Mies riehui ja rusikoi autoja kirveen kanssa Jyväskylässä
Poliisin mukaan miehen epäillään vahingoittaneen kirveellä useita autoja sekä yhtä asuntoa ulkopuolelta.
Poliisi | Mies riehui ja rusikoi autoja kirveen kanssa Jyväskylässä
Kommentit (37)
Joku autoja vihaava vassaripaska kyseessä.
Suomen Ateena muuttui muutamassa vuodessa Afganistaniksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin 7 vuotta sitten Jyväskylässä ja silloin alkoi olemaan aika levotonta ja keskusta suorastaan kuhisi narkkeja yms. Tilanne näköjään sen jälkeen pahentunut.
Olen asunut yli 40 vuotta, ja keskusta pahenee koko ajan. Nykyään katukuva täysin muuttunut. Eniten siellä kuulee huonoa suomea, arabiaa ym.
Oikeasti? Asuin Jyväskylässä 1980-luvulla kymmenisen vuotta. Käyn siellä päivän tai kaksi joka kesä, ja aina haaveilen takaisinmuutosta. Ei ehkä sitten kannattaisi ainakaan tosissaan suunnitella?
Vierailija kirjoitti:
persu vähän viettää "kesälomaa", tosin kelan rahoilla menee toki 365 päivää vuodessa.
Persuille autot on pyhiä lehmiä että en ihan usko että tässä on kyse persusta. Jos jotain poliittista suuntaa on pakko epäillä, luonnollisesti vasemmisto tulee mieleen. Kun ei maata Manskua tukkimassa hakataan vihollista kirveellä? Tuttua sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin 7 vuotta sitten Jyväskylässä ja silloin alkoi olemaan aika levotonta ja keskusta suorastaan kuhisi narkkeja yms. Tilanne näköjään sen jälkeen pahentunut.
Olen asunut yli 40 vuotta, ja keskusta pahenee koko ajan. Nykyään katukuva täysin muuttunut. Eniten siellä kuulee huonoa suomea, arabiaa ym.
Oikeasti? Asuin Jyväskylässä 1980-luvulla kymmenisen vuotta. Käyn siellä päivän tai kaksi joka kesä, ja aina haaveilen takaisinmuutosta. Ei ehkä sitten kannattaisi ainakaan tosissaan suunnitella?
Kyllä. Muuten viihdyn itse edelleen, mutta keskustassa käyn vain jos pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin 7 vuotta sitten Jyväskylässä ja silloin alkoi olemaan aika levotonta ja keskusta suorastaan kuhisi narkkeja yms. Tilanne näköjään sen jälkeen pahentunut.
Olen asunut yli 40 vuotta, ja keskusta pahenee koko ajan. Nykyään katukuva täysin muuttunut. Eniten siellä kuulee huonoa suomea, arabiaa ym.
Mä oon asunut 60 vuotta. Ainolanranta oli silloin metsää. Ei ollu narkkeja ja muita örkkejä. Toiko silta menninkäiset sinne.
Keskustassa käyn nykyään noin kerran vuoteen, kun ainoa kangasliike sijaitsee siellä.
Kyllä ennen vaan oli niin paljon paremmin.
Jyväskylä markkinoi itseään Suomen Ateena mutta on white trash
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylä markkinoi itseään Suomen Ateena mutta on white trash
Sinulla ei vielä ole tuo suomen kielioppi oikein hallussa. Milloin tulit tänne?
Jollakin miehellä oli liikaa tunteita? Miehet on niin tunteella käyviä.
Vierailija kirjoitti:
Suomen Ateena muuttui muutamassa vuodessa Afganistaniksi
Muutamassa vuodessa? Afrikkalaisia alkoi tulla 90-luvun alulla.
Vierailija kirjoitti:
Jollakin miehellä oli liikaa tunteita? Miehet on niin tunteella käyviä.
Voi olla Karjalan evakoita. Karjalaisethan ovat tunteellisia, ja heitä on Jyväskylässä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalainen mies ?
iltalehden videon perusteella ihan suomalainen
No sitten ei mitään....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin 7 vuotta sitten Jyväskylässä ja silloin alkoi olemaan aika levotonta ja keskusta suorastaan kuhisi narkkeja yms. Tilanne näköjään sen jälkeen pahentunut.
Olen asunut yli 40 vuotta, ja keskusta pahenee koko ajan. Nykyään katukuva täysin muuttunut. Eniten siellä kuulee huonoa suomea, arabiaa ym.
Oikeasti? Asuin Jyväskylässä 1980-luvulla kymmenisen vuotta. Käyn siellä päivän tai kaksi joka kesä, ja aina haaveilen takaisinmuutosta. Ei ehkä sitten kannattaisi ainakaan tosissaan suunnitella?
No ei oikeasti. Keskustassa, eli käytännössä Kompassilla ja sitä ympäröivissä ostoskeskuksissa liikkuu narkit ja paljon ulkomaalaistaustaisia nuoria. Tällä alueella on myös varitijat kiertelemässä ja lisäämässä kansalaisten turvallisuudentunnetta. Kortteli kauemmas ja ongelma on jo mitätön, poislukien kirkkopuisto, muutamat sisäpihat ja portaiden aluset. Ihan voit huoletta tulla niin kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylä markkinoi itseään Suomen Ateena mutta on white trash
White?
Vierailija kirjoitti:
Minkä maalainen mies ?
Maalainen.
Autolla liikkuvien eli maksukykyisten asiakkaiden asiointi keskustassa on tehty hyvin hankalaksi, taustalla vihreä ideologia, mikäs muukaan. Tulokset ovat nähtävissä.