Mies ei maksanut kahvia ekoilla treffeillä
Olen muuten kyllä tasa-arvon kannalla, mutta minusta miehen pitää tarjota ekoilla treffeillä. Ihana mies muuten, mutta harmittaa tuo. Jatkaisitko tapailua, jos ekat treffit oli tuollainen?
Kommentit (146)
Olin treffeillä ja tilasimme kahvilassa pientä purtavaa. Mies sanoi kassalla, että ei voi maksaa minun syömisiä, kun vaimo voisi saada tietää, jos tutkii maksuja nettipankista. Olin että anteeksi mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tuli luettua näitä ketjuja.
Ennen ajattalin, että on yksi ja sama kuka maksaa joten miksipä en minä. Nyt en todellakaan tule tarjoamaan treffeillä kahvia ja pullaa yhtään kenellekään.
Sillä varmistuu ettei nainen ajattele kuin prostituoitu. Eli, että mies on loinen jos yrittää "saada ilmaiseksi". Tai ettei nainen ole gold digger, joka käyttää kahvin tarjoamista ensimmäisenä testinä sille kuinka hyvin miehen kukkaron nyörit aukeavat tulevaisuudessa. Tai, että nainen näkee parisuhteen epätasapainoisena järjestelynä, jossa miehen on kompensoitava rahalla kaikkea mitä naiselta saa.Minä ainakin vaatimalla vaadin, että maksan oman kahvini. Joskus pitää sanoa kipakasti, jos mies vänkyttää vastaan. Tuolla tavalla jokaiselle miehelle selviää, että jos siitä seuraa parisuhde, myös kulut ja kotityöt menee tasan 50/50. Kun mies on kuitenkin minua isoruokaisempi, hän maksaa ruokaostoista isomman osan.
Sopii. Toki sitten sama periaate pätee muihinkin kulunkeihin. Minun puolestani tarkka kulunjako on ok, eipähän tarvitse arpoa mikä tuntuu oikealta milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole, että aina se mies maksaisi. Kumpi pyysi sinne treffeille ja ehdotti kahville menemistä? Mitä sovitte maksamisesta vai ettekö sopineet mitään? Tämmöiset vähän sitten vaikuttavat siihen, mihin pitää varautua.
Totta. Se joka kutsui treffeille, maksaa. Paitsi jos kutsuttu ei suostu treffipaikkaan ja haluaa jonnekin kalliimpaan syömään.
Ei kannata kutsua kuin kävelytreffeille, niin silloin ei tule ongelmia rahanmenosta.
Miesystäväni pyysi minus syömään, oltiin jo vietetty monta h yhdessä tilaisuudessa, tai juhlissa, missä tapasimme.
Itse ehdotin mennään leffaan. Olin saanut vaihtokaupoissa 2 leffalippua ja leffoissa pyöri elokuva, jonka halusin nähdä.
Tämän jälkeen ehdotti mennään jonnekin. Mulla oli termarissa mukana raparperimehua ja juustokolmioita. Mentiin puistoon piknikille ja oltiin, kunnes tuli pimeää.
Hän sanoi myöhemmin ei ole ikinä ollut treffeillä, joissa ei ole maksanut mitään
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Aika monta sikaa saa jättää tuosta syystä. Voisi perustaa niistä sikalan😄
Vierailija kirjoitti:
Olin treffeillä ja tilasimme kahvilassa pientä purtavaa. Mies sanoi kassalla, että ei voi maksaa minun syömisiä, kun vaimo voisi saada tietää, jos tutkii maksuja nettipankista. Olin että anteeksi mitä?
Miehen kannattaisi kerätä vähitellen käteiskassa kahvihetkiä varten. Ei silloin vaimo aavistaisi asiaa.
Miesystäväni kertoi hänen tutulleen kävi näin
Nainen halusi mennä tiettyyn ravintolaan ja sanoi menee ystäviensä kanssa syömään klo x ja hän voi tulla sitten 2 h päästä ja voivat syödä sitten jälkkärin yhdessä, tämän jälkeen mies voi kuitata laskun.
Selitti myös jostain lipuista, mitkä pitää lunastaa, kysyi hakeeko hän ne ensiksi ja haetaanko yhdessä.
Mies sanoi ok, hän tulee klo xx plus 2 h ja mennään sitten yhdessä jonnekin.
Ennen ravintolaa nainen laittoi viestiä, mies oli vastannut hän on palaverissa, ei voi puhua.
Jossain vaiheessa tuli viestiä ja myöhemmin ravintolasta soitettiin, oli lähtenyt kaveriporukalla jonnekin otteluun.
Pelin aikana oli tullut monen monta viestiä ja ei mihinkään vastannut.
Aamulla oli laittanut viestiä palaveri venyi ja piti lähteä vielä asiakkaiden kanssa ulos.
Mimmi oli laittanut mies on velkaa ohareista
Tietyn summan. Mies esti.
Kyseessä oli ensitreffit
Vierailija kirjoitti:
Miesystäväni kertoi hänen tutulleen kävi näin
Nainen halusi mennä tiettyyn ravintolaan ja sanoi menee ystäviensä kanssa syömään klo x ja hän voi tulla sitten 2 h päästä ja voivat syödä sitten jälkkärin yhdessä, tämän jälkeen mies voi kuitata laskun.
Selitti myös jostain lipuista, mitkä pitää lunastaa, kysyi hakeeko hän ne ensiksi ja haetaanko yhdessä.
Mies sanoi ok, hän tulee klo xx plus 2 h ja mennään sitten yhdessä jonnekin.
Ennen ravintolaa nainen laittoi viestiä, mies oli vastannut hän on palaverissa, ei voi puhua.
Jossain vaiheessa tuli viestiä ja myöhemmin ravintolasta soitettiin, oli lähtenyt kaveriporukalla jonnekin otteluun.
Pelin aikana oli tullut monen monta viestiä ja ei mihinkään vastannut.
Aamulla oli laittanut viestiä palaveri venyi ja piti lähteä vielä asiakkaiden kanssa ulos.
Mimmi oli laittanut mies on velkaa ohareistaTietyn summan. Mies esti.
Kyseessä oli ensitreffit
Vähän sekava kirjoitus.
Kuulostaa siltä, että gold digger joutui pettymään.
Suomi on maailman helpoin maa luuserimiehille. Täällä on oikeasti naisia jotka vaativat ettei mies saa maksaa mitään naisen juttuja. Sitten ihmetellään kun mennään naimisiin, hankitaan perhe ja mies pitää täysin itsestäänselvyytenä (koska sitä oletkin).
En jatkaisi. Kertoo siitä että mies on pihi ja hänelle raha on tärkeämpää kuin parisuhde. Olen seurustellut tällaisen miehen kanssa joka ei suostunut edes yhteiseen taloustiliin eikä oikein mitään muutakaan osaa elämästään jakamaan. Suhde ei tuntunut parisuhteelta vaan siltä että ollaan kämppiksiä.
Tosta mun mielestä näkee tykkääkö susta yhtään. Jos ei ole rahasta pulaa ja ei tarjoa 3 euron kahvia niin onhan se selvä että juttu ei jatku. Itsellä käynyt vain kerran ja silloin ei jatkunut.
Vierailija kirjoitti:
En jatkaisi. Kertoo siitä että mies on pihi ja hänelle raha on tärkeämpää kuin parisuhde. Olen seurustellut tällaisen miehen kanssa joka ei suostunut edes yhteiseen taloustiliin eikä oikein mitään muutakaan osaa elämästään jakamaan. Suhde ei tuntunut parisuhteelta vaan siltä että ollaan kämppiksiä.
Kenelle raha on tärkeämpää kuin parisuhde, jos nainen on se joka vaatii miestä maksamaan hänenkin kahvinsa ja pullansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaisi kerätä vähitellen käteiskassa kahvihetkiä varten. Ei silloin vaimo aavistaisi asiaa.
Olen kuullut, että kahvilat eivät ota enää käteistä rahaa vastaan. On pakko maksaa kortilla. En ole kyllä varma, koska en itse ole ollut kymmeneen vuoteen kahvilassa.
Täytyy alkaa ajattelemaan kuin naiset.
"Hei anna mulle viis euroa"
"Miks mä antaisin sulle viis euroa?"
"Koska muuten sä oot pihi etkä oo mun oiikea kaveri kun sulle raha on kaveruutta tärkeämpää"
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit ovat täysin eri asia kuin kahvilassa käynti jo varmistuneessa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Trolli mutta en tietenkään jatkaisi enkä ylipäätään todennäköisesti päätyisi treffeille, missä mies yrittää ujuttaa naisen maksamaan. Kyllä sen yleensä voi aistia jo etukäteen onko mies pilluloinen vai kunniallinen.
Otitko huomioon että molemmat voi maksaa omansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle raha on tärkeämpää kuin parisuhde, jos nainen on se joka vaatii miestä maksamaan hänenkin kahvinsa ja pullansa?
Yksikään nainen ei ole osannut vastat tähän kysymykseen.
Nainen on se jolle on tärkeää, että mies maksaa hänenkin kahvinsa.
Nainen on se joka ei maksa edes omiaan.
Ja silti mies on se joka on pihi jos ei tarjoa naiselle ja mies on se jolle raha on tärkeää :D
Roope Ankkahan oli Roope Ankka juuri siksi, koska yritti aina maksattaa kaiken muilla etteivät omat rahat kuluisi.
Ei toi välitön turn-off olisi mutta kyllä mä kiinnittäisin siihen huomiota. Mutta jos tyyppi olisi muuten kiva niin ei väliä jos tää ei toistu joka treffeillä että ei edes tarjoudu maksamaan. En siis ole sellainen nainen joka maksattaa kaiken treffikumppanillaan. Itse asiassa ollaan monesti "tapeltu" siitä et saako mies maksaa kaiken :D Oli kyseessä kalliimpi illallinen tai kahvittelu niin mulle on joka ainoa kerta tarjottu maksamaan. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli mutta en tietenkään jatkaisi enkä ylipäätään todennäköisesti päätyisi treffeille, missä mies yrittää ujuttaa naisen maksamaan. Kyllä sen yleensä voi aistia jo etukäteen onko mies pilluloinen vai kunniallinen.
Palstalla enemmän lokkeja kuin kauppatorilla kesäpäivänä.
Niin miehiä lokkeilemassa ilmaisia seksipalveluksia via? Totta.
Jos mies haluaa naisen, hän on husband eli huolehtii naisesta. Jos miehellä ei ole varaa huolehtia naisesta niin pankoot vaikka jotain miestä peräaukkoon. Ei kiinnosta.
Vit/tu mikä huo/ra
Naisen pitää kertoa ennen treffejä että mies maksaa. Eihän mies osa lukea ajatuksia kuka maksaa varsinkin kun mies on kokematon.