Mies ei maksanut kahvia ekoilla treffeillä
Olen muuten kyllä tasa-arvon kannalla, mutta minusta miehen pitää tarjota ekoilla treffeillä. Ihana mies muuten, mutta harmittaa tuo. Jatkaisitko tapailua, jos ekat treffit oli tuollainen?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en olisi ostanut edes itselleni kahvia tuossa tilanteessa.
Naisille vinkki: lähtekää menemään jos mies ei tarjoa tai sano ettet ota mitään sitten.
Tai sitten nainen voi tilata itselleen kahvin ja leivonnaisen, ja istua johonkin pöytään, missä on söpö mies ja vapaata tilaa. Uusi treffi/juttelukumppani löytyy hetkessä. Ja hänestä tietää, ettei hän ole kahviloita välttelevä kellaripuristi.
Kellaripuristi 😁😁👍
Mies on pihi jos ei maksa molempien kahveja
Miten nainen sitten ei ole pihi jos ei maksa edes omaansa?
Mies tekee ongelman kahvin tarjoamisesta
Miten niin mies tekee siitä ongelman? Nainen tämänkin ketjun aloitti, ja naiset ovat niitä jotka valittavat asiasta. Perustelkaa, kiitos.
Kertoo paljon tulevasta suhteesta jos mies ei tarjoa edes kahvia
Mitä se kertoo? Sen, ettei mies halua kustantaa naisen kuluja tämän puolesta niin kuin patriarkaalisissa maissa joissa naisella ei ole mahdollisuuksia tienata omia rahojaan?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tuli luettua näitä ketjuja.
Ennen ajattalin, että on yksi ja sama kuka maksaa joten miksipä en minä. Nyt en todellakaan tule tarjoamaan treffeillä kahvia ja pullaa yhtään kenellekään.
Sillä varmistuu ettei nainen ajattele kuin prostituoitu. Eli, että mies on loinen jos yrittää "saada ilmaiseksi". Tai ettei nainen ole gold digger, joka käyttää kahvin tarjoamista ensimmäisenä testinä sille kuinka hyvin miehen kukkaron nyörit aukeavat tulevaisuudessa. Tai, että nainen näkee parisuhteen epätasapainoisena järjestelynä, jossa miehen on kompensoitava rahalla kaikkea mitä naiselta saa.
Ahaa. Että ei niin, että nainen etsii itselleen loppuelämän kumppania ja aviomiestä, joka myös osaa pitää naisestaan huolta? Ok.
No, eipä sulla ole treffejä tiedossakaan, eli ihan sama mitä päätät. Heh Ja muka tämän ketjun perusteella :D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä maksaa myöhemmin, jos varmistuu, ettet ole treffeillä vain nauttimassa ilmaisia virvokkeita ilman aikomustakaan tavata uudelleen? Tai sitten ei.
Meinaat, että joku viettäisi parii tuntia epämiellyttävässä seurassa kahden euron kahvin takia. Niinkö itse tekisit? Niinkö pihi sä olet?
Missään kahvilassa ei ole kahden euron kahvia. Biltemassa ja Ikeassa maksaa kahvi 1€. Yhden euron kahvin voi tarjota naiselle ensitreffeillä. Seuraavaksi kallein kahvi maksaa jo 4€. Se on jo liian kallis tarjottavaksi.
Jos on olemassa euron kahvi ja neljän euron kahvi, niin miksi ei olisi olemassa kahden euron kahvia? Sä olet käynyt jokaisen kahvilan, juottolan ja huoltiksen hinnastot läpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tuli luettua näitä ketjuja.
Ennen ajattalin, että on yksi ja sama kuka maksaa joten miksipä en minä. Nyt en todellakaan tule tarjoamaan treffeillä kahvia ja pullaa yhtään kenellekään.
Sillä varmistuu ettei nainen ajattele kuin prostituoitu. Eli, että mies on loinen jos yrittää "saada ilmaiseksi". Tai ettei nainen ole gold digger, joka käyttää kahvin tarjoamista ensimmäisenä testinä sille kuinka hyvin miehen kukkaron nyörit aukeavat tulevaisuudessa. Tai, että nainen näkee parisuhteen epätasapainoisena järjestelynä, jossa miehen on kompensoitava rahalla kaikkea mitä naiselta saa.Ahaa. Että ei niin, että nainen etsii itselleen loppuelämän kumppania ja aviomiestä, joka myös osaa pitää naisestaan huolta? Ok.
No, eipä sulla ole treffejä tiedossakaan, eli ihan sama mitä päätät. Heh Ja muka tämän ketjun perusteella :D:D
Mikä kotieläin nainen sinusta on?
Normaalissa parisuhteessa molemmat pitävät toisistaan huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole, että aina se mies maksaisi. Kumpi pyysi sinne treffeille ja ehdotti kahville menemistä? Mitä sovitte maksamisesta vai ettekö sopineet mitään? Tämmöiset vähän sitten vaikuttavat siihen, mihin pitää varautua.
Se maksaa aina, jolla on enemmän rahaa ja isommat tulot. Jos toinen 50% leikatulla toimeentulotuella, niin sen ei tarvitse maksaa koskaan paitsi jos molemmat ovat, niin silloin molemmat maksavat omat kahvinsa.
Joo ja mies sitten on raskaana, synnyttää ja hoitaa lapsia kun nainen käy työssä elättääkseen miestä ja lasta vai? Jep jep.
Jos ette kestä sitä että mies elättää niin sitten ryhdytte homosuhteeseen.
Mitä jos mies maksaa naisen kahvin, mutta nainen ei annakaan p*llua. Se kyrsii miestä aivan sairaasti. Siksi on parempi, ettei mene ollenkaan mihinkään kahvilaan vaan johonkin ilmaistreffeille.
Normaali mies ei nyt odotakaan saavansa seksiä ekoilla treffeillä. Inselifantasiat nyt erikseen.
Treffit on miehelle investointi p*lluun mahdollisimman halvalla ja vähällä vaivalla.
"Anna mulle kaks kymppiä"
"En anna"
"Miks sä tet asiasta ongelman? Ootko köyhä tai pihi? Etkö sä halua pitää musta huolta?
- naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tuli luettua näitä ketjuja.
Ennen ajattalin, että on yksi ja sama kuka maksaa joten miksipä en minä. Nyt en todellakaan tule tarjoamaan treffeillä kahvia ja pullaa yhtään kenellekään.
Sillä varmistuu ettei nainen ajattele kuin prostituoitu. Eli, että mies on loinen jos yrittää "saada ilmaiseksi". Tai ettei nainen ole gold digger, joka käyttää kahvin tarjoamista ensimmäisenä testinä sille kuinka hyvin miehen kukkaron nyörit aukeavat tulevaisuudessa. Tai, että nainen näkee parisuhteen epätasapainoisena järjestelynä, jossa miehen on kompensoitava rahalla kaikkea mitä naiselta saa.Ahaa. Että ei niin, että nainen etsii itselleen loppuelämän kumppania ja aviomiestä, joka myös osaa pitää naisestaan huolta? Ok.
No, eipä sulla ole treffejä tiedossakaan, eli ihan sama mitä päätät. Heh Ja muka tämän ketjun perusteella :D:D
Jos nainen ei osaa pitää edes itsestään huolta, vaan tarvii siihen miehen, niin onko se nainen kumppani tai lastenhoito ainesta? Ei ole. Pass.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä käy harvoin treffeillä ja oli hermona? Unohti tarjota?
Tai käy usein eikä halua ravita koko kaupunkia
Vierailija kirjoitti:
Se maksaa, joka pyytää treffeille. Esim. naispuoliset ystävättäret, on kohteliasta tarjota se ensimmäinen olut tai kahvi.
Kun minä pyydän ystävääni lähtemään kanssani syömään, niin tietenkin tarjoan hänelle ruuat.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tuli luettua näitä ketjuja.
Ennen ajattalin, että on yksi ja sama kuka maksaa joten miksipä en minä. Nyt en todellakaan tule tarjoamaan treffeillä kahvia ja pullaa yhtään kenellekään.
Sillä varmistuu ettei nainen ajattele kuin prostituoitu. Eli, että mies on loinen jos yrittää "saada ilmaiseksi". Tai ettei nainen ole gold digger, joka käyttää kahvin tarjoamista ensimmäisenä testinä sille kuinka hyvin miehen kukkaron nyörit aukeavat tulevaisuudessa. Tai, että nainen näkee parisuhteen epätasapainoisena järjestelynä, jossa miehen on kompensoitava rahalla kaikkea mitä naiselta saa.
Minä ainakin vaatimalla vaadin, että maksan oman kahvini. Joskus pitää sanoa kipakasti, jos mies vänkyttää vastaan. Tuolla tavalla jokaiselle miehelle selviää, että jos siitä seuraa parisuhde, myös kulut ja kotityöt menee tasan 50/50. Kun mies on kuitenkin minua isoruokaisempi, hän maksaa ruokaostoista isomman osan.
Naisen pitää kertoa ennen treffejä että mies maksaa. Eihän mies osa lukea ajatuksia kuka maksaa varsinkin kun mies on kokematon.
Olin treffeillä ja tilasimme kahvilassa pientä purtavaa. Mies sanoi kassalla, että ei voi maksaa minun syömisiä, kun vaimo voisi saada tietää, jos tutkii maksuja nettipankista. Olin että anteeksi mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tuli luettua näitä ketjuja.
Ennen ajattalin, että on yksi ja sama kuka maksaa joten miksipä en minä. Nyt en todellakaan tule tarjoamaan treffeillä kahvia ja pullaa yhtään kenellekään.
Sillä varmistuu ettei nainen ajattele kuin prostituoitu. Eli, että mies on loinen jos yrittää "saada ilmaiseksi". Tai ettei nainen ole gold digger, joka käyttää kahvin tarjoamista ensimmäisenä testinä sille kuinka hyvin miehen kukkaron nyörit aukeavat tulevaisuudessa. Tai, että nainen näkee parisuhteen epätasapainoisena järjestelynä, jossa miehen on kompensoitava rahalla kaikkea mitä naiselta saa.Minä ainakin vaatimalla vaadin, että maksan oman kahvini. Joskus pitää sanoa kipakasti, jos mies vänkyttää vastaan. Tuolla tavalla jokaiselle miehelle selviää, että jos siitä seuraa parisuhde, myös kulut ja kotityöt menee tasan 50/50. Kun mies on kuitenkin minua isoruokaisempi, hän maksaa ruokaostoista isomman osan.
Sopii. Toki sitten sama periaate pätee muihinkin kulunkeihin. Minun puolestani tarkka kulunjako on ok, eipähän tarvitse arpoa mikä tuntuu oikealta milloinkin.
Ei helkkari, mä en voi sietää tuollaista millimetritasa-arvoa. Tottakai minä maksan jos nasta treffeille kutsun. Enkä kyllä kutsu millekään kahville, kyllä minä haluan ihan hyvää ruokaa ja viiniä. Jos ei synkkaa niin sit ei synkkaa, ei siinä mitään. Ainakin sai hyvän aterian, ja ehkä mukavaa seuraakin, vaikkei sen kummempia tunteita syntynyt. So what. Ei mitään ole hävitty.
Jos toiselle on niin tärkeää että kaikki menee millilleen tasan, tarkoittaa se että sitten nipotetaan kaikesta myös suhteessa. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole, että aina se mies maksaisi. Kumpi pyysi sinne treffeille ja ehdotti kahville menemistä? Mitä sovitte maksamisesta vai ettekö sopineet mitään? Tämmöiset vähän sitten vaikuttavat siihen, mihin pitää varautua.
Totta. Se joka kutsui treffeille, maksaa. Paitsi jos kutsuttu ei suostu treffipaikkaan ja haluaa jonnekin kalliimpaan syömään.
Ei kannata kutsua kuin kävelytreffeille, niin silloin ei tule ongelmia rahanmenosta.
Normaali mies ei nyt odotakaan saavansa seksiä ekoilla treffeillä. Inselifantasiat nyt erikseen.