Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!
Kuuntele.
Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!
Kommentit (402)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku tosi luterilainen selvittää minulle mikä on kirkon ns. luterilainen usko?
Olen siinä käsityksessä, että kun kerran on kastettu, pääsee taivaaseen. Vaikka miten jumalattomasti eläisi.
Tuo kuulostaa tapakristillisyydeltä ja sitä en ymmärrä. Mitä järkeä tuossa on?
Ei se ainakaan Raamatun mukaan noin mene. Mutta kirkko onkin erkaantunut aika kauas Raamatun sanomasta.
Minulle on aina sanottu, että tuo on kirkon käsitys miten ihminen pääsee taivaaseen.
Kuka sinulle on niin sanonut?
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni paras kaveri oli aikoinaan lestadiolainen. Aina likainen ja nälkäinen kuin susi tullessaan meille.
Ei onneksi ole kaveri enää. :)
Jumalattomassa lapsuuskodissa asuessani meille tuli kerran kylään 3 uskovaista tyttöä ja heidän äitinsä. Olin itsekin lapsi.
Huomasin, että he olivat tosi puhtaita ja fiksuja. Eivät olleet nälissään.
Tajusin, että heissä on jotain erilaista. Ei kielteisessä mielessä.
En tietenkään voinut tajuta mitä. En tietenkään. En luultavasti ollut aiemmin tavannut uskovaisia tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä tästä kirkon ns. luterilaisesta uskosta.
Perusluterilaiset uskovat, että kastamaton lapsi joutuu hel vettiin, jos kuolee ennen kastetta.
Noin kylmä, kolkko ja julma on kirkon uskonto. Ei anneta armoa edes pienille, viattomille lapsille, vaan tuomitaan heidät hel vettiin.
Vl - uskossa ei uskota niin. Joka ikinen lapsi on syntyessään Jumalan lapsi, ennen kuin edes kastetaan.
Tarkistapa luulosi toisten uskosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni paras kaveri oli aikoinaan lestadiolainen. Aina likainen ja nälkäinen kuin susi tullessaan meille.
Ei onneksi ole kaveri enää. :)
Jumalattomassa lapsuuskodissa asuessani meille tuli kerran kylään 3 uskovaista tyttöä ja heidän äitinsä. Olin itsekin lapsi.
Huomasin, että he olivat tosi puhtaita ja fiksuja. Eivät olleet nälissään.
Tajusin, että heissä on jotain erilaista. Ei kielteisessä mielessä.
En tietenkään voinut tajuta mitä. En tietenkään. En luultavasti ollut aiemmin tavannut uskovaisia tyttöjä.
Hauskan heitit. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku tosi luterilainen selvittää minulle mikä on kirkon ns. luterilainen usko?
Olen siinä käsityksessä, että kun kerran on kastettu, pääsee taivaaseen. Vaikka miten jumalattomasti eläisi.
Tuo kuulostaa tapakristillisyydeltä ja sitä en ymmärrä. Mitä järkeä tuossa on?
Ei se ainakaan Raamatun mukaan noin mene. Mutta kirkko onkin erkaantunut aika kauas Raamatun sanomasta.
Minulle on aina sanottu, että tuo on kirkon käsitys miten ihminen pääsee taivaaseen.
Kuka sinulle on niin sanonut?
Vanhemmat ja viisaammat ihmiset mitä silloin itse olin.
En vieläkään ole päässyt perille kun kuuntelen leipäpappeja, että miten sinne taivaaseen päästään.
He eivät kerro. Heitä kiinnostaa maalliset asiat.
Vierailija kirjoitti:
Kommunistit ovat paniikissa, kun Suomessa järjestetään fiksumpiakin tapahtumia kuin pedofiilinen ja vihamielinen pride-kuukausi.
Miten niin kommunistit?...pässinpää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä tästä kirkon ns. luterilaisesta uskosta.
Perusluterilaiset uskovat, että kastamaton lapsi joutuu hel vettiin, jos kuolee ennen kastetta.
Noin kylmä, kolkko ja julma on kirkon uskonto. Ei anneta armoa edes pienille, viattomille lapsille, vaan tuomitaan heidät hel vettiin.
Vl - uskossa ei uskota niin. Joka ikinen lapsi on syntyessään Jumalan lapsi, ennen kuin edes kastetaan.
Tarkistapa luulosi toisten uskosta.
Tarkistan joten siksi kysynkin. Miten siis päästään taivaaseen esim. sinun mielestäsi? Neuvo.
Aivopesukinkereissä ei ole mitään mahtavaa.
Meidän naapureina asui about 10 vuotta sitten lestadiolaisperhe. Eivät koskaan tervehtineet, mies oli kuin kilon pzkaa syönyt ja vaimo aina raskaana ja kuin haudasta tempaistu.
On se hieno lahko!
Vierailija kirjoitti:
Aivopesukinkereissä ei ole mitään mahtavaa.
Mieluummin puhtaat aivot kuin epäuskon saastasta likaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä tästä kirkon ns. luterilaisesta uskosta.
Perusluterilaiset uskovat, että kastamaton lapsi joutuu hel vettiin, jos kuolee ennen kastetta.
Noin kylmä, kolkko ja julma on kirkon uskonto. Ei anneta armoa edes pienille, viattomille lapsille, vaan tuomitaan heidät hel vettiin.
Vl - uskossa ei uskota niin. Joka ikinen lapsi on syntyessään Jumalan lapsi, ennen kuin edes kastetaan.
Tarkistapa luulosi toisten uskosta.
Tarkistan joten siksi kysynkin. Miten siis päästään taivaaseen esim. sinun mielestäsi? Neuvo.
Taivaalle päästään avaruusaluksella, ei millään muulla. Kaikki muu on mielikuvituksen ja aivopesun tulosta.
Tekopyhän jengin kokoontumisajot.
Puhuuko Pekka Aittakumpu rakkaudesta ja sitoutumisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivopesukinkereissä ei ole mitään mahtavaa.
Mieluummin puhtaat aivot kuin epäuskon saastasta likaiset.
Sieltä sitä tuli taas kristityn lähimmäisenrakkautta oikein roppa kaupalla. Ei ole kyllä sinuun Jeesuksen opit tarttuneet pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vielä tästä kirkon ns. luterilaisesta uskosta.
Perusluterilaiset uskovat, että kastamaton lapsi joutuu hel vettiin, jos kuolee ennen kastetta.
Noin kylmä, kolkko ja julma on kirkon uskonto. Ei anneta armoa edes pienille, viattomille lapsille, vaan tuomitaan heidät hel vettiin.
Vl - uskossa ei uskota niin. Joka ikinen lapsi on syntyessään Jumalan lapsi, ennen kuin edes kastetaan.
Tarkistapa luulosi toisten uskosta.
Tarkistan joten siksi kysynkin. Miten siis päästään taivaaseen esim. sinun mielestäsi? Neuvo.
Kysy vaikka tekoälyltä tuosta kastejutusta.
Parasta tässä on. Saa käydä rauhassa kaupassa, siellä ei ole juuri ketään, sekä se ettei pentujen mopot huuda yötä päivää, pennut itse ei räävy kokoajan ulkona.
Asiattomia viestejä.POISTOON TÄMÄ KETJU.
Tunnen myös avioparin naapurista. Koskaan ei tervehditä. Katsotaan vain kuin vierasta sikaa.
Ovat lestadiolaisia.
Kummallinen lahko...?
Tylyjä tyyppejä, ei paljon rakkaus loista.
Ympäristöstä eivät välitä pzkaakaan.