Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!

Vierailija
25.06.2026 |

Kuuntele.

Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!

Kommentit (402)

Vierailija
381/402 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylyjä tyyppejä, ei paljon rakkaus loista.

Ympäristöstä eivät välitä pzkaakaan. 

Vierailija
382/402 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku tosi luterilainen selvittää minulle mikä on kirkon ns. luterilainen usko?

Olen siinä käsityksessä, että kun kerran on kastettu, pääsee taivaaseen. Vaikka miten jumalattomasti eläisi.

Tuo kuulostaa tapakristillisyydeltä ja sitä en ymmärrä. Mitä järkeä tuossa on?

Ei se ainakaan Raamatun mukaan noin mene. Mutta kirkko onkin erkaantunut aika kauas Raamatun sanomasta.

Minulle on aina sanottu, että tuo on kirkon käsitys miten ihminen pääsee taivaaseen.

Kuka sinulle on niin sanonut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/402 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni paras kaveri oli aikoinaan lestadiolainen. Aina likainen ja nälkäinen kuin susi tullessaan meille. 

Ei onneksi ole kaveri enää. :)

Jumalattomassa lapsuuskodissa asuessani meille tuli kerran kylään 3 uskovaista tyttöä ja heidän äitinsä. Olin itsekin lapsi.

Huomasin, että he olivat tosi puhtaita ja fiksuja. Eivät olleet nälissään.

Tajusin, että heissä on jotain erilaista. Ei kielteisessä mielessä.

En tietenkään voinut tajuta mitä. En tietenkään. En luultavasti ollut aiemmin tavannut uskovaisia tyttöjä.

Vierailija
384/402 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä tästä kirkon ns. luterilaisesta uskosta.

Perusluterilaiset uskovat, että kastamaton lapsi joutuu hel vettiin, jos kuolee ennen kastetta.

Noin kylmä, kolkko ja julma on kirkon uskonto. Ei anneta armoa edes pienille, viattomille lapsille, vaan tuomitaan heidät hel vettiin.

Vl - uskossa ei uskota niin. Joka ikinen lapsi on syntyessään Jumalan lapsi, ennen kuin edes kastetaan.

Tarkistapa luulosi toisten uskosta. 

Vierailija
385/402 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvivirsiseurat

Vierailija
386/402 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni paras kaveri oli aikoinaan lestadiolainen. Aina likainen ja nälkäinen kuin susi tullessaan meille. 

Ei onneksi ole kaveri enää. :)

Jumalattomassa lapsuuskodissa asuessani meille tuli kerran kylään 3 uskovaista tyttöä ja heidän äitinsä. Olin itsekin lapsi.

Huomasin, että he olivat tosi puhtaita ja fiksuja. Eivät olleet nälissään.

Tajusin, että heissä on jotain erilaista. Ei kielteisessä mielessä.

En tietenkään voinut tajuta mitä. En tietenkään. En luultavasti ollut aiemmin tavannut uskovaisia tyttöjä.

Hauskan heitit. 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
387/402 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku tosi luterilainen selvittää minulle mikä on kirkon ns. luterilainen usko?

Olen siinä käsityksessä, että kun kerran on kastettu, pääsee taivaaseen. Vaikka miten jumalattomasti eläisi.

Tuo kuulostaa tapakristillisyydeltä ja sitä en ymmärrä. Mitä järkeä tuossa on?

Ei se ainakaan Raamatun mukaan noin mene. Mutta kirkko onkin erkaantunut aika kauas Raamatun sanomasta.

Minulle on aina sanottu, että tuo on kirkon käsitys miten ihminen pääsee taivaaseen.

Kuka sinulle on niin sanonut? 

Vanhemmat ja viisaammat ihmiset mitä silloin itse olin.

En vieläkään ole päässyt perille kun kuuntelen leipäpappeja, että miten sinne taivaaseen päästään.

He eivät kerro. Heitä kiinnostaa maalliset asiat. 

Vierailija
388/402 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommunistit ovat paniikissa, kun Suomessa järjestetään fiksumpiakin tapahtumia kuin pedofiilinen ja vihamielinen pride-kuukausi. 

Miten niin kommunistit?...pässinpää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
389/402 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä tästä kirkon ns. luterilaisesta uskosta.

Perusluterilaiset uskovat, että kastamaton lapsi joutuu hel vettiin, jos kuolee ennen kastetta.

Noin kylmä, kolkko ja julma on kirkon uskonto. Ei anneta armoa edes pienille, viattomille lapsille, vaan tuomitaan heidät hel vettiin.

Vl - uskossa ei uskota niin. Joka ikinen lapsi on syntyessään Jumalan lapsi, ennen kuin edes kastetaan.

Tarkistapa luulosi toisten uskosta. 

Tarkistan joten siksi kysynkin. Miten siis päästään taivaaseen esim. sinun mielestäsi? Neuvo.

Vierailija
390/402 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopesukinkereissä ei ole mitään mahtavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
391/402 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapureina asui about 10 vuotta sitten lestadiolaisperhe. Eivät koskaan tervehtineet, mies oli kuin kilon pzkaa syönyt ja vaimo aina raskaana ja kuin haudasta tempaistu.

On se hieno lahko! 

Vierailija
392/402 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivopesukinkereissä ei ole mitään mahtavaa.

Mieluummin puhtaat aivot kuin epäuskon saastasta likaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
393/402 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä tästä kirkon ns. luterilaisesta uskosta.

Perusluterilaiset uskovat, että kastamaton lapsi joutuu hel vettiin, jos kuolee ennen kastetta.

Noin kylmä, kolkko ja julma on kirkon uskonto. Ei anneta armoa edes pienille, viattomille lapsille, vaan tuomitaan heidät hel vettiin.

Vl - uskossa ei uskota niin. Joka ikinen lapsi on syntyessään Jumalan lapsi, ennen kuin edes kastetaan.

Tarkistapa luulosi toisten uskosta. 

Tarkistan joten siksi kysynkin. Miten siis päästään taivaaseen esim. sinun mielestäsi? Neuvo.

Taivaalle päästään avaruusaluksella, ei millään muulla. Kaikki muu on mielikuvituksen ja aivopesun tulosta.

Vierailija
394/402 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhän jengin kokoontumisajot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
395/402 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko Pekka Aittakumpu rakkaudesta ja sitoutumisesta?

Vierailija
396/402 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivopesukinkereissä ei ole mitään mahtavaa.

Mieluummin puhtaat aivot kuin epäuskon saastasta likaiset.

Sieltä sitä tuli taas kristityn lähimmäisenrakkautta oikein roppa kaupalla. Ei ole kyllä sinuun Jeesuksen opit tarttuneet pätkääkään.

Vierailija
397/402 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä tästä kirkon ns. luterilaisesta uskosta.

Perusluterilaiset uskovat, että kastamaton lapsi joutuu hel vettiin, jos kuolee ennen kastetta.

Noin kylmä, kolkko ja julma on kirkon uskonto. Ei anneta armoa edes pienille, viattomille lapsille, vaan tuomitaan heidät hel vettiin.

Vl - uskossa ei uskota niin. Joka ikinen lapsi on syntyessään Jumalan lapsi, ennen kuin edes kastetaan.

Tarkistapa luulosi toisten uskosta. 

Tarkistan joten siksi kysynkin. Miten siis päästään taivaaseen esim. sinun mielestäsi? Neuvo.

Kysy vaikka tekoälyltä tuosta kastejutusta. 

Vierailija
398/402 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä on. Saa käydä rauhassa kaupassa, siellä ei ole juuri ketään, sekä se ettei pentujen mopot huuda yötä päivää,  pennut itse ei räävy kokoajan ulkona.

Vierailija
399/402 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiattomia viestejä.POISTOON TÄMÄ KETJU.

Vierailija
400/402 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myös avioparin naapurista. Koskaan ei tervehditä. Katsotaan vain kuin vierasta sikaa.

Ovat lestadiolaisia. 

Kummallinen lahko...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä