Menisitkö kolmannen kerran naimisiin?
Kommentit (45)
En ajatellut mennä edes toista kertaa.
Olen ollut tässä ensimmäisessä liitossani neljännesvuosisadan, eikä ero ole näköpiirissä. Jos eroaisin ja aloittaisin uuden suhteen, avioituminen riippuisi siitä, millaisia omistusjärjestelyjä haluaisin tehdä. Avioliitto kun on ennen muuta lainopillinen sopimus omaisuuden siirtymisestä. Eli periikö puoliso, lapset tai joku muu. Lapset perivät aina puolet ja muille voi testamentata.
Ainoo virhe mitä enoo elämässä tehnyt on naimisiin meneminen.
Juljus kirjoitti:
Ainoo virhe mitä enoo elämässä tehnyt on naimisiin meneminen.
Mutta kersoja sulla on paljon eri akkojen kanssa.
Mä voisin mennä. Olenhan jo toistamiseen naimisissa.
Mullekin avioliitto oli väärä ratkaisu. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Ainoo virhe mitä enoo elämässä tehnyt on naimisiin meneminen.
Mutta kersoja sulla on paljon eri akkojen kanssa.
Juu, on 2 eri naisen kanssa. Mutta se onkin positiivinen asia. Muksut on ollu mulle aina kaikki kaikessa.
Ensimmäinen liitto on vaiheessa, että on aivan sama erotako vai ei. Siksi puoliso ei enää uhkailekaan erolla. Jos ero tulee, en aio uudelleen avioitua.
Menisin jos haluaisin. Ehkä just siksi, että haluan kapinoida kaikkea ”näin elämän pitäisi kaikilla mennä” tyylistä rajoittavaa p*skaa vastaan.
Edelleen ylpeä siitä että pidin oman tyttönimeni ja se annettiin myös lapsille, vaikka kaikki piti sitäkin vääränä.
Hm... ehkä. Siis mulla nyt on iso kynnys että menisin edes kerran. Mut jos kerran olisin mennnyt ni miksen kolmannenkin. Mut vaan jos se tuntuisi 110% siltä mitä haluan elämältä. Mulla on jo vuosia tuntunut että en tuu koskaan menemään edes yhtä kertaa naimisiin :D N34
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Ainoo virhe mitä enoo elämässä tehnyt on naimisiin meneminen.
Mutta kersoja sulla on paljon eri akkojen kanssa.
Juu, on 2 eri naisen kanssa. Mutta se onkin positiivinen asia. Muksut on ollu mulle aina kaikki kaikessa.
Mutta et maksa niistä edes elareita.
En, en ole päässyt vielä ekastakaan eroon
Tuo on noloa! Max kaks kertaa ja jos se tokakin kerta päättyy eroon niin kyllä saa hääleikit loppua tai jossain maistraatissa vihitään.
En menisi ensimmäistäkään kertaa. Viinejä sopii vaihdella ruoan ja tilanteen mukaan... Joskus paremmin kalalle sopivaa, sitten hedelmälle ja toisinaan rähinälle/leppoisalle oleskelulle...
Jos on jo lapsia ja/tai omaisuutta, kannattaa miettiä tarkkaan talousjärjestelyt.
Jos ikää on 55+ kannattaa huomioida, että avo/avioliitossa voi joutua 24/7 omaishoitajaksi puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on noloa! Max kaks kertaa ja jos se tokakin kerta päättyy eroon niin kyllä saa hääleikit loppua tai jossain maistraatissa vihitään.
Mut meillä on vaan 1 elämä. Siitä kannattaa tehdä omannäköinen.
Olen toista kertaa naimisissa. Voisin mennä kolmannenkin kerran. Avioehto pitää vain olla kunnossa.
en näe mitään syytä, miksi en menisi naimisiin.
En. Toinenkin vähän niin ja näin.