Mitä ajattelet 40v lapsettomista naisista?
Kommentit (145)
mitä ajattelet lapsellisista naisista...evvvk
Vierailija kirjoitti:
Ei ole harrastanut suojaamatonta seksiä
Olen harrastanut satoja kertoja suojaamatonta seksiä, vaikka olen vela. Ilman kohtua ei ole pelkoa raskaudesta.
N43
Mitä ap ajattelee saunomisesta tykkäävistä ihmisistä?
Tuskin mitään ihmeempiä. Varmaan juttelisin ihan muusta kun lapsista sen kanssa.
Jos tietäisin, että hän olisi halunnut lapsia, mutta ei ole niitä saanut, olisin hänen puolestaan surullinen.
Jos tietäisin, että lapsettomuus on vapaaehtoista, en ajattelisi oikeastaan mitään. Lapsettomuus valintana on yhtä arkipäiväinen kuin se, ,minkä merkistä maitoa valitsee kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä ajattelet 40v lapsettomista miehistä?
Ajattelen, että on persu. - Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole harrastanut suojaamatonta seksiä
Voin ihan omakohtaisella kokemuksella kertoa, että jokainen suojaamaton seksikerta ei johda raskautumiseen. En silti suosittele suojaamatonta seksiä ellei ole valmis tulemaan raskaaksi.
Ovat huolehtineet, että ehkäisy on kunnossa, eikä ole päässyt tapahtumaan vahinkoa.
Olen aina positiivisesti yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ovat huolehtineet, että ehkäisy on kunnossa, eikä ole päässyt tapahtumaan vahinkoa.
Nimenomaan en ole huolehtinut, että ehkäisy olisi kunnossa. Suuri toive kun oli tulla äidiksi. Raskautuminen vain ei onnistunut koskaan.
N48
En mitään. Tuskinpa hekään minua ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäävät valkoviinistä ja kuvittelevat olevansa ikuisesti nuoria.
Eiköhän nuoreksi itsensä kokeminen ole kaikkien sukupuolien ominaisuus. En ole koskaan törmännyt maskuliiniin, joka ei kuvittelisi olevansa nuorempi kuin oikeasti on.
Ajttelen niinkin jänniä kuin: Hän on nainen, jolla ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että hänellä on varmasti tiukka.
Tiukka pimpero
Eli mitä ajattelen itsestäni? Ajattelen että olen tällainen sekä hyviä että huonoja valintoja tehnyt, vastoinkäymisiä kokenut mutta myös monesta asiasta kiitollisuutta tunteva, aika kiva ja aika kivan elämän saanut ihminen.
Että harmi, kun jää jostain upeasta paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Ovat huolehtineet, että ehkäisy on kunnossa, eikä ole päässyt tapahtumaan vahinkoa.
Uutinen lapselle: Nainen voi tulla raskaaksi ehkäisystä huolimatta. Ei ole olemassa 100% ehkäisymentelmää.
Toivottavastii kukaan ei ajattele pahaa. Tulen oleen nimittäin tuo. En ole koskaan halunnut lapsia eikää halua kumppanikaan. Olen yhden naisen mies. Ja niin, valkoviini ei kiinnosta :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä ajattelet 40v lapsettomista miehistä?
Ajattelen, että on persu. - Ap
Persut ovat parhaita. Heillä on tiukka käyttämätön pippeli.
Olen varmasti vähän rajoittunut kun en osaa ajatella yleisesti mitään lapsettomista 40 vuotiaista naisista.
Lapsetonkin voi olla lukemattomista eri syystä, eikä tapani ole ollut kysyä keneltäkään seltystä miksi juuri hänellä ei ole lasta saati lapsia sen paremmin kuin kysyä, että miksi hänellä on lapsi((/-a)
Uskovainen mies