Lue keskustelun säännöt.
Puolan Tusk: Naton itärajan tilanne on erittäin epävakaa
Kommentit (5)
hyviä uutisiahan tuo ketju on täynnä, ryssssällä ei kovin hyvin pyyhi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja mitähän Venäjä hyötyisi hyökätessään johonkin Natomaahan.
Miksi se niin tekisi? Kertokaa ihmeessä..
No mitä ihmettä melskaatte siellä itärajalla? Kyllä jotkut on nniiiiiiin sotakiimaisia, omistavat vissiin sotateollisuuden osakkeita, niin pitäähän sitä massia saada. Putlerin ja Trumputtimen kaverit tarttee fyrkkaa aina vain, lisää lisää.
Ettekö te osaa yhdistellä ollenkaan palasia yhteen. Ne toistaa 2 asiaa, Ukraina "on voitolla" ja Venäjä on tulossa tänne. Se tarkottaa sitä että teille sanotaan kahdesti että antakaa lisää rahaa Ukrainalle. Kumpikaan noista väitteistä ei pidä edes paikkaansa.
Eipä mitään, tehkää nuoret lapsia ja unelmoikaa isosti! Älkää toki välittäkö siitä, että poliitikot huutavat sutta niin että korvissa kaikuu.