Menisitkö kolmannen kerran naimisiin?
Kommentit (90)
En. Toistakaan kertaa tuskin ikinä tulee. 15v sinkkuna eron jälkeen, enkä näe syytä muuttaa tilannetta.
Menin kerran enkä meni toista kertaa. Olen ollut naimisissa 17 vuotta. Olen jo 50 vuotias ja en menisi enää naimisiin mutta ei tässä eroa ole tulossa.
Olen nyt toista kertaa naimisissa. Vaikea kuvitella kolmatta liittoa, mutta kai se mahdollista olisi jos vaikka puolisoni kuolisi lähivuosina. Olen jo 50v, joten perheet on jo perustettu.
Jos nyt pääsisi edes sen ekan kerran..................................
Sinänsä joo mut ei yksi elämä riitä mulla siihen. Ihastun ja rakastun hitaasti. Kun niin käy, tunnen niin vahvasti että oon valmis tekemään kaiken ja enemmänkin suhteen pelastamiseksi. Jos silti ero tulisi eteen, niin siitä toipumiseen menisi varmasti niin paljon aikaa että ei sitä toista naimisiinmenoa ehtisi ikimaailmassa tulla. Ku ei oo tullut vielä ekaakaan. N30+
Avioliittoon mennään kerran. Piste. Toki vihki alan jotkut uusineet vuosikymmenten taittuessa. Mutta se että jäihin sohisi aina uuden kumppanin tullessa vastaan on aika wt-touhua
Vierailija kirjoitti:
Avioliittoon mennään kerran. Piste. Toki vihki alan jotkut uusineet vuosikymmenten taittuessa. Mutta se että jäihin sohisi aina uuden kumppanin tullessa vastaan on aika wt-touhua
Ehkä 2 olis mulle maksimi 🤔 Mut ei kaksia isoja häitä vaan toiset ihan pienen piirin tiedossa tai salaa :D
Vaikea sanoa, kun en ole vielä päässyt edes seurustelemaan. M66
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, kun en ole vielä päässyt edes seurustelemaan. M66
💗💗
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Ainoo virhe mitä enoo elämässä tehnyt on naimisiin meneminen.
Mutta kersoja sulla on paljon eri akkojen kanssa.
Juu, on 2 eri naisen kanssa. Mutta se onkin positiivinen asia. Muksut on ollu mulle aina kaikki kaikessa.
En lukenut koko ketjua, mutta ihan mielenkiinnosta. Mitä positiivista siinä lähtökohtaisesti on, että on lisääntynyt usean naisen kanssa?
Entinen opiskelukaveri on nyt 4.tyä krt naimisissa. Jokainen vaimo on mennyt 1 krt naimisiin ja vikat olivat myös isohkot, yli 100 vierasta.
Yhteistä näille häille on se, että bestman on ollut kaikissa sama.
Mun ex, kummallekin 1.n liitto, hän on minun jälkeen eronnut 2 krt. Luult tapasi vaimo nro 3 vuonna 2020 ja erosivat vuosi sitten
Vierailija kirjoitti:
En menisi edes ekan kerran.
Kerro miksi :D Tää on mielenkiintoista!
Olen ollut 2 kertaa naimisissa ja toka kerran erottuani 42v päätin etten enää halua asua uuden miehen kanssa enkä mennä naimisiin. Lapset ovat jo aikuisia ja asuvat omillaan. Nautin yksin asumisesta.
En menisi koska ensimmäinenkin kerta oli vaikeeta.
Voisin mennä, neljännen kerran, ellei tuo nykyinen avokki olisi niin arka ja varovainen.😘
Vierailija kirjoitti:
En oo menny kertaakaan, enkä mene. Turhaa touhua turhine kustannuksineen.
Sua on huijattu... naimisiinmeno on ihan ilmaista, oon ollu useamman kerran aviossa. Jos meinaat että on paklo pitää valtavat kirkkohäät ja sukujuhlat siinä ohessa, niin oot väärässä. Minä oon aina karannu naimisiin, ihan kaksin, maistraattiin ja ehkä pienet bileet sen jälkeen.
En menisi kolmatta, enkä ensimmäistä kertaa. Idioottimainen konsepti.
En oo menny kertaakaan, enkä mene. Turhaa touhua turhine kustannuksineen.