Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 40v lapsettomista naisista?

Vierailija
23.06.2026 |

Rehellisesti.

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti myönnän, että joskus olin lapsettoman nelikymppisen naisen pöytäseurana, ja kysyin, että onko sinulla perhettä. Hän vastasi ei, ja siihen se keskustelu sitten tyrehtyikin. Oli melko kiusallista. En tiedä odottiko hän, että alkaisin tenttaamaan häneltä jotain harrastuksista tms., mutta oletin, että hänelläkin voisi olla jotain sanottavaa. Kai sitä on elämässä muutakin kuin puoliso ja lapset. Ja useimmilla kuitenkin tuossa iässä vanhemmat elossa ja sisaruksiakin. Tuli sellainen olo, että nyt olin hänen mielestään kysynyt aivan väärän kysymyksen, enkä paljon vastausta ansaitse.

Ehkä aihe oli hänelle arka. En tiedä.

 

 

Todennäköisesti häntä vain ei kiinnostanut jutella sinun kanssasi. Jos ensimmäinen kysymys on perheestä, se kertoo ihmisestä aika paljon. MInulle se kertoo sen, että ihmisen elämässä ei ole muuta kuin perhe ja hän ei osaa keskustella muusta. 

Vierailija
62/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syy ei ole naisen elimistössä. On kyseessä äärimäisen itsekeskeinen itsekäs nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Jokaisen ihmisen tarina on omanlaisensa eikä sellaiset asiat kuten lapsettomuus muille kuulu. 

Vierailija
64/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti myönnän, että joskus olin lapsettoman nelikymppisen naisen pöytäseurana, ja kysyin, että onko sinulla perhettä. Hän vastasi ei, ja siihen se keskustelu sitten tyrehtyikin. Oli melko kiusallista. En tiedä odottiko hän, että alkaisin tenttaamaan häneltä jotain harrastuksista tms., mutta oletin, että hänelläkin voisi olla jotain sanottavaa. Kai sitä on elämässä muutakin kuin puoliso ja lapset. Ja useimmilla kuitenkin tuossa iässä vanhemmat elossa ja sisaruksiakin. Tuli sellainen olo, että nyt olin hänen mielestään kysynyt aivan väärän kysymyksen, enkä paljon vastausta ansaitse.

Ehkä aihe oli hänelle arka. En tiedä.

 

 

Oikeastiko aloitit keskustelun tuntemattoman kanssa kysymällä onko hänellä perhettä? Melkoisen tökeröä käytöstä sinulta. Ei ihme, ettei keskusteluhaluja löytynyt. 

Vierailija
65/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole heterogeeninen ryhmä, joten en yhtään mitään. Muiden lapsiasiat eivät kuulu minulle, ellei niihin liity rikosta, jolloin ne kuuluvat poliisille ja lastensuojelulle.

Taasko joku pikku inceli yrittää niputtaa kaikki maailman naiset :D

Khyl. Niillä on oletus et 40v nainen=paljon irtosuhteita, tykkää matkustella, 5 koiraa joita hoivaa, rakastaa viiniä, vihaa miehiä

1/5. Rakastan viiniä, mutta irtosuhteita löytyy vain villistä menneisyydestä, en tykkää enää nykyään matkustelusta, koiria on vain yksi, en vihaa ainakaan useimpia miehiä, joitain kyllä. 

Vierailija
66/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syy ei ole naisen elimistössä. On kyseessä äärimäisen itsekeskeinen itsekäs nainen.

 

 

Eli puolisoni siittiöt ovat toimintakyvyttömiä minun itsekkyyteni vuoksi? Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syy ei ole naisen elimistössä. On kyseessä äärimäisen itsekeskeinen itsekäs nainen.

Itke vaan kovempaa, ketään ei kiinnosta sinun turha mielipiteesi. Syntymättä jääneet lapset säästyvät sinulta.

Vierailija
68/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään hyvää. Odotan hänen masennuksensa pahenevan iän myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. 
Heidän elämänsä ajattelu eikä arvostelu ei ole minun asiani. 

Vierailija
70/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Ahmed ja Fatima paikkaa jääneen vajeen, moninkertaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään hyvää. Odotan hänen masennuksensa pahenevan iän myötä.

Lapsia hankkineillako ei sinun mielestäsi ole masennusta? Hehän eniten itkevät kun lapset lähtevät pesästä.

Vierailija
72/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Toisten lapsellisuus tai lapsettomuus ei kuulu muille. 

 

N43, ei lapsia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti myönnän, että joskus olin lapsettoman nelikymppisen naisen pöytäseurana, ja kysyin, että onko sinulla perhettä. Hän vastasi ei, ja siihen se keskustelu sitten tyrehtyikin. Oli melko kiusallista. En tiedä odottiko hän, että alkaisin tenttaamaan häneltä jotain harrastuksista tms., mutta oletin, että hänelläkin voisi olla jotain sanottavaa. Kai sitä on elämässä muutakin kuin puoliso ja lapset. Ja useimmilla kuitenkin tuossa iässä vanhemmat elossa ja sisaruksiakin. Tuli sellainen olo, että nyt olin hänen mielestään kysynyt aivan väärän kysymyksen, enkä paljon vastausta ansaitse.

Ehkä aihe oli hänelle arka. En tiedä.

 

 

Todennäköisesti häntä vain ei kiinnostanut jutella sinun kanssasi. Jos ensimmäinen kysymys on perheestä, se kertoo ihmisestä aika paljon. MInulle se kertoo sen, että ihmisen elämässä ei ole muuta kuin perhe ja hän ei osaa keskustella muusta. 

Aika voimakkaat ennakkoluulot sinulla on. Oli täysin sattumaa, että kysyin häneltä perheestä. Saattaa olla, että pöydässä puhuttiin lapsista aiemmin tms.

Jonkin verran pitää olla sosiaalisia taitoja, jos meinaa seurustella vieraiden ihmisten kanssa.

Vierailija
74/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään hyvää. Odotan hänen masennuksensa pahenevan iän myötä.

 

 

Missä iässä se masennus sinun mielestäsi alkaa`?

 

N58, vapaaehtoisesti lapseton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii. 

Vierailija
76/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olisin, tai kukaan olisi kiinnostunut toisten asioista? jos joku utelee minun asioista, saa pataan minulta tai ukolta. edes ystäville ja tutuille ei kerrota mitään oleellista tietoa, koska kaikki ovat potentiaalisia lörppösuita ja juoruilijoita ja niitä vihataan erityysesti.

Vierailija
77/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään hyvää. Odotan hänen masennuksensa pahenevan iän myötä.

Lapsia hankkineillako ei sinun mielestäsi ole masennusta? Hehän eniten itkevät kun lapset lähtevät pesästä.

Lasten lähtö pesästä on juhlan paikka, mutta suurin juhla on lasten saadessa lapsia. 

Vierailija
78/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti myönnän, että joskus olin lapsettoman nelikymppisen naisen pöytäseurana, ja kysyin, että onko sinulla perhettä. Hän vastasi ei, ja siihen se keskustelu sitten tyrehtyikin. Oli melko kiusallista. En tiedä odottiko hän, että alkaisin tenttaamaan häneltä jotain harrastuksista tms., mutta oletin, että hänelläkin voisi olla jotain sanottavaa. Kai sitä on elämässä muutakin kuin puoliso ja lapset. Ja useimmilla kuitenkin tuossa iässä vanhemmat elossa ja sisaruksiakin. Tuli sellainen olo, että nyt olin hänen mielestään kysynyt aivan väärän kysymyksen, enkä paljon vastausta ansaitse.

Ehkä aihe oli hänelle arka. En tiedä.

 

 

Oikeastiko aloitit keskustelun tuntemattoman kanssa kysymällä onko hänellä perhettä? Melkoisen tökeröä käytöstä sinulta. Ei ihme, ettei keskusteluhaluja löytynyt. 

Tämä on kansainvälisesti erittäin tavallinen keskustelunaloitus. Olisin luullut, että akateeminen ihminen osaa keskustella illallispöydässä. Mutta ei.

Vierailija
79/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut ajattelevani, että mikähän tuon tarina on. En ole kuitenkaan niin läheinen, että kysyisin.

Lapseton 40+ mies tuntuu olevan aika tavallinen tai sitten kumppanin odottaa ekaa. Mun teinivaiheen kavereista on 6 miestä nyt pienten lasten isiä. Kaksi toisella kierroksella ja neljä saaneet ekansa, 43 vuotiaana.

Vierailija
80/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat piparit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän