Oletteko autisteja?
Kommentit (223)
Olen 52-vuotias naispuolinen autisti. Se ilmenee lähinnä niin, että olen sosiaalisesti tökerö ja töksähtelevä. Olen kyllä opetellut sanomaan oikeat kohteliaat lauseet tilanteissa, mutta kun sosiaalinen vuorovaikutus on paljon monimutkaisempi juttu. En osaa ilmehtiä, elehtiä ja mikroilmeillä oikealla tavalla, jolloin ihmisille tulee minusta monelle jotenkin epämiellyttävä olo, ihan kuin vain teeskentelisin kohteliasta ja oikeasti olisin veemäinen.
Mulla ei olekaan yhtäkään läheistä ihmissuhdetta, nyt kun vanhemmatkin on jo kuolleet. Parisuhteessa en ole ollut ikinä, ei ole kukaan huolinut. Opiskeluaikana sain kyllä pari kertaa seksiä erittäin humalaisilta miehiltä, joten onneksi ei tarvitse mennä neitsyenä hautaan sentään. Työni olen valinnut niin, että omituisuuteni ei haittaa, koodailen 100% etänä kotoa käsin.
Autismi johtuu rokotuksista. Lasten rokotuksia pitää vähentää.
Vierailija kirjoitti:
Haha!
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisitteko eheytyä?
Tahdon!
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisitteko eheytyä?
En helvetissä!
Vierailija kirjoitti:
Joo ei johdu rokotuksista se, että vanhempani ja hänen siskonsa on autisti, minä ja sisarukseni ollaan ja mun lapset ollaan.
Kyse on perinnöllisyydestä.
Rokotusten ja autismin yhteyttä on tutkittu paljon, ja on selvää, että rokotukset ei aiheuta autismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisitteko eheytyä?
En helvetissä!
Ei helvetissä eheydytäkään, vaan maanpäällisessä paratiisissa ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei johdu rokotuksista se, että vanhempani ja hänen siskonsa on autisti, minä ja sisarukseni ollaan ja mun lapset ollaan.
Rokotusten ja autismin yhteyttä on tutkittu paljon, ja on selvää, että rokotukset ei aiheuta autismia.
Just näin! Lähinnä eugeniikka auttaa autismiin, ei rokotteet.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kun ei ole diagnoosia.
Tunnen kyllä autisteja, jotka ovat syvästi kehitysvammaisia, mutta sellaisia ei ole suvussani.
Ei taas mitään järkeä tämänkään kommentin ylänuolittajilla (21/22)
Bastardeja kaikki loput homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin! Lähinnä eugeniikka auttaa autismiin, ei rokotteet.
Mä olen oikein mielelläni olemassa, ja musta on tosi kiva, että mun lapsetkin on olemassa. Ei kiitos siis eugeniikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotukset perustuu siihen että vasta aineen luominen aiheuttaa sen ettei taudit ilmene kovin voimakkaana. Mutta rokotteista on apuaineet KUTEN ALUMIINI JA KLOROFORMI mikä aiheuttaa joillekin allergian kuin sitä on seinälevyissä tai meikeissä ja saa allergian oireet. Joku voi olla alumiinille allerginen. Vähän kuin joku pähkinöille joku munille ja rokotteet valmistetaan munissa . Jos olet muna allerginen . KLOROFORMI on myrkkyä kyllä . Siinä kuin monet kasvit on ukonhstut ja muut unikot ja mantelit . Karvas manteli on se mistä tehdään oikeaa myrkkyä . Sinihappoa arsenikkia. Ihmisen pitää oppia hallitsemaan enemmän terveellisyyttä kuin myrkkyjä paitsi vastamyrkkkyä. Käärmeen puremaan on seerumia ja on laitonta laittaa toisten iholle TIIKERIVOIDETTA eli käärmevoidetta.
Ei oo paratiisia ja sateenkaaren päästä löytyy aina vain hiekkaa koska liitto on maan kanssa . Uusi liitto Jeesus on taivaan jos kiinnostaa.
Avioliiton ulkopuolisia on jokaisessa USKONNOSSA . Joten kukaan ei tiedä varmaksi mitä geenejä missäkin virtaa. Kaikki on nainut sekaisin. Kaikki ukot juoksee vieraissa ja bordelleissa. Mikään uskonto ei ole synnitön . Siksi ei tarvi myrkyttää ihmisiä vaan niitä taudin aiheuttajia.
Käärmevoide tuotiin Suomeen Venäjältä ja eestistä osa Intiasta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisitteko eheytyä?
En helvetissä!
Miten vaan, kunhan multa ei viedä mun autismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisitteko eheytyä?
En helvetissä!
Tahdot pitää autismisi, jotta voisit vedota siihen joka tilanteessa, että voit käyttäytyä kuten huvittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisitteko eheytyä?
En helvetissä!
Tahdot pitää autismisi, jotta voisit vedota siihen joka tilanteessa, että voit käyttäytyä kuten huvittaa?
Ei. Todella harvassa on kodin ulkopuolella ne tilanteet, joissa voisin käyttäytyä kuten huvittaa. Mua ei myöskää ikinä huvita käyttäytyä huonosti toisia kohtaan, että lähinnä ne asiat joissa joudun kontrolloimaan käytöstäni on eleet, ilmeet ja liikkeet, ettei ne näyttäisi liian oudoilta ja häiritseviltä, ja puheissa että pysyis small talkissa, enkä heti yliavoimesti kertois kaikkia asioitani tai puhuis liian tabuista aiheista.
Että en kyllä ymmärrä, mitä tarkoitat. Ei maailmassa saa autismiin vetoamalla mitään anteeksi.
Olen ollut, mutta eheydyin.