Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!
Kuuntele.
Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!
Kommentit (512)
Maria Magdalena oli juutalainen nainen josta Jeesus ajoi demonit pois ( pahat henget riivasi häntä ) . Hänelle on rakennettu oma kirkko . Muistoksi sillä hän lähti seuraamaan Jeesusta ja oli myös haudalla .
Apostoli johannekselle on rakennettu monia kirkkoja hänen muistoksi . Johanneksen evankeliumi . Sana tuli ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Apostoli johannekselle on rakennettu monia kirkkoja hänen muistoksi . Johanneksen evankeliumi . Sana tuli ihmiseksi.
Johanneksen evankeliumi on rakkauden . Siinä eniten mainitaan rakkaus . Moneen kertaan.
Kreikan kirkot on aika vanhoja . Niinkuin apostolit siellä liikkui ja kreikkalainen Luukas lääkäri kirjoitteli muistiin tapahtumia . ( Lestadiusta ei ollut vielä olemassa ) .
Vierailija kirjoitti:
Kreikan kirkot on aika vanhoja . Niinkuin apostolit siellä liikkui ja kreikkalainen Luukas lääkäri kirjoitteli muistiin tapahtumia . ( Lestadiusta ei ollut vielä olemassa ) .
Lukas oli paikalla kun Jeesus ristiin naulittiin siellä Siionin vuorella .
Etiopiassa alkukirkot on jo 2026 vuotta vanhoja kun evankeliumi meni heti sinne . Katolinen kirkko .
Ortodoksit erosi katolisesta kirkosta ja heitä kutsuttiin oriental kirkoksi . Joskus 1000- luvulla jälkeen Jeesuksen .
Katolisesta alkukirkosta haarautuu myös anglikaanit ja luterilaiset oppiriitojen takia . Rahalla ei voi ostaa pelastusta .
Vierailija kirjoitti:
Ortodoksit erosi katolisesta kirkosta ja heitä kutsuttiin oriental kirkoksi . Joskus 1000- luvulla jälkeen Jeesuksen .
Sinun kannattaisi aloittaa oma ketju uskontojen historiasta!
Sana SUVI ON EESTIN KIELTÄ . Eesti on vanhaa katolisen kirkon aluetta ja luterilaisia kirkkoja on paljon.
Kaduttaa että tein tämän aloituksen. Ennen kuin pyydän tämän poistoon, minulla olisi kysymyksiä luterilaisille.
Nyt kirkot ovat yhteistyökumppaneita (jälleen) Priden kanssa Suomessa. Yhteistyökumppanina on myös The Satanic Temple - Finland.
Siis Saatanan temppeli ja Suomen evankelisluterilainen kirkko.
Hätköhdyttääkö tämä teitä? Mitä ajattelette kyseisestä asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaa että tein tämän aloituksen. Ennen kuin pyydän tämän poistoon, minulla olisi kysymyksiä luterilaisille.
Nyt kirkot ovat yhteistyökumppaneita (jälleen) Priden kanssa Suomessa. Yhteistyökumppanina on myös The Satanic Temple - Finland.
Unohdin allekirjoituksen.
Olen ap.
- sama
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se tuntuu tosi pahalta. Mietin voinko enää pitkään kuulua kirkkoon. Kirkko on hylännyt kaiken, mikä pitäisi olla sen perusta ja kivijalka. Ei pitäydy raamatussa, ei edes omaa uskontunnustustaan tunnusta enää.😢
Älä poista aloitusta.
Täällä muissa ketjuissa on vähintään yhtä rankkaa rienausta lestadiolaisia kohtaan. Olemme tottuneet siihen, ei se haittaa.
Suvsteurat-otsikko on tosi kiva.
Vierailija kirjoitti:
Älä poista aloitusta.
Täällä muissa ketjuissa on vähintään yhtä rankkaa rienausta lestadiolaisia kohtaan. Olemme tottuneet siihen, ei se haittaa.
Suvsteurat-otsikko on tosi kiva.
Tähän ketjuun voisi toivoa opillista keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Satanistinen temppeli, ei Saatanan temppeli. Tekisi hyvää varmaan sinullekin tutustua aatteeseensa, ennenkuin tuomitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satanistinen temppeli, ei Saatanan temppeli. Tekisi hyvää varmaan sinullekin tutustua aatteeseensa, ennenkuin tuomitset.
Kiitos ei. En halua tutustua aiheeseen. Tiedän että on olemassa saatananpalvojat sekä että satanistit. En enää muista tarkkoja eroja. Joka tapauksessa sama herra heillä on. Pimeyden ruhtinas.
Ap
Tämän kesän ohjelmatarjontaa Pridessä.
Pirha ei ollut laittanut ikärajaa saunatapahtumaan. Siellä oli ollut mm. verileikkejä. Toivottavasti kukaan lapsi ei joutunut sinne.
Lisää Priden ohjelmia:
Jossain pistessä puolapuut joissa sitomista.
Riiputtamista.
Piiskaamista.
Veritekoja.
Kiroiluilta.
Sinä luterilainen, selitä mulle, miksi kirkko on Priden yhteistyökumppani yhdessä satanistien temppelin kanssa?
P. S. Varjelkaa lapsianne.
Ap
Sana ristiin naulitusta on hullutus kadotukseen meneville mutta jotka uskoo se on voimaksi. Pelastukseksi. Uuden liiton välimies kuolleista ylösnoussut.