Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 40v lapsettomista naisista?

Vierailija
23.06.2026 |

Rehellisesti.

Kommentit (182)

Vierailija
101/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo aina keskustelijasta jotain olennaista, kun edetään kiroilun kautta tähän kulta pieni, trolli pieni -vaiheeseen.

 

Tämä kertoo aina, että kysessä on trolli, kun edetään syyttelyn kautta uhriutumiseen. 

Vierailija
102/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä meni jauhot suuhun. Yksi sana, ei, ja sen jälkeen syvä hiljaisuus.

Kyllä minä voin jutella ihan mistä tahansa.

 

Mitä sitten itket? Luulisi että olisit osannut jatkaa keskustelua toiseen suuntaan tai hyväksyä myös hiljaisuuden? Nyt väniset täällä. Get a life

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika söpö tämä mieslapsi, joka parkuu kun kohtasi naisen, jota ei kiinnostanut v-ttuajaan juttella jonkun vauvapalstamammarin kanssa. Se, että mies aloittaa keskustelun kysymällä perheestä, kertoo kaiken olennaisen. 

Vierailija
104/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti myönnän, että joskus olin lapsettoman nelikymppisen naisen pöytäseurana, ja kysyin, että onko sinulla perhettä. Hän vastasi ei, ja siihen se keskustelu sitten tyrehtyikin. Oli melko kiusallista. En tiedä odottiko hän, että alkaisin tenttaamaan häneltä jotain harrastuksista tms., mutta oletin, että hänelläkin voisi olla jotain sanottavaa. Kai sitä on elämässä muutakin kuin puoliso ja lapset. Ja useimmilla kuitenkin tuossa iässä vanhemmat elossa ja sisaruksiakin. Tuli sellainen olo, että nyt olin hänen mielestään kysynyt aivan väärän kysymyksen, enkä paljon vastausta ansaitse.

Ehkä aihe oli hänelle arka. En tiedä.

 

 

Todennäköisesti häntä vain ei kiinnostanut jutella sinun kanssasi. Jos ensimmäinen kysymys on perheestä, se kertoo ihmisestä aika paljon. MInulle se kertoo sen, että ihmisen elämässä ei ole muuta kuin perhe ja hän ei osaa keskustella muusta. 

Aika voimakkaat ennakkoluulot sinulla on. Oli täysin sattumaa, että kysyin häneltä perheestä. Saattaa olla, että pöydässä puhuttiin lapsista aiemmin tms.

Jonkin verran pitää olla sosiaalisia taitoja, jos meinaa seurustella vieraiden ihmisten kanssa.

Joo, mitä sinulla ei selvästi ole. :D Vissiin meni kuitenkin tunteisiin ettet kelvannut juttuseuraksi.

Vierailija
105/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kun joku mies yrittää tulla solvaamaan naista vauva-palstalla. Vähän kuin yrittäisi mennä hiirenä käärmeenpesään.

Vierailija
106/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurologisesti normaali aikuinen ymmärtää vihjeen, jos toinen vastaa yhdellä sanalla eikä jatka enää keskustelua. Palstainceleille tämäkin on ylivoimaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Tuskinpa hekään minua ajattelevat.

Voisimme ajatellakin sinua.

Vierailija
108/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neurologisesti normaali aikuinen ymmärtää vihjeen, jos toinen vastaa yhdellä sanalla eikä jatka enää keskustelua. Palstainceleille tämäkin on ylivoimaista. 

Miehelle tyypilliseen tapaan alkaa selittely, joka seivaa oman egon ja pyrkii asettamaan vastapuolen naurunalaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä meni jauhot suuhun. Yksi sana, ei, ja sen jälkeen syvä hiljaisuus.

Kyllä minä voin jutella ihan mistä tahansa.

 

Mitä sitten itket? Luulisi että olisit osannut jatkaa keskustelua toiseen suuntaan tai hyväksyä myös hiljaisuuden? Nyt väniset täällä. Get a life

Kunhan mainitsin asiasta. Heti alkoi kiroilu ja nimittely. 🙄

Kuten tuolla jo vastasin, mulle ei kenenkään lapsettomuuden syyt millään tavalla kuulu. Itse olen perheellinen, mutta kyllä siinäkin on omat puolensa ja huolensa, että ymmärrän oikein hyvin jos joku ei perhettä halua. Ja symppaan, jos ei saa vaikka haluaa. Paras olisi kai sellainen, että jokainen saisi sen, mitä toivoo, perheen tai ei. Ettei myöskään tule vanhemmaksi vasten tahtoaan.

Siksi koko aloitus on mielestäni todella outo. Mitä ajatella lapsettomasta nelikymppisestä? No ei mitään. Luulevatko lapsettomat nelikymppiset, että joku pohtii heitä jotenkin erityisesti juuri siksi, että ovat lapsettomia?

Jos kyseessä olisi ystävä, jolle tietäisin asian olevan vaikea, toki kokisin myötätuntoa. Ja hän varmaankin jossain minun vastoinkäymisessäni. Jokaisella on jotain.

Vierailija
110/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole harrastanut suojaamatonta seksiä

Toisin kuin äitisi, vai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen naisen olisi pitänyt tehdä, että olisit ollut tyytyväinen? Eihän perheestä voi keskustella, jos sellaista ei ole. 

Olisi voinut vaihtaa puheenaihetta, eikä mulkoilla tuppisuuna kuin vanha mopsi.

 

 

Miksi tuhlata aikaa mieheen, joka ei osaa jauhaa muusta kuin perheestä? 

Mihin mieheen? Ei tämä nainen kiinnostanut minua lisääntymismielessä.

Vierailija
112/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti myönnän, että joskus olin lapsettoman nelikymppisen naisen pöytäseurana, ja kysyin, että onko sinulla perhettä. Hän vastasi ei, ja siihen se keskustelu sitten tyrehtyikin. Oli melko kiusallista. En tiedä odottiko hän, että alkaisin tenttaamaan häneltä jotain harrastuksista tms., mutta oletin, että hänelläkin voisi olla jotain sanottavaa. Kai sitä on elämässä muutakin kuin puoliso ja lapset. Ja useimmilla kuitenkin tuossa iässä vanhemmat elossa ja sisaruksiakin. Tuli sellainen olo, että nyt olin hänen mielestään kysynyt aivan väärän kysymyksen, enkä paljon vastausta ansaitse.

Ehkä aihe oli hänelle arka. En tiedä.

 

 

Oikeastiko aloitit keskustelun tuntemattoman kanssa kysymällä onko hänellä perhettä? Melkoisen tökeröä käytöstä sinulta. Ei ihme, ettei keskusteluhaluja löytynyt. 

Tämä on kansainvälisesti erittäin tavallinen keskustelunaloitus. Olisin luullut, että akateeminen ihminen osaa keskustella illallispöydässä. Mutta ei.

Se, että joku on tavallista, ei tarkoita, etteikö se voisi olla tökeröä. Ei näille ole mitään kansainvälistä sitovaa standardia jonka perusteella pitäisi sietää törppöä käytöstä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertoo aina keskustelijasta jotain olennaista, kun edetään kiroilun kautta tähän kulta pieni, trolli pieni -vaiheeseen.

 

Tämä kertoo aina, että kysessä on trolli, kun edetään syyttelyn kautta uhriutumiseen. 

Minustakin vaikutit trollilta.

Vierailija
114/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen naisen olisi pitänyt tehdä, että olisit ollut tyytyväinen? Eihän perheestä voi keskustella, jos sellaista ei ole. 

Olisi voinut vaihtaa puheenaihetta, eikä mulkoilla tuppisuuna kuin vanha mopsi.

 

 

Miksi tuhlata aikaa mieheen, joka ei osaa jauhaa muusta kuin perheestä? 

Mihin mieheen? Ei tämä nainen kiinnostanut minua lisääntymismielessä.

 

 

No sinuun, tollo! Sinähän se aloit urkkia naisen asioista ja tulit parkumaan vauvalle, kun nainen ei lämmennyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neurologisesti normaali aikuinen ymmärtää vihjeen, jos toinen vastaa yhdellä sanalla eikä jatka enää keskustelua. Palstainceleille tämäkin on ylivoimaista. 

Tämähän on paras hetki kertoa omista lapsista ja lapsen seurustelusta + lapsista! 😎 

Varsinkin naisen ollessa uranainen! 

Vierailija
116/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
117/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti myönnän, että joskus olin lapsettoman nelikymppisen naisen pöytäseurana, ja kysyin, että onko sinulla perhettä. Hän vastasi ei, ja siihen se keskustelu sitten tyrehtyikin. Oli melko kiusallista. En tiedä odottiko hän, että alkaisin tenttaamaan häneltä jotain harrastuksista tms., mutta oletin, että hänelläkin voisi olla jotain sanottavaa. Kai sitä on elämässä muutakin kuin puoliso ja lapset. Ja useimmilla kuitenkin tuossa iässä vanhemmat elossa ja sisaruksiakin. Tuli sellainen olo, että nyt olin hänen mielestään kysynyt aivan väärän kysymyksen, enkä paljon vastausta ansaitse.

Ehkä aihe oli hänelle arka. En tiedä.

 

 

Oikeastiko aloitit keskustelun tuntemattoman kanssa kysymällä onko hänellä perhettä? Melkoisen tökeröä käytöstä sinulta. Ei ihme, ettei keskusteluhaluja löytynyt. 

Tämä on kansainvälisesti erittäin tavallinen keskustelunaloitus. Olisin luullut, että akateeminen ihminen osaa keskustella illallispöydässä. Mutta ei.

Se, että joku on tavallista, ei tarkoita, etteikö se voisi olla tökeröä. Ei näille ole mitään kansainvälistä sitovaa standardia jonka perusteella pitäisi sietää törppöä käytöstä. 

Ei tuo ole törppöä käytöstä. Toisin kuin kiroilu, ja se, että mököttää tuppisuuna koko illallisen. Todella huonoa käytöstä.

Vierailija
118/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen naisen olisi pitänyt tehdä, että olisit ollut tyytyväinen? Eihän perheestä voi keskustella, jos sellaista ei ole. 

Olisi voinut vaihtaa puheenaihetta, eikä mulkoilla tuppisuuna kuin vanha mopsi.

 

 

Miksi tuhlata aikaa mieheen, joka ei osaa jauhaa muusta kuin perheestä? 

Mihin mieheen? Ei tämä nainen kiinnostanut minua lisääntymismielessä.

 

 

No sinuun, tollo! Sinähän se aloit urkkia naisen asioista ja tulit parkumaan vauvalle, kun nainen ei lämmennyt. 

En minä ole mies. Eikä nainen ollut millään tavalla viehättävä.

Vierailija
119/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään , joillain on  oma valinta ja jotkut eivät ole onnistunut saamaan lapsia vaikka olisivat halunneet.

Vierailija
120/182 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kansainvälisesti erittäin tavallinen keskustelunaloitus. Olisin luullut, että akateeminen ihminen osaa keskustella illallispöydässä. Mutta ei.

 

Pettäminen on kansainvälisestikin erittäin tavallista. Oletko siis sitä mieltä, että pettäminen on ok? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi