Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!
Kuuntele.
Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!
Kommentit (323)
Helluntailaiset vaparit kulkee lähiöissä uudestaan kastamassa . Takaisin Moosekseen.
Vierailija kirjoitti:
Taas saavat alueen siivoojat siivota suurimman määrän korton keja, mitä muilla kesäfestareilla ikinä. Ja ehei, kaksinaismoralistisesti eihän le stoissa ole mitään vikaa. Synnittömiä.
Olisko kor tsu toimikunta mitään?
Eikös siivoojatkin ole lestiksiä?
Vähemmän tästä tapahtumasta on yleistä haittaa kuin Pridestä.
Eivät kiukuttele, jos firmat ei laita heidän lippuaan jne.
Muutenkin tervehenkisempää jopa näin täysateistin mielestä.
Ei mikään ihme, että ihmiset eroavat kirkosta, kun tässäkään ketjussa ei saa uskovaisilta vastauksia kysymyksiin, vaan kiemurtelevat kuin käärme Eedenin puutarhassa.
Uuden testamentin Jeesus on ihan eri kuin vanhan . Sydämen usko nyt eikä lihallinen. Ei enää kirjaimesta .
Tarratoimikuntaa kivitetään varmasti taas ja kaikkea muuta raamatullista. Rohkeutta kaikille toimikuntalaisille!
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme, että ihmiset eroavat kirkosta, kun tässäkään ketjussa ei saa uskovaisilta vastauksia kysymyksiin, vaan kiemurtelevat kuin käärme Eedenin puutarhassa.
Mitään raiskaajien paratiisia ei ole olemassa !
Siellä uskovaistytöillä kakkoset kipeänä, kun metsän siimeksessä on etsitty sulhasta.
Aika kiukkuisi uskovaisia ketjuissa. Missä lähimmäisenrakkaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä seksin määrää.
Roskia ja kortsuja jokapaikassa😒
Kortsut ovat mitä todennäköisimmin tarratoimikunnan tai muun porukan sinne toimittamia roskia.
Kyllä kesäjuhlille mennään kuuntelemaan sanaa ja näkemään tuttuja. (Seksin voi jättää pimeään talveen).
Juhannuksen ja Suviseurojen sato kerätään maaliskuussa. Pohjanmaalla synnytysosastot ratkeilee liitoksistaan.
Höpö höpö taas. Surullista toki jos sinä harrastat seksiä vain juhannuksena. Pariskunnilla yleensä on hieman aktiivisempi seksielämä.
Suviksilla paino piste ehkä on siinä sosiaalisessa elämässä, vertaa menetkö itse festareille harrastamaan seksiä vai niiden festarien itsensä vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko tuputtaa sitä paskaa kulttulaisuutta jatkuvasti joka paikassa???!
Tarkoitatko prideä ja wokea?
Niin, sanoppa muuta, äläkä muuta virka.👍
Pridevouhka kuvottaa, Suviseurat hyvä kesäjuhla. Vaikka en itse vl olekaan, toivoisin miniäksi juuri vl-tytön, enkä mitään muunsukupuolista pervoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
Myös muissa hengellisissä suurtapahtumissa on vuosikaudet käytetty vapaaehtoisia ja talkooväkeä. Verorahojako siihen pitäisi käyttää? Eikö ole just hyvä, että ei olla veronmaksajien rahapusseilla, asia josta on viime päivinä paljon puhuttu. Enemmän vain tällaisia tapahtumia talkoilla.
Miksi uskovaiset eivät ole valmiita maksamaan veroja työstä? Suomi ei pysy pystyssä sillä, että kaikki tehdään talkoilla. Miksi uskovaiset eivät tätä ymmärrä?
Saivartelet.
Talkootyöstä ei makseta palkkaa. Uskovaiset maksavat veroja jo palkkatyönsä ansioista ja etuuksistaan, kuten muutkin kansalaiset. Uskovaiset maksavat vielä sen lisäksi Jumalan valtakunnan työhön osansa (rahalahjat, kymmennykset, kolehdit) ja näillä kolehdeilla katetaan näitä tapahtumia. Kuinkahan moni ei-uskova sitoutuu edes pienellä rahapotilla johonkin hyväntekeväisyyteen? Heitäkin toki on.
Näytä minulle yksi 12-lapsisen perheen lestadiolaisäiti, joka käy töissä ja maksaa palkkatulostaan veroja? Ja kerro myös samalla kuinka paljon hän maksaa veroja saamistaan etuuksistaan?
Mitä ihmettä selität? Tiedän useita, esimerkiksi opettajan, farmaseutin, lääkärin, karjanhoitajan.
Toki jollain voi olla 10 lasta, jollain enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomitalebaanien kokoontumiset pitäisi kieltää. Aavikon epäjumalat ulos. Suomi suomalaisille.
Eikös "Jumalan" pitänyt rakastaa kaikkia sellaisenaan kuin ovat?
Olet oikeassa. Aavikon epäjumala ei rakasta ketään, johan se tulee ilmi kun lukee kultistien manuaalia. Kristofasistien selostus rakastavasta jumalasta on puhdasta valkopesua.
Muhamettilaisten oma antijumala on tuo mainitsemasi Aavikon epäjumala. Älä sotke sitä tähän keskusteluun.
Mistäs se kristittyjen jumala mahtaa olla kotoisin? Vinkki: se ei ole savolainen suo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko tuputtaa sitä paskaa kulttulaisuutta jatkuvasti joka paikassa???!
Tarkoitatko prideä ja wokea?
Niin, sanoppa muuta, äläkä muuta virka.👍
Pridevouhka kuvottaa, Suviseurat hyvä kesäjuhla. Vaikka en itse vl olekaan, toivoisin miniäksi juuri vl-tytön, enkä mitään muunsukupuolista pervoa.
No tuohon on helppo vaikuttaa omalla kasvatustyöllä.
Tähän taloon ei satavarmasti tule yksikään kirjainperverssi näkemyksineen kynnyksen yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
PS. joudun postaamaan kommentin uudelleen, koska uskovaiset poistivat sen.
Usko nyt paukapää että talkootyö on eri asia kuin palkkatyö tai yritystyö. Siksi sitä tehdään yhdessä ilman palkkaa. Se on aivan yleistä, mutta eihän sitä komerossaan istuva takkutukka tiedä kuten ei paljo mitään mistään.
Jouluevankeliumissa sanottiin, että "kaikki on verolle pantava". Ei tunnu koskevan uskovaisia lestadiolaisia kun talkoilla vaan touhutaan.
Miksi ette elä niin kuin opetatte?
Ajatteletko siis, että kaikki saavat olla talkoissa niin paljon kuin lystää, mutta talkoot pitäisi kieltää juuri vanhoillislestadiolaisilta?
Miksi?
Saatanallisinkin kesäfestari on rakennettu ja ylläpidetty työvoimalla, mistä on maksettu asianmukaiset verot. Suviseuroilla on vielä paljon opittavaa miten yhteiskunta toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat?
Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?
Miksi uskovaisille ei ole tärkeää noudattaa sääntöjä?
Voisiko joku uskovainen vastata?
Vastaan sivusta. Kyllä noudatamme sääntöjä. Jos joku rikkoo lakia, se on parannuksen paikka.
Suosittelisin talkoita kaikille. Me suomalaiset voisimme auttaa lähimmäisiämme tekemällä talkoita. Suomi on niin köyhä maa, että köyhimmät eivät voi enää ostaa lapsilleen kesällä jäätelöä. Haluaisin, että kaikkia autettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika kiukkuisi uskovaisia ketjuissa. Missä lähimmäisenrakkaus?
Mistä viesteistä näkyy kiukkuisuus?
Jos mä totean "jankuti jankuti" niin en ole kiukkuinen vaan lähinnä huvittunut siitä että joku jaksaa viestistä toiseen jankuti jankuti jankutella yhtä ja jauhata koko ajan samaa, kun levyäkin voisi vaihtaa.
Vuokra-asuntoautot aivan täynnä käytettyjä kortsuja tuon tekopyhän tapahtuman jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
Elämme viimeistä lopun aikaa
Viimeinen merkki ennen loppua on se, että evankeliumi saarnataan ympäri maailmaa ja sitten tulee loppu.
Näin sanoi Jeesus.
Nyt elämme sitä aikaa.
Suviseurat ym. seurat kuuluvat koko maapallolle netin kautta ja saarnat tulkataan monilla eri kielillä.
Ihmisiä tulee uskoon ympäri maailmaa.
Eli niin kauan kuin te jätätte Pohjois-sentinelien heimon rauhaan, kuten laki määrää, ei loppua tule? Heille kun on vain kerran yritetty julistaa evankeliumia, silloinkin englanniksi vaikka heimo puhuu omaa kieltään, eikä mennyt läpi.
Kiinnostavaa olisi sitten se fakta, kuinka paljon käy ex-lestoja. Heitä selvästi paljon käy.