Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna viikon toinen salitreeni

Vierailija
23.06.2026 |

Lisäksi juoksen 1,5km nopeudella 7,2km/h 1-2krt viikossa, minulla on isommat hauikset kuin miehelläni ja vaatekoko, joka raskauksien jälkeen muuttui M-kokoon on jälleen XS-S.


Tästä harrastuksesta en pidä taukoa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?

Nussin.

Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)


Ap

Kunto ei ole hyvä, jos jaksaa mennä puolitoista kilometriä kävelyvauhtia.



No minulle se on riittävän hyvä. Olen 160cm pitkä nainen. Olen tyytyväinen.


Ap

Se olisi surkea kunto jopa kahdeksankymppiselle.

Vierailija
22/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sinunkin, aloittajan, pitäisi alkaa elää elämää. Huomaisit, että tärkeää on ihan muut asiat kuin maintsemaisi.

Minä elän hyvää perhe-elämää, teen asiantuntijatyötä, mökkeilen, hoidan talomme pihaa ja kuljetan lapsia harrastuksiin. On nuokin elämää.


Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?

Nussin.

Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)


Ap

Kunto ei ole hyvä, jos jaksaa mennä puolitoista kilometriä kävelyvauhtia.



No minulle se on riittävän hyvä. Olen 160cm pitkä nainen. Olen tyytyväinen.


Ap

Se olisi surkea kunto jopa kahdeksankymppiselle.



Sinulla on ilahduttavan positiivinen elämänasenne. Elät varmasti vanhaksi tuolla.


Ap

Vierailija
24/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salimakeus on kyllä itselleni iso turn-off. Eihän tätä itseltäni kysytty, mutta mikä tahansa harrastus, mitä pitää tehdä monta kertaa viikossa on punainen lippu.

Vierailija
25/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?

No höpöhöpö taas. Miesten keskimääräinen kävelynopeus on 5 km tunnissa. Jos nainen kävelee yli 7 km tunnissa, se on jo poikkeuksellista. Sitä paitsi jos tavoite on parantaa kestävyyskuntoa, juoksu ei saa olla liian nopeaa.

Ihan uteliaisuuttani kysyn, että mikä mahtaa olla sun kävelynopeus? Ja ikä ja sukupuoli? Urheilutausta?

Vierailija
26/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salimakeus on kyllä itselleni iso turn-off. Eihän tätä itseltäni kysytty, mutta mikä tahansa harrastus, mitä pitää tehdä monta kertaa viikossa on punainen lippu.



Ai, me ollaan oltu naimisissa 19 vuotta. Mieheni on tykännyt.


Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?

Nussin.

Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)


Ap

Kunto ei ole hyvä, jos jaksaa mennä puolitoista kilometriä kävelyvauhtia.



No minulle se on riittävän hyvä. Olen 160cm pitkä nainen. Olen tyytyväinen.


Ap

Se olisi surkea kunto jopa kahdeksankymppiselle.



Sinulla on ilahduttavan positiivinen elämänasenne. Elät varmasti vanhaksi tuolla.


Ap

Kuolisin nälkään, jos kävelymatkani olisi rajoittunut 1,5 kilometriin. En pääsisi ruokakauppaan.

Vierailija
28/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?

Nussin.

Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)


Ap

Kunto ei ole hyvä, jos jaksaa mennä puolitoista kilometriä kävelyvauhtia.

Oletko kuullut pk-treenistä? Silloin kun kuntoa rakennetaan, hölkätään sitä kävelyvauhtia suurin osa treeneistä. Jos hökälehtää liian nopeasti omaan kuntotasoon nähden, seuraa ongelmia. 

Hyvä ap, tee rauhassa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?

No höpöhöpö taas. Miesten keskimääräinen kävelynopeus on 5 km tunnissa. Jos nainen kävelee yli 7 km tunnissa, se on jo poikkeuksellista. Sitä paitsi jos tavoite on parantaa kestävyyskuntoa, juoksu ei saa olla liian nopeaa.

Ihan uteliaisuuttani kysyn, että mikä mahtaa olla sun kävelynopeus? Ja ikä ja sukupuoli? Urheilutausta?

7,2 km/h menee puolentoista tunnin kävely. Löntystelynopeus 6-6,5 km/h.

Vierailija
30/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo nyt mitenkään suuri määrä liikuntaa ole.

Ei niin. Pitäisikö liikuntaa olla suuri määrä?


Ap

No kovasti tunnut sillä ylpeilevän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?

Nussin.

Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)


Ap

Kunto ei ole hyvä, jos jaksaa mennä puolitoista kilometriä kävelyvauhtia.



No minulle se on riittävän hyvä. Olen 160cm pitkä nainen. Olen tyytyväinen.


Ap

Se olisi surkea kunto jopa kahdeksankymppiselle.



Sinulla on ilahduttavan positiivinen elämänasenne. Elät varmasti vanhaksi tuolla.


Ap

Kuolisin nälkään, jos kävelymatkani olisi rajoittunut 1,5 kilometriin. En pääsisi ruokakauppaan.



Onneksi et ole kuollut. Puolisosi ja lapsesi itkisivät kovasti.

 

Ap

Vierailija
32/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt salilla, jotta voit olla pieni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?

Nussin.

Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)


Ap

Kunto ei ole hyvä, jos jaksaa mennä puolitoista kilometriä kävelyvauhtia.

Oletko kuullut pk-treenistä? Silloin kun kuntoa rakennetaan, hölkätään sitä kävelyvauhtia suurin osa treeneistä. Jos hökälehtää liian nopeasti omaan kuntotasoon nähden, seuraa ongelmia. 

Hyvä ap, tee rauhassa vaan.

Puolitoista kilometriä ei ole pk-treeniä.

Vierailija
34/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo nyt mitenkään suuri määrä liikuntaa ole.

Ei niin. Pitäisikö liikuntaa olla suuri määrä?


Ap

No kovasti tunnut sillä ylpeilevän.

En ole vielä ylpeillyt.


Pitäisikö minun ylpeillä sillä 🤔

 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt salilla, jotta voit olla pieni?



Käyn salilla, koska siitä tulee hyvä olo.


Ap

Vierailija
36/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?

No siksi että minulle se on sopiva vauhti ja siitä tulee hyvä olo.

 

Ap

Okei, no sittenhän se on hyvä. Mietin vaan, että tuota voi helposti pidentääkin.

Kyllä. Nyt tuntuu sopivalta näin. Enkä toisaalta halua, että kaloreita kuluu liikaa.


Ap

Okei. Niin ettei pääse vahingossa laihtumaan eikä mene ylikuntoon.




Kävin lääkärillä toisesta asiasta ja hän sanoi, että minun on oltava varovainen, etten laihdu liikaa.


Ap

No näkeehän tästä aloituksestakin, että ongelmia on.

Vierailija
37/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylpeily tämän aloituksen pointti vai mistä olikaan tarkoitus keskustella? Miehesi rapakunnosta?

Vierailija
38/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?

Nussin.

Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)


Ap

Kunto ei ole hyvä, jos jaksaa mennä puolitoista kilometriä kävelyvauhtia.

Oletko kuullut pk-treenistä? Silloin kun kuntoa rakennetaan, hölkätään sitä kävelyvauhtia suurin osa treeneistä. Jos hökälehtää liian nopeasti omaan kuntotasoon nähden, seuraa ongelmia. 

Hyvä ap, tee rauhassa vaan.

Puolitoista kilometriä ei ole pk-treeniä.

Kyllä se on jos aloittaa nollasta. Laita hakuun juoksukoulu. Treenit aloitetaan 10 minuutin kävelyllä.

Vierailija
39/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ylpeily tämän aloituksen pointti vai mistä olikaan tarkoitus keskustella? Miehesi rapakunnosta?

Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä? - kysymys esitetty viestissä #2.


Ilmeisesti juuri kukaan ei tee mitään.

 


Ap

Vierailija
40/41 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?

No siksi että minulle se on sopiva vauhti ja siitä tulee hyvä olo.

 

Ap

Okei, no sittenhän se on hyvä. Mietin vaan, että tuota voi helposti pidentääkin.

Kyllä. Nyt tuntuu sopivalta näin. Enkä toisaalta halua, että kaloreita kuluu liikaa.


Ap

Okei. Niin ettei pääse vahingossa laihtumaan eikä mene ylikuntoon.




Kävin lääkärillä toisesta asiasta ja hän sanoi, että minun on oltava varovainen, etten laihdu liikaa.


Ap

No näkeehän tästä aloituksestakin, että ongelmia on.



Eli missä kohtaa aloituksesta ilmenee ongelmia ja mitä ne ovat? 

Olen kiinnostunut kuulemaan lisää.



Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi