Huomenna viikon toinen salitreeni
Lisäksi juoksen 1,5km nopeudella 7,2km/h 1-2krt viikossa, minulla on isommat hauikset kuin miehelläni ja vaatekoko, joka raskauksien jälkeen muuttui M-kokoon on jälleen XS-S.
Tästä harrastuksesta en pidä taukoa.
Kommentit (41)
Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?
No siksi että minulle se on sopiva vauhti ja siitä tulee hyvä olo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?
No siksi että minulle se on sopiva vauhti ja siitä tulee hyvä olo.
Ap
Okei, no sittenhän se on hyvä. Mietin vaan, että tuota voi helposti pidentääkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pakkomielteeltä.
Ai, minulle tuo on nautinto. Rakastan sitä. Olen työssä paljon esillä ja katseiden kohteena. Salilla voin keskittyä pelkästään itseeni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?
Nussin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?
No siksi että minulle se on sopiva vauhti ja siitä tulee hyvä olo.
Ap
Okei, no sittenhän se on hyvä. Mietin vaan, että tuota voi helposti pidentääkin.
Kyllä. Nyt tuntuu sopivalta näin. Enkä toisaalta halua, että kaloreita kuluu liikaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pakkomielteeltä.
Ei vaan sitoutumiselta. Mulla on nyt ollut paljon puutarhahommia, mutta huomenna punttitreeni ennenkuin lähden raivaussahahommiin. Mulle kelpais kyllä vähän enemmän tuota "pakkomielteisyyttä" treenin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?
Nussin.
Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?
No siksi että minulle se on sopiva vauhti ja siitä tulee hyvä olo.
Ap
Okei, no sittenhän se on hyvä. Mietin vaan, että tuota voi helposti pidentääkin.
Kyllä. Nyt tuntuu sopivalta näin. Enkä toisaalta halua, että kaloreita kuluu liikaa.
Ap
Okei. Niin ettei pääse vahingossa laihtumaan eikä mene ylikuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?
Nussin.
Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)
Ap
Kunto ei ole hyvä, jos jaksaa mennä puolitoista kilometriä kävelyvauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?
No siksi että minulle se on sopiva vauhti ja siitä tulee hyvä olo.
Ap
Okei, no sittenhän se on hyvä. Mietin vaan, että tuota voi helposti pidentääkin.
Kyllä. Nyt tuntuu sopivalta näin. Enkä toisaalta halua, että kaloreita kuluu liikaa.
ApOkei. Niin ettei pääse vahingossa laihtumaan eikä mene ylikuntoon.
Kävin lääkärillä toisesta asiasta ja hän sanoi, että minun on oltava varovainen, etten laihdu liikaa.
Ap
Mä siivosin maanantaina 7 tuntia, tänään 8 tuntia. Porrassiivousta hissittömissä taloissa ja pyörällä kuljen töihin, töissä ja töistä. Huomenna vaan 5 tuntia.
En aio tänäkään vuonna käydä salilla, sen sijaan hieronnan varasin.
Eiköhän sinunkin, aloittajan, pitäisi alkaa elää elämää. Huomaisit, että tärkeää on ihan muut asiat kuin maintsemaisi.
No ei tuo nyt mitenkään suuri määrä liikuntaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?
Nussin.
Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)
ApKunto ei ole hyvä, jos jaksaa mennä puolitoista kilometriä kävelyvauhtia.
No minulle se on riittävän hyvä. Olen 160cm pitkä nainen. Olen tyytyväinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?
No siksi että minulle se on sopiva vauhti ja siitä tulee hyvä olo.
Ap
Okei, no sittenhän se on hyvä. Mietin vaan, että tuota voi helposti pidentääkin.
Kyllä. Nyt tuntuu sopivalta näin. Enkä toisaalta halua, että kaloreita kuluu liikaa.
ApOkei. Niin ettei pääse vahingossa laihtumaan eikä mene ylikuntoon.
Kävin lääkärillä toisesta asiasta ja hän sanoi, että minun on oltava varovainen, etten laihdu liikaa.
Ap
Okei. Antoiko lääkäri lupaa käydä kaupassa kävellen?
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo nyt mitenkään suuri määrä liikuntaa ole.
Ei niin. Pitäisikö liikuntaa olla suuri määrä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pakkomielteeltä.
Ai, minulle tuo on nautinto. Rakastan sitä. Olen työssä paljon esillä ja katseiden kohteena. Salilla voin keskittyä pelkästään itseeni.
Ap
Sitä se narsismius teettää.
Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?