Sano sinulle täysin vieras konsepti, mikä joillekin ihan normaalia.
Kommentit (49)
Se, että kaupunkialueella tilataan ruokaa melkein nurkan takaa kotiin. Joku käärii aina välistä rahaa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Influensseri
Hei, säkin olet tavallaan influensseri, kun sait ainakin yhden yläpeukun :)
Penkkiurheilu. Siis joku jääkiekkokiima menossa niin tekisi mieli muuttaa autiolle saarelle. En ymmärrä mitä väliä sillä on mikä ukkoremmi siellä voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Penkkiurheilu. Siis joku jääkiekkokiima menossa niin tekisi mieli muuttaa autiolle saarelle. En ymmärrä mitä väliä sillä on mikä ukkoremmi siellä voittaa.
tiedäthän että on naistenkin jääkiekko?
Ihmisarvon määrittäminen pelkästään sosiaalisen elämän kautta (erakko huipputieteilijä/taiteilija esim. ei ole mitään)
Huijarina eläminen.
Kun itse tunnen sellaisen. Ei mahdu minun arvomaailmaani ollenkaan.
Raivostuminen jokaisesta pienestä asiasta niin kuin se olisi henkilökohtainen hyökkäys. Vasta eilen naapuri nosti hirveän metakan kun heidän uudelle kalliille patiolleen olk tippunut puusta likainen lehti ja tämä tuli meitäkin syyttämään siitä aivan kuin se olisi meidän vika että lehtipuut tiputtaa lehtensä syksyisin.
Joulu näin: jouluaatto vain ydinperheenä perinteisin menoin, joulupäivä yöpuvussa laiskotellen koko päivä ja tapaninpäivänä sukulaiskierros
Työnarkomania. Työnteko pitkin päivää, iltaisin, viikonloppuisin, aina..
Itse virastotyöajassa, töitä 38h/viikko.
Onko täällä Sanoma Median generaattori päällä vai onko jollakulla juttuseuran puutetta, kun näitä toisista ketjuista otettuja aiheita kierrätetään jo tusinoittain?