Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies riehui ja rusikoi autoja kirveen kanssa Jyväskylässä

Vierailija
24.06.2026 |

Poliisin mukaan miehen epäillään vahingoittaneen kirveellä useita autoja sekä yhtä asuntoa ulkopuolelta.

 

Poliisi | Mies riehui ja rusikoi autoja kirveen kanssa Jyväskylässä

https://www.hs.fi/suomi/art-2000012098809.html

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin 7 vuotta sitten Jyväskylässä ja silloin alkoi olemaan aika levotonta ja keskusta suorastaan kuhisi narkkeja yms. Tilanne näköjään sen jälkeen pahentunut. 

Autolla liikkuvien eli maksukykyisten asiakkaiden asiointi keskustassa on tehty hyvin hankalaksi, taustalla vihreä ideologia, mikäs muukaan. Tulokset ovat nähtävissä.

Vierailija
22/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku autoja vihaava vassaripaska kyseessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Ateena muuttui muutamassa vuodessa Afganistaniksi

Vierailija
24/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin 7 vuotta sitten Jyväskylässä ja silloin alkoi olemaan aika levotonta ja keskusta suorastaan kuhisi narkkeja yms. Tilanne näköjään sen jälkeen pahentunut. 

Olen asunut yli 40 vuotta, ja keskusta pahenee koko ajan. Nykyään katukuva täysin muuttunut. Eniten siellä kuulee huonoa suomea, arabiaa ym.

Oikeasti? Asuin Jyväskylässä 1980-luvulla kymmenisen vuotta. Käyn siellä päivän tai kaksi joka kesä, ja aina haaveilen takaisinmuutosta. Ei ehkä sitten kannattaisi ainakaan tosissaan suunnitella?

Vierailija
25/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

persu vähän viettää "kesälomaa", tosin kelan rahoilla menee toki 365 päivää vuodessa.

Persuille autot on pyhiä lehmiä että en ihan usko että tässä on kyse persusta. Jos jotain poliittista suuntaa on pakko epäillä, luonnollisesti vasemmisto tulee mieleen. Kun ei maata Manskua tukkimassa hakataan vihollista kirveellä? Tuttua sulle. 

Vierailija
26/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin 7 vuotta sitten Jyväskylässä ja silloin alkoi olemaan aika levotonta ja keskusta suorastaan kuhisi narkkeja yms. Tilanne näköjään sen jälkeen pahentunut. 

Olen asunut yli 40 vuotta, ja keskusta pahenee koko ajan. Nykyään katukuva täysin muuttunut. Eniten siellä kuulee huonoa suomea, arabiaa ym.

Oikeasti? Asuin Jyväskylässä 1980-luvulla kymmenisen vuotta. Käyn siellä päivän tai kaksi joka kesä, ja aina haaveilen takaisinmuutosta. Ei ehkä sitten kannattaisi ainakaan tosissaan suunnitella?

Kyllä. Muuten viihdyn itse edelleen, mutta keskustassa käyn vain jos pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin 7 vuotta sitten Jyväskylässä ja silloin alkoi olemaan aika levotonta ja keskusta suorastaan kuhisi narkkeja yms. Tilanne näköjään sen jälkeen pahentunut. 

Olen asunut yli 40 vuotta, ja keskusta pahenee koko ajan. Nykyään katukuva täysin muuttunut. Eniten siellä kuulee huonoa suomea, arabiaa ym.

Mä oon asunut 60 vuotta. Ainolanranta oli silloin metsää. Ei ollu narkkeja ja muita örkkejä. Toiko silta menninkäiset sinne.

Keskustassa käyn nykyään noin kerran vuoteen, kun ainoa kangasliike sijaitsee siellä.

Kyllä ennen vaan oli niin paljon paremmin.

Vierailija
28/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä markkinoi itseään Suomen Ateena mutta on white trash 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylä markkinoi itseään Suomen Ateena mutta on white trash 

Sinulla ei vielä ole tuo suomen kielioppi oikein hallussa. Milloin tulit tänne?

Vierailija
30/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin miehellä oli liikaa tunteita? Miehet on niin tunteella käyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen Ateena muuttui muutamassa vuodessa Afganistaniksi

Muutamassa vuodessa? Afrikkalaisia alkoi tulla 90-luvun alulla. 

Vierailija
32/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakin miehellä oli liikaa tunteita? Miehet on niin tunteella käyviä.

Voi olla Karjalan evakoita. Karjalaisethan ovat tunteellisia, ja heitä on Jyväskylässä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä maalainen mies ?

iltalehden videon perusteella ihan suomalainen

No sitten ei mitään....

Vierailija
34/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin 7 vuotta sitten Jyväskylässä ja silloin alkoi olemaan aika levotonta ja keskusta suorastaan kuhisi narkkeja yms. Tilanne näköjään sen jälkeen pahentunut. 

Olen asunut yli 40 vuotta, ja keskusta pahenee koko ajan. Nykyään katukuva täysin muuttunut. Eniten siellä kuulee huonoa suomea, arabiaa ym.

Oikeasti? Asuin Jyväskylässä 1980-luvulla kymmenisen vuotta. Käyn siellä päivän tai kaksi joka kesä, ja aina haaveilen takaisinmuutosta. Ei ehkä sitten kannattaisi ainakaan tosissaan suunnitella?

No ei oikeasti. Keskustassa, eli käytännössä Kompassilla ja sitä ympäröivissä ostoskeskuksissa liikkuu narkit ja paljon ulkomaalaistaustaisia nuoria. Tällä alueella on myös varitijat kiertelemässä ja lisäämässä kansalaisten turvallisuudentunnetta. Kortteli kauemmas ja ongelma on jo mitätön, poislukien kirkkopuisto, muutamat sisäpihat ja portaiden aluset. Ihan voit huoletta tulla niin kuin ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylä markkinoi itseään Suomen Ateena mutta on white trash 

White? 

Vierailija
36/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukkupotilas?

Vierailija
37/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä maalainen mies ?

Maalainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän