Pride tekopenis-kurssi lapsille
Vihervasemmistolainen sukupuolisekavuutta levittävä Pride opettaa tekopenisten tekoa 13 vuotiaille lapsille suunnatulla kurssilla.
Luulin jo nähneeni kaiken mutta erehdyin.
https://pride.fi/tapahtuma/packer-ja-packer-pussin-ompelutyopaja-nuoril…
Kommentit (578)
Vierailija kirjoitti:
Sairasta.
Onko tämä meidän Suomi?
Mitä kaikkea täällä tapahtuu?
Tuollaiset fiilikset on näistä vauvan keskusteluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellsingin päättäjät on paholaisen talutusnuorassa.
Olleet jo pitkään...
Piru heidät nokkii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole kurssia hyväksyä itsensä ja kehonsa sellaisena kuin se on? Miksi keho jossa ei haarojenvälissä pullota olisi jotenkin huono?
Eihän se olekaan. Tottakai kaikkia nuoria kannattaa kannustaa tuntemaan olonsa hyväksi omassa kehossaan. Fakta on kuitenkin se, että vaikka kuinka tuemme, nuoret saattavat silti tuntea paineita ja eri keinoin niitä työstää esim. meikeillä, push-up liiveillä tai yrittämällä sulautua muutoin joukkoon. Ja fakta on sekin, että kaikki aikuiset eivät tue ja saattavat vaikka pilkatakin kuten täällä vauvalla näitä transnuoria.
Itse sanoisin nuorille, että olette hyviä juuri sellaisina kuin olette. Olet hyvä ilman packeria ja jos haluat käyttää packeria olet silloinkin hyvä. Sä ilmeisesti sanoisit, että vain ilman packeria olet hyvä, koska silloin olet oikeanlainen?
Jos vain pitäisit suusi kiinni ja hämmentämisen sijaan olisit pelkkä turvallinen aikuinen lapselle.
Tekopenissekoiluun puuttuminen on aikuisten asia.
Kun mainitaan sana penis, on palstapersu ryntäämässä himoiten hekumoimaan 😂
Tunge se persukäkätys housuihisi. Ainako sinun pitää persuttaa joka asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän tietoisuutta erilaisuudesta lisätään ja stigmaa poistetaan, sen parempi. Näkeehän sen näistä palstapersuistakin, että he kiihottuvat kovasti kun puhutaan lapsista. Heillä on ongelmia oman seksuaalisuutensa kanssa.
Tämä vain alkaa kääntyä itseään vastaan. Väestötasolla oikeaa sukupuoli-identiteettikriisiä potevia aivan häviävän pieni marginaali, silti tätä tuntuu tuputettavan aivan joka välissä koko väestölle.
Eihän tätä ole tässäkään millään tavoin tuputettu koko väestölle, vaan nimenomaisesti ainoastaan transnuorille tarjottu tällaista työpajaa. Närkästyjät ja öyhöttäjät ovat ihan itse kaivaneet tämän tiedon esille.
Ai eikö? Esim. viime talvena Suomessa erään jääkiekkojoukkueen työntekijät pakotettiin johonkin pride-tunnustukseen, ja nousi hirveä haloo kun yksi Mies uskalsi kieltäytyä siitä. Eihän siinä mitään pakottamista, ei tosiaan.
Tämän olisi pian loputtava. Jos ei hyvällä niin pahalla sitten. Varmaa on että Setan toiminta tulee loppumaan ja se on vallanpitäjien käsissä millä tavalla.
Jos transaktivistit väittävät, ettei keholla ole sukupuolta, että naisella voi olla penis ja mies voi menkata ja synnyttää, niin mitä tekopenis silloin vahvistaa ja miten?
Ei 13-vuotiaalla tytöllä ole mitään käsitystä, mitä on elää ja kasvaa miehen värkkien kanssa, mieheksi kasvatettuna ja sosiaalistettuna tai elää miehen yhteiskunnallisessa asemassa.
Työpajassa värkätty tekopenis teinitytön houisuissa ei tee mieheksi, vaan silloin on edelleen teinityttö tekopenis housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän moni 13v tyttö näyttää pojalta kun ei vielä ole murrosikä välttämättä alkanut. Samanlainen ylävartalo kuin pojalla useilla. Siinä saattaa miettiä jos onkin poika?
Jo vauvoista näkee kumpaa sukupuolta lapsi on. Pelkästään kasvonpiirteet ovat erilaisia tytöillä ja pojilla. Pojilla on myös rotevampi vartalo. Jos sinulla olisi lapsia niin tietäisit erot myös käytöksessä, jotka tulevat GEENEISTÄ, ei kasvatuksesta. Tytöstä ei tule aitoa miestä, jos hän ei ole syntynyt mieheksi ja transnainen ei tule koskaan oikeaksi naiseksi. Haaveet voivat olla muuta, mutta se ei muuta biologiaa ja geenejä.
No ei todellakaan vauvoista näe, kumpaa sukupuolta on 😂.
Kyllä näkee.
Alapäätä ei saa katsoa sukupuolta määrittäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites olisi seuraavaksi
Ed Gein -kurssi transfeminiineille! Opi luomaan oma nahkasi!! Alkutapaaminen Hietaniemellä klo 02.30, oma lapio mukaan!
Jutellaan lisää kun olet vihdoin saanut naista, eli ei koskaan.
Tiesit varmaan, että valtaosalla sarjamurhaajista on transvestisia taipumuksia ja muita seksuaalisia parafilioita?
Vierailija kirjoitti:
Joskus aiemmilla vuosisadoilla oli muhkeita kalukukkaroita. Voitaisiin muoti ottaa taas käytäntöön.
Teinitytöille? Transsujen unelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän moni 13v tyttö näyttää pojalta kun ei vielä ole murrosikä välttämättä alkanut. Samanlainen ylävartalo kuin pojalla useilla. Siinä saattaa miettiä jos onkin poika?
Jo vauvoista näkee kumpaa sukupuolta lapsi on. Pelkästään kasvonpiirteet ovat erilaisia tytöillä ja pojilla. Pojilla on myös rotevampi vartalo. Jos sinulla olisi lapsia niin tietäisit erot myös käytöksessä, jotka tulevat GEENEISTÄ, ei kasvatuksesta. Tytöstä ei tule aitoa miestä, jos hän ei ole syntynyt mieheksi ja transnainen ei tule koskaan oikeaksi naiseksi. Haaveet voivat olla muuta, mutta se ei muuta biologiaa ja geenejä.
No ei todellakaan vauvoista näe, kumpaa sukupuolta on 😂.
Kyllä näkee.
Alapäätä ei saa katsoa sukupuolta määrittäessä.
Itse asiassa totta. Biologisesti sukupuoli määritellään sen mukaan, minkälaisia sukusoluja yksilö tuottaa.
Pride on lasten s ek su alisointia eli pe do fi liaa. Tälle liehutetaan lippuja ja kirjastojen hyllyt täynnä tätä s0ntaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän olisi pian loputtava. Jos ei hyvällä niin pahalla sitten. Varmaa on että Setan toiminta tulee loppumaan ja se on vallanpitäjien käsissä millä tavalla.
Mikä pitää loppua? Koko Seta vai? Mielestäni Tämä asioiden vääristely ja mouhkaaminen pitää loppua. Seta tekee asioita asiallisesti. Ei niin kuin Suomessa vääristellä meuhkataan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika koominen näky kun 13v ruipelo tekee itselleen kunnon lerssin lahkeeseen.
Niin, nuorisoa opetetaan huijaamaan lerssistä pitäen. Kyllä on kullipitoinen kulttuuri räjähtänyt käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämän olisi pian loputtava. Jos ei hyvällä niin pahalla sitten. Varmaa on että Setan toiminta tulee loppumaan ja se on vallanpitäjien käsissä millä tavalla.
Homot sentään älysivät pysyä erossa lapsista ja kohdistivat aktivisminsa aikuisille. Homot eivät järjestäneet lapsille mitään nahkatyöpajoja. Transsuilla ei puolestaan ole mitään rajaa, vaan lapset ovat heille ihan ykköskohde. Transsut eivät tee eroa lapsen ja aikuisen välille tai yksityisen ja julkisen. Syytä voimme vain arvailla. Transsuja on paapottu niin paljon ja jätetty kritiikki antamatta, että transsut kuvittelevat voivansa tehdä mitä vain. Paapomisen on loputtava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole kurssia hyväksyä itsensä ja kehonsa sellaisena kuin se on? Miksi keho jossa ei haarojenvälissä pullota olisi jotenkin huono?
Eihän se olekaan. Tottakai kaikkia nuoria kannattaa kannustaa tuntemaan olonsa hyväksi omassa kehossaan. Fakta on kuitenkin se, että vaikka kuinka tuemme, nuoret saattavat silti tuntea paineita ja eri keinoin niitä työstää esim. meikeillä, push-up liiveillä tai yrittämällä sulautua muutoin joukkoon. Ja fakta on sekin, että kaikki aikuiset eivät tue ja saattavat vaikka pilkatakin kuten täällä vauvalla näitä transnuoria.
Itse sanoisin nuorille, että olette hyviä juuri sellaisina kuin olette. Olet hyvä ilman packeria ja jos haluat käyttää packeria olet silloinkin hyvä. Sä ilmeisesti sanoisit, että vain ilman packeria olet hyvä, koska silloin olet oikeanlainen?
En sanoisi. Yritän omille lapsille opettaa etteivät he tarvitse ulkoisia asioita kannattelemaan itsetuntoaan ja ihmiset ovat kaikki erilaisia ja hyvä niin. Eikö oikeasti olisi parempi työstää sitä oikeaa kehorauhaa, kuin yrittää kannustaa nuoria olemaan jotain mitä eivät ole. Ei ole oikeaa tapaa olla mies/nainen. Ulkoinen painostus pullotuksiin ja push-uppeihin on typerää ja luo vain lisää epävarmuutta. Myös kaikkiin muihin nuoriin ympärillä.
Sulla hyvä ihminen ei ole hajuakaan, mitä kehodysforia tarkoittaa. Melkein käy sääliksi. Mahtaa olla mukava elämä - huolitrollaa, mutta ei viitsi ottaa asioista selvää. Lukekaa persut yksikin kirja transsukupuolisuudesta...Eikun...se onkin iso paha IDEOLOGIA...
Kehodysforia on hyvin tavallinen ilmiö teini-iässä, on aina ollut. Jos elämä ei ole joka hetki pelkästään kivaa, niin se on täysin normaalia, eikä sen merkki, että on esimerkiksi väärää sukupuolta. Tämän opettaminen ja ylläpitäminen on aikuisen velvollisuus. Yli 90% dysforiatapauksista häviää kasvaessa.
Vierailija kirjoitti:
Transsukupuolisiudessa ei ole kyse vain seksuaalisesta identiteedistä vaan ihmisen identiteedistä kokonaisuudessaan. Jos joku luulee, että nainen tai mies oleminen tarkoittaa vain seksuaalisuutta, en oikeasti voi mitään kuin ihmetellä, muten joku voi olla näin yksinkertainen.
Jos sinulla on penis, olet mies. Jos sinulla ei ole penistä, olet nainen. Miksi pitää yksinkertaisesta asiasta tehdä niin monimutkaista.
Aivan sairaaksi on Suomi päästetty. Marginaaliryhmä pompottaa päättäjiä miten tahtoo. Kaupunki sekaisin jonkin kulkueen vuoksi ja teemakuukausia. Ja nyt tämä peniskurssi jossa aivopestyt jatkavat aivopesua haavoittuville lapsille. Banaania ja kurkkua saa kaupasta erikokoisia. Tai porkkanaa, on tanakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän moni 13v tyttö näyttää pojalta kun ei vielä ole murrosikä välttämättä alkanut. Samanlainen ylävartalo kuin pojalla useilla. Siinä saattaa miettiä jos onkin poika?
Jo vauvoista näkee kumpaa sukupuolta lapsi on. Pelkästään kasvonpiirteet ovat erilaisia tytöillä ja pojilla. Pojilla on myös rotevampi vartalo. Jos sinulla olisi lapsia niin tietäisit erot myös käytöksessä, jotka tulevat GEENEISTÄ, ei kasvatuksesta. Tytöstä ei tule aitoa miestä, jos hän ei ole syntynyt mieheksi ja transnainen ei tule koskaan oikeaksi naiseksi. Haaveet voivat olla muuta, mutta se ei muuta biologiaa ja geenejä.
No ei todellakaan vauvoista näe, kumpaa sukupuolta on 😂.
Kyllä näkee.
Alapäätä ei saa katsoa sukupuolta määrittäessä.
Itse asiassa totta. Biologisesti sukupuoli määritellään sen mukaan, minkälaisia sukusoluja yksilö tuottaa.
Ennen kuin joku vääräleuka alkaa länkyttämään, niin ihmisellä on sukupuoli, vaikkei olisi aktiivista sukusolujen tuotantoa iän tai sairauden vuoksi. 99,98 prosentin kohdalla sukupuoli on todettavissa syntymän hetkellä ja loppupromillellakin on sukupuoli, vaikka se vaatisi jatkotutkimuksia.
Kakskymppiset miehet eivät ole tarpeeksi kypsiä tietämään, onko hyväksi mennä bangbussiin. Mutta kun on kyse 13-17 vuotiaista tytöistä, heidän kypsyyttä ei mieti kukaan, vaikka ollaan herkässä murrosiässä.
"Varustus", joku mies on "hyvin varustettu" eli hänellä on iso penis. Tuolla sitten kai ommellaan housuihin toppauksia?