Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!
Kuuntele.
Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!
Kommentit (356)
Kuuntelin erästä podcastia missä nuori nainen kertoi lapsena surreensa todella paljon kauniin neikkaavan opettajansa kohtaloa.
Tulin juuri kesälomamatkalta ja kuuntelin autossa kesäseuraradiota. Kyllä oli mukavaa ja virkistävää!
Kyllähän siellä ihan seurapuheissakin puhuttiin siitä, kuinka uskovaisten tulisi opetella suhtautumaan armollisesti ja ymmärtäväisesti toisinajattevia lähimmäisiä kohtaan. Ja että varmasti uskovaisillakin on parannettavaa tässä. Eli ei pidä ollenkaan paikkansa nuo joidenkin väitteet, että järjestäjien toimesta ei olisi puututtu mahdolliseen kiusaamiseen tai häiriköintiin.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa pilata ainoa elämänsä satuolennon perseen nuolemisella! Upeaa!
Mikä se satuolento on?
Varmasti oikein kiva tapahtuma heille, joita aihe kiinnostaa. Meille muille aivan yhdentekevä, pitäisi olla ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin erästä podcastia missä nuori nainen kertoi lapsena surreensa todella paljon kauniin neikkaavan opettajansa kohtaloa.
Olibsiisvihan ahdistunut saarnamiesten höpinöistä
Vierailija kirjoitti:
En ole vl, mutta olen lähivuosina tutustunut heihin paremmin. Tutustuminen on avannut näkemään ja ymmärtämään tuota yhteisöä. Heidän lapsistaan kasvaa parhaimpia ja ahkerimpia veronmaksajia Suomeen. Elävät ihmisiksi, eivät ryyppää eivätkä remua.
Arvostan ja toivotan siunattuja Suviseuroja!🙏
Samaa mieltä. Meillä asuu kadun toisella puolella mormoniperhe. Myös todella asiallista porukkaa. Voisi kai sanoa, että monella mittarilla täysiä mallikansalaisia.
Toki vähän hassuja tapoja, kuten eivät juo kuumia juomia. Mutta toisaalta ymmärrän, että heistä oluen ymv lipittely on myös omituista. Ei tuota muuta kuin suoraa haittaa yksilölle itselleen, ja välillisesti muille.
Nuo painaa duunia aamusta iltaan ja viettävät aktiivista aikaa perheensä parissa. Saavat tuntemaan itseni laiskaksi, vaikka koulut käyty, urheilen enkä juuri käytä alkoakaan. Silti häviän rehellisessä vertailussa heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat?
Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?
Miksi uskovaisille ei ole tärkeää noudattaa sääntöjä?
Voisiko joku uskovainen vastata?
Vastaan sivusta. Kyllä noudatamme sääntöjä. Jos joku rikkoo lakia, se on parannuksen paikka.
Suosittelisin talkoita kaikille. Me suomalaiset voisimme auttaa lähimmäisiämme tekemällä talkoita. Suomi on niin köyhä maa, että köyhimmät eivät voi enää ostaa lapsilleen kesällä jäätelöä. Haluaisin, että kaikkia autettaisiin.
Noudatatte sääntöjä, mutta joku rikkoo lakia. Ei ole kovin johdonmukaista.
Jos haluaisitte tarjota köyhille suomalaisille lapsille jäätelöä, niin miksi ette sitten tee niin? Menkää vaikka joka tiistai Vantaalle ja Vuosaareen jakamaan sitä jäätelöä? Miksi ette mene, vaan jeesustelette internetissä?
Jeesustelu ei maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin erästä podcastia missä nuori nainen kertoi lapsena surreensa todella paljon kauniin neikkaavan opettajansa kohtaloa.
Olibsiisvihan ahdistunut saarnamiesten höpinöistä
Oli siis ihan
T.töppösormi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa pilata ainoa elämänsä satuolennon perseen nuolemisella! Upeaa!
A: henkiolennolla ei ole persettä
B: tämä maallinen elämä ei ole ainoa
C: elämän pilaaminen tai pilaamatta jättäminen on kaiketi ihmisen oma asia
D: onko se "pilaaminen" mahtavaa tai upeaa, taitaa olla mielipidekysymys
Hyvää kesän jatkoa sinnekin! Jeesus on hyvä.
P askoo ne lestatkin + p anee kakkoseen. Eivät ole henkiolentoja vaan lihaa ja verta himoineen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Tarratoimikunnan rohkeat nuoret saa olla rauhassa väkivallalta, ja että ne lestadiolaiset, jotka joutuu olemaan kaapissa tai muuten vaan joutuvat uskonnollisen opin vuoksi kyseenalaistamaan omaa olemistaan, saavat tukea ja lohtua. Se, ettei lestadiolaisyhteisö ymmärrä tai hyväksy, että noin isossa väestössä on väkisinkin homoseksuaaleja ihmisiä, jotka ovat sitä ihan luonnostaan eikä minkään synnin seurauksena, on nykypäivänä vaan surullista. Miksi pitää uskonnon ottaa ylipäätään kantaa seksuaalisuuteen? Tai siis, tottakai se ottaa, koska uskonnollisuus on vain vallankäyttöä ja nimenomaan seksuaalisuutta rajoittamaan keksittyä, mutta eikö moderni ihminen kykene järjellisesti käsittelemään tätä? Jos joku asia on ylipäätään olemassa, on se luonnollinen. Jos siitä ei ole muille haittaa, niin miksi se pitäisi kieltää?
Hei. Mitä olen julkaisuja ym
lukenut, minusta vaikuttaa että heitä ymmärretään ja tuetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko tuputtaa sitä paskaa kulttulaisuutta jatkuvasti joka paikassa???!
Tarkoitatko prideä ja wokea?
Niin, sanoppa muuta, äläkä muuta virka.👍
Pridevouhka kuvottaa, Suviseurat hyvä kesäjuhla. Vaikka en itse vl olekaan, toivoisin miniäksi juuri vl-tytön, enkä mitään muunsukupuolista pervoa.
Joo, vl lapsista kasvaa terveitä tyttöjä ja poikia.
Eikä mitään woketuotoksen sekasikiöitä, joiden sukupuolesta ei ota selvää erkkikään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme, että ihmiset eroavat kirkosta, kun tässäkään ketjussa ei saa uskovaisilta vastauksia kysymyksiin, vaan kiemurtelevat kuin käärme Eedenin puutarhassa.
Ööööhhh...se oli paratiisi ei puutarha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa pilata ainoa elämänsä satuolennon perseen nuolemisella! Upeaa!
Mikä se satuolento on?
Se on varmaan se henkiolento, jolla ei ole persettä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti oikein kiva tapahtuma heille, joita aihe kiinnostaa. Meille muille aivan yhdentekevä, pitäisi olla ainakin.
Niinhän se on meille normaalijärkisille mutta palstavassari ei ole samalla aaltopituudella normaalien ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vl, mutta olen lähivuosina tutustunut heihin . Tutustuminen on avannut näkemään ja ymmärtämään tuota yhteisöä. Heidän lapsistaan kasvaa parhaimpia ja ahkerimpia veronmaksajia Suomeen. Elävät ihmisiksi, eivät ryyppää eivätkä remua.
Arvostan ja toivotan siunattuja Suviseuroja!🙏
Kiitos! Jumalan Siunausta Sinulle! 🙏
Muista kesäkumi les ta!
Ai niin se on syntiä,yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko tuputtaa sitä paskaa kulttulaisuutta jatkuvasti joka paikassa???!
Tarkoitatko prideä ja wokea?
Niin, sanoppa muuta, äläkä muuta virka.👍
Pridevouhka kuvottaa, Suviseurat hyvä kesäjuhla. Vaikka en itse vl olekaan, toivoisin miniäksi juuri vl-tytön, enkä mitään muunsukupuolista pervoa.
Joo, vl lapsista kasvaa terveitä tyttöjä ja poikia.
Eikä mitään woketuotoksen sekasikiöitä, joiden sukupuolesta ei ota selvää erkkikään.
Oivia asiakkaita psykologeille traumoineen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa pilata ainoa elämänsä satuolennon perseen nuolemisella! Upeaa!
Mikä se satuolento on?
Se on varmaan se henkiolento, jolla ei ole persettä.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa pilata ainoa elämänsä satuolennon perseen nuolemisella! Upeaa!
Mikä se satuolento on?
Se on varmaan se henkiolento, jolla ei ole persettä.
😂😂
Koska henkiolennolla ei ole persettä,laittaa lest at toisiaan kakkoseen Suviksilla.
Rehellisesti sanoen, kyse on tästä.
Jokainen homoseksuaalisia tekoja tekevä tietää omassatunnossaan, että tekee väärin Jumalan edessä. Jokainen, oli vl tai ei.
Totuus sattuu liikaa.
Pitäisi tehdä parannus, mutta ei haluta tehdä parannusta
Totuus sattuu niin paljon, että tuo elämäntapa siunataan jo kirkossa. Koska halutaan päästä syyllisyydestä. Silti syyllissyydestä ei päästä eroon.
Järkyttävää eksytystä ihmisten sielun autuuden kustannuksella.
Kiitos! Jumalan Siunausta Sinulle! 🙏