Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö kolmannen kerran naimisiin?

Vierailija
25.06.2026 |

Menisit vai et ja miksi?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo menny kertaakaan, enkä mene. Turhaa touhua turhine kustannuksineen.

Vierailija
42/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Toistakaan kertaa tuskin ikinä tulee. 15v sinkkuna eron jälkeen, enkä näe syytä muuttaa tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran enkä meni toista kertaa. Olen ollut naimisissa 17 vuotta. Olen jo 50 vuotias ja en menisi enää naimisiin mutta ei tässä eroa ole tulossa.

Vierailija
44/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt toista kertaa naimisissa. Vaikea kuvitella kolmatta liittoa, mutta kai se mahdollista olisi jos vaikka puolisoni kuolisi lähivuosina. Olen jo 50v, joten perheet on jo perustettu.

Vierailija
45/45 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt pääsisi edes sen ekan kerran..................................

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan