Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä varatun kanssa

Vierailija
25.06.2026 |

Tämä tapahtui vuosia sitten kun istuttiin iltaa parin kaverin kanssa paikallisessa pubissa. Siihen viereiseen pöytään tuli pari naista ja siinä sitten höpöteltiin heidänkin kanssaan niitä näitä. Jossain vaiheessa heidän pöytäänsä tuli joku mies ja sai houkuteltua toisen naisista mukaansa.  Tuo jäljelle jäänyt nainen siirtyi sitten meidän pöytään ja jatkoimme seurustelua. Jostakin syystä tämä, noin 35 vuotias fiksun oloinen nainen alkoi ehdotella minulle, että lähtisin hänen asunnolleen jatkoille. No minulle tietenkin välähti, että nyt olisi pillua tarjolla, mutta toisaalta taas vähän arvelutti, että miksi ventovieras pyytää minua asunnolleen parin tunnin tuttavuuden jälkeen.

Sen verran oli jo siinä vaiheessa rohkaisuryyppyjä otettu, että päätin kuitenkin lähteä hänen mukaansa ja katsoa mitä olisi tulossa.

Pienen kävelymatkan jälkeen tulimme naisen asunnolle ja kun menimme sisään, niin olohuoneessa istui mies pyörätuolissa ja katseli telkkaria. Nainen pyysi riisumaan päällysvaatteet naulakkoon ja sanoi hakevansa juotavaa. 

Samantien nainen kertoi, että miehellä oli alaraajoissa jokin halvaus eikä kullikaan enää seissyt joten seksihommista ei tullut mitään, mutta heillä on miehensä kanssa sopimus, että hän voi tuoda silloin tällöin jonkun mieleisensä miehen kotiin ja tyydyttää seksitarpeitaan. Ainoa vaatimus oli, että mies haluaa katsella kun vaimoa naidaan ja hän saa samalla runkata itselleenkin jonkinlaisen orgasmin.

Minullahan meinasi iskeä ramppikuume kun puhuttiin, että joku katselee vieressä kun naidaan, mutta kun päästiin tositoimiin ja nainen runkkasi kullini kovaksi ja meni kontalleen sänkyyn, että pääsin takaapäin työntämään kullia sisään juurta myöten. Nainen voihki ja kiljahteli, että lisää, lisää.

Siinä sitten työntelin rajusti kullia sisään kunnes en pystynyt enää pidättelemään joten ruiskutin spermat pillun perukoille.

Hänen miehensä oli samaan aikaan katsellut ja runkannut kun me naitiin ja ruiskautteli myös spermansa taloupaperiin mitä piteli kädessään.

Jonkin aikaa siinä sitten elvyttiin kun nainen alkoi uudelleen hiplata kulliani ja pikkuhiljaa runkkailla sitä ja kun se alkoi seistä, niin otti terskan suuhunsa ja kiusasi sitä kielellä ja huulillaan ja niinpä kullini oli taas juhlakunnossa ja naitiin uudelleen niin, että nainen tuli päälleni ja ratsasti kullini sisällään kunnes taas sain orkut ja myös nainen sanoi olevansa tyytyväinen kun oli ottanut minut mukaansa pubista.

Siinä vielä vaihdettiin puhelinnumeroita ja luvattiin pitää yhteyttä, mutta pian sen jälkeen muutin työn perässä toiselle paikkakunnalle joten se jäi ainoaksi kerraksi kun tavattiin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vastaava kokemus mutta nainen oli 66v ja mies miltei kahdeksan kymmentä. Itse 56v. Olin hotellin aulabaarissa ja olut edessä ja luin lehteä. Nainen tuli samaan pöytään ja juteltiin ja en odottanut mitään. Kunnes hän toisen punaviini lasin aikana vei keskustelua erotiikkaan. Ehdotin huonetta mutta hän sanoi että ei ole asiakkaana. Ehdotin omaani mutta hän sanoi että asui korttelin päässä. Rouva halusi kävellä käsikoukussa perinteisesti. Kun olimme ulko- ovella hän sanoi että yksi ehto. Ajattelin että pyytää rahaa mutta kertoi että sopiiko jos hänen miehensä katselee. Hetken mietin mutta kun selitti ja kertoi niin suostuin. Outo tilanne mutta lähetyssaarnaajalla mentiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan