Mies ei maksanut kahvia ekoilla treffeillä
Olen muuten kyllä tasa-arvon kannalla, mutta minusta miehen pitää tarjota ekoilla treffeillä. Ihana mies muuten, mutta harmittaa tuo. Jatkaisitko tapailua, jos ekat treffit oli tuollainen?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.
Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.
Jos mies haluaa tasa-arvoisen parisuhteen niin sitten menee sellaiseen toisen miehen kanssa joka myrkyttää hänenkin kehoaan spermalla eikä tuota jälkeläisiä. Sellainen suhde toimii 50/50 periaatteella.
Jos nainen haluaa tasa-arvoisen suhteen niin kaivaa kiltisti kuvettaan ja maksaa omat kahvinsa. Spermat voi saada sitten lahjaksi myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen maksaa itse omat kahvinsa
T.pihi incel Jorma hikisestä yksiöstä Keuruulta,tuet tulee vasta ens kuun jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.
Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.
Jos mies haluaa tasa-arvoisen parisuhteen niin sitten menee sellaiseen toisen miehen kanssa joka myrkyttää hänenkin kehoaan spermalla eikä tuota jälkeläisiä. Sellainen suhde toimii 50/50 periaatteella.
Jos nainen haluaa tasa-arvoisen suhteen niin kaivaa kiltisti kuvettaan ja maksaa omat kahvinsa. Spermat voi saada sitten lahjaksi myöhemmin.
Spermat on halvinta valuuttaa maailmassa
Kai se kuitenkin maksoi seksistä kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.
Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.
Jos mies haluaa tasa-arvoisen parisuhteen niin sitten menee sellaiseen toisen miehen kanssa joka myrkyttää hänenkin kehoaan spermalla eikä tuota jälkeläisiä. Sellainen suhde toimii 50/50 periaatteella.
Jos nainen haluaa tasa-arvoisen suhteen niin kaivaa kiltisti kuvettaan ja maksaa omat kahvinsa. Spermat voi saada sitten lahjaksi myöhemmin.
Spermat on halvinta valuuttaa maailmassa
Aika kallista on itse asiassa. Loppuasiakkaalle julkisessa toki (poislukien asiakasmaksut) lähes ilmaista, mutta varastointi ja säilytys maksaa kyllä valtiolle ihan kohtuullisesti.
Mä en olisi ostanut edes itselleni kahvia tuossa tilanteessa.
Minusta tuntuu, ettei ole naiselle kovin suuri menetys mies, joka ulisee, kun pitäisi tarjota kahvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.
Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.
Jos mies haluaa tasa-arvoisen parisuhteen niin sitten menee sellaiseen toisen miehen kanssa joka myrkyttää hänenkin kehoaan spermalla eikä tuota jälkeläisiä. Sellainen suhde toimii 50/50 periaatteella.
Jos nainen haluaa tasa-arvoisen suhteen niin kaivaa kiltisti kuvettaan ja maksaa omat kahvinsa. Spermat voi saada sitten lahjaksi myöhemmin.
Spermat on halvinta valuuttaa maailmassa
Aika kallista on itse asiassa. Loppuasiakkaalle julkisessa toki (poislukien asiakasmaksut) lähes ilmaista, mutta varastointi ja säilytys maksaa kyllä valtiolle ihan kohtuullisesti.
Niin halpaa on että miehet lypsävät sitä itsestään yksinäisinä tunteina tumputtaessaan aikuisviihteelle hikisessä kämpässään läppäriltä ja heittävät tämän ihanan paperin roskiin tai wc pönttöön. Jos olisi kallista, kaikki sperma olisi varastoitu ja kaupattu kalliilla.
Ja kahvi oikealle naiselle, kenen kanssa voi myöhemmin saada seksiä on liian kallis investointi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en olisi ostanut edes itselleni kahvia tuossa tilanteessa.
Naisille vinkki: lähtekää menemään jos mies ei tarjoa tai sano ettet ota mitään sitten.
Miksi ette menneet Biltemaan? Siellä kahvi + kanelipulla maksaa vain 1€. Sen verran pystyy mies kun mies tarjoamaan, mutta 4€ kahvi on kyllä liian kallis tarjottavaksi ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.
Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.
Jos mies haluaa tasa-arvoisen parisuhteen niin sitten menee sellaiseen toisen miehen kanssa joka myrkyttää hänenkin kehoaan spermalla eikä tuota jälkeläisiä. Sellainen suhde toimii 50/50 periaatteella.
Jos nainen haluaa tasa-arvoisen suhteen niin kaivaa kiltisti kuvettaan ja maksaa omat kahvinsa. Spermat voi saada sitten lahjaksi myöhemmin.
Spermat on halvinta valuuttaa maailmassa
Aika kallista on itse asiassa. Loppuasiakkaalle julkisessa toki (poislukien asiakasmaksut) lähes ilmaista, mutta varastointi ja säilytys maksaa kyllä valtiolle ihan kohtuullisesti.
Niin halpaa on että miehet lypsävät sitä itsestään yksinäisinä tunteina tumputtaessaan aikuisviihteelle hikisessä kämpässään läppäriltä ja heittävät tämän ihanan paperin roskiin tai wc pönttöön. Jos olisi kallista, kaikki sperma olisi varastoitu ja kaupattu kalliilla.
Ja kahvi oikealle naiselle, kenen kanssa voi myöhemmin saada seksiä on liian kallis investointi.
Mutta mistäpä sitä teille saataisiin? Parempi se on heittää ylijäämät viemäriin kuin ilmaiseksi lahjoittaa.
Lisäksi kahvi naiselle, joka vain kuppaa lompakkoa samalla kun huutaa tasa-arvoa on liian kallis investointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.
Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.
Jos mies haluaa tasa-arvoisen parisuhteen niin sitten menee sellaiseen toisen miehen kanssa joka myrkyttää hänenkin kehoaan spermalla eikä tuota jälkeläisiä. Sellainen suhde toimii 50/50 periaatteella.
Jos nainen haluaa tasa-arvoisen suhteen niin kaivaa kiltisti kuvettaan ja maksaa omat kahvinsa. Spermat voi saada sitten lahjaksi myöhemmin.
Spermat on halvinta valuuttaa maailmassa
Aika kallista on itse asiassa. Loppuasiakkaalle julkisessa toki (poislukien asiakasmaksut) lähes ilmaista, mutta varastointi ja säilytys maksaa kyllä valtiolle ihan kohtuullisesti.
Niin halpaa on että miehet lypsävät sitä itsestään yksinäisinä tunteina tumputtaessaan aikuisviihteelle hikisessä kämpässään läppäriltä ja heittävät tämän ihanan paperin roskiin tai wc pönttöön. Jos olisi kallista, kaikki sperma olisi varastoitu ja kaupattu kalliilla.
Ja kahvi oikealle naiselle, kenen kanssa voi myöhemmin saada seksiä on liian kallis investointi.
En sentään niin epätoivoinen ole, että ihan kaikille maksaisin kahvit. Jos ei minimikriteerit täyty, en maksa kahvia edes, tä on helpoin tapa viestiä naiselle tilanne.
Muistutan jälleen, että laatutoosan hinta on työmiehen viikkopalkka. Ei kahvikuppi.
Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole, että aina se mies maksaisi. Kumpi pyysi sinne treffeille ja ehdotti kahville menemistä? Mitä sovitte maksamisesta vai ettekö sopineet mitään? Tämmöiset vähän sitten vaikuttavat siihen, mihin pitää varautua.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, ettei ole naiselle kovin suuri menetys mies, joka ulisee, kun pitäisi tarjota kahvi.
En ymmärrä mitä tarkoitat. Missä mainittiin ulinasta. Ei missään.
Mitä väliä sillä maksaako mies ensimmäisillä treffeillä vai ei. Itse maksan mielelläni omat kahvini, myös jatkossa.
En ole koskaan halunnut provider miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole, että aina se mies maksaisi. Kumpi pyysi sinne treffeille ja ehdotti kahville menemistä? Mitä sovitte maksamisesta vai ettekö sopineet mitään? Tämmöiset vähän sitten vaikuttavat siihen, mihin pitää varautua.
Se maksaa aina, jolla on enemmän rahaa ja isommat tulot. Jos toinen 50% leikatulla toimeentulotuella, niin sen ei tarvitse maksaa koskaan paitsi jos molemmat ovat, niin silloin molemmat maksavat omat kahvinsa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen maksaa itse omat kahvinsa
Ja huolehtii omista orkuistaan. Yksin. Ei tarvitse häiritä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet tasa-arvon kannalla silloin kun se sinua hyödyttää ja vastaan silloin kuin ei.
Kovasti kaksinaismoralismilta kuulostaa.
Kertoo paljon miehen käytöstavoista, jos ei parin euron kahvia edes tarjoidu maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole, että aina se mies maksaisi. Kumpi pyysi sinne treffeille ja ehdotti kahville menemistä? Mitä sovitte maksamisesta vai ettekö sopineet mitään? Tämmöiset vähän sitten vaikuttavat siihen, mihin pitää varautua.
Se maksaa aina, jolla on enemmän rahaa ja isommat tulot. Jos toinen 50% leikatulla toimeentulotuella, niin sen ei tarvitse maksaa koskaan paitsi jos molemmat ovat, niin silloin molemmat maksavat omat kahvinsa.
Joo ja mies sitten on raskaana, synnyttää ja hoitaa lapsia kun nainen käy työssä elättääkseen miestä ja lasta vai? Jep jep.
Jos ette kestä sitä että mies elättää niin sitten ryhdytte homosuhteeseen.
Jokainen maksaa itse omat kahvinsa