Mitä ajattelet 40v lapsettomista naisista?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole heterogeeninen ryhmä, joten en yhtään mitään. Muiden lapsiasiat eivät kuulu minulle, ellei niihin liity rikosta, jolloin ne kuuluvat poliisille ja lastensuojelulle.
Taasko joku pikku inceli yrittää niputtaa kaikki maailman naiset :D
Khyl. Niillä on oletus et 40v nainen=paljon irtosuhteita, tykkää matkustella, 5 koiraa joita hoivaa, rakastaa viiniä, vihaa miehiä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole harrastanut suojaamatonta seksiä
Voi kuule, meillä harrastettiin suojaamatonta seksiä ihan tarkoituksella vuosikausia. Ja ihan siihen oikeaan ruumiinaukkoonkin vielä. Lapsettomia ollaan silti.
Vaikuttaa lähtökohtaisesti mielenkiintoiselta.
Enpä juri mitään. Tätini kuolivat noin 80-vuotiaina ja lapsettomina.
Ei vaan ole halunnut lapsia, ymmärrän täysin jos ei halua sitoa itseään loppuelämäksi. Lapsettomuus on hyvä valinta jos tietää ettei halua. Tai voi olla hyvin nirppa ja puolisoa ei ole löytynyt eikä ole halunnut yksinkään ruveta lapsenhankintaan.
Ylikansoitettu maapallo kiittää viisaasta valinnasta
Vierailija kirjoitti:
Arvostan.
T. Velamies
Miksi?
t. tahattomasti lapseton N43
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ole halunnut lapsia, ymmärrän täysin jos ei halua sitoa itseään loppuelämäksi. Lapsettomuus on hyvä valinta jos tietää ettei halua. Tai voi olla hyvin nirppa ja puolisoa ei ole löytynyt eikä ole halunnut yksinkään ruveta lapsenhankintaan.
Niin, paitsi lapsettomuus ei läheskään aina ole valinta. Moni on lapseton vasten tahtoaan.
Rehellisesti: tämä sinun trolli ei lähde. Mene töihin, ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule.
Että olisi unelmakumppani, mikäli sattuisi olemaan sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei elämässä mene suunnitellusti. Turha tuomita ihmistä turhan heppoisesti.
Tai sitten meni ihan suunnitelman mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Että olisi unelmakumppani, mikäli sattuisi olemaan sinkku.
Pelkkä lapsettomuus riittää? Ei haittaa, jos nainen ei halua lainkaan seksiä, hän käyttäytyy välivaltaisesti ja on kännissä 24/7?
Vierailija kirjoitti:
Että olisi unelmakumppani, mikäli sattuisi olemaan sinkku.
Mistä voit tietää, että olisi unelmakumppani? Vai oletko niin pieni lapsi, että luulet kaikkien lapsettomien naisten olevan samanlaisia? :D
Vierailija kirjoitti:
Etteivät ole löytäneet kumppania. Yleensä siihen on hyvä syy.
Kerro syy/syyt. Vaikka harrastukset ja arvot mätsäis, mutta se jokin puuttuu, ei onnistu.
Rehellisesti myönnän, että joskus olin lapsettoman nelikymppisen naisen pöytäseurana, ja kysyin, että onko sinulla perhettä. Hän vastasi ei, ja siihen se keskustelu sitten tyrehtyikin. Oli melko kiusallista. En tiedä odottiko hän, että alkaisin tenttaamaan häneltä jotain harrastuksista tms., mutta oletin, että hänelläkin voisi olla jotain sanottavaa. Kai sitä on elämässä muutakin kuin puoliso ja lapset. Ja useimmilla kuitenkin tuossa iässä vanhemmat elossa ja sisaruksiakin. Tuli sellainen olo, että nyt olin hänen mielestään kysynyt aivan väärän kysymyksen, enkä paljon vastausta ansaitse.
Ehkä aihe oli hänelle arka. En tiedä.
En mitään. Lapsettomuuteen on monia syitä.
Tunnen ( nyt jo yli viisikymppisiä ) naisia, jotka eivät ole lasta halunneetkaan.
Sitten tunnen heitä, jotka eivät vain löytäneet sopivaa puolisoa ja sen myötä jäi lapset tekemättä. Olen pahoillani heidän puolestaan.
Ja sitten tunnen naisia, joilla oli puoliso ja asiat kunnossa kaikin puolin, mutta pitkittivät lasten tekoa. Miettivät liian kauan, sitten eivät raskautuneetkaan ja seuraavaksi olikin jo liian myöhäistä.
Elämä voi mennä niin monella tavalla
Eivät ole heterogeeninen ryhmä, joten en yhtään mitään. Muiden lapsiasiat eivät kuulu minulle, ellei niihin liity rikosta, jolloin ne kuuluvat poliisille ja lastensuojelulle.
Taasko joku pikku inceli yrittää niputtaa kaikki maailman naiset :D