Lue keskustelun säännöt.
Ootteko huomannut, että lähes koko kesän sää on ollut epävakaa, sateinen, kylmä ja tuulinen?
Kommentit (161)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Kesähän on ollut täydellinen, jos aamulla tai yöllä on vähän satanut iltapäivällä on aurinko paistanut, merivesikin on uimalämmintä. Lämpötila lähes joka päivä +20, tarkenee pikkumekossa ja jos haluaa tehdä jotain jaksaa.