Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 40v lapsettomista naisista?

Vierailija
23.06.2026 |

Rehellisesti.

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole heterogeeninen ryhmä, joten en yhtään mitään. Muiden lapsiasiat eivät kuulu minulle, ellei niihin liity rikosta, jolloin ne kuuluvat poliisille ja lastensuojelulle.

Taasko joku pikku inceli yrittää niputtaa kaikki maailman naiset :D

Vierailija
42/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole heterogeeninen ryhmä, joten en yhtään mitään. Muiden lapsiasiat eivät kuulu minulle, ellei niihin liity rikosta, jolloin ne kuuluvat poliisille ja lastensuojelulle.

Taasko joku pikku inceli yrittää niputtaa kaikki maailman naiset :D

Khyl. Niillä on oletus et 40v nainen=paljon irtosuhteita, tykkää matkustella, 5 koiraa joita hoivaa, rakastaa viiniä, vihaa miehiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole harrastanut suojaamatonta seksiä

Voi kuule, meillä harrastettiin suojaamatonta seksiä ihan tarkoituksella vuosikausia. Ja ihan siihen oikeaan ruumiinaukkoonkin vielä. Lapsettomia ollaan silti. 

Vierailija
44/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa lähtökohtaisesti mielenkiintoiselta. 

Vierailija
45/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan.

 

T. Velamies

Vierailija
46/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. -vela

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juri mitään. Tätini kuolivat noin 80-vuotiaina ja lapsettomina.

Vierailija
48/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ole halunnut lapsia, ymmärrän täysin jos ei halua sitoa itseään loppuelämäksi. Lapsettomuus on hyvä valinta jos tietää ettei halua. Tai voi olla hyvin nirppa ja puolisoa ei ole löytynyt eikä ole halunnut yksinkään ruveta lapsenhankintaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikansoitettu maapallo kiittää viisaasta valinnasta

Vierailija
50/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan.

 

T. Velamies

 

 

Miksi?

 

t. tahattomasti lapseton N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ole halunnut lapsia, ymmärrän täysin jos ei halua sitoa itseään loppuelämäksi. Lapsettomuus on hyvä valinta jos tietää ettei halua. Tai voi olla hyvin nirppa ja puolisoa ei ole löytynyt eikä ole halunnut yksinkään ruveta lapsenhankintaan. 

 

 

Niin, paitsi lapsettomuus ei läheskään aina ole valinta. Moni on lapseton vasten tahtoaan. 

Vierailija
52/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: tämä sinun trolli ei lähde. Mene töihin, ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisi unelmakumppani, mikäli sattuisi olemaan sinkku.

Vierailija
54/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei elämässä mene suunnitellusti. Turha tuomita ihmistä turhan heppoisesti.

Tai sitten meni ihan suunnitelman mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olisi unelmakumppani, mikäli sattuisi olemaan sinkku.

 

Pelkkä lapsettomuus riittää? Ei haittaa, jos nainen ei halua lainkaan seksiä, hän käyttäytyy välivaltaisesti ja on kännissä 24/7?  

Vierailija
56/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olisi unelmakumppani, mikäli sattuisi olemaan sinkku.

 

 

Mistä voit tietää, että olisi unelmakumppani? Vai oletko niin pieni lapsi, että luulet kaikkien lapsettomien naisten olevan samanlaisia? :D

Vierailija
57/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etteivät ole löytäneet kumppania. Yleensä siihen on hyvä syy. 

Kerro syy/syyt. Vaikka harrastukset ja arvot mätsäis, mutta se jokin puuttuu, ei onnistu.

Vierailija
58/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti myönnän, että joskus olin lapsettoman nelikymppisen naisen pöytäseurana, ja kysyin, että onko sinulla perhettä. Hän vastasi ei, ja siihen se keskustelu sitten tyrehtyikin. Oli melko kiusallista. En tiedä odottiko hän, että alkaisin tenttaamaan häneltä jotain harrastuksista tms., mutta oletin, että hänelläkin voisi olla jotain sanottavaa. Kai sitä on elämässä muutakin kuin puoliso ja lapset. Ja useimmilla kuitenkin tuossa iässä vanhemmat elossa ja sisaruksiakin. Tuli sellainen olo, että nyt olin hänen mielestään kysynyt aivan väärän kysymyksen, enkä paljon vastausta ansaitse.

Ehkä aihe oli hänelle arka. En tiedä.

Vierailija
59/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku yhtenäinen ryhmä?

Vierailija
60/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Lapsettomuuteen on monia syitä.

 

 Tunnen ( nyt jo yli viisikymppisiä ) naisia, jotka eivät ole lasta halunneetkaan. 

Sitten tunnen heitä, jotka eivät vain löytäneet sopivaa puolisoa ja sen myötä jäi lapset tekemättä. Olen pahoillani heidän puolestaan. 

Ja sitten tunnen naisia, joilla oli puoliso ja asiat kunnossa kaikin puolin, mutta pitkittivät lasten tekoa. Miettivät liian kauan, sitten eivät raskautuneetkaan ja seuraavaksi olikin jo liian myöhäistä.

Elämä voi mennä niin monella tavalla  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän