Lue keskustelun säännöt.
Laitoin lapsille tänään pussimuusia ja valmislihapullakastiketta tölkistä, muuhun ei ole varaa
Kommentit (62)
Mä tein pastaa.
pasta tagliatelle 1,30e
kesäkurpitsa 0,70e
paprika 0,50e
sipuli 0,20e
salaattijuusto (feikkifeta) 1,20e
Yht. 3,90e
Tuli 5l kattilallinen ruokaa. Osa perheestä on kasvissyöjiä. Osa tekee lihapullia tuohon kylkeen. Riitti päivälliseksi ja huomisen työlounaiksi viisihenkiselle perheelle.
Huomenna aion tehdä risottoa. Siihen tulee riisiä, porkkanaa, sipulia ja tänään poimittuja kantarelleja. Kustannus lienee alle 2e samankokoisesta kattilallisesta. Lihaa syövät paistavat kylkeen kanan paistileikettä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikä tehty kun makaroonia ja nötköttiä. Hyvää ruokaa.
Tölkkilihapullatkin ovat hyviä mutta niitä on vähän tölkistä jaa se on kallista.