Hiivutettava kaveruus, kun ei kiinnosta olla tekemisissä varattuja miehiä jahtaavan kanssa
En tiedä miten edes luulin meillä olevan mitään yhteistä ihmisinä, jaettuja arvoja, periaatteita. Selkeästi ei ollutkaan.
Kun aloin tuntea häntä enemmän, tajusin hänen luonteessaan olevan häikkää pahasti. Ja kuvio menee niin, että hän muodostaa varattuna itse varatusta miehestä itselleen pakkomielteen, vaikkei varattu ole mitenkään ilmaissut kiinnostusta häntä kohtaan, ainakaan siinä mielessä. Sen kai voisi vielä ymmärtää, edes jotenkin, jos se varattu olisi aloitteellisesti hänen perässään, eli siihen sitten myöntyy. Mutta ei, ei todellakaan niin. Aikani seurasin menoa ja totesin että ei kiitos, ei tällaisen ihmisen seuraa.
Kommentit (15)
Pipari pysyy liukkaana. Eikä tarvita hormoonihoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääsee, kun ei ole kovin tuomitseva toisia kohtaan.
Varmaan sillä kaverillasi on monenlaista jumikkaa tunnepuolella, mitkä ajavat tuollaisiin tiloihin ja käytökseen.
Tuollainen käytös ei vaan ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääsee, kun ei ole kovin tuomitseva toisia kohtaan.
Varmaan sillä kaverillasi on monenlaista jumikkaa tunnepuolella, mitkä ajavat tuollaisiin tiloihin ja käytökseen.
Tuollainen käytös ei vaan ole ok.
Itsehän varmaan siitä eniten kärsii. Tuskin kukaan haluaa itselleen mitään pakkomielteitä.
Vierailija kirjoitti:
Pipari pysyy liukkaana. Eikä tarvita hormoonihoitoja.
Ihan pantavia miehiä on vapaalla jalallakin, ei sitä varten tarvitse pettäjien kanssa vehdata.
Harlekiini-Henrin päivän kolmas vai neljäs naisvihasatu?
Ap on se kellariin teljetty tollo, joka lukee mummonsa harlekiiniromaaneja ja tuhertaa tarinoita.
Kysymys kuuluu: miksi joku telkeää poikansa kellariin vuosikyjmmeniksi? Onko kyseessä ns. häpeällinen salaisuus eli suvussa rustattu?
No eipä sitä kannata sen kanssa heilua sitten.
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääsee, kun ei ole kovin tuomitseva toisia kohtaan.
Varmaan sillä kaverillasi on monenlaista jumikkaa tunnepuolella, mitkä ajavat tuollaisiin tiloihin ja käytökseen.
Joillekin on helppoa olla moraaliltaan joustavia. Sellaiset viihtyvät varmasti keskenään.
Sekoilkoon itsekseen vaan ja kärsiköön seurauksetkin itsekseen. Ei tuollaista tarvitse ymmärtää mitenkään. Et menetä heivaamisessaan yhtään mitään mainitsemisen arvoista, saatat jopa väistää eräänlaisen luodin itse.
Pettääkö hän oikeasti vai onko se jotain mielikuvitusleikkiä?
Minulla olo hyvä parisuhde ja krmiaa niin kauan kuin itsellä jaksoi olla kiinnostusta ihastua miehiin yleensä. Kun se hävisi, näivetyin sisäisesti, niin koko parisuhde kuivui kokoon. Jos fantasiointi pitää ystävädi mielen virkeänä ja pitää yllä hänen naisellista ja seksuaalista identiteettiään, niin ei siitä ole haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Pipari pysyy liukkaana. Eikä tarvita hormoonihoitoja.
Ei jonkin luonnevikaisen pipari ja vointi kiinnosta, hyi helv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääsee, kun ei ole kovin tuomitseva toisia kohtaan.
Varmaan sillä kaverillasi on monenlaista jumikkaa tunnepuolella, mitkä ajavat tuollaisiin tiloihin ja käytökseen.
Joillekin on helppoa olla moraaliltaan joustavia. Sellaiset viihtyvät varmasti keskenään.
Epäilemättä noinkin.
En tiedä miten paljon se sopii tähän tilanteeseen. Eihän aloittaja kirjoittanut kaverinsa TEKEMISISTÄ mitään raskauttavaa. Vain sen, että hänelle syntyy pakkomielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääsee, kun ei ole kovin tuomitseva toisia kohtaan.
Varmaan sillä kaverillasi on monenlaista jumikkaa tunnepuolella, mitkä ajavat tuollaisiin tiloihin ja käytökseen.
Tuollainen käytös ei vaan ole ok.
Itsehän varmaan siitä eniten kärsii. Tuskin kukaan haluaa itselleen mitään pakkomielteitä.
Kuule kyllä se kohdekin voi kärsiä! Mitäpä itse tykkäisit, jos joku jota et todellakaan halua, ei vaan tajua ja tyrkkyilee ja lässyttää? Se ei ole sukupuolesta kiinni, kun se on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääsee, kun ei ole kovin tuomitseva toisia kohtaan.
Varmaan sillä kaverillasi on monenlaista jumikkaa tunnepuolella, mitkä ajavat tuollaisiin tiloihin ja käytökseen.
Tuollainen käytös ei vaan ole ok.
Itsehän varmaan siitä eniten kärsii. Tuskin kukaan haluaa itselleen mitään pakkomielteitä.
Kuule kyllä se kohdekin voi kärsiä! Mitäpä itse tykkäisit, jos joku jota et todellakaan halua, ei vaan tajua ja tyrkkyilee ja lässyttää? Se ei ole sukupuolesta kiinni, kun se on väärin.
Varmasti olisi ikävää olla toisen tyrkytyksen kohteena, jos ei ole itse kiinnostunut. Ei ole mitään syytä kiistää sitä.
Kuitenkin, raskaimpia kokemuksia mitä itselläni on ollut, on juuri se, kun on toivottoman ihastunut johonkin mahdottomaan kohteeseen.
Just, voi sinua, voi sentään. Sinä, sinä, sinä. Ainakin minun, normi oikeudentajuisen ihmisen empatia ja ymmärrys kohdistuu varatulle ja hänen puolisolle, eikä todellakaan jollekin toisten parisuhteen ja onnen rikkomisesta haaveilevalle moraalittomalle narsistille, joka kärkkyy ja väijyy.
En noin muutenkaan arvosta varkaita, petollisia ihmisiä enkä valehtelijoita. Ja sen naisen omaa miestä säälin myös, jos ei tiedä mikä on naisiaan.
Helpommalla pääsee, kun ei ole kovin tuomitseva toisia kohtaan.
Varmaan sillä kaverillasi on monenlaista jumikkaa tunnepuolella, mitkä ajavat tuollaisiin tiloihin ja käytökseen.