Lue keskustelun säännöt.
Milloin olet käynyt viimeksi Kreikassa?
Kommentit (23)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole keksinyt mitään hyvää syytä käydä sitä ensimmäistäkään kertaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ateenassa vajaa kymmenen vuotta sitten. Olipa saasteinen kaupunki.
tämä kysymys oli ns normaaleille ihmisille jos persut malttaisi olla öyhöttämättä tämän kysymyksen kohdalla, kiitos.... minä henk koht olin viimeksi 2kk sitten kastellorizzolla....menen uudelleen lokakuussa koska varasin sieltä tönön, vietän siellä kuukauden pari ihan sillä että kannattaisiko se ostaa...
1988