Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsadi putosi pohjalle – Nämä kaupungit kiinnostavat asuntosijoittajia nyt

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuntaus ei suinkaantarkoita, että Rovaniemi olisi kestävä sijoituskohde...

Niinpä.

 

Sijoittavat hakevat kohteita, joissa on pöhinää, mutta se on kovin haihtuvaista.

 

Ei pääkaupunkiseudun vetovoima poistu ellei koko maa hajoaa osiin.   Nyt on asuntokaupassa poikkeusajat, mutta turvallisempien aikojen koittaessa alkaa taas siirtyminen kohti pääkaupunkiseutua.

Vierailija
42/49 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinna hyötyy sijainnista Tampereen ja Helsingin välissä.

 

On kyllä muutenkin kiva pikkukaupunki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämeenlinna hyötyy sijainnista Tampereen ja Helsingin välissä.

 

On kyllä muutenkin kiva pikkukaupunki.

Se kyllä on. Mukavaa pikkukaupungin fiilistä keskeisellä paikalla.

Vierailija
44/49 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muuten näy lehdissä enää juttuja miten porukka rikastuu vääjäämättä sijoittamalla pääkaupunkiseudun asuntoihin suurella velkavivulla. Eikä kyllä myöskään juttuja, missä kerrottaisiin totaalisen pieleen menneistä asuntosijoituksista missä lukemattomat ihmiset menettivät ahneuksissaan kaikki säästönsä ja muistoksi jäi pelkkä velkavuori.

Vierailija
45/49 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemellä asun ja voin kertoa, että tämä ykkössija on kyllä hyvin kyseenalainen. Sijoittajat ovat ostelleet asuntoja pilvin pimein ja pyörittävät niissä sitten hotellitoimintaa. Eilen kävelin keskustan läpi ja katselin käytännössä tyhjillään olevaa Kymppikorttelin taloa. Siellä oli sälekaihtimet alhaalla ja pulkat piilotettuina parvekekalusteiden alle. Tyhjillään oli, koska sesonki on ohi. Samaan aikaan kaupungissa on pula vakituisista asunnoista.

 

Että semmoista menoa. Jep. Sijoittajien hyvä ei ole aina asukkaille paras vaihtoehto.

Vierailija
46/49 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että Rovaniemi on ykkösenä. Onko siellä jotain houkuttelevaa, mitä muualta puuttuu?

Julgubben päämaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/49 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida tuntea Detroittia. Lähin vastine olisi Lahti.

Lahti on Suomen Chicago, Tampere Suomen Manchester, Kälviä on Suomen Pariisi. Hesoille ei ole vielä vakiintunut verrokkia. Opettele paikallishistoriasi.

Päähesuli vois kyllä hyvin olla Suomen Detroit, mut oisko joku hapankaalinhajusempi osuvampi? Norilsk, Kyzyl?

Vierailija
48/49 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämeenlinna hyötyy sijainnista Tampereen ja Helsingin välissä.

 

On kyllä muutenkin kiva pikkukaupunki.

Mitään hyödy, hinnat vaan laskee. Nyt sitte kaupunki epätoivoissaan alkaa siirtään HAMK:in Visamäestä keskusta liepeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/49 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tsadi?

Tsadi on päähesuli

Ai jee tää on hyvä! Meni heti käyttöön, kiitos!

 

T. 21 vuotta Päähesulissa asunut, sittemmin tervehtynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä