Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei maksanut kahvia ekoilla treffeillä

Vierailija
25.06.2026 |

Olen muuten kyllä tasa-arvon kannalla, mutta minusta miehen pitää tarjota ekoilla treffeillä. Ihana mies muuten, mutta harmittaa tuo. Jatkaisitko tapailua, jos ekat treffit oli tuollainen?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen maksaa itse omat kahvinsa 

Vierailija
22/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.

Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.

Jos mies haluaa tasa-arvoisen parisuhteen niin sitten menee sellaiseen toisen miehen kanssa joka myrkyttää hänenkin kehoaan spermalla eikä tuota jälkeläisiä. Sellainen suhde toimii 50/50 periaatteella.

Jos nainen haluaa tasa-arvoisen suhteen niin kaivaa kiltisti kuvettaan ja maksaa omat kahvinsa. Spermat voi saada sitten lahjaksi myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen maksaa itse omat kahvinsa 

T.pihi incel Jorma hikisestä yksiöstä Keuruulta,tuet tulee vasta ens kuun jälkeen

Vierailija
24/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.

Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.

Jos mies haluaa tasa-arvoisen parisuhteen niin sitten menee sellaiseen toisen miehen kanssa joka myrkyttää hänenkin kehoaan spermalla eikä tuota jälkeläisiä. Sellainen suhde toimii 50/50 periaatteella.

Jos nainen haluaa tasa-arvoisen suhteen niin kaivaa kiltisti kuvettaan ja maksaa omat kahvinsa. Spermat voi saada sitten lahjaksi myöhemmin.

Spermat on halvinta valuuttaa maailmassa

Vierailija
25/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se kuitenkin maksoi seksistä kanssasi?

Vierailija
26/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.

Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.

Jos mies haluaa tasa-arvoisen parisuhteen niin sitten menee sellaiseen toisen miehen kanssa joka myrkyttää hänenkin kehoaan spermalla eikä tuota jälkeläisiä. Sellainen suhde toimii 50/50 periaatteella.

Jos nainen haluaa tasa-arvoisen suhteen niin kaivaa kiltisti kuvettaan ja maksaa omat kahvinsa. Spermat voi saada sitten lahjaksi myöhemmin.

Spermat on halvinta valuuttaa maailmassa

Aika kallista on itse asiassa. Loppuasiakkaalle julkisessa toki (poislukien asiakasmaksut) lähes ilmaista, mutta varastointi ja säilytys maksaa kyllä valtiolle ihan kohtuullisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi ostanut edes itselleni kahvia tuossa tilanteessa.

Vierailija
28/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, ettei ole naiselle kovin suuri menetys mies, joka ulisee, kun pitäisi tarjota kahvi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.

Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.

Jos mies haluaa tasa-arvoisen parisuhteen niin sitten menee sellaiseen toisen miehen kanssa joka myrkyttää hänenkin kehoaan spermalla eikä tuota jälkeläisiä. Sellainen suhde toimii 50/50 periaatteella.

Jos nainen haluaa tasa-arvoisen suhteen niin kaivaa kiltisti kuvettaan ja maksaa omat kahvinsa. Spermat voi saada sitten lahjaksi myöhemmin.

Spermat on halvinta valuuttaa maailmassa

Aika kallista on itse asiassa. Loppuasiakkaalle julkisessa toki (poislukien asiakasmaksut) lähes ilmaista, mutta varastointi ja säilytys maksaa kyllä valtiolle ihan kohtuullisesti. 

Niin halpaa on että miehet lypsävät sitä itsestään yksinäisinä tunteina tumputtaessaan aikuisviihteelle hikisessä kämpässään läppäriltä ja heittävät tämän ihanan paperin roskiin tai wc pönttöön. Jos olisi kallista, kaikki sperma olisi varastoitu ja kaupattu kalliilla.

Ja kahvi oikealle naiselle, kenen kanssa voi myöhemmin saada seksiä on liian kallis investointi.

Vierailija
30/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en olisi ostanut edes itselleni kahvia tuossa tilanteessa.

Naisille vinkki: lähtekää menemään jos mies ei tarjoa tai sano ettet ota mitään sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette menneet Biltemaan? Siellä kahvi + kanelipulla maksaa vain 1€. Sen verran pystyy mies kun mies tarjoamaan, mutta 4€ kahvi on kyllä liian kallis tarjottavaksi ensitreffeillä.

Vierailija
32/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.

Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.

Jos mies haluaa tasa-arvoisen parisuhteen niin sitten menee sellaiseen toisen miehen kanssa joka myrkyttää hänenkin kehoaan spermalla eikä tuota jälkeläisiä. Sellainen suhde toimii 50/50 periaatteella.

Jos nainen haluaa tasa-arvoisen suhteen niin kaivaa kiltisti kuvettaan ja maksaa omat kahvinsa. Spermat voi saada sitten lahjaksi myöhemmin.

