Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies riehui ja rusikoi autoja kirveen kanssa Jyväskylässä

Vierailija
24.06.2026 |

Poliisin mukaan miehen epäillään vahingoittaneen kirveellä useita autoja sekä yhtä asuntoa ulkopuolelta.

 

Poliisi | Mies riehui ja rusikoi autoja kirveen kanssa Jyväskylässä

https://www.hs.fi/suomi/art-2000012098809.html

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko esimerkkiä siitä joka veteli pelikoneen Treella? :) 

Vierailija
42/43 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottiko esimerkkiä siitä joka veteli pelikoneen Treella? :) 

Koneet. Tekstinsyöttö muuntaa taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin 7 vuotta sitten Jyväskylässä ja silloin alkoi olemaan aika levotonta ja keskusta suorastaan kuhisi narkkeja yms. Tilanne näköjään sen jälkeen pahentunut. 

Olen asunut yli 40 vuotta, ja keskusta pahenee koko ajan. Nykyään katukuva täysin muuttunut. Eniten siellä kuulee huonoa suomea, arabiaa ym.

Oikeasti? Asuin Jyväskylässä 1980-luvulla kymmenisen vuotta. Käyn siellä päivän tai kaksi joka kesä, ja aina haaveilen takaisinmuutosta. Ei ehkä sitten kannattaisi ainakaan tosissaan suunnitella?

Joo ei. Muutama kuukausi sitten keskustassa riehui nuorisojengi (tulevia aivokirurgeja) ja veivät ihmisiltä päältä mikä irti lähtee. Keskusta on aika kuollut, Sokkarin ja Foorumin välissä ölisee juoppoporukat, liikenne on sumppu ja puoli keskustaa revitty auki, milloin mikäkin kohta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi