Lue keskustelun säännöt.
Menisitkö kolmannen kerran naimisiin?
Kommentit (45)
En. Toistakaan kertaa tuskin ikinä tulee. 15v sinkkuna eron jälkeen, enkä näe syytä muuttaa tilannetta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Menin kerran enkä meni toista kertaa. Olen ollut naimisissa 17 vuotta. Olen jo 50 vuotias ja en menisi enää naimisiin mutta ei tässä eroa ole tulossa.
Olen nyt toista kertaa naimisissa. Vaikea kuvitella kolmatta liittoa, mutta kai se mahdollista olisi jos vaikka puolisoni kuolisi lähivuosina. Olen jo 50v, joten perheet on jo perustettu.
Jos nyt pääsisi edes sen ekan kerran..................................
En oo menny kertaakaan, enkä mene. Turhaa touhua turhine kustannuksineen.