Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin lapsille tänään pussimuusia ja valmislihapullakastiketta tölkistä, muuhun ei ole varaa

Vierailija
23.06.2026 |

Olenko minä huono äiti? =(

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihajuttua? Nötköttiä? Siitä tehtiin ennen lihakeittoa, oloissa, joissa ei jääkaappia ollut.

Eikä tehty kun makaroonia ja nötköttiä. Hyvää ruokaa.

Tölkkilihapullatkin ovat hyviä mutta niitä on vähän tölkistä jaa se on kallista.

Vierailija
62/62 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein pastaa. 

pasta tagliatelle 1,30e

kesäkurpitsa 0,70e

paprika 0,50e

sipuli 0,20e 

salaattijuusto (feikkifeta) 1,20e

Yht. 3,90e

 

Tuli 5l kattilallinen ruokaa. Osa perheestä on kasvissyöjiä. Osa tekee lihapullia tuohon kylkeen. Riitti päivälliseksi ja huomisen työlounaiksi viisihenkiselle perheelle. 

 

Huomenna aion tehdä risottoa. Siihen tulee riisiä, porkkanaa, sipulia ja tänään poimittuja kantarelleja. Kustannus lienee alle 2e samankokoisesta kattilallisesta. Lihaa syövät paistavat kylkeen kanan paistileikettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi