Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!
Kuuntele.
Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!
Kommentit (356)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen erittäin henkevä ja arvostan erittäin korkealle Kari Kanalaa ja Teemu Laajasaloa. Heillä on sydämen sivistystä ja lähimmäisen rakkautta. Tuollaisia miehiä Suomi tarvitsisi lisää ja paljon.
Mutta kaikenmaailman tekopyhä jeesustelu ja verojenkiertely talkoiden perusteella on niin halveksittavaa kuin olla ja voi. Serkkutyttöäkin voi vielä hädän hetkellä nusasta, kun sekään ei ole laitonta ja muistaa käyttää kumia. Mutta jeesustelulle ehdoton EI!
Kanalaa ja Laajasaloa nyt arvostetaan vaikka ei olisi edes kovin henkevä.
Kanala, Laajasalo ym. vastaavat ovat kirkon häpeä.
Suomen kirkko on jo menetetty.
Jumala voi ottaa siunauksensa pois Suomesta.
Katsokaa millä tolalla maamme asiat jo ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen, kyse on tästä.
Jokainen homoseksuaalisia tekoja tekevä tietää omassatunnossaan, että tekee väärin Jumalan edessä. Jokainen, oli vl tai ei.
Totuus sattuu liikaa.
Pitäisi tehdä parannus, mutta ei haluta tehdä parannusta
Totuus sattuu niin paljon, että tuo elämäntapa siunataan jo kirkossa. Koska halutaan päästä syyllisyydestä. Silti syyllissyydestä ei päästä eroon.
Järkyttävää eksytystä ihmisten sielun autuuden kustannuksella.
Herää vain kysymys kuka eksytti Pekka Aittakummun?
En tiedä, mutta jos juttu pitää paikkansa, olin hyvin surullinen ja järkyttynyt.
Uskominen on kilvoittelua joka hetki.
Meillä on jatkuva sota omaa lihaa, maailmaa ja sielunvihollista vastaan. Pitää valvoa joka hetki.
En tiedä mitä Pekka Aittakummulle on tapahtunut.
Ehkä Pekka ei vaan valvonut ja ollut kilvoittelusta kiinnostunut? Oma lihakin oli sen verran hapanta, että teki mieli freesimpää lihaa?
Pappismieheksi kuitenkin teki rohkeita päätöksiä, mutta monen lapsen masu tulee kipeäksi, kun pääsee ensi kertaa karkkikauppaan. Sitten sitä oksennellaan joka puolelle ja syytellään karkkikauppaa vaikka oma käsi kävi lokerolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen erittäin henkevä ja arvostan erittäin korkealle Kari Kanalaa ja Teemu Laajasaloa. Heillä on sydämen sivistystä ja lähimmäisen rakkautta. Tuollaisia miehiä Suomi tarvitsisi lisää ja paljon.
Mutta kaikenmaailman tekopyhä jeesustelu ja verojenkiertely talkoiden perusteella on niin halveksittavaa kuin olla ja voi. Serkkutyttöäkin voi vielä hädän hetkellä nusasta, kun sekään ei ole laitonta ja muistaa käyttää kumia. Mutta jeesustelulle ehdoton EI!
Kanalaa ja Laajasaloa nyt arvostetaan vaikka ei olisi edes kovin henkevä.
Kanala, Laajasalo ym. vastaavat ovat kirkon häpeä.
Suomen kirkko on jo menetetty.
Jumala voi ottaa siunauksensa pois Suomesta.
Katsokaa millä tolalla maamme asiat jo ovat.
Oliko se Jumalan siunaus, että alkoholin kotiinkuljetus toteutui? Vai oliko kyseessä pelkkä kristillisdemokraattien siunaus?
Laajasalo ja Kanala potkut,ainakaan näitä ei kannata kuunnella.kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tuotteet loppuvat kaupoista ensimmäisenä?
Kuittirullat eivät ainakaan lopu, kun mistään ostoksesta ei saa kuittia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen, kyse on tästä.
Jokainen homoseksuaalisia tekoja tekevä tietää omassatunnossaan, että tekee väärin Jumalan edessä. Jokainen, oli vl tai ei.
Totuus sattuu liikaa.
Pitäisi tehdä parannus, mutta ei haluta tehdä parannusta
Totuus sattuu niin paljon, että tuo elämäntapa siunataan jo kirkossa. Koska halutaan päästä syyllisyydestä. Silti syyllissyydestä ei päästä eroon.
Järkyttävää eksytystä ihmisten sielun autuuden kustannuksella.
Herää vain kysymys kuka eksytti Pekka Aittakummun?
En tiedä, mutta jos juttu pitää paikkansa, olin hyvin surullinen ja järkyttynyt.
Uskominen on kilvoittelua joka hetki.
Meillä on jatkuva sota omaa lihaa, maailmaa ja sielunvihollista vastaan. Pitää valvoa joka hetki.
En tiedä mitä Pekka Aittakummulle on tapahtunut.
Ehkä Pekka ei vaan valvonut ja ollut kilvoittelusta kiinnostunut? Oma lihakin oli sen verran hapanta, että teki mieli freesimpää lihaa?
Pappismieheksi kuitenkin teki rohkeita päätöksiä, mutta monen lapsen masu tulee kipeäksi, kun pääsee ensi kertaa karkkikauppaan. Sitten sitä oksennellaan joka puolelle ja syytellään karkkikauppaa vaikka oma käsi kävi lokerolla.
Miksi sinä ryvet Pekka Aittakummun synneissä?
Tee parannus ja usko evankeliumi ja mene puhuttelemaan Pekka Aittakumpua.
Niin tämä menee oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen erittäin henkevä ja arvostan erittäin korkealle Kari Kanalaa ja Teemu Laajasaloa. Heillä on sydämen sivistystä ja lähimmäisen rakkautta. Tuollaisia miehiä Suomi tarvitsisi lisää ja paljon.
Mutta kaikenmaailman tekopyhä jeesustelu ja verojenkiertely talkoiden perusteella on niin halveksittavaa kuin olla ja voi. Serkkutyttöäkin voi vielä hädän hetkellä nusasta, kun sekään ei ole laitonta ja muistaa käyttää kumia. Mutta jeesustelulle ehdoton EI!
Kanalaa ja Laajasaloa nyt arvostetaan vaikka ei olisi edes kovin henkevä.
Kanala, Laajasalo ym. vastaavat ovat kirkon häpeä.
Suomen kirkko on jo menetetty.
Jumala voi ottaa siunauksensa pois Suomesta.
Katsokaa millä tolalla maamme asiat jo ovat.
Oliko se Jumalan siunaus, että alkoholin kotiinkuljetus toteutui? Vai oliko kyseessä pelkkä kristillisdemokraattien siunaus?
Se ei ollut Jumalan siunaus
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla. Hyi!
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
Onneksi on vielä jotain tervettäkin, kuten Suviseurat ym. hengelliset kesätapahtumat.
Luulin jo nähneeni Jeesuksen, mutta erehdyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen, kyse on tästä.
Jokainen homoseksuaalisia tekoja tekevä tietää omassatunnossaan, että tekee väärin Jumalan edessä. Jokainen, oli vl tai ei.
Totuus sattuu liikaa.
Pitäisi tehdä parannus, mutta ei haluta tehdä parannusta
Totuus sattuu niin paljon, että tuo elämäntapa siunataan jo kirkossa. Koska halutaan päästä syyllisyydestä. Silti syyllissyydestä ei päästä eroon.
Järkyttävää eksytystä ihmisten sielun autuuden kustannuksella.
En ole homoseksuaali,mutt seksuaalisuus ei ole Raamatun määräämä asia. Tietysti pidän homoseksuaaleja hiukan poikkeavina ja miksi joku mies haluaa toista miestä peppuun,kun nainen ja mies on biologisesti tarkoitettu yhteen? Ja lisäksi luonto on tarkoittanut sukupuolia olevan kaksi,nainen ja mies. Sen verran vanhanaikainen olen myös. Mutta Raamattu on vanhaa tekstiä ja ei päde aikojen muuttuessa, tarkoituksena mm.polkea naisen oikeuksia ja valitettavasti yhteiskuntamme ei ole enää patriarkaalinen ja nainen voi päättää seksuaalisuudestaan ja urastaan itse.
Muuttuuko totuus ajan saatossa? Jeesus nimittäin toteaa itsestään että Hän on totuus. Ottaisin itse vakavasti selvää oliko Jeesus sekopää vai sitä, mitä hän väitti itsestään.
Raamattu myös toteaa että "Jumala on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti."
Raamattu on vanhaa tekstiä, kyllä. Eikö juuri se, mitä on aikojen alussa ollut, ole totta edelleen. Ja vaikka tuo vanhaa tekstiä onkin, niin kummasti sinne on talletettu myös tulevia aikoja ja myös tämä aikakausi, jota juuri parhaillaan elämme. Siellä on nimetty ja kerrottu jopa tämän aikakauden viimeisten sotien nimet, osapuolet ja maantieteelliset sijainnit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen erittäin henkevä ja arvostan erittäin korkealle Kari Kanalaa ja Teemu Laajasaloa. Heillä on sydämen sivistystä ja lähimmäisen rakkautta. Tuollaisia miehiä Suomi tarvitsisi lisää ja paljon.
Mutta kaikenmaailman tekopyhä jeesustelu ja verojenkiertely talkoiden perusteella on niin halveksittavaa kuin olla ja voi. Serkkutyttöäkin voi vielä hädän hetkellä nusasta, kun sekään ei ole laitonta ja muistaa käyttää kumia. Mutta jeesustelulle ehdoton EI!
Kanalaa ja Laajasaloa nyt arvostetaan vaikka ei olisi edes kovin henkevä.
Kanala, Laajasalo ym. vastaavat ovat kirkon häpeä.
Suomen kirkko on jo menetetty.
Jumala voi ottaa siunauksensa pois Suomesta.
Katsokaa millä tolalla maamme asiat jo ovat.
Eiköhän Kanala ja Laajasalo ole tuonut kirkon jäseneksi enemmän ihmisiä, mitä Päivi Räsänen on sieltä erottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen erittäin henkevä ja arvostan erittäin korkealle Kari Kanalaa ja Teemu Laajasaloa. Heillä on sydämen sivistystä ja lähimmäisen rakkautta. Tuollaisia miehiä Suomi tarvitsisi lisää ja paljon.
Mutta kaikenmaailman tekopyhä jeesustelu ja verojenkiertely talkoiden perusteella on niin halveksittavaa kuin olla ja voi. Serkkutyttöäkin voi vielä hädän hetkellä nusasta, kun sekään ei ole laitonta ja muistaa käyttää kumia. Mutta jeesustelulle ehdoton EI!
Kanalaa ja Laajasaloa nyt arvostetaan vaikka ei olisi edes kovin henkevä.
Kanala, Laajasalo ym. vastaavat ovat kirkon häpeä.
Suomen kirkko on jo menetetty.
Jumala voi ottaa siunauksensa pois Suomesta.
Katsokaa millä tolalla maamme asiat jo ovat.
Oliko se Jumalan siunaus, että alkoholin kotiinkuljetus toteutui? Vai oliko kyseessä pelkkä kristillisdemokraattien siunaus?
Se ei ollut Jumalan siunaus
No ei todellakaan ole siunaus, vaan kirous tuo alkoholin kotiinkuljetus. Käsittämätöntä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen, kyse on tästä.
Jokainen homoseksuaalisia tekoja tekevä tietää omassatunnossaan, että tekee väärin Jumalan edessä. Jokainen, oli vl tai ei.
Totuus sattuu liikaa.
Pitäisi tehdä parannus, mutta ei haluta tehdä parannusta
Totuus sattuu niin paljon, että tuo elämäntapa siunataan jo kirkossa. Koska halutaan päästä syyllisyydestä. Silti syyllissyydestä ei päästä eroon.
Järkyttävää eksytystä ihmisten sielun autuuden kustannuksella.
Herää vain kysymys kuka eksytti Pekka Aittakummun?
En tiedä, mutta jos juttu pitää paikkansa, olin hyvin surullinen ja järkyttynyt.
Uskominen on kilvoittelua joka hetki.
Meillä on jatkuva sota omaa lihaa, maailmaa ja sielunvihollista vastaan. Pitää valvoa joka hetki.
En tiedä mitä Pekka Aittakummulle on tapahtunut.
Ehkä Pekka ei vaan valvonut ja ollut kilvoittelusta kiinnostunut? Oma lihakin oli sen verran hapanta, että teki mieli freesimpää lihaa?
Pappismieheksi kuitenkin teki rohkeita päätöksiä, mutta monen lapsen masu tulee kipeäksi, kun pääsee ensi kertaa karkkikauppaan. Sitten sitä oksennellaan joka puolelle ja syytellään karkkikauppaa vaikka oma käsi kävi lokerolla.
Miksi sinä ryvet Pekka Aittakummun synneissä?
Tee parannus ja usko evankeliumi ja mene puhuttelemaan Pekka Aittakumpua.
Niin tämä menee oikein.
Jonkunhan se täytyy Pekankin synneissä rypeä, kun Pekka itse ei ryve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen erittäin henkevä ja arvostan erittäin korkealle Kari Kanalaa ja Teemu Laajasaloa. Heillä on sydämen sivistystä ja lähimmäisen rakkautta. Tuollaisia miehiä Suomi tarvitsisi lisää ja paljon.
Mutta kaikenmaailman tekopyhä jeesustelu ja verojenkiertely talkoiden perusteella on niin halveksittavaa kuin olla ja voi. Serkkutyttöäkin voi vielä hädän hetkellä nusasta, kun sekään ei ole laitonta ja muistaa käyttää kumia. Mutta jeesustelulle ehdoton EI!
Kanalaa ja Laajasaloa nyt arvostetaan vaikka ei olisi edes kovin henkevä.
Kanala, Laajasalo ym. vastaavat ovat kirkon häpeä.
Suomen kirkko on jo menetetty.
Jumala voi ottaa siunauksensa pois Suomesta.
Katsokaa millä tolalla maamme asiat jo ovat.
Oliko se Jumalan siunaus, että alkoholin kotiinkuljetus toteutui? Vai oliko kyseessä pelkkä kristillisdemokraattien siunaus?
Se ei ollut Jumalan siunaus
No ei todellakaan ole siunaus, vaan kirous tuo alkoholin kotiinkuljetus. Käsittämätöntä touhua.
Tuo on ehkä ainoa asia, mistä olen vlväen kanssa samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen erittäin henkevä ja arvostan erittäin korkealle Kari Kanalaa ja Teemu Laajasaloa. Heillä on sydämen sivistystä ja lähimmäisen rakkautta. Tuollaisia miehiä Suomi tarvitsisi lisää ja paljon.
Mutta kaikenmaailman tekopyhä jeesustelu ja verojenkiertely talkoiden perusteella on niin halveksittavaa kuin olla ja voi. Serkkutyttöäkin voi vielä hädän hetkellä nusasta, kun sekään ei ole laitonta ja muistaa käyttää kumia. Mutta jeesustelulle ehdoton EI!
Kanalaa ja Laajasaloa nyt arvostetaan vaikka ei olisi edes kovin henkevä.
Kanala, Laajasalo ym. vastaavat ovat kirkon häpeä.
Suomen kirkko on jo menetetty.
Jumala voi ottaa siunauksensa pois Suomesta.
Katsokaa millä tolalla maamme asiat jo ovat.
Eiköhän Kanala ja Laajasalo ole tuonut kirkon jäseneksi enemmän ihmisiä, mitä Päivi Räsänen on sieltä erottanut.
Sieltä nytkin eroaa joukolla ihmisiä. Kirkon luopumuksen ja jumalattomuuden tähden.
Kerran eksyttäjät joutuvat vastaamaan Jumalalle kaikesta tästä. Järkyttävää, koska heillä on niin suuri vastuu.
Suomen kirkon ja yhteiskunnan tila on järkyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen, kyse on tästä.
Jokainen homoseksuaalisia tekoja tekevä tietää omassatunnossaan, että tekee väärin Jumalan edessä. Jokainen, oli vl tai ei.
Totuus sattuu liikaa.
Pitäisi tehdä parannus, mutta ei haluta tehdä parannusta
Totuus sattuu niin paljon, että tuo elämäntapa siunataan jo kirkossa. Koska halutaan päästä syyllisyydestä. Silti syyllissyydestä ei päästä eroon.
Järkyttävää eksytystä ihmisten sielun autuuden kustannuksella.
En ole homoseksuaali,mutt seksuaalisuus ei ole Raamatun määräämä asia. Tietysti pidän homoseksuaaleja hiukan poikkeavina ja miksi joku mies haluaa toista miestä peppuun,kun nainen ja mies on biologisesti tarkoitettu yhteen? Ja lisäksi luonto on tarkoittanut sukupuolia olevan kaksi,nainen ja mies. Sen verran vanhanaikainen olen myös. Mutta Raamattu on vanhaa tekstiä ja ei päde aikojen muuttuessa, tarkoituksena mm.polkea naisen oikeuksia ja valitettavasti yhteiskuntamme ei ole enää patriarkaalinen ja nainen voi päättää seksuaalisuudestaan ja urastaan itse.
Muuttuuko totuus ajan saatossa? Jeesus nimittäin toteaa itsestään että Hän on totuus. Ottaisin itse vakavasti selvää oliko Jeesus sekopää vai sitä, mitä hän väitti itsestään.
Raamattu myös toteaa että "Jumala on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti."
Raamattu on vanhaa tekstiä, kyllä. Eikö juuri se, mitä on aikojen alussa ollut, ole totta edelleen. Ja vaikka tuo vanhaa tekstiä onkin, niin kummasti sinne on talletettu myös tulevia aikoja ja myös tämä aikakausi, jota juuri parhaillaan elämme. Siellä on nimetty ja kerrottu jopa tämän aikakauden viimeisten sotien nimet, osapuolet ja maantieteelliset sijainnit.
Ahaa. Kerrotaanko siellä Israelin tekemästä kansanmurhasta myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen, kyse on tästä.
Jokainen homoseksuaalisia tekoja tekevä tietää omassatunnossaan, että tekee väärin Jumalan edessä. Jokainen, oli vl tai ei.
Totuus sattuu liikaa.
Pitäisi tehdä parannus, mutta ei haluta tehdä parannusta
Totuus sattuu niin paljon, että tuo elämäntapa siunataan jo kirkossa. Koska halutaan päästä syyllisyydestä. Silti syyllissyydestä ei päästä eroon.
Järkyttävää eksytystä ihmisten sielun autuuden kustannuksella.
Herää vain kysymys kuka eksytti Pekka Aittakummun?
En tiedä, mutta jos juttu pitää paikkansa, olin hyvin surullinen ja järkyttynyt.
Uskominen on kilvoittelua joka hetki.
Meillä on jatkuva sota omaa lihaa, maailmaa ja sielunvihollista vastaan. Pitää valvoa joka hetki.
En tiedä mitä Pekka Aittakummulle on tapahtunut.
Ehkä Pekka ei vaan valvonut ja ollut kilvoittelusta kiinnostunut? Oma lihakin oli sen verran hapanta, että teki mieli freesimpää lihaa?
Pappismieheksi kuitenkin teki rohkeita päätöksiä, mutta monen lapsen masu tulee kipeäksi, kun pääsee ensi kertaa karkkikauppaan. Sitten sitä oksennellaan joka puolelle ja syytellään karkkikauppaa vaikka oma käsi kävi lokerolla.
Miksi sinä ryvet Pekka Aittakummun synneissä?
Tee parannus ja usko evankeliumi ja mene puhuttelemaan Pekka Aittakumpua.
Niin tämä menee oikein.
Jonkunhan se täytyy Pekankin synneissä rypeä, kun Pekka itse ei ryve.
Ei näin. Vaan niin, että sinä menet puhuttelemaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen erittäin henkevä ja arvostan erittäin korkealle Kari Kanalaa ja Teemu Laajasaloa. Heillä on sydämen sivistystä ja lähimmäisen rakkautta. Tuollaisia miehiä Suomi tarvitsisi lisää ja paljon.
Mutta kaikenmaailman tekopyhä jeesustelu ja verojenkiertely talkoiden perusteella on niin halveksittavaa kuin olla ja voi. Serkkutyttöäkin voi vielä hädän hetkellä nusasta, kun sekään ei ole laitonta ja muistaa käyttää kumia. Mutta jeesustelulle ehdoton EI!
Kanalaa ja Laajasaloa nyt arvostetaan vaikka ei olisi edes kovin henkevä.
Kanala, Laajasalo ym. vastaavat ovat kirkon häpeä.
Suomen kirkko on jo menetetty.
Jumala voi ottaa siunauksensa pois Suomesta.
Katsokaa millä tolalla maamme asiat jo ovat.
Oliko se Jumalan siunaus, että alkoholin kotiinkuljetus toteutui? Vai oliko kyseessä pelkkä kristillisdemokraattien siunaus?
Se ei ollut Jumalan siunaus
Näin minäkin haluan uskoa. Kyseessä täytyy olla Päivi Räsäsen ja KD:n tahto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen, kyse on tästä.
Jokainen homoseksuaalisia tekoja tekevä tietää omassatunnossaan, että tekee väärin Jumalan edessä. Jokainen, oli vl tai ei.
Totuus sattuu liikaa.
Pitäisi tehdä parannus, mutta ei haluta tehdä parannusta
Totuus sattuu niin paljon, että tuo elämäntapa siunataan jo kirkossa. Koska halutaan päästä syyllisyydestä. Silti syyllissyydestä ei päästä eroon.
Järkyttävää eksytystä ihmisten sielun autuuden kustannuksella.
Herää vain kysymys kuka eksytti Pekka Aittakummun?
En tiedä, mutta jos juttu pitää paikkansa, olin hyvin surullinen ja järkyttynyt.
Uskominen on kilvoittelua joka hetki.
Meillä on jatkuva sota omaa lihaa, maailmaa ja sielunvihollista vastaan. Pitää valvoa joka hetki.
En tiedä mitä Pekka Aittakummulle on tapahtunut.
Ehkä Pekka ei vaan valvonut ja ollut kilvoittelusta kiinnostunut? Oma lihakin oli sen verran hapanta, että teki mieli freesimpää lihaa?
Pappismieheksi kuitenkin teki rohkeita päätöksiä, mutta monen lapsen masu tulee kipeäksi, kun pääsee ensi kertaa karkkikauppaan. Sitten sitä oksennellaan joka puolelle ja syytellään karkkikauppaa vaikka oma käsi kävi lokerolla.
Miksi sinä ryvet Pekka Aittakummun synneissä?
Tee parannus ja usko evankeliumi ja mene puhuttelemaan Pekka Aittakumpua.
Niin tämä menee oikein.
Jonkunhan se täytyy Pekankin synneissä rypeä, kun Pekka itse ei ryve.
Ei näin. Vaan niin, että sinä menet puhuttelemaan häntä.
Yritin, mutta en saanut Simulalta suunvuoroa.... jos tiedät mitä tarkoitan.....
Jee jee, lahkolaisten ja uskovaishörhöjen seksijuhlat. Olevinaan parempia ihmisiä mutta niin alkukantaisia ja simppeleitä että panevat 24/7 ja ovat vielä taikauskoisia. Kuin apinat.
Miksi ei? Ei kai hän ole Pekkaa pahempi?