Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 40v lapsettomista naisista?

Vierailija
23.06.2026 |

Rehellisesti.

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti vähän rajoittunut kun en osaa ajatella yleisesti mitään lapsettomista 40 vuotiaista naisista.

 Lapsetonkin voi olla lukemattomista eri syystä, eikä tapani ole ollut kysyä keneltäkään seltystä miksi juuri hänellä ei ole lasta saati lapsia sen paremmin kuin kysyä, että miksi hänellä on lapsi((/-a)

Uskovainen mies

Vierailija
22/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ajattelet lapsellisista naisista...evvvk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole harrastanut suojaamatonta seksiä

 

 

Olen harrastanut satoja kertoja suojaamatonta seksiä, vaikka olen vela. Ilman kohtua ei ole pelkoa raskaudesta.

 

N43

Vierailija
24/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap ajattelee saunomisesta tykkäävistä ihmisistä?

Vierailija
25/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään ihmeempiä. Varmaan juttelisin ihan muusta kun lapsista sen kanssa.

Vierailija
26/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin, että hän olisi halunnut lapsia, mutta ei ole niitä saanut, olisin hänen puolestaan surullinen.

Jos tietäisin, että lapsettomuus on vapaaehtoista, en ajattelisi oikeastaan mitään. Lapsettomuus valintana on yhtä arkipäiväinen kuin se, ,minkä merkistä maitoa valitsee kaupasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä ajattelet 40v lapsettomista miehistä?

Ajattelen, että on persu. - Ap

Vierailija
28/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole harrastanut suojaamatonta seksiä

 

 

Voin ihan omakohtaisella kokemuksella kertoa, että jokainen suojaamaton seksikerta ei johda raskautumiseen. En silti suosittele suojaamatonta seksiä ellei ole valmis tulemaan raskaaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat huolehtineet, että ehkäisy on kunnossa, eikä ole päässyt tapahtumaan vahinkoa.

Vierailija
30/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina positiivisesti yllättynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat huolehtineet, että ehkäisy on kunnossa, eikä ole päässyt tapahtumaan vahinkoa.

 

 

Nimenomaan en ole huolehtinut, että ehkäisy olisi kunnossa. Suuri toive kun oli tulla äidiksi. Raskautuminen vain ei onnistunut koskaan. 

 

N48

Vierailija
32/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Tuskinpa hekään minua ajattelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäävät valkoviinistä ja kuvittelevat olevansa ikuisesti nuoria.

Eiköhän nuoreksi itsensä kokeminen ole kaikkien sukupuolien ominaisuus. En ole koskaan törmännyt maskuliiniin, joka ei kuvittelisi olevansa nuorempi kuin oikeasti on.

Vierailija
34/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajttelen niinkin jänniä kuin: Hän on nainen, jolla ei ole lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että hänellä on varmasti tiukka.

Tiukka pimpero

Vierailija
36/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä ajattelen itsestäni? Ajattelen että olen tällainen sekä hyviä että huonoja valintoja tehnyt, vastoinkäymisiä kokenut mutta myös monesta asiasta kiitollisuutta tunteva, aika kiva ja aika kivan elämän saanut ihminen. 

Vierailija
37/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että harmi, kun jää jostain upeasta paitsi.

Vierailija
38/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat huolehtineet, että ehkäisy on kunnossa, eikä ole päässyt tapahtumaan vahinkoa.

 

 

Uutinen lapselle: Nainen voi tulla raskaaksi ehkäisystä huolimatta. Ei ole olemassa 100% ehkäisymentelmää. 

Vierailija
39/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavastii kukaan ei ajattele pahaa. Tulen oleen nimittäin tuo. En ole koskaan halunnut lapsia eikää halua kumppanikaan. Olen yhden naisen mies. Ja niin, valkoviini ei kiinnosta :P

Vierailija
40/145 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä ajattelet 40v lapsettomista miehistä?

Ajattelen, että on persu. - Ap

Persut ovat parhaita.  Heillä on tiukka käyttämätön pippeli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä