Mitä ajattelet 40v lapsettomista naisista?
Kommentit (182)
Hänellä meni jauhot suuhun. Yksi sana, ei, ja sen jälkeen syvä hiljaisuus.
Kyllä minä voin jutella ihan mistä tahansa.
Mitä sitten itket? Luulisi että olisit osannut jatkaa keskustelua toiseen suuntaan tai hyväksyä myös hiljaisuuden? Nyt väniset täällä. Get a life
Aika söpö tämä mieslapsi, joka parkuu kun kohtasi naisen, jota ei kiinnostanut v-ttuajaan juttella jonkun vauvapalstamammarin kanssa. Se, että mies aloittaa keskustelun kysymällä perheestä, kertoo kaiken olennaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti myönnän, että joskus olin lapsettoman nelikymppisen naisen pöytäseurana, ja kysyin, että onko sinulla perhettä. Hän vastasi ei, ja siihen se keskustelu sitten tyrehtyikin. Oli melko kiusallista. En tiedä odottiko hän, että alkaisin tenttaamaan häneltä jotain harrastuksista tms., mutta oletin, että hänelläkin voisi olla jotain sanottavaa. Kai sitä on elämässä muutakin kuin puoliso ja lapset. Ja useimmilla kuitenkin tuossa iässä vanhemmat elossa ja sisaruksiakin. Tuli sellainen olo, että nyt olin hänen mielestään kysynyt aivan väärän kysymyksen, enkä paljon vastausta ansaitse.
Ehkä aihe oli hänelle arka. En tiedä.
Todennäköisesti häntä vain ei kiinnostanut jutella sinun kanssasi. Jos ensimmäinen kysymys on perheestä, se kertoo ihmisestä aika paljon. MInulle se kertoo sen, että ihmisen elämässä ei ole muuta kuin perhe ja hän ei osaa keskustella muusta.
Aika voimakkaat ennakkoluulot sinulla on. Oli täysin sattumaa, että kysyin häneltä perheestä. Saattaa olla, että pöydässä puhuttiin lapsista aiemmin tms.
Jonkin verran pitää olla sosiaalisia taitoja, jos meinaa seurustella vieraiden ihmisten kanssa.
Joo, mitä sinulla ei selvästi ole. :D Vissiin meni kuitenkin tunteisiin ettet kelvannut juttuseuraksi.
Parasta kun joku mies yrittää tulla solvaamaan naista vauva-palstalla. Vähän kuin yrittäisi mennä hiirenä käärmeenpesään.
Neurologisesti normaali aikuinen ymmärtää vihjeen, jos toinen vastaa yhdellä sanalla eikä jatka enää keskustelua. Palstainceleille tämäkin on ylivoimaista.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Tuskinpa hekään minua ajattelevat.
Voisimme ajatellakin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Neurologisesti normaali aikuinen ymmärtää vihjeen, jos toinen vastaa yhdellä sanalla eikä jatka enää keskustelua. Palstainceleille tämäkin on ylivoimaista.
Miehelle tyypilliseen tapaan alkaa selittely, joka seivaa oman egon ja pyrkii asettamaan vastapuolen naurunalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä meni jauhot suuhun. Yksi sana, ei, ja sen jälkeen syvä hiljaisuus.
Kyllä minä voin jutella ihan mistä tahansa.
Mitä sitten itket? Luulisi että olisit osannut jatkaa keskustelua toiseen suuntaan tai hyväksyä myös hiljaisuuden? Nyt väniset täällä. Get a life
Kunhan mainitsin asiasta. Heti alkoi kiroilu ja nimittely. 🙄
Kuten tuolla jo vastasin, mulle ei kenenkään lapsettomuuden syyt millään tavalla kuulu. Itse olen perheellinen, mutta kyllä siinäkin on omat puolensa ja huolensa, että ymmärrän oikein hyvin jos joku ei perhettä halua. Ja symppaan, jos ei saa vaikka haluaa. Paras olisi kai sellainen, että jokainen saisi sen, mitä toivoo, perheen tai ei. Ettei myöskään tule vanhemmaksi vasten tahtoaan.
Siksi koko aloitus on mielestäni todella outo. Mitä ajatella lapsettomasta nelikymppisestä? No ei mitään. Luulevatko lapsettomat nelikymppiset, että joku pohtii heitä jotenkin erityisesti juuri siksi, että ovat lapsettomia?
Jos kyseessä olisi ystävä, jolle tietäisin asian olevan vaikea, toki kokisin myötätuntoa. Ja hän varmaankin jossain minun vastoinkäymisessäni. Jokaisella on jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole harrastanut suojaamatonta seksiä
Toisin kuin äitisi, vai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen naisen olisi pitänyt tehdä, että olisit ollut tyytyväinen? Eihän perheestä voi keskustella, jos sellaista ei ole.
Olisi voinut vaihtaa puheenaihetta, eikä mulkoilla tuppisuuna kuin vanha mopsi.
Miksi tuhlata aikaa mieheen, joka ei osaa jauhaa muusta kuin perheestä?
Mihin mieheen? Ei tämä nainen kiinnostanut minua lisääntymismielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti myönnän, että joskus olin lapsettoman nelikymppisen naisen pöytäseurana, ja kysyin, että onko sinulla perhettä. Hän vastasi ei, ja siihen se keskustelu sitten tyrehtyikin. Oli melko kiusallista. En tiedä odottiko hän, että alkaisin tenttaamaan häneltä jotain harrastuksista tms., mutta oletin, että hänelläkin voisi olla jotain sanottavaa. Kai sitä on elämässä muutakin kuin puoliso ja lapset. Ja useimmilla kuitenkin tuossa iässä vanhemmat elossa ja sisaruksiakin. Tuli sellainen olo, että nyt olin hänen mielestään kysynyt aivan väärän kysymyksen, enkä paljon vastausta ansaitse.
Ehkä aihe oli hänelle arka. En tiedä.
Oikeastiko aloitit keskustelun tuntemattoman kanssa kysymällä onko hänellä perhettä? Melkoisen tökeröä käytöstä sinulta. Ei ihme, ettei keskusteluhaluja löytynyt.
Tämä on kansainvälisesti erittäin tavallinen keskustelunaloitus. Olisin luullut, että akateeminen ihminen osaa keskustella illallispöydässä. Mutta ei.
Se, että joku on tavallista, ei tarkoita, etteikö se voisi olla tökeröä. Ei näille ole mitään kansainvälistä sitovaa standardia jonka perusteella pitäisi sietää törppöä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo aina keskustelijasta jotain olennaista, kun edetään kiroilun kautta tähän kulta pieni, trolli pieni -vaiheeseen.
Tämä kertoo aina, että kysessä on trolli, kun edetään syyttelyn kautta uhriutumiseen.
Minustakin vaikutit trollilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen naisen olisi pitänyt tehdä, että olisit ollut tyytyväinen? Eihän perheestä voi keskustella, jos sellaista ei ole.
Olisi voinut vaihtaa puheenaihetta, eikä mulkoilla tuppisuuna kuin vanha mopsi.
Miksi tuhlata aikaa mieheen, joka ei osaa jauhaa muusta kuin perheestä?
Mihin mieheen? Ei tämä nainen kiinnostanut minua lisääntymismielessä.
No sinuun, tollo! Sinähän se aloit urkkia naisen asioista ja tulit parkumaan vauvalle, kun nainen ei lämmennyt.
Vierailija kirjoitti:
Neurologisesti normaali aikuinen ymmärtää vihjeen, jos toinen vastaa yhdellä sanalla eikä jatka enää keskustelua. Palstainceleille tämäkin on ylivoimaista.
Tämähän on paras hetki kertoa omista lapsista ja lapsen seurustelusta + lapsista! 😎
Varsinkin naisen ollessa uranainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti myönnän, että joskus olin lapsettoman nelikymppisen naisen pöytäseurana, ja kysyin, että onko sinulla perhettä. Hän vastasi ei, ja siihen se keskustelu sitten tyrehtyikin. Oli melko kiusallista. En tiedä odottiko hän, että alkaisin tenttaamaan häneltä jotain harrastuksista tms., mutta oletin, että hänelläkin voisi olla jotain sanottavaa. Kai sitä on elämässä muutakin kuin puoliso ja lapset. Ja useimmilla kuitenkin tuossa iässä vanhemmat elossa ja sisaruksiakin. Tuli sellainen olo, että nyt olin hänen mielestään kysynyt aivan väärän kysymyksen, enkä paljon vastausta ansaitse.
Ehkä aihe oli hänelle arka. En tiedä.
Oikeastiko aloitit keskustelun tuntemattoman kanssa kysymällä onko hänellä perhettä? Melkoisen tökeröä käytöstä sinulta. Ei ihme, ettei keskusteluhaluja löytynyt.
Tämä on kansainvälisesti erittäin tavallinen keskustelunaloitus. Olisin luullut, että akateeminen ihminen osaa keskustella illallispöydässä. Mutta ei.
Se, että joku on tavallista, ei tarkoita, etteikö se voisi olla tökeröä. Ei näille ole mitään kansainvälistä sitovaa standardia jonka perusteella pitäisi sietää törppöä käytöstä.
Ei tuo ole törppöä käytöstä. Toisin kuin kiroilu, ja se, että mököttää tuppisuuna koko illallisen. Todella huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen naisen olisi pitänyt tehdä, että olisit ollut tyytyväinen? Eihän perheestä voi keskustella, jos sellaista ei ole.
Olisi voinut vaihtaa puheenaihetta, eikä mulkoilla tuppisuuna kuin vanha mopsi.
Miksi tuhlata aikaa mieheen, joka ei osaa jauhaa muusta kuin perheestä?
Mihin mieheen? Ei tämä nainen kiinnostanut minua lisääntymismielessä.
No sinuun, tollo! Sinähän se aloit urkkia naisen asioista ja tulit parkumaan vauvalle, kun nainen ei lämmennyt.
En minä ole mies. Eikä nainen ollut millään tavalla viehättävä.
En mitään , joillain on oma valinta ja jotkut eivät ole onnistunut saamaan lapsia vaikka olisivat halunneet.
Tämä on kansainvälisesti erittäin tavallinen keskustelunaloitus. Olisin luullut, että akateeminen ihminen osaa keskustella illallispöydässä. Mutta ei.
Pettäminen on kansainvälisestikin erittäin tavallista. Oletko siis sitä mieltä, että pettäminen on ok?
Tämä kertoo aina keskustelijasta jotain olennaista, kun edetään kiroilun kautta tähän kulta pieni, trolli pieni -vaiheeseen.
Tämä kertoo aina, että kysessä on trolli, kun edetään syyttelyn kautta uhriutumiseen.