Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies riehui ja rusikoi autoja kirveen kanssa Jyväskylässä

Vierailija
24.06.2026 |

Poliisin mukaan miehen epäillään vahingoittaneen kirveellä useita autoja sekä yhtä asuntoa ulkopuolelta.

 

Poliisi | Mies riehui ja rusikoi autoja kirveen kanssa Jyväskylässä

https://www.hs.fi/suomi/art-2000012098809.html

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö se heinäkuu jo alkoi?

Vierailija
2/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä maalainen mies ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin Huoriksellekin kävisi jos se uskaltaisi kuutiostaan ulos.

Vierailija
4/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä on nykyään täynnä toinen toistaan sekopäisempiä narkkeja. Tiettyihin kaupunginosiin ml keskusta ei todellakaan tee mieli hakeutua ja onneksi ei tarvitsekaan.

Vierailija
5/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä maalainen mies ?

iltalehden videon perusteella ihan suomalainen

Vierailija
6/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin Huoriksellekin kävisi jos se uskaltaisi kuutiostaan ulos.

Huorishullu taas vauhdissa horisemassa käyttäjistä oli aktiivisia viimeksi joskus ennen koronaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näkyy huumeet ja sekoilu katukuvasssa entistä enemmän. Keskusta pahin ja lisäksi värikäs, eikä siellä juuri Jyväskylän puheenpartta enää kuule.

Vierailija
8/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä maalainen mies ?

iltalehden videon perusteella ihan suomalainen

Saisko linkin videoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

persu vähän viettää "kesälomaa", tosin kelan rahoilla menee toki 365 päivää vuodessa.

Vierailija
10/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylä on nykyään täynnä toinen toistaan sekopäisempiä narkkeja. Tiettyihin kaupunginosiin ml keskusta ei todellakaan tee mieli hakeutua ja onneksi ei tarvitsekaan.

Ainolanranta on ns. parempi alue. Kalliitta kerrostaloja ihan veden ääressä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä maalainen mies ?

iltalehden videon perusteella ihan suomalainen

Katsoin "frame by frame", todella ruskettunut suomalainen🤣

Vierailija
12/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ollu kivempaa jos vaan karhu olis tallustellu ohi kaikessa rauhassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivat rasistiset autot mitä ansaitsivat!

Vierailija
14/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylä on nykyään täynnä toinen toistaan sekopäisempiä narkkeja. Tiettyihin kaupunginosiin ml keskusta ei todellakaan tee mieli hakeutua ja onneksi ei tarvitsekaan.

Ainolanranta on ns. parempi alue. Kalliitta kerrostaloja ihan veden ääressä. 

Niin, siinä rannan puolella. Mutta kaupan alue on ollut pitkään levoton, on ryöstetty ym. Tien toisella puolella on paljon vuokra-asuntoja. Ja kyllä Kuokkalan alueen levottomuudet, pyörävarkaudet ym. ovat levinneet joka puolelle. Keskustaankin on vain reilu kilsa tuosta Ainolanrannasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylä on nykyään täynnä toinen toistaan sekopäisempiä narkkeja. Tiettyihin kaupunginosiin ml keskusta ei todellakaan tee mieli hakeutua ja onneksi ei tarvitsekaan.

Ainolanranta on ns. parempi alue. Kalliitta kerrostaloja ihan veden ääressä. 

No eikä ole 🤣 Oli silloin vähän parempi, kun Lehtorannantielle rakennettiin ne ekat rantatalot. Toki niihinkin löytyi ongelma-asukkaita, jotka varasti toisten varastoista kaiken myytävän. Nykyäänhän Ainolassa on KOASIN taloja, Lehtorannantiellä JVA:n talo ja K-market ryöstetty ties kuinka monesti. Ei tosiaan ole mitään parempaa aluetta.

Vierailija
16/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne on miehiä jotka riehuu, aiheuttaa tuhoa, harjoittaa väkivaltaa

Vierailija
17/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 7 vuotta sitten Jyväskylässä ja silloin alkoi olemaan aika levotonta ja keskusta suorastaan kuhisi narkkeja yms. Tilanne näköjään sen jälkeen pahentunut. 

Vierailija
18/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ne on miehiä jotka riehuu, aiheuttaa tuhoa, harjoittaa väkivaltaa

Ei oo aina.

Vierailija
19/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylä on nykyään täynnä toinen toistaan sekopäisempiä narkkeja. Tiettyihin kaupunginosiin ml keskusta ei todellakaan tee mieli hakeutua ja onneksi ei tarvitsekaan.

Tulin vain sanomaan, että nyt voimmekin haukkua luvan kanssa kaikki Jyväskyläläiset hulluiksi.

Vierailija
20/37 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin 7 vuotta sitten Jyväskylässä ja silloin alkoi olemaan aika levotonta ja keskusta suorastaan kuhisi narkkeja yms. Tilanne näköjään sen jälkeen pahentunut. 

Olen asunut yli 40 vuotta, ja keskusta pahenee koko ajan. Nykyään katukuva täysin muuttunut. Eniten siellä kuulee huonoa suomea, arabiaa ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi