Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!
Kuuntele.
Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!
Kommentit (403)
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa pilata ainoa elämänsä satuolennon perseen nuolemisella! Upeaa!
Mistä sinä mitään satuolennoista tiedät? Tuo on vain sinun uskomuksesi ja nuolet omaa persettäsi ihan täysillä, kun "minäminä tiedän kaiken".
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
Jos kaikki suomalaiset olisivat yhtä yritteliäitä ja lainkuuliaisia kuin lestadiolaiset, tämä maa saattaisi nousta nykyisestä suosta paljon nopeammin. Tämä ihan objektiivisena tosiasiana, vaikka muuten lestadiolaisuuden muista piirteistä olisi mitä tahansa mieltä. Toki heillä lienee myös tapana suosia omiaan, mutta kenelläpä ei olisi.
Juurikin näin...joukossa tyhmyys vain tiivistyy.