Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko huomannut, että lähes koko kesän sää on ollut epävakaa, sateinen, kylmä ja tuulinen?

Vierailija
25.06.2026 |

Onkohan samanlaista syksyyn saakka...

Kommentit (161)

Vierailija
161/161 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesähän on ollut täydellinen, jos aamulla tai yöllä on vähän satanut iltapäivällä on aurinko paistanut, merivesikin on uimalämmintä. Lämpötila lähes joka päivä +20, tarkenee pikkumekossa ja jos haluaa tehdä jotain jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän