Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräät miehet ovat alkaneet lähennellä kaupoissa?

Vierailija
25.09.2026 |

Olin kaupassa, jossa kaksi miestä seurasi minua koko kauppareissun ajan ja ottivat mukamas ihan kiinni minussa mukamas samaa tuotetta hyllystä? Menin kaupan hyllyjen taakse heitä pakoon ja kuulin, että keskustelivat, että mihin katosin?

Toinen tapaus, kun ostin kalaa, niin eräs vanha mies tulee melkein kiinni minuun? Siirryin kolme kertaa kauemman hänestä ja sanoin hänelle, että älä tule lähemmäs! Hän mukamas ns. viattomasti ihmetteli kalakukon paksua kuorta?!

Mitä tässä tilanteessa voi tehdä? Otan aina tästä lähtien valokuvat näistä häiriköistä ja ilmoitus vartijalle ja poliisille. 

Onko teitä häiritty kaupassa tai muualla mukamas ns. viattomasti miesten toimesta tai muuten?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö muita esimerkkejä naisia kohtaan näistä häiriköistä?

Vierailija
2/7 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain vainoharhainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, en toki ymmärtänyt, että tämä keskustelun avaus ei näy etusivulla lainkaan? Kun kertoo miesten tekemistä ilkeistä teoista naisia kohtaan? Mutta naisia kohtaan ilkeät avaukset menevät toki etusivulle heti ja loukkaavat aloitukset naisia kohtaan? Tätä se on nykyään vihamielinen yhteiskunta naisia kohtaan:

Vierailija
4/7 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
5/7 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö.

Vierailija
6/7 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sä heräsit.

Vierailija
7/7 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omituista. Mua tosin NS lähentelevät NAISET.  Itse olen nainen. Vanhukset. Tulevat jauhamaan jotakin älyvapaata hömppää jostakin ihmeen halvasta seinäkalenterista !!! Ihan, ku emme osaisi mukamas lukea......... Kyllä hävetti !!!!! Esitin, etten ymmärtänyt sanaakaan........tehos..........että sitä tullaan mäkättämään kaikesta !!! Mul o jo oikee kalenteri seinällä ensi vuodeksi ! Ja sitten ennen sitä oli joku vanha haahka, kun olin mäklärissä vuosia sitten syömässä, oli änkeämässä samaan pöytään, vaikka muualla oli runsaasti tilaa !! Sanoin, et mees muualle. Katos sitte. Ja vielä sitä ennen oli tapaus silloisessa anttilassa. Onko jo se, että KOSKEE johonkin karkkiin, esim suklaapatukkaan, tulkitaanko sekin jo rikokseksi  ? Että on mukamas varastamassa sen ? Se aika Alko jauhaan jotakin pjaskooooo. Oli tainnut itse varastaa jotakin.........ja eikös kaupoissa ole nykyään valvontakamerat ? Eikös ne paljasta tuollaisen ? Ja voi myös sanoa kauppiaalle asiasta. Jos ne nyt sitten piittaavat koko asiasta........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi