Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!
Kuuntele.
Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!
Kommentit (358)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Tarratoimikunnan rohkeat nuoret saa olla rauhassa väkivallalta, ja että ne lestadiolaiset, jotka joutuu olemaan kaapissa tai muuten vaan joutuvat uskonnollisen opin vuoksi kyseenalaistamaan omaa olemistaan, saavat tukea ja lohtua. Se, ettei lestadiolaisyhteisö ymmärrä tai hyväksy, että noin isossa väestössä on väkisinkin homoseksuaaleja ihmisiä, jotka ovat sitä ihan luonnostaan eikä minkään synnin seurauksena, on nykypäivänä vaan surullista. Miksi pitää uskonnon ottaa ylipäätään kantaa seksuaalisuuteen? Tai siis, tottakai se ottaa, koska uskonnollisuus on vain vallankäyttöä ja nimenomaan seksuaalisuutta rajoittamaan keksittyä, mutta eikö moderni ihminen kykene järjellisesti käsittelemään tätä? Jos joku asia on ylipäätään olemassa, on se luonnollinen. Jos siitä ei ole muille haittaa, niin miksi se pitäisi kieltää?
Asiallinen kommentti, mutta älä käytä hengellisen tapahtuman yhteydessä uskonto-sanaa. "Uskonto" eli tässä tapauksessa Raamatun Jumala ottaa kantaa seksuaalisuuteen ja seksiin, koska Jumala on seksuaalisuuden ihmiseen luonut ja siihen käyttöohjeet antanut.
Niin kauan, kun ei ole tervettä, tasapainoista ja rakkaudellista opetusta uskossa kasvamisesta myös seksuaalisuuden alueella, ei voi kasvaa sillä alueella. Kun opetus on pääasiassa kielteinen ja syntikeskeinen, mitä homoseksuaalisuuteen tulee, se jättää paljon auki.
Uskossa kasvaessa, kasvaa myös ymmärrys asioita. Ne eivät ole kaikki mustavalkoisia, vaan väliin mahtuu paljon harmaata, joka ei täysin suoraan ole syntiä joskin ei rakentavaakaan. Ihmisen pitää ensin kasvaa ymmärtämään että hänen identiteettinsä on 1. Jumalan lapseus. Seksuaalisuus tai vetovoima samaa sukupuolta kohtaa ei ole ihmisen identiteettiä määrittävä ominaisuus. Ja toiseksi tulee kasvaa ymmärtämään 2. hengellinen sodankäynti. Raamatussa on paljon asiaa jossa uskovia kehotetaan kiinnittämään huomiota ajatusmaailmaan ja siihen, millä sitä ruokkii. Jos ruokit ajatuksia pornolla ja väkivallalla, kyllä se vuotaa elämään ja asennemaailmaan. Jos ruokkii ajatuksia hengellisillä lauluilla ja saarnoilla ja Raamatun sanalla, ajatukset saavat uuden kiitollisemman mallin.
Jotkut uskovat "homoseksuaalit" kertovat että kokevat edelleen vuosia jälkeen vetovoimaa samaa sukupuolta kohtaan ja ovat valinneet elää yksin.
Sitten on myös paljon niitä, jotka ovat lähteneet pitkälle matkalle kasvaa uskossaan ja ruokkineet ajatuksiaan Jumalan sanalla, joka vähitellen raivaa tilaa toisenlaisilta ajatusmalleilta joita syntinen maailma ihannoi. Monet löytävät rauhan ajatuksissaan ja menevät heteroavioliittoon. Tätä samaa "uskossa kasvamisen keinoa" ja ajattelutavan muutosta käytetään monissa riippuvuuksissa. Opetellaan uusi tapaa ajatella ja olla. Raamattu toteaa että totuus tekee vapaaksi. Ja jonka Jeesus tekee vapaaksi, se tulee todellisesti vapaaksi. Vapaus ei tule hetkessä, vaan Jumala työskentelee ihmisessä juuri sen verran ja niillä elämänalueilla joihin ihminen antaa luvan. Evankeliumi ei ole vain uskoon tulemista, vaan siitä uskovan matka vasta alkaa. Ei Raamattu turhaan totea että "Jeesus on varsinkin uskovien vapahtaja." Eli tullaan uskoon ja astutaan Jeesuksen seuraamisen tielle ja vapaudutaan vääristä asioista vuosien varrella.
5000 vuotta sitten aavikolla hilluneiden lähi-itäisten pikkujumaluuden "sääntöjä". Noudatatko muutenkin elämässäsi pronssikauden kulttuuria ja sääntöjä? Lmaooo
Ei Jumala ole meitä kutsunut noudattamaan jotain kulttuuria, haloo nyt. En siis tahko puukalikoita vastakkain tulta saadakseni että voisin keittää veteni. Mutta kommenttisi olikin sarkastinen eikä juurikaan liittynyt yllä olevaan kommenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen, kyse on tästä.
Jokainen homoseksuaalisia tekoja tekevä tietää omassatunnossaan, että tekee väärin Jumalan edessä. Jokainen, oli vl tai ei.
Totuus sattuu liikaa.
Pitäisi tehdä parannus, mutta ei haluta tehdä parannusta
Totuus sattuu niin paljon, että tuo elämäntapa siunataan jo kirkossa. Koska halutaan päästä syyllisyydestä. Silti syyllissyydestä ei päästä eroon.
Järkyttävää eksytystä ihmisten sielun autuuden kustannuksella.
Herää vain kysymys kuka eksytti Pekka Aittakummun?
En tiedä, mutta jos juttu pitää paikkansa, olin hyvin surullinen ja järkyttynyt.
Uskominen on kilvoittelua joka hetki.
Meillä on jatkuva sota omaa lihaa, maailmaa ja sielunvihollista vastaan. Pitää valvoa joka hetki.
En tiedä mitä Pekka Aittakummulle on tapahtunut.
Ehkä Pekka ei vaan valvonut ja ollut kilvoittelusta kiinnostunut? Oma lihakin oli sen verran hapanta, että teki mieli freesimpää lihaa?
Pappismieheksi kuitenkin teki rohkeita päätöksiä, mutta monen lapsen masu tulee kipeäksi, kun pääsee ensi kertaa karkkikauppaan. Sitten sitä oksennellaan joka puolelle ja syytellään karkkikauppaa vaikka oma käsi kävi lokerolla.
Miksi sinä ryvet Pekka Aittakummun synneissä?
Tee parannus ja usko evankeliumi ja mene puhuttelemaan Pekka Aittakumpua.
Niin tämä menee oikein.
Jonkunhan se täytyy Pekankin synneissä rypeä, kun Pekka itse ei ryve.
Ei näin. Vaan niin, että sinä menet puhuttelemaan häntä.
Miksi häntä pitäisi puhutella? Loikkariksi vai perheenrikkojaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen, kyse on tästä.
Jokainen homoseksuaalisia tekoja tekevä tietää omassatunnossaan, että tekee väärin Jumalan edessä. Jokainen, oli vl tai ei.
Totuus sattuu liikaa.
Pitäisi tehdä parannus, mutta ei haluta tehdä parannusta
Totuus sattuu niin paljon, että tuo elämäntapa siunataan jo kirkossa. Koska halutaan päästä syyllisyydestä. Silti syyllissyydestä ei päästä eroon.
Järkyttävää eksytystä ihmisten sielun autuuden kustannuksella.
Herää vain kysymys kuka eksytti Pekka Aittakummun?
En tiedä, mutta jos juttu pitää paikkansa, olin hyvin surullinen ja järkyttynyt.
Uskominen on kilvoittelua joka hetki.
Meillä on jatkuva sota omaa lihaa, maailmaa ja sielunvihollista vastaan. Pitää valvoa joka hetki.
En tiedä mitä Pekka Aittakummulle on tapahtunut.
Ehkä Pekka ei vaan valvonut ja ollut kilvoittelusta kiinnostunut? Oma lihakin oli sen verran hapanta, että teki mieli freesimpää lihaa?
Pappismieheksi kuitenkin teki rohkeita päätöksiä, mutta monen lapsen masu tulee kipeäksi, kun pääsee ensi kertaa karkkikauppaan. Sitten sitä oksennellaan joka puolelle ja syytellään karkkikauppaa vaikka oma käsi kävi lokerolla.
Miksi sinä ryvet Pekka Aittakummun synneissä?
Tee parannus ja usko evankeliumi ja mene puhuttelemaan Pekka Aittakumpua.
Niin tämä menee oikein.
Jonkunhan se täytyy Pekankin synneissä rypeä, kun Pekka itse ei ryve.
Ei näin. Vaan niin, että sinä menet puhuttelemaan häntä.
Miksi häntä pitäisi puhutella? Loikkariksi vai perheenrikkojaksi?
Näin: jos Pekka on joutunut syntiin, häntä pitää puhutella synnistä, että hän tekisi parannuksen.
JOKAISELLE katuvalle saarnataan synnit anteeksi.
Myös sinulle, jos vain haluat uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen erittäin henkevä ja arvostan erittäin korkealle Kari Kanalaa ja Teemu Laajasaloa. Heillä on sydämen sivistystä ja lähimmäisen rakkautta. Tuollaisia miehiä Suomi tarvitsisi lisää ja paljon.
Mutta kaikenmaailman tekopyhä jeesustelu ja verojenkiertely talkoiden perusteella on niin halveksittavaa kuin olla ja voi. Serkkutyttöäkin voi vielä hädän hetkellä nusasta, kun sekään ei ole laitonta ja muistaa käyttää kumia. Mutta jeesustelulle ehdoton EI!
Kanalaa ja Laajasaloa nyt arvostetaan vaikka ei olisi edes kovin henkevä.
Kanala, Laajasalo ym. vastaavat ovat kirkon häpeä.
Suomen kirkko on jo menetetty.
Jumala voi ottaa siunauksensa pois Suomesta.
Katsokaa millä tolalla maamme asiat jo ovat.
Eiköhän Kanala ja Laajasalo ole tuonut kirkon jäseneksi enemmän ihmisiä, mitä Päivi Räsänen on sieltä erottanut.
Olen seurannut kaikkien kolmen uraa ja ulostuloja jo vuosia. Siinä missä Kari ja Teemu ovat halunneet rakentaa ja yhdistää, on Päivi halunnut rikkoa ja erottaa.
Kirkonmiehet ja naiset hymistelevät "ykseydestä" ja maailmanlaajuisesta Kristuksen kirkosta.
Yhdessä on oltava, vaikka hampaat irvessä.
Sillä ei ole mitään merkitystä enää, kun Kanalat sun muut rienaajat ovat kaapanneet kirkon ja pilkkaavat Jumalaa.
Jumala ei salli itseään pilkattavan.
Kanalan ym. pitäisi tehdä parannus.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen, kyse on tästä.
Jokainen homoseksuaalisia tekoja tekevä tietää omassatunnossaan, että tekee väärin Jumalan edessä. Jokainen, oli vl tai ei.
Totuus sattuu liikaa.
Pitäisi tehdä parannus, mutta ei haluta tehdä parannusta
Totuus sattuu niin paljon, että tuo elämäntapa siunataan jo kirkossa. Koska halutaan päästä syyllisyydestä. Silti syyllissyydestä ei päästä eroon.
Järkyttävää eksytystä ihmisten sielun autuuden kustannuksella.
Ja höpö höpö. Homoseksuaali ei ole mitenkään vääränlainen, eikä tee mitään väärää. Se on uskonto, joka on keksinyt nämä säännöt tyhjästä, kuten ylipäätään koko Jumalan.
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä seksin määrää.
Iloista antajaa Jumala rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen erittäin henkevä ja arvostan erittäin korkealle Kari Kanalaa ja Teemu Laajasaloa. Heillä on sydämen sivistystä ja lähimmäisen rakkautta. Tuollaisia miehiä Suomi tarvitsisi lisää ja paljon.
Mutta kaikenmaailman tekopyhä jeesustelu ja verojenkiertely talkoiden perusteella on niin halveksittavaa kuin olla ja voi. Serkkutyttöäkin voi vielä hädän hetkellä nusasta, kun sekään ei ole laitonta ja muistaa käyttää kumia. Mutta jeesustelulle ehdoton EI!
Kanalaa ja Laajasaloa nyt arvostetaan vaikka ei olisi edes kovin henkevä.
Kanala, Laajasalo ym. vastaavat ovat kirkon häpeä.
Suomen kirkko on jo menetetty.
Jumala voi ottaa siunauksensa pois Suomesta.
Katsokaa millä tolalla maamme asiat jo ovat.
Eiköhän Kanala ja Laajasalo ole tuonut kirkon jäseneksi enemmän ihmisiä, mitä Päivi Räsänen on sieltä erottanut.
Olen seurannut kaikkien kolmen uraa ja ulostuloja jo vuosia. Siinä missä Kari ja Teemu ovat halunneet rakentaa ja yhdistää, on Päivi halunnut rikkoa ja erottaa.
Minkään kirkon jäsenyydellä kun ei ole mitään arvoa. Jeesuksen aikanakin fariseuksista sanottiin että kiertelevät maita ja mantuja tehdäkseen yhden käännynnäisen josta tulee lopulta pahempi kuin fariseus itse olikaan. Käännynnäisyys on kuollutta uskontoa.
Jeesuksen saarnoista kerrotaan, että porukka veti herneet nenään eivätkä enää seuranneet häntä.
Ja evankelista Raimo Rahnasto on todennut, että jos saarna ei saa ketään kiukkuiseksi, ei se ole saarna eikä mikään. Terävä Jumalan sana erottaa aina ihmisryhmiä toisistaan. Se erottaa Jeesuksen seuraajat uskonnollisesta muotomenoväestä.
Jumalan Sana joko parantaa tai pahentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen, kyse on tästä.
Jokainen homoseksuaalisia tekoja tekevä tietää omassatunnossaan, että tekee väärin Jumalan edessä. Jokainen, oli vl tai ei.
Totuus sattuu liikaa.
Pitäisi tehdä parannus, mutta ei haluta tehdä parannusta
Totuus sattuu niin paljon, että tuo elämäntapa siunataan jo kirkossa. Koska halutaan päästä syyllisyydestä. Silti syyllissyydestä ei päästä eroon.
Järkyttävää eksytystä ihmisten sielun autuuden kustannuksella.
Ja höpö höpö. Homoseksuaali ei ole mitenkään vääränlainen, eikä tee mitään väärää. Se on uskonto, joka on keksinyt nämä säännöt tyhjästä, kuten ylipäätään koko Jumalan.
Vastaus ei oikeastaan kuulu tähän ketjuun, jossa näkökulma on Raamatusta kumpuava elävä usko.
Vastaus edustaa tämän maailmanvaltiaan ja ilmavallan hallitsijan kulttuuria ja näkemystä.
Raamattu lupaa että totuus tekee vapaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
PS. joudun postaamaan kommentin uudelleen, koska uskovaiset poistivat sen.
Usko nyt paukapää että talkootyö on eri asia kuin palkkatyö tai yritystyö. Siksi sitä tehdään yhdessä ilman palkkaa. Se on aivan yleistä, mutta eihän sitä komerossaan istuva takkutukka tiedä kuten ei paljo mitään mistään.
Jouluevankeliumissa sanottiin, että "kaikki on verolle pantava". Ei tunnu koskevan uskovaisia lestadiolaisia kun talkoilla vaan touhutaan.
Miksi ette elä niin kuin opetatte?
Mitä sinä peukkupää oikein sekoilet taas? Jouluevankeliumissa kerrotaan ajasta jolloin keisari Augustus verollepani kaikki. Luuletko että se verollepano oli joku uskonopetus? :D Voi jeesus että sinä jankuttajavassari olet tyhmä etkä edes osaa hävetä omaa vajaaälyisyyttäsi.
Eri. Kuka se siellä turhaan lausuu herran nimeä ja vielä tuollaisessa yhteydessä. Tuoko se on sitä rakkauden sanomaa, että pilkkaa ja nimittelee lähimmäistään? Normaalilla empatialla varustettu ihminen ei tuolla tavalla ylennä itseään ja alenna toista ihmistä. Pitäisikö niitä ulkoa opeteltuja lähetys-ym. käskyjä yrittää vähän sisäistää?
Jeejee vajakkien kokoontumisajot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen, kyse on tästä.
Jokainen homoseksuaalisia tekoja tekevä tietää omassatunnossaan, että tekee väärin Jumalan edessä. Jokainen, oli vl tai ei.
Totuus sattuu liikaa.
Pitäisi tehdä parannus, mutta ei haluta tehdä parannusta
Totuus sattuu niin paljon, että tuo elämäntapa siunataan jo kirkossa. Koska halutaan päästä syyllisyydestä. Silti syyllissyydestä ei päästä eroon.
Järkyttävää eksytystä ihmisten sielun autuuden kustannuksella.
Ja höpö höpö. Homoseksuaali ei ole mitenkään vääränlainen, eikä tee mitään väärää. Se on uskonto, joka on keksinyt nämä säännöt tyhjästä, kuten ylipäätään koko Jumalan.
Homoseksuaaleilla, kuten kaikilla on kuolematon sielu ja sama ihmisarvo.
Raamattu neuvoo meille sen, mikä on oikein ja mikä väärin.
Raamatussa ilmoitetaan selkeästi, että homoseksuaalisten tekojen tekeminen on synti.
Lue Roomalaiskirjeen ensimmäinen luku, Uusi Testamentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko tuputtaa sitä paskaa kulttulaisuutta jatkuvasti joka paikassa???!
Tarkoitatko prideä ja wokea?
Niin, sanoppa muuta, äläkä muuta virka.👍
Pridevouhka kuvottaa, Suviseurat hyvä kesäjuhla. Vaikka en itse vl olekaan, toivoisin miniäksi juuri vl-tytön, enkä mitään muunsukupuolista pervoa.
No tuohon on helppo vaikuttaa omalla kasvatustyöllä.
Tähän taloon ei satavarmasti tule yksikään kirjainperverssi näkemyksineen kynnyksen yli.
Säälittää ne satavarmasti pelossa elävät sisällä olijat, jotka eivät uskalla kertoa esim. seksuaalisuudestaan, joka piireissä tuomitaan. Uskikset kyllä itse tekevät syntiä, mutta eihän se haittaa, kun uskonveljellä on valta antaa synnit anteeksi, eikä niistä sitten enää puhuta. Uutta tekemään vaan. Eikö se näin ole juuri niissä porukoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko tuputtaa sitä paskaa kulttulaisuutta jatkuvasti joka paikassa???!
Tarkoitatko prideä ja wokea?
Niin, sanoppa muuta, äläkä muuta virka.👍
Pridevouhka kuvottaa, Suviseurat hyvä kesäjuhla. Vaikka en itse vl olekaan, toivoisin miniäksi juuri vl-tytön, enkä mitään muunsukupuolista pervoa.
No tuohon on helppo vaikuttaa omalla kasvatustyöllä.
Tähän taloon ei satavarmasti tule yksikään kirjainperverssi näkemyksineen kynnyksen yli.
Säälittää ne satavarmasti pelossa elävät sisällä olijat, jotka eivät uskalla kertoa esim. seksuaalisuudestaan, joka piireissä tuomitaan. Uskikset kyllä itse tekevät syntiä, mutta eihän se haittaa, kun uskonveljellä on valta antaa synnit anteeksi, eikä niistä sitten enää puhuta. Uutta tekemään vaan. Eikö se näin ole juuri niissä porukoissa?
Kuten jo edellä sanoin: Meillä on jatkuva sota omaa lihaa, maailmaa ja sielunvihollista vastaan.
Joka hetki pitää valvoa.
Jos joutuu syntiin, on tehtävä parannus.
Meissä kaikissa on perisynti.
Me teemme joka päivä syntiä ajatuksin, sanoin ja teoin.
Koko ihmiskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen, kyse on tästä.
Jokainen homoseksuaalisia tekoja tekevä tietää omassatunnossaan, että tekee väärin Jumalan edessä. Jokainen, oli vl tai ei.
Totuus sattuu liikaa.
Pitäisi tehdä parannus, mutta ei haluta tehdä parannusta
Totuus sattuu niin paljon, että tuo elämäntapa siunataan jo kirkossa. Koska halutaan päästä syyllisyydestä. Silti syyllissyydestä ei päästä eroon.
Järkyttävää eksytystä ihmisten sielun autuuden kustannuksella.
Herää vain kysymys kuka eksytti Pekka Aittakummun?
En tiedä, mutta jos juttu pitää paikkansa, olin hyvin surullinen ja järkyttynyt.
Uskominen on kilvoittelua joka hetki.
Meillä on jatkuva sota omaa lihaa, maailmaa ja sielunvihollista vastaan. Pitää valvoa joka hetki.
En tiedä mitä Pekka Aittakummulle on tapahtunut.
Ehkä Pekka ei vaan valvonut ja ollut kilvoittelusta kiinnostunut? Oma lihakin oli sen verran hapanta, että teki mieli freesimpää lihaa?
Pappismieheksi kuitenkin teki rohkeita päätöksiä, mutta monen lapsen masu tulee kipeäksi, kun pääsee ensi kertaa karkkikauppaan. Sitten sitä oksennellaan joka puolelle ja syytellään karkkikauppaa vaikka oma käsi kävi lokerolla.
Miksi sinä ryvet Pekka Aittakummun synneissä?
Tee parannus ja usko evankeliumi ja mene puhuttelemaan Pekka Aittakumpua.
Niin tämä menee oikein.
Miksi te ryvette homojen synneissä? Varsinkin kun ette oikeasti edes tiedä mitä syntiä he tekevät. Minä esimerkiksi olen homo, mutta jos sinulla on jotain tietoa minun synneistäni, teen rikosilmoituksen kotirauhan rikkomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen, kyse on tästä.
Jokainen homoseksuaalisia tekoja tekevä tietää omassatunnossaan, että tekee väärin Jumalan edessä. Jokainen, oli vl tai ei.
Totuus sattuu liikaa.
Pitäisi tehdä parannus, mutta ei haluta tehdä parannusta
Totuus sattuu niin paljon, että tuo elämäntapa siunataan jo kirkossa. Koska halutaan päästä syyllisyydestä. Silti syyllissyydestä ei päästä eroon.
Järkyttävää eksytystä ihmisten sielun autuuden kustannuksella.
Ja höpö höpö. Homoseksuaali ei ole mitenkään vääränlainen, eikä tee mitään väärää. Se on uskonto, joka on keksinyt nämä säännöt tyhjästä, kuten ylipäätään koko Jumalan.
Homoseksuaaleilla, kuten kaikilla on kuolematon sielu ja sama ihmisarvo.
Raamattu neuvoo meille sen, mikä on oikein ja mikä väärin.
Raamatussa ilmoitetaan selkeästi, että homoseksuaalisten tekojen tekeminen on synti.
Lue Roomalaiskirjeen ensimmäinen luku, Uusi Testamentti.
Raamattu on ihmisten kirjoittama ja vuosituhanten aikana valtavasti editoima ja muokkailema kokoelma Lähi-idän alueen kansojen tarinoita. Paikkaansa pitämättämiä juttuja, esim. Moosesta ei ole ollut olemassakaan. Tuon kirjan todistusarvo yhtään mistään on pyöreä nolla. Se, että joku vielä 2000-luvulla kehottaa ihmisiä lukemaan jotain Raamattua, on absurdia. Raamattu ei kestä lähdekritiikkiä, eikä sieltä varsinkaan kenenkään pitäisi ottaa elämänopetusta modernissa yhteiskunnassa. Voitaisko siirtyä eteenpäin, ja jättää nämä uskonnolliset kirjat jo sinne historian pimeisiin vuosiin. Nykyään voidaan jo tietää ja todistaa asioita, eikä niitä tarvitse ikivanhoista kirjoista lukea.
Olen seurannut kaikkien kolmen uraa ja ulostuloja jo vuosia. Siinä missä Kari ja Teemu ovat halunneet rakentaa ja yhdistää, on Päivi halunnut rikkoa ja erottaa.