Omko mielestäsi syrjimistä, jos jotain etuja ja alennuksia saa vain äpillä?
Miten tämä eroaa siitä, jos ennen oli vaikka joku lehdestä leikattava kuponki, jolla alennuksen sai?
Jokainen voi halutessa kuitenkin ostaa tarvittavan laitteen ja asentaa siihen sen äpin. Mutta jos ei osaa tai halua, niin ei kai se muiden vika ole?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootit lataavat noita ja varmistavat, että saadaan jatkossakin latailla. Tossa yritykset saavat ilmaista tilaa puhelimestasi, jossa jatkavat mainontaa. Pahimmillaan keräävät kaiken datasi. Sitten ylpeilevät typeryydellään.
Minua ei haittaa, että kauppa tietää, montako purkkia maitoa ja montako pakettia kalkkunaleikettä ostan. Vastaavasti saan usein ostamiani tuotteita 20-40 prosentin alennuksella, jos juuri silloin olen ko. tuotetta ostamassa (K-ruoka apin henkilökohtaiset tarjoukset). Joskus osuu, joskus ei.
K-ketjulla alennukset tulee useimmiten automaattisesti. S-ketjun äppitarjoukset on ärsyttäviä, kun niihin pitää kaivaa äpistä jokin kassalla näytettävä kuponki. En vaivaudu.
Otan ne mitkä mulle tärkeät ja käytän usein niitä. Jos vaan joskus käyn jossain niin sitten en ota.
Ei ole.
Ei kaikki hanki etukorttejakaan. Oma valinta.
Käykö muuten Finnairin koneissa "maksuvälineenä" vielä se muovikortti? Vai pitääkö pitää puhelin sielläkin päällä?