Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökki muualta kuin suosituilta alueilta kuitenkin veden äärellä? Ei ole tarkoitus ostaa itseään kipeeksi mökin hinnalla.

Vierailija
09.09.2025 |

Saa suositella pientä paikkakuntaa. Olis kiva, jos kauppa löytyisi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matkaa 700-1000 kilometriä Helsinkiin, kyllä löytyy.

Vierailija
2/13 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tulla samaan ketjuun kyselemään? Mulla olisi ihan kohtuullinen budjetti, mutta kai tänne monenlaisia kivoja mökkipaikkoja mahtuu? Laittakaa hintaluokat mukaan, pls? 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saattaisi saada kohtuulliseen hintaan mökkejä kun koronabuumin jälkeen moni onkin jo myymässä... 

Vierailija
4/13 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin? Minkä suuruinen budjetti? 

Vierailija
5/13 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun ja Porin läheisyydestä sais olla. Max 70 000e. t.ap

Vierailija
6/13 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko tulla samaan ketjuun kyselemään? Mulla olisi ihan kohtuullinen budjetti, mutta kai tänne monenlaisia kivoja mökkipaikkoja mahtuu? Laittakaa hintaluokat mukaan, pls? 😊

Eikö tuo onnistu ihan Etuovea pläräämällä?

Vierailija
7/13 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikotielle mökkejä katselemaan, hakuehdoiksi tuo ranta. Kyllä niitä on, kun alueena on koko Suomi.

Vierailija
8/13 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun saaristo

Vierailija
9/13 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla budjetti noin 180 000-200 000€, Helsingin lähettyviltä etsin. Järven tai joen varrelta, ei meren. 

-se toinen 

Vierailija
10/13 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain keski suomesta saa halvalla mökkejä

Vierailija
11/13 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo onnistu ihan Etuovea pläräämällä?

Ei siellä kauheana alueesta kerrota... Esim sienestysmaastot kiinnostaisivat, pyöräilymahdollisuudet, onko laavuja jonne tehdä päiväretkiä...

Repoveden läheltä olen jonkin verran katsellut, siellä on kaunista.

-se toinen 

Vierailija
12/13 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö rauhallinen sijainti pienen järven rannalla? Minä myyn hyvinvarustellun mökin, vesi, sähkö, sisävessa, sauna mökissä ja toinen erillisessä saunarakennuksessa, makuupaikkoja laskentatavasta riippuen ainakin 6-8. Hieman yli hehtaarin tontti, 200 kilometriä Hellsingistä. Lähtee tasarahalla. Luotettava perhe voisi halutessaan kokeilla ensin vuoden vuosivuokralla.

Vierailija
13/13 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisikö rauhallinen sijainti pienen järven rannalla? Minä myyn hyvinvarustellun mökin, vesi, sähkö, sisävessa, sauna mökissä ja toinen erillisessä saunarakennuksessa, makuupaikkoja laskentatavasta riippuen ainakin 6-8. Hieman yli hehtaarin tontti, 200 kilometriä Hellsingistä. Lähtee tasarahalla. Luotettava perhe voisi halutessaan kokeilla ensin vuoden vuosivuokralla.

Laita linkkiä ja kerro alueesta hieman enemmän? 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi