Saako tt tukea vähentää
Pysyvästi parillasadalla jos asumiskulut nousseet yli rajojen eikä halvempaa asuntoa ole tarjottu?
Eihän työmarkkinatukeakaan saa katkaista jos ei ole työpaikkaa tarjottu eikä tt tukea alentaa "niskoittelusta" kun pari kk max vuodessa? Miten ylisuurien asumiskulujen kanssa olisi muka mahdollista noin järeät pysyvät leikkaukset alimpaan perustukeen?
Kysynpä vasn.
ValeKela älä vastaa!
Kommentit (29)
Pitää vissiin mennä istumaan kaupungin sossuun että miten on.
Ei mulla mitään hävettävää ole. Mä olen se rikosten uhri ja tomppelit vaan woke rikostelee.
Ei siihen mitään kummempaa vaadita, että voi 20% tai 40% laskea sitä. Suosittelen menemään töihin.
Siis kenen odotat tarjoavan asuntoa?
Toimeentulotukilaissahan nuo asiat seisovat, sieltä voit käydä toteamassa. Vai kuvitteletko, että joka hakemuksen kohdalla erikseen arvotaan että miten se nyt käsitellään?
Kyllä ne asunnot pitää itse hakea. Ei niitä etsitä puolesta ja tarjota.
Kyllä kohtuullisen vuokran ylittävän osuuden voi vähentää jatkuvasti.
Vuokraovi.com on sulle nyt oikea osoite. Siellä ilmoitetaan vuokrattavista asunnoista.
Mulla on alennettu ja halvempaa asuntoa ei ole tarjottu. Epäilen, että se on laitonta.
Täytyy jaksaa valittaa ja kysellä oikeusasiamieheltä ja oikeuskanslerilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen mitään kummempaa vaadita, että voi 20% tai 40% laskea sitä. Suosittelen menemään töihin.
Itseasiassa ei noita voida tuosta vain alentaa. Asiakasta pitää kuulla ja alentaminen ei saa olla kohtuutonta ynnä muuta.
Eikö samat lait ja lain suoja koske myös kalliissa asunnossa asuvaa?
Asia on ajankohtainen minullakin ja olen työkyvytön.
Vierailija kirjoitti:
Sossun tai kelan?
Vierailija kirjoitti:
Saa vähentää. Sen saa lopettaa kokonaan. Hommaa teltta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sossun tai kelan?
Ei niillä ole asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Laki velvoittaa huolehtimaan ihmisistä. Ja jos toimeentulotukea alennetaan , ihmiset eivät maksa ylikallista asuntoaan vaan ostavat ruokaa. Sitten tulee häätö ja ne pitää asuttaa kuitenkin jonnekin. Se vasta kalliiksi tulee, kriisimajoitukset ynnä muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sossun tai kelan?
Tässä malliesimerkki siitä, että yhteiskunta on aina hyysännyt ja huolehtinut. Mikään ei riitä, vaan uusi asuntokin pitää hankkia. Nykyinen asuntokincon tietysti jonkun sosiaaliohjaajan etsimä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Laki velvoittaa huolehtimaan ihmisistä. Ja jos toimeentulotukea alennetaan , ihmiset eivät maksa ylikallista asuntoaan vaan ostavat ruokaa. Sitten tulee häätö ja ne pitää asuttaa kuitenkin jonnekin. Se vasta kalliiksi tulee, kriisimajoitukset ynnä muut.
Lakeja muutetaan onneksi ja hyysääminen lopetetaan. Eikä ole mitään tarvetta hommata majoitusta aikuisille ihmisille. Kadulle heidät laitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakeja muutetaan onneksi ja hyysääminen lopetetaan. Eikä ole mitään tarvetta hommata majoitusta aikuisille ihmisille. Kadulle heidät laitetaan.
Ne on sidottu kansainvälisiin lakeihin eikä suomi niitä yksin niin vain muuta. Toki jos suomi saisi päättää itse, niin se eliminoisi ja karkottaisi kaikki oman maan köyhät.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ihmekkään että ihmisillä on talous v*turallaan jos joka asiassa odotetaan että joku muu tuo kaiken nenän eteen.
Ei saa, vaan sitä pitää vähentää myös ensi vuonna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ihmekkään että ihmisillä on talous v*turallaan jos joka asiassa odotetaan että joku muu tuo kaiken nenän eteen.
Ota kalja ja rööki..
jaxuhaleja.