Huomenna viikon toinen salitreeni
Lisäksi juoksen 1,5km nopeudella 7,2km/h 1-2krt viikossa, minulla on isommat hauikset kuin miehelläni ja vaatekoko, joka raskauksien jälkeen muuttui M-kokoon on jälleen XS-S.
Tästä harrastuksesta en pidä taukoa.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sinunkin, aloittajan, pitäisi alkaa elää elämää. Huomaisit, että tärkeää on ihan muut asiat kuin maintsemaisi.
Minä elän hyvää perhe-elämää, teen asiantuntijatyötä, mökkeilen, hoidan talomme pihaa ja kuljetan lapsia harrastuksiin. On nuokin elämää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?
Nussin.
Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)
ApKunto ei ole hyvä, jos jaksaa mennä puolitoista kilometriä kävelyvauhtia.
No minulle se on riittävän hyvä. Olen 160cm pitkä nainen. Olen tyytyväinen.
ApSe olisi surkea kunto jopa kahdeksankymppiselle.
Sinulla on ilahduttavan positiivinen elämänasenne. Elät varmasti vanhaksi tuolla.
Ap
Salimakeus on kyllä itselleni iso turn-off. Eihän tätä itseltäni kysytty, mutta mikä tahansa harrastus, mitä pitää tehdä monta kertaa viikossa on punainen lippu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?
No höpöhöpö taas. Miesten keskimääräinen kävelynopeus on 5 km tunnissa. Jos nainen kävelee yli 7 km tunnissa, se on jo poikkeuksellista. Sitä paitsi jos tavoite on parantaa kestävyyskuntoa, juoksu ei saa olla liian nopeaa.
Ihan uteliaisuuttani kysyn, että mikä mahtaa olla sun kävelynopeus? Ja ikä ja sukupuoli? Urheilutausta?
Vierailija kirjoitti:
Salimakeus on kyllä itselleni iso turn-off. Eihän tätä itseltäni kysytty, mutta mikä tahansa harrastus, mitä pitää tehdä monta kertaa viikossa on punainen lippu.
Ai, me ollaan oltu naimisissa 19 vuotta. Mieheni on tykännyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?
Nussin.
Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)
ApKunto ei ole hyvä, jos jaksaa mennä puolitoista kilometriä kävelyvauhtia.
No minulle se on riittävän hyvä. Olen 160cm pitkä nainen. Olen tyytyväinen.
ApSe olisi surkea kunto jopa kahdeksankymppiselle.
Sinulla on ilahduttavan positiivinen elämänasenne. Elät varmasti vanhaksi tuolla.
Ap
Kuolisin nälkään, jos kävelymatkani olisi rajoittunut 1,5 kilometriin. En pääsisi ruokakauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?
Nussin.
Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)
ApKunto ei ole hyvä, jos jaksaa mennä puolitoista kilometriä kävelyvauhtia.
Oletko kuullut pk-treenistä? Silloin kun kuntoa rakennetaan, hölkätään sitä kävelyvauhtia suurin osa treeneistä. Jos hökälehtää liian nopeasti omaan kuntotasoon nähden, seuraa ongelmia.
Hyvä ap, tee rauhassa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?
No höpöhöpö taas. Miesten keskimääräinen kävelynopeus on 5 km tunnissa. Jos nainen kävelee yli 7 km tunnissa, se on jo poikkeuksellista. Sitä paitsi jos tavoite on parantaa kestävyyskuntoa, juoksu ei saa olla liian nopeaa.
Ihan uteliaisuuttani kysyn, että mikä mahtaa olla sun kävelynopeus? Ja ikä ja sukupuoli? Urheilutausta?
7,2 km/h menee puolentoista tunnin kävely. Löntystelynopeus 6-6,5 km/h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo nyt mitenkään suuri määrä liikuntaa ole.
Ei niin. Pitäisikö liikuntaa olla suuri määrä?
Ap
No kovasti tunnut sillä ylpeilevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?
Nussin.
Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)
ApKunto ei ole hyvä, jos jaksaa mennä puolitoista kilometriä kävelyvauhtia.
No minulle se on riittävän hyvä. Olen 160cm pitkä nainen. Olen tyytyväinen.
ApSe olisi surkea kunto jopa kahdeksankymppiselle.
Sinulla on ilahduttavan positiivinen elämänasenne. Elät varmasti vanhaksi tuolla.
ApKuolisin nälkään, jos kävelymatkani olisi rajoittunut 1,5 kilometriin. En pääsisi ruokakauppaan.
Onneksi et ole kuollut. Puolisosi ja lapsesi itkisivät kovasti.
Ap
Käyt salilla, jotta voit olla pieni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?
Nussin.
Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)
ApKunto ei ole hyvä, jos jaksaa mennä puolitoista kilometriä kävelyvauhtia.
Oletko kuullut pk-treenistä? Silloin kun kuntoa rakennetaan, hölkätään sitä kävelyvauhtia suurin osa treeneistä. Jos hökälehtää liian nopeasti omaan kuntotasoon nähden, seuraa ongelmia.
Hyvä ap, tee rauhassa vaan.
Puolitoista kilometriä ei ole pk-treeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo nyt mitenkään suuri määrä liikuntaa ole.
Ei niin. Pitäisikö liikuntaa olla suuri määrä?
ApNo kovasti tunnut sillä ylpeilevän.
En ole vielä ylpeillyt.
Pitäisikö minun ylpeillä sillä 🤔
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käyt salilla, jotta voit olla pieni?
Käyn salilla, koska siitä tulee hyvä olo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?
No siksi että minulle se on sopiva vauhti ja siitä tulee hyvä olo.
Ap
Okei, no sittenhän se on hyvä. Mietin vaan, että tuota voi helposti pidentääkin.
Kyllä. Nyt tuntuu sopivalta näin. Enkä toisaalta halua, että kaloreita kuluu liikaa.
ApOkei. Niin ettei pääse vahingossa laihtumaan eikä mene ylikuntoon.
Kävin lääkärillä toisesta asiasta ja hän sanoi, että minun on oltava varovainen, etten laihdu liikaa.
Ap
No näkeehän tästä aloituksestakin, että ongelmia on.
Onko ylpeily tämän aloituksen pointti vai mistä olikaan tarkoitus keskustella? Miehesi rapakunnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä?
Nussin.
Tuota tekevät kaikki. Hyväkuntoisena ja notkeana tuokin on kivempaa :)
ApKunto ei ole hyvä, jos jaksaa mennä puolitoista kilometriä kävelyvauhtia.
Oletko kuullut pk-treenistä? Silloin kun kuntoa rakennetaan, hölkätään sitä kävelyvauhtia suurin osa treeneistä. Jos hökälehtää liian nopeasti omaan kuntotasoon nähden, seuraa ongelmia.
Hyvä ap, tee rauhassa vaan.
Puolitoista kilometriä ei ole pk-treeniä.
Kyllä se on jos aloittaa nollasta. Laita hakuun juoksukoulu. Treenit aloitetaan 10 minuutin kävelyllä.
Vierailija kirjoitti:
Onko ylpeily tämän aloituksen pointti vai mistä olikaan tarkoitus keskustella? Miehesi rapakunnosta?
Mitä säännöllistä liikuntaa sinä teet kesällä? - kysymys esitetty viestissä #2.
Ilmeisesti juuri kukaan ei tee mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolentoista kilometrin juoksu kävelyvauhdilla?
No siksi että minulle se on sopiva vauhti ja siitä tulee hyvä olo.
Ap
Okei, no sittenhän se on hyvä. Mietin vaan, että tuota voi helposti pidentääkin.
Kyllä. Nyt tuntuu sopivalta näin. Enkä toisaalta halua, että kaloreita kuluu liikaa.
ApOkei. Niin ettei pääse vahingossa laihtumaan eikä mene ylikuntoon.
Kävin lääkärillä toisesta asiasta ja hän sanoi, että minun on oltava varovainen, etten laihdu liikaa.
ApNo näkeehän tästä aloituksestakin, että ongelmia on.
Eli missä kohtaa aloituksesta ilmenee ongelmia ja mitä ne ovat?
Olen kiinnostunut kuulemaan lisää.
Ap
Se olisi surkea kunto jopa kahdeksankymppiselle.