Laitoin lapsille tänään pussimuusia ja valmislihapullakastiketta tölkistä, muuhun ei ole varaa
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Ei ap mitään köyhyydestä puhunut.
"muuhun ei ole varaa"
Olet huono äiti kun et tuon vertaa omaa taloustaitoja että ymmärtäisit että itsetehdyt lihapullat ja muusi tulee halvemmaksi kuin valmiina ostetut. Eli sinulla olisi todellakin ollut muuhun varaa.
Vierailija kirjoitti:
Laiskuutta tuo on.
Onko maailmassa äitiä tai ihmistä, jota ruoanlaitto ei joskus laiskuuttais?
Silloin mennään sieltä, mistä aita matalin, pääasia, että lapset mahansa täyteen saa. Vuodessa kumminkin 365 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Olet huono äiti kun et tuon vertaa omaa taloustaitoja että ymmärtäisit että itsetehdyt lihapullat ja muusi tulee halvemmaksi kuin valmiina ostetut. Eli sinulla olisi todellakin ollut muuhun varaa.
Ap voi olla vaikka minkälainen multimiljönääri, ei rahasta pulaa.
Olet aika hyvin toimeentuleva äiti tai typerä äiti, jos ostat kalllista purkkikastiketta ja muusijauhetta.
Mene päävikainen vinkuja oikeasti hoitoon. Onneksi sinulla ei ole oikeasti lapsia, nehän olisivat jo kuolleet nälkään tai vähintään huostaanotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet huono äiti kun et tuon vertaa omaa taloustaitoja että ymmärtäisit että itsetehdyt lihapullat ja muusi tulee halvemmaksi kuin valmiina ostetut. Eli sinulla olisi todellakin ollut muuhun varaa.
Ap voi olla vaikka minkälainen multimiljönääri, ei rahasta pulaa.
Luetun ymmärtäminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon siis siihen pussiin ja tölkkiin meni rahaa? Ihan mielenkiinnosta kun en tiedä.
Noi tölkit ainakin on niin kalliita että meille ei osteta.
Onhan ne tarjouksessa joku 1,5€ eli ei kovin kallista.
Oletko koskaan katsonut tarkemmin tuoteselostetta mitä paskaa ne oikeasti sisältävät?
Vierailija kirjoitti:
Saarioisten lihapullat purkissa on hyviä.
-tv keskituloinen
Saarioisilla ei ole säilykelihapullia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon siis siihen pussiin ja tölkkiin meni rahaa? Ihan mielenkiinnosta kun en tiedä.
Noi tölkit ainakin on niin kalliita että meille ei osteta.
Niin on HK mummonnahkapierupullat on vissiin euron luokkaa, kurkku on nyt halpaa niin olisi sitäkin saanut lapset tykkää kurkusta
Etkö osaa tehdä perunamuusia, lihapullia ja kastiketta itse?
Eineslihapullat ja perunat olisi tullut paljon halvemmaksi.
Pussimuusi paketti, 2 pss - n 2 euroa ja lihapullatölkki 4 euroa. Todellakin saa halvemmalla, vaikka pierupullia euron pussi ja sitten makaronia 1,20 3x400 g.
Jääkin rahaa ketsuppiin tai pariin tomaattiin.
Lihapullat tölkissä ja makaroni on mun lohturuokaa, kun olen kipeenä. Lapset ei tölkkipullia syö.
Itsehän teen joskus pussimuussia laiskuuttani. Sinne upotan yhden pussin pakkaspinaattia, kylkeen kalapyöryköitä, herneitä ja kaaliraastetta. Kunnon voi silmää unohtamatta.
Et, minä ja lapset tykkää noista ruuasta.
Hyvinhän sulla on varaa koska tuo on aika hitokseen kallista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Pienenä tyttönä asuttiin kesä saaressa, elettiin noilla tölkkilihapullilla, nötkötillä ja spagetilla. Ei tullut edes mieleen, että niissä jotain vikaa olis.
Ei kai noissa muuta vikaa olekaan kuin hinta. Turhan tyyristä ruokaa.
LAISKA! Itse tekemällä perunamuusi on jopa HALVEMPAA JA MAUKAAMP0AA. Samaten LIHAPULLIEN PYÖRÄYTÄMINEN omin kätösin!
Tietääkö tää porukka edes mitä äidin PERUNAPULLAT O9N? Jauheliha ja perunat sekoitetaan ja paistetaan. Lihan eli jauhelihan pPosuus noin neljäsosa.
Ap ei köyhyydestä mitään puhunut!