Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (430)
Vierailija kirjoitti:
Joku ratsia tuonne olisi hyvä tehdä. Pahimmassa/parhaassa tapauksessa siellä jäädään kiinni ihan kirjaimellisesti housut kintuissa.
Ainakin muna kädessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nettisivuilla ei mitään tietoa minkänimiset henkilöt tuota vetää. Millä koulutuksella, mikä mahtaa olla heidän motiivi jne. Todella epäilyttävää touhua. Älkää nyt hyvät ihmiset päästäkö tyttäriänne tuollaiseen! Olisi hyvä kaikkien vanhempien vastuullisesti ja rauhallisesti varoitella lapsiaan tällaisista.
Hullua ajatella, että joku muu kuin lääkäri tai oma vanhempi kurkkaisi housuihin!
Ei edes omat vanhemmat tuon ikäisen housuihin kurki, siihen asti normaalia kun peppu pitää pyyhkiä.
Et ole saunasta kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Pikku-Wille paikalla?
Ei ehtinyt koska alaikäisten kokoomusleidien groomauskurssi oli samaan aikaan.
Wille ei kuulu enää kokoomukseen. Taitaa Petteri itse järjestää rekryt nykyään?
Vierailija kirjoitti:
On oikeita Miehiä ja on pippelipussin virkkaajia.
Sanoisin että elä edes yritä tulla mieheksi. Epäonnistut karvaasti.
Nyt kyllä loukkasit sukupuolitunteitani!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oikeita Miehiä ja on pippelipussin virkkaajia.
Sanoisin että elä edes yritä tulla mieheksi. Epäonnistut karvaasti.
Miten niin? Väitätkö, ettei pippelipussin virkkaus ole osoitus maskuliinisuudesta?
Mies joutuu yleensä todistamaan maskuliinisuutensa väkivallalla.
Kulje vaikka virkattu tekokyrpä otsallasi kunhan lyöt vittuilijoilta nenän halki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi 13 vuotiaalla pitäisi pullottaa alapäässä? Mikä juttu tämä on? Onko myös kursseja, joissa tungetaan tennissukkia rintaliiveihin, jos rintojen kasvu ei vielä ole alkanut tuon ikäisenä?
Todella kyseenalaista toimintaa. Miksi ei anneta kehorauhaa ja rauhaa olla lapsi? Aikuiset saa tunkea housuihinsa villasukkia niin paljon kuin sielu sietää.
Teinitytöthän ovat käyttäneet push up-rintaliivejä jo iät ja ajat. Uskon että paljon enemmän heillä on ulkopuolista kehorauhan vastaista painetta mukautua kauneusihanteisiin kuin tällaisen pajan osallistujilla, joilla halu tulee sisältäpäin.
Näitä ei suoranaisesti teineille markkinoida, vaan ihan lasten puolella on myynnissä ns. ensiritsikat. Se että jonkun lapsi tai nuori pukeutuu aikuisten vaatteisiin on ensisijaisesti vanhempien vastuulla, he omalle lapselle vaatteet ostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Packing on sitä, kun transihminen haluaa näyttää siltä kuin hänellä olisi housuissa penis ja siihen tarkoitukseen tehdään topattu tekstiililisäke. Tämä on ilmeisesti paholaisesta.
Ennen vanhaan pojat opettivat toisilleen miten housuihin asetellaan sukkia niin, että ne näyttävät aidolta (enemmän tai vähemmän) pullotukselta. Tämä on kuulemma normaalia.
Kyse on 13v tytöistä.
Ei ole tytöille tämä, eikä 13-vuotiaille, vaan 13 - 17 -vuotiaille nuorille, joilla on pojan sukupuoli-identiteetti.
Mistä johtuu, että näitä "on" nykyään näin paljon?
Tuttuni lapsi on autistinen, äiti mt-ongelmainen. Tytöllä murrosiässä haasteita ja mt-ongelmat nousi hänelläkin pintaan. Liekö perittyä. Äiti vei lapsen prideen ja kannusti ja paapoi, huomioi tyttöä aivan eri sfääreissä kuin lapsena, kun äiti silloin oli masentunut eikä jaksanut piitata eikä huomioda lastaan yhtään.
Näkeehän sen sokea erkkikin, että lapsi haluaa vahvistaa tapaa, jolla saa vinksahtaneen äitinsä huomion. Nyt sakkaa sitten mielenterveys ja kovaa, kun on vaikeuksia perua nimen muutos ja on kynnys palata tytön vaatteisiin kun on uskotellut niin kaikille. Sitten pyöritään loputtomassa kehässä ja jäädäänkin työkyvyttömyyseläkkeelle kun ei pää kestä.
Nåitä on ja tämäkin ihan läheltä nähty. Säälittävää, kurjaa ja yhteiskunnallisesti kestämätöntä.
Minulla tuttavapiirissä kaksi tällaista. Aina jotain pahaa häikkää siinä äitisuhteessa (ja äiti toki kunnon feministi) tai joku traumakokemus lapsena. Aina.
Mites kaikki ne transsukupuoliset, joilla ei ole mitään tuollaista. Ne, joiden vanhemnat eivät hyväksy transsukupuolisuutta?
Ensinnäkään, "transsukupuolisuutta" ei ole olemassakaan. Ja näytä yksikin toiseen sukupuoleen identifioituva, joka ei ole autismin kirjolla, jolla ei ole öyhöfeministiä äitinä, seksuaalista ahdistelua lapsena, traumataustaa jne.
Ystäväni on transmies. Ainut trauma hänellä on siitä, että joutui elämään pitkään inhoamassaan kehossa ilman minkäänlaista tukea. Nyt paljon onnellisempi mutta käy vielä terapiassa sen takia. Lasketaanko transsukupuolisuuden aiheuttama trauma transsukupuolisuuden kumoavaksi todisteeksi? :D
Tämähän se tarina on, jota meille kerrotaan. Että "parempi elävä poika, kuin kuollut tyttö", vai miten se meni...
Ainakin yksi tuore tutkimus Suomesta kertoi, että mielenterveys ei parane transhoidoilla, vaan saattaa paheta. Miksi ystäväsi ei hakenut tukea siihen, että voisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, eli naisena? Mitä vikaa naiseudessa?
Niin. Tutkimuksia aiheesta on useita, ja näyttäisi olevan niin, että mt-sairastavuus on suht vakio ennen ja jälkeen hormonihoitojen.
Tämä kysymys "Miksi ystäväsi ei hakenut tukea siihen, että voisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, eli naisena? Mitä vikaa naiseudessa?" on kuultu ennenkin eri muodossa. "Miksi ystäväsi ei hakenut tukea siihen, että voisi hyväksyä itsensä sellaisena kun on, eli heterona?". Vähän haiskahtaa eheytykseltä.
Homoja ei treenata ja psyykata kehon mutilointia varten. Siltähän tämä toiminta siis vaikuttaa. Tyttöjen pitää ensin opetella käyttämään tekomunaa pikkareissa ennen kuin sitten vanhempana pääsevät leikkelemään itselleen pysyvämmän nahkakikkelin. Transpiireissä tähdätään kehomuokkaukseen. Homot ovat vaan ihan homoja. Ei heitä lääkitä tai leikellä tai laiteta käyttämään tekojäseniä.
Niin, ennen vanhaan kyllä leikeltiin ja lääkittiin kun tuo retoriikkasi oli valtavirtaa. Sähköshokkeja, lobotomiaa, kastraatiota, jne. Ja tietenkin terapiaa siitä, että voisivat olla heteroita.
Kai kuitenkin kannatat eheytyshoitoja lapsille ja nuorille? Homous on synti.
Moni 13-vuotias tyttö saattaa vihata kehoaan ja toivoa jopa olevansa androgyyni tai mies, koska on alkanut saada ei-toivottua huomiota pojilta ja aikuisilta p*dofiilimiehiltä! Tällainen packing-tyrkytys pistää teinin pään vain entistä enemmän sekaisin, kun on ehkä jo valmiiksi miettinyt, että haluaa piilottaa muotonsa jne.
Joku toinen 13-vuotias tyttö saattaa puolestaan ajatella, ettei hänen kroppansa ole tarpeeksi naisellinen (koska kehitys on vielä kesken), joten hän saattaa ajatella, että androgyyninä tai miehenä eläminen olisi hänelle parempi vaihtoehto. Tässäkin tapauksessa pistetään keskenkasvuisen pää aivan turhaan sekaisin. Tarjotkoot tuota pajaansa 20-vuotiaasta ylöspäin, mutta jättäkööt teinit rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Packing on sitä, kun transihminen haluaa näyttää siltä kuin hänellä olisi housuissa penis ja siihen tarkoitukseen tehdään topattu tekstiililisäke. Tämä on ilmeisesti paholaisesta.
Ennen vanhaan pojat opettivat toisilleen miten housuihin asetellaan sukkia niin, että ne näyttävät aidolta (enemmän tai vähemmän) pullotukselta. Tämä on kuulemma normaalia.
Kyse on 13v tytöistä.
Ei ole tytöille tämä, eikä 13-vuotiaille, vaan 13 - 17 -vuotiaille nuorille, joilla on pojan sukupuoli-identiteetti.
Mistä johtuu, että näitä "on" nykyään näin paljon?
Tuttuni lapsi on autistinen, äiti mt-ongelmainen. Tytöllä murrosiässä haasteita ja mt-ongelmat nousi hänelläkin pintaan. Liekö perittyä. Äiti vei lapsen prideen ja kannusti ja paapoi, huomioi tyttöä aivan eri sfääreissä kuin lapsena, kun äiti silloin oli masentunut eikä jaksanut piitata eikä huomioda lastaan yhtään.
Näkeehän sen sokea erkkikin, että lapsi haluaa vahvistaa tapaa, jolla saa vinksahtaneen äitinsä huomion. Nyt sakkaa sitten mielenterveys ja kovaa, kun on vaikeuksia perua nimen muutos ja on kynnys palata tytön vaatteisiin kun on uskotellut niin kaikille. Sitten pyöritään loputtomassa kehässä ja jäädäänkin työkyvyttömyyseläkkeelle kun ei pää kestä.
Nåitä on ja tämäkin ihan läheltä nähty. Säälittävää, kurjaa ja yhteiskunnallisesti kestämätöntä.
Minulla tuttavapiirissä kaksi tällaista. Aina jotain pahaa häikkää siinä äitisuhteessa (ja äiti toki kunnon feministi) tai joku traumakokemus lapsena. Aina.
Mites kaikki ne transsukupuoliset, joilla ei ole mitään tuollaista. Ne, joiden vanhemnat eivät hyväksy transsukupuolisuutta?
Ensinnäkään, "transsukupuolisuutta" ei ole olemassakaan. Ja näytä yksikin toiseen sukupuoleen identifioituva, joka ei ole autismin kirjolla, jolla ei ole öyhöfeministiä äitinä, seksuaalista ahdistelua lapsena, traumataustaa jne.
Ystäväni on transmies. Ainut trauma hänellä on siitä, että joutui elämään pitkään inhoamassaan kehossa ilman minkäänlaista tukea. Nyt paljon onnellisempi mutta käy vielä terapiassa sen takia. Lasketaanko transsukupuolisuuden aiheuttama trauma transsukupuolisuuden kumoavaksi todisteeksi? :D
Tämähän se tarina on, jota meille kerrotaan. Että "parempi elävä poika, kuin kuollut tyttö", vai miten se meni...
Ainakin yksi tuore tutkimus Suomesta kertoi, että mielenterveys ei parane transhoidoilla, vaan saattaa paheta. Miksi ystäväsi ei hakenut tukea siihen, että voisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, eli naisena? Mitä vikaa naiseudessa?
Niin. Tutkimuksia aiheesta on useita, ja näyttäisi olevan niin, että mt-sairastavuus on suht vakio ennen ja jälkeen hormonihoitojen.
Tämä kysymys "Miksi ystäväsi ei hakenut tukea siihen, että voisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, eli naisena? Mitä vikaa naiseudessa?" on kuultu ennenkin eri muodossa. "Miksi ystäväsi ei hakenut tukea siihen, että voisi hyväksyä itsensä sellaisena kun on, eli heterona?". Vähän haiskahtaa eheytykseltä.
Homoja ei treenata ja psyykata kehon mutilointia varten. Siltähän tämä toiminta siis vaikuttaa. Tyttöjen pitää ensin opetella käyttämään tekomunaa pikkareissa ennen kuin sitten vanhempana pääsevät leikkelemään itselleen pysyvämmän nahkakikkelin. Transpiireissä tähdätään kehomuokkaukseen. Homot ovat vaan ihan homoja. Ei heitä lääkitä tai leikellä tai laiteta käyttämään tekojäseniä.
Niin, ennen vanhaan kyllä leikeltiin ja lääkittiin kun tuo retoriikkasi oli valtavirtaa. Sähköshokkeja, lobotomiaa, kastraatiota, jne. Ja tietenkin terapiaa siitä, että voisivat olla heteroita.
Kai kuitenkin kannatat eheytyshoitoja lapsille ja nuorille? Homous on synti.
Eli haluat että mennään ääripäästä toiseen? Mitenkäs olisi ihan vaan olla puuttumatta?
Ei ehtinyt koska alaikäisten kokoomusleidien groomauskurssi oli samaan aikaan.