Suviseurat ovat alkaneet! Mahtavaa!
Kuuntele.
Kesäseuraradio. Taajuudet löytyvät googlettamalla!
Kommentit (354)
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme, että ihmiset eroavat kirkosta, kun tässäkään ketjussa ei saa uskovaisilta vastauksia kysymyksiin, vaan kiemurtelevat kuin käärme Eedenin puutarhassa.
Mieti vakavasti miksi nykyään erotaan kirkosta.
Myös Jukolassa tehdään lähes kaikki vapaaehtoisvoimin. Toki se kestä vain pe-su ja kövijöitä n. 40-50 000.
Mutta 1500 vapaaehtoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
PS. joudun postaamaan kommentin uudelleen, koska uskovaiset poistivat sen.
Usko nyt paukapää että talkootyö on eri asia kuin palkkatyö tai yritystyö. Siksi sitä tehdään yhdessä ilman palkkaa. Se on aivan yleistä, mutta eihän sitä komerossaan istuva takkutukka tiedä kuten ei paljo mitään mistään.
Jouluevankeliumissa sanottiin, että "kaikki on verolle pantava". Ei tunnu koskevan uskovaisia lestadiolaisia kun talkoilla vaan touhutaan.
Miksi ette elä niin kuin opetatte?
Ajatteletko siis, että kaikki saavat olla talkoissa niin paljon kuin lystää, mutta talkoot pitäisi kieltää juuri vanhoillislestadiolaisilta?
Miksi?
Saatanallisinkin kesäfestari on rakennettu ja ylläpidetty työvoimalla, mistä on maksettu asianmukaiset verot. Suviseuroilla on vielä paljon opittavaa miten yhteiskunta toimii.
Kerro mikä on saatanallisin kesäfestari ja mitä veroja siellä työvoima maksaa? Veikkaisin että ne, joille maksetaan palkkaa, myös verot maksetaan.
Jos mielestäsi Suviseuroilla kierretään veroja, niin tee ihmeessä siitä kantelu tai ilmianto.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän tästä tapahtumasta on yleistä haittaa kuin Pridestä.
Eivät kiukuttele, jos firmat ei laita heidän lippuaan jne.
Muutenkin tervehenkisempää jopa näin täysateistin mielestä.
Täh? Pellot ja tiet on tuhottu kuukausiksi valkoisten bangbang -pikkubussien esiinmarssissa. Sitten kiukuttelevat jos joku laittaa jonkun heille epämieluisan tarran johonkin.
Ja tietenkään valtaosa firmoista ei osallistu Suviseuroihin, kun firmat ovat tottuneet maksamaan verot, eikä heidän toiminta perustu talkoisiin.
Vierailija kirjoitti:
Myös Jukolassa tehdään lähes kaikki vapaaehtoisvoimin. Toki se kestä vain pe-su ja kövijöitä n. 40-50 000.
Mutta 1500 vapaaehtoista.
Suunnistajat eivät olekaan eksyneitä lampaita, sillä he löytävät aina perille.
Vierailija kirjoitti:
Vuokra-asuntoautot aivan täynnä käytettyjä kortsuja tuon tekopyhän tapahtuman jäljiltä.
Sinähän se olet tutkinut ja nuuskinut kaikki asuntoautot! :D
Missä noin ilkeämielisiä ihmisiä kasvaa kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Kun tarkoituksella kaivaa verta nenästä, sitä yleensä löytää.
T: ateisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän tästä tapahtumasta on yleistä haittaa kuin Pridestä.
Eivät kiukuttele, jos firmat ei laita heidän lippuaan jne.
Muutenkin tervehenkisempää jopa näin täysateistin mielestä.
Täh? Pellot ja tiet on tuhottu kuukausiksi valkoisten bangbang -pikkubussien esiinmarssissa. Sitten kiukuttelevat jos joku laittaa jonkun heille epämieluisan tarran johonkin.
Ja tietenkään valtaosa firmoista ei osallistu Suviseuroihin, kun firmat ovat tottuneet maksamaan verot, eikä heidän toiminta perustu talkoisiin.
Miksi sinä pidät ilkivaltaa laillisena?
Nousatatko itse lakia?
Toivottavasti Tarratoimikunnan rohkeat nuoret saa olla rauhassa väkivallalta, ja että ne lestadiolaiset, jotka joutuu olemaan kaapissa tai muuten vaan joutuvat uskonnollisen opin vuoksi kyseenalaistamaan omaa olemistaan, saavat tukea ja lohtua. Se, ettei lestadiolaisyhteisö ymmärrä tai hyväksy, että noin isossa väestössä on väkisinkin homoseksuaaleja ihmisiä, jotka ovat sitä ihan luonnostaan eikä minkään synnin seurauksena, on nykypäivänä vaan surullista. Miksi pitää uskonnon ottaa ylipäätään kantaa seksuaalisuuteen? Tai siis, tottakai se ottaa, koska uskonnollisuus on vain vallankäyttöä ja nimenomaan seksuaalisuutta rajoittamaan keksittyä, mutta eikö moderni ihminen kykene järjellisesti käsittelemään tätä? Jos joku asia on ylipäätään olemassa, on se luonnollinen. Jos siitä ei ole muille haittaa, niin miksi se pitäisi kieltää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän tästä tapahtumasta on yleistä haittaa kuin Pridestä.
Eivät kiukuttele, jos firmat ei laita heidän lippuaan jne.
Muutenkin tervehenkisempää jopa näin täysateistin mielestä.
Täh? Pellot ja tiet on tuhottu kuukausiksi valkoisten bangbang -pikkubussien esiinmarssissa. Sitten kiukuttelevat jos joku laittaa jonkun heille epämieluisan tarran johonkin.
Ja tietenkään valtaosa firmoista ei osallistu Suviseuroihin, kun firmat ovat tottuneet maksamaan verot, eikä heidän toiminta perustu talkoisiin.
Kukas ne kaikki Pride hörhelöiden palkat maksaa?
Ensi vuonna niitä vähiäkään ei onneksi ainakaan veronmaksajat STEA-avustusten kautta.
En ole vl, mutta olen lähivuosina tutustunut heihin paremmin. Tutustuminen on avannut näkemään ja ymmärtämään tuota yhteisöä. Heidän lapsistaan kasvaa parhaimpia ja ahkerimpia veronmaksajia Suomeen. Elävät ihmisiksi, eivät ryyppää eivätkä remua.
Arvostan ja toivotan siunattuja Suviseuroja!🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat?
Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?
Miksi uskovaisille ei ole tärkeää noudattaa sääntöjä?
Voisiko joku uskovainen vastata?
Vastaan sivusta. Kyllä noudatamme sääntöjä. Jos joku rikkoo lakia, se on parannuksen paikka.
Suosittelisin talkoita kaikille. Me suomalaiset voisimme auttaa lähimmäisiämme tekemällä talkoita. Suomi on niin köyhä maa, että köyhimmät eivät voi enää ostaa lapsilleen kesällä jäätelöä. Haluaisin, että kaikkia autettaisiin.
Noudatatte sääntöjä, mutta joku rikkoo lakia. Ei ole kovin johdonmukaista.
Jos haluaisitte tarjota köyhille suomalaisille lapsille jäätelöä, niin miksi ette sitten tee niin? Menkää vaikka joka tiistai Vantaalle ja Vuosaareen jakamaan sitä jäätelöä? Miksi ette mene, vaan jeesustelette internetissä?
Vierailija kirjoitti:
Kommunistit ovat paniikissa, kun Suomessa järjestetään fiksumpiakin tapahtumia kuin pedofiilinen ja vihamielinen pride-kuukausi.
Muista l esta kesäkumit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kukin tulee autuaaksi uskomaan mutta älkää sotkeko muiden elämää kuten tavallisten luterilaisten.
Onko joku vl sotkenut sun elämää? Pakkokäännyttänyt?
Enpä usko.
Päivämies tietää . Että ihmisten kimppuun käyvät . Me normi luterilaiset ollaan enemmän katolisia kuin mitään lahkoja .
Koska olet normiluterilainen, hyväksytkö esim. ns. sateenkaarimessut kirkoissa?
En ole vl, mutta olen lähivuosina tutustunut heihin . Tutustuminen on avannut näkemään ja ymmärtämään tuota yhteisöä. Heidän lapsistaan kasvaa parhaimpia ja ahkerimpia veronmaksajia Suomeen. Elävät ihmisiksi, eivät ryyppää eivätkä remua.
Arvostan ja toivotan siunattuja Suviseuroja!🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Suviseurat ole se missä kierretään veroja ja kaikki tehdään talkoilla? Ei mikään ihme, että Suomi ei nouse lamasta, kun veroja kierretään viimeiseen asti.
PS. joudun postaamaan kommentin uudelleen, koska uskovaiset poistivat sen.
Usko nyt paukapää että talkootyö on eri asia kuin palkkatyö tai yritystyö. Siksi sitä tehdään yhdessä ilman palkkaa. Se on aivan yleistä, mutta eihän sitä komerossaan istuva takkutukka tiedä kuten ei paljo mitään mistään.
Jouluevankeliumissa sanottiin, että "kaikki on verolle pantava". Ei tunnu koskevan uskovaisia lestadiolaisia kun talkoilla vaan touhutaan.
Miksi ette elä niin kuin opetatte?
Ajatteletko siis, että kaikki saavat olla talkoissa niin paljon kuin lystää, mutta talkoot pitäisi kieltää juuri vanhoillislestadiolaisilta?
Miksi?
Saatanallisinkin kesäfestari on rakennettu ja ylläpidetty työvoimalla, mistä on maksettu asianmukaiset verot. Suviseuroilla on vielä paljon opittavaa miten yhteiskunta toimii.
Kerro mikä on saatanallisin kesäfestari ja mitä veroja siellä työvoima maksaa? Veikkaisin että ne, joille maksetaan palkkaa, myös verot maksetaan.
Jos mielestäsi Suviseuroilla kierretään veroja, niin tee ihmeessä siitä kantelu tai ilmianto.
Verottajaa voisi tosiaan asiasta vihjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin järveen tänä vuonna tyhjennetään asuntovaunujen ja -autojen vessat?
Hohhoijaa. Muutama tuhansista ei noudata sääntöjä ja kaikki leimataan. Hyväksyt varmaan senkin että Venäjä hyökkää Suomern torjumaan natsismia muutaman suomslaisen uusnatsin takia?
Miksi uskovaisille ei ole tärkeää noudattaa sääntöjä?
Voisiko joku uskovainen vastata?
Vastaan sivusta. Kyllä noudatamme sääntöjä. Jos joku rikkoo lakia, se on parannuksen paikka.
Suosittelisin talkoita kaikille. Me suomalaiset voisimme auttaa lähimmäisiämme tekemällä talkoita. Suomi on niin köyhä maa, että köyhimmät eivät voi enää ostaa lapsilleen kesällä jäätelöä. Haluaisin, että kaikkia autettaisiin.
Noudatatte sääntöjä, mutta joku rikkoo lakia. Ei ole kovin johdonmukaista.
Jos haluaisitte tarjota köyhille suomalaisille lapsille jäätelöä, niin miksi ette sitten tee niin? Menkää vaikka joka tiistai Vantaalle ja Vuosaareen jakamaan sitä jäätelöä? Miksi ette mene, vaan jeesustelette internetissä?
Laitako linkin niin lahjoitan mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa pilata ainoa elämänsä satuolennon perseen nuolemisella! Upeaa!
A: henkiolennolla ei ole persettä
B: tämä maallinen elämä ei ole ainoa
C: elämän pilaaminen tai pilaamatta jättäminen on kaiketi ihmisen oma asia
D: onko se "pilaaminen" mahtavaa tai upeaa, taitaa olla mielipidekysymys
Hyvää kesän jatkoa sinnekin! Jeesus on hyvä.
Totta, hyvänä esimerkkinä saman kokoluokan tapahtuma, eli Kuninkuusravit. Siellä tehdään myös talkoilla todella paljon