Spermat on halvinta valuuttaa maailmassa

Aika kallista on itse asiassa. Loppuasiakkaalle julkisessa toki (poislukien asiakasmaksut) lähes ilmaista, mutta varastointi ja säilytys maksaa kyllä valtiolle ihan kohtuullisesti. 

Niin halpaa on että miehet lypsävät sitä itsestään yksinäisinä tunteina tumputtaessaan aikuisviihteelle hikisessä kämpässään läppäriltä ja heittävät tämän ihanan paperin roskiin tai wc pönttöön. Jos olisi kallista, kaikki sperma olisi varastoitu ja kaupattu kalliilla.

Ja kahvi oikealle naiselle, kenen kanssa voi myöhemmin saada seksiä on liian kallis investointi.

Mutta mistäpä sitä teille saataisiin? Parempi se on heittää ylijäämät viemäriin kuin ilmaiseksi lahjoittaa.

 

Lisäksi kahvi naiselle, joka vain kuppaa lompakkoa samalla kun huutaa tasa-arvoa on liian kallis investointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.

Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.

Jos mies haluaa tasa-arvoisen parisuhteen niin sitten menee sellaiseen toisen miehen kanssa joka myrkyttää hänenkin kehoaan spermalla eikä tuota jälkeläisiä. Sellainen suhde toimii 50/50 periaatteella.

Jos nainen haluaa tasa-arvoisen suhteen niin kaivaa kiltisti kuvettaan ja maksaa omat kahvinsa. Spermat voi saada sitten lahjaksi myöhemmin.

Spermat on halvinta valuuttaa maailmassa

Aika kallista on itse asiassa. Loppuasiakkaalle julkisessa toki (poislukien asiakasmaksut) lähes ilmaista, mutta varastointi ja säilytys maksaa kyllä valtiolle ihan kohtuullisesti. 

Niin halpaa on että miehet lypsävät sitä itsestään yksinäisinä tunteina tumputtaessaan aikuisviihteelle hikisessä kämpässään läppäriltä ja heittävät tämän ihanan paperin roskiin tai wc pönttöön. Jos olisi kallista, kaikki sperma olisi varastoitu ja kaupattu kalliilla.

Ja kahvi oikealle naiselle, kenen kanssa voi myöhemmin saada seksiä on liian kallis investointi.

En sentään niin epätoivoinen ole, että ihan kaikille maksaisin kahvit. Jos ei minimikriteerit täyty, en maksa kahvia edes, tä on helpoin tapa viestiä naiselle tilanne. 

Vierailija
34/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan jälleen, että laatutoosan hinta on työmiehen viikkopalkka. Ei kahvikuppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole, että aina se mies maksaisi. Kumpi pyysi sinne treffeille ja ehdotti kahville menemistä? Mitä sovitte maksamisesta vai ettekö sopineet mitään? Tämmöiset vähän sitten vaikuttavat siihen, mihin pitää varautua.

Vierailija
36/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, ettei ole naiselle kovin suuri menetys mies, joka ulisee, kun pitäisi tarjota kahvi. 

En ymmärrä mitä tarkoitat. Missä mainittiin ulinasta. Ei missään. 

Mitä väliä sillä maksaako mies ensimmäisillä treffeillä vai ei. Itse maksan mielelläni omat kahvini, myös jatkossa. 
 

En ole koskaan halunnut provider miestä. 
 

Vierailija
37/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole, että aina se mies maksaisi. Kumpi pyysi sinne treffeille ja ehdotti kahville menemistä? Mitä sovitte maksamisesta vai ettekö sopineet mitään? Tämmöiset vähän sitten vaikuttavat siihen, mihin pitää varautua.

Se maksaa aina, jolla on enemmän rahaa ja isommat tulot. Jos toinen 50% leikatulla toimeentulotuella, niin sen ei tarvitse maksaa koskaan paitsi jos molemmat ovat, niin silloin molemmat maksavat omat kahvinsa.

Vierailija
38/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen maksaa itse omat kahvinsa 

Ja huolehtii omista orkuistaan. Yksin. Ei tarvitse häiritä naisia.

Vierailija
39/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.

Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.

Kertoo paljon  miehen käytöstavoista, jos ei parin euron kahvia edes tarjoidu maksamaan.

Vierailija
40/78 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole, että aina se mies maksaisi. Kumpi pyysi sinne treffeille ja ehdotti kahville menemistä? Mitä sovitte maksamisesta vai ettekö sopineet mitään? Tämmöiset vähän sitten vaikuttavat siihen, mihin pitää varautua.

Se maksaa aina, jolla on enemmän rahaa ja isommat tulot. Jos toinen 50% leikatulla toimeentulotuella, niin sen ei tarvitse maksaa koskaan paitsi jos molemmat ovat, niin silloin molemmat maksavat omat kahvinsa.

Joo ja mies sitten on raskaana, synnyttää ja hoitaa lapsia kun nainen käy työssä elättääkseen miestä ja lasta vai? Jep jep. 

Jos ette kestä sitä että mies elättää niin sitten ryhdytte homosuhteeseen.