksaa koskaan paitsi jos molemmat ovat, niin silloin molemmat maksavat omat kahvinsa.

Joo ja mies sitten on raskaana, synnyttää ja hoitaa lapsia kun nainen käy työssä elättääkseen miestä ja lasta vai? Jep jep. 

Jos ette kestä sitä että mies elättää niin sitten ryhdytte homosuhteeseen.

Ei ne voi. Jos mies alkaa suhteeseen toisen miehen kanssa, toisella on aina isompi/hienompi/suonikkaampi/(tähän joku tyhmä kriteeri) penis, eikä kateellinen mies kestä tätä.

Vierailija
58/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli mutta en tietenkään jatkaisi enkä ylipäätään todennäköisesti päätyisi treffeille, missä mies yrittää ujuttaa naisen maksamaan. Kyllä sen yleensä voi aistia jo etukäteen onko mies pilluloinen vai kunniallinen.

Palstalla enemmän lokkeja kuin kauppatorilla kesäpäivänä. 

Niin on, kauhea raakkuminen ja siipien räplätys vain käy

 

>KRAAA!

Vierailija
59/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä maksaa myöhemmin, jos varmistuu, ettet ole treffeillä vain nauttimassa ilmaisia virvokkeita ilman aikomustakaan tavata uudelleen? Tai sitten ei.

Meinaat, että joku viettäisi parii tuntia epämiellyttävässä seurassa kahden euron kahvin takia. Niinkö itse tekisit? Niinkö pihi sä olet?

Missään kahvilassa ei ole kahden euron kahvia. Biltemassa ja Ikeassa maksaa kahvi 1€. Yhden euron kahvin voi tarjota naiselle ensitreffeillä. Seuraavaksi kallein kahvi maksaa jo 4€. Se on jo liian kallis tarjottavaksi.

Vierailija
60/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli mutta en tietenkään jatkaisi enkä ylipäätään todennäköisesti päätyisi treffeille, missä mies yrittää ujuttaa naisen maksamaan. Kyllä sen yleensä voi aistia jo etukäteen onko mies pilluloinen vai kunniallinen.

Samalla logiikalla nainen on munaloinen