Tanssii Tähtien kanssa 2026
Kesä menee nopeasti ja pian alkaa TTK millaisia tyyppejä toivotte syksyn ohjelmaan.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2619)
Vierailija kirjoitti:
Jani Halme mun suosikki. Ei ole kaulaan asti tatuointeja. Se ratkaisee!
No huh :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juontajasta pitää tehdä niin suuri numero? Hehän ovat sivuosassa ja tanssijat pääosassa.
No enemmmän ne on esillä läpättämässä kuin kukaan noista yksittäisistä tanssijoista
Yksi juontaja riittäisi
Ei yksi juontaja riitä, koska hän ei voi olla kahdessa paikassa yhtä aikaa. 🤦
Se oliskin näky kun yksi juontaja juoksis siellä paikasta toiseen. 😆
Ootko edes katsonut tätä ohjelmaa koskaan...?
Katsopa nyt sillä ajatuksella, että olisi vain yksi juontaja ja mieti uudestaan.
Katselen tässä Yle 100v. Samalla googletan nimiä+keskustelu.
Haukutaan Katja Ståhl, Mirella, Jenni Vartiainen...jopa iki-ihana Diandra. Kaikki ainakin naiset, kaikennäköiset, haukutaan somessa. Ihan käsittämätöntä!
Joillakin vaan on harrastuksena somemollaus. Tuleeko helpompi olo?
Vaihtakaa tuomarit ovat aikansa eläneet. Tai lopettakaa ohjelma, turhuuksien turhuus.
ISuomessa ei osata tehdä mitään omas lähes kaikki 3:sen ohjelmat on kopioita muiden maiden ohjelmista.
En katso mitään 3:sen ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ole halukkaita osallistumaan, vaikka pyydetään. Luulen, että pyydettyjä ja kieltäytyjiä on suuri joukko.
Totta
Vierailija kirjoitti:
Haukutaan Katja Ståhl, Mirella, Jenni Vartiainen...jopa iki-ihana Diandra. Kaikki ainakin naiset, kaikennäköiset, haukutaan somessa. Ihan käsittämätöntä!
Ja savu korvista nousten huudetaan "EI, en ole kateellinen", muuten vaan vihataan kaikkia kauniita, menestyviä, varakkaita, rakastettuja naisia.
Veikkaa, ketkä kilpailijat tänä vuonna on mitalisijoilla.
Mun veikkaus: Jaakko Parkkali, Uniikki, Nico Lingman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja savu korvista nousten huudetaan "EI, en ole kateellinen", muuten vaan vihataan kaikkia kauniita, menestyviä, varakkaita, rakastettuja naisia.
Ja höpön löpön! Pitää myös ymmärtää, että hmisillä on vain erilaisia mieltymyksiä ja mielipiteensä saa kertoa. Joillekkin tuottaa suurta suuttumusta kun heidän suosikkiaan eivät kaikki ylistä. Sitten kun ei muuta argumenttia keksitä, niin keksitään, että kateuttahan se on. Kuka nyt esimerkiksi kadehtii tatuointeja?
Vierailija kirjoitti:
Anssi heikkilällä on tästä asiasta painava sanottavansa. Hyvä Anssi! 🙏
– Somessa kommentointi on mennyt kyllä aivan älyttömäksi. Tuntuu, että ne ihan alkeellisimmatkin käytöstavat loistaa poissaolollaan, hän aloittaa kirjoituksensa Instagram-kuvan ohessa.
– Ja ei, ”tämä on vain mielipiteeni” ei oikeuta suoltamaan mitä uskomattomimpia juttuja interwebsiin.
-Jos et pystyis sanomaan sun sanottavaa kasvotusten, ni ei varmaan kantsi sanoa ollenkaan. Oltaisko mukavia toisille ihmisille? Ei oo paljoa pyydetty, hän päättää.
https://www.seiska.fi/kotimaa/anssi-heikkilalta-vakeva-kannanotto-uutee…
Voisin sanoa jopa kasvotusten voimakkaasti tatuoidulle ihmiselle, että miksi olet halunnut tatuoida itsesi noin paljon. Ei se ole ilkeyttä, vaan ihan ymmärrettävää jos tahallaan erottuu itse voimakkaasti niin silloin pitää myös tietää, että altistaa itsensä ihmisten mielipiteille ja kysymyksille. Eikä voi vaatia, että kaikki tykkäävät.
Sama kauneusleikkaukset. Jos hankkii itselleen huomattavat huulet tai muun erottuvan asian niin asioilla myös sitten se toinen puoli.
Vierailija kirjoitti:
Voisin sanoa jopa kasvotusten voimakkaasti tatuoidulle ihmiselle, että miksi olet halunnut tatuoida itsesi noin paljon. Ei se ole ilkeyttä, vaan ihan ymmärrettävää jos tahallaan erottuu itse voimakkaasti niin silloin pitää myös tietää, että altistaa itsensä ihmisten mielipiteille ja kysymyksille. Eikä voi vaatia, että kaikki tykkäävät.
Sama kauneusleikkaukset. Jos hankkii itselleen huomattavat huulet tai muun erottuvan asian niin asioilla myös sitten se toinen puoli.
Hyvä kommentti.
Julkisuudessa esiintyvien henkilöiden on viisainta tottua kritisointiin. Joskus saa sen käsityksen, että he (nk. julkkikset) haluavat positiivista palautetta pelkästään sen takia, että he ovat julkkiksia ja aina esillä eri kanavissa. Ei se niin mene, kyllä heitä saa kritisoida.
Mitä tulee Veronika Verhoon, niin pidän hänen runsaita tatuointejaan rumina, mutta ehkä niillä ei ole mitään tekemistä TTK:n juontotehtävien kanssa. Joskus, tai oikeastaan usein, provosoivalla ulkonäöllä haetaan nimenomaan huomiota silloin kun muut avut/teot eivät riitä.
Vierailija kirjoitti:
Asiahan kuuluu vasta sitten sulle, jos joku alkaa sun kehoosi piirtelemään tai turpavärkkiäsi leikkelemään. Nuo kun ovat ihan yksityisasioita.
Vierailija kirjoitti:
Mutta näinhän asiaa ei täällä näkymättöminä ilmaista, vaan huudetaan kurkku suorana kuinka kammottavan ruma Veronica on, oksennusemojien kera. Vähän eri asia kuin kohtelias kysymys, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole eikä tule tatuointeja, en niistä pidä. Toisaalta muiden tatuointeja en juurikaan noteeraa.
Olen hoitoalalla ja hyvin usein työpareillani on tatuoidut...ainakin käsivarret. Eipä ole kertaakaan osunut kohdalle, että yksikään vanhuksista niihin edes kiinnittäisi huomiota. Taitaa olla oleellisempaa, miten ne kädet työnsä tekevät ja miten ihminen toista kohtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole eikä tule tatuointeja, en niistä pidä. Toisaalta muiden tatuointeja en juurikaan noteeraa.
Olen hoitoalalla ja hyvin usein työpareillani on tatuoidut...ainakin käsivarret. Eipä ole kertaakaan osunut kohdalle, että yksikään vanhuksista niihin edes kiinnittäisi huomiota. Taitaa olla oleellisempaa, miten ne kädet työnsä tekevät ja miten ihminen toista kohtelee.
Saattaap vaaria vähän kikkelistä kiusoitella tatuoitu kädet.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtakaa tuomarit ovat aikansa eläneet. Tai lopettakaa ohjelma, turhuuksien turhuus.
Äläs nyt, täytyyhän Helenan päästä esittelemään rintavakoaan ja Jorman nauramaan suu vinossa ja kieli poskessa.
Susanna on todella hyvä, mutta kasvot kuluvat, jos joka paikkaan tungetaan. Ja eiköhän tässä ala hänen juonto-ohjelmiaankin. Ei se aikakaan kaikkeen riitä.