Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin lapsille tänään pussimuusia ja valmislihapullakastiketta tölkistä, muuhun ei ole varaa

Vierailija
23.06.2026 |

Olenko minä huono äiti? =(

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahkolaiset syö vain AVUSTUSRUOKIA muut maksaa .  Aloittaja unohti laittaa tilinumeronsa.  Niin ne tekee jotka huijaa . 

Ap ei köyhyydestä mitään puhunut!

Vierailija
42/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap mitään köyhyydestä puhunut.

"muuhun ei ole varaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono äiti kun et tuon vertaa omaa taloustaitoja että ymmärtäisit että itsetehdyt lihapullat ja muusi tulee halvemmaksi kuin valmiina ostetut. Eli sinulla olisi todellakin ollut muuhun varaa. 

Vierailija
44/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskuutta tuo on.

Onko maailmassa äitiä tai ihmistä, jota ruoanlaitto ei joskus laiskuuttais?
Silloin mennään sieltä, mistä aita matalin, pääasia, että lapset mahansa täyteen saa. Vuodessa kumminkin 365 päivää.

Vierailija
45/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet huono äiti kun et tuon vertaa omaa taloustaitoja että ymmärtäisit että itsetehdyt lihapullat ja muusi tulee halvemmaksi kuin valmiina ostetut. Eli sinulla olisi todellakin ollut muuhun varaa. 

Ap voi olla vaikka minkälainen multimiljönääri, ei rahasta pulaa.

Vierailija
46/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika hyvin toimeentuleva äiti tai typerä äiti, jos ostat kalllista purkkikastiketta ja muusijauhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuton olet, mutta et köyhä. 

Vierailija
48/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene päävikainen vinkuja oikeasti hoitoon.  Onneksi sinulla ei ole oikeasti lapsia, nehän olisivat jo kuolleet nälkään tai vähintään huostaanotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet huono äiti kun et tuon vertaa omaa taloustaitoja että ymmärtäisit että itsetehdyt lihapullat ja muusi tulee halvemmaksi kuin valmiina ostetut. Eli sinulla olisi todellakin ollut muuhun varaa. 

Ap voi olla vaikka minkälainen multimiljönääri, ei rahasta pulaa.

Luetun ymmärtäminen?

Vierailija
50/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon siis siihen pussiin ja tölkkiin meni rahaa? Ihan mielenkiinnosta kun en tiedä.

Noi tölkit ainakin on niin kalliita että meille ei osteta. 

Onhan ne tarjouksessa joku 1,5€ eli ei kovin kallista.

Oletko koskaan katsonut tarkemmin tuoteselostetta mitä paskaa ne oikeasti sisältävät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saarioisten lihapullat purkissa on hyviä.

-tv keskituloinen

Saarioisilla ei ole säilykelihapullia.

Vierailija
52/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon siis siihen pussiin ja tölkkiin meni rahaa? Ihan mielenkiinnosta kun en tiedä.

Noi tölkit ainakin on niin kalliita että meille ei osteta. 

Niin on HK mummonnahkapierupullat on vissiin euron luokkaa, kurkku on nyt halpaa niin olisi sitäkin saanut lapset tykkää kurkusta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa tehdä perunamuusia, lihapullia ja kastiketta itse?

Vierailija
54/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eineslihapullat ja perunat olisi tullut paljon halvemmaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussimuusi paketti, 2 pss - n 2 euroa ja lihapullatölkki 4 euroa. Todellakin saa halvemmalla, vaikka pierupullia euron pussi ja sitten makaronia 1,20 3x400 g.

Jääkin rahaa ketsuppiin tai pariin tomaattiin.

Lihapullat tölkissä ja makaroni on mun lohturuokaa, kun olen kipeenä. Lapset ei tölkkipullia syö. 

Itsehän teen joskus pussimuussia laiskuuttani. Sinne upotan yhden pussin pakkaspinaattia, kylkeen kalapyöryköitä, herneitä ja kaaliraastetta. Kunnon voi silmää unohtamatta.

Vierailija
56/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et, minä ja lapset tykkää noista ruuasta.

Vierailija
57/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän sulla on varaa koska tuo on aika hitokseen kallista ruokaa.

Vierailija
58/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienenä tyttönä asuttiin kesä saaressa, elettiin noilla tölkkilihapullilla, nötkötillä ja spagetilla. Ei tullut edes mieleen, että niissä jotain vikaa olis.

Ei kai noissa muuta vikaa olekaan kuin hinta. Turhan tyyristä ruokaa.

Vierailija
59/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAISKA! Itse tekemällä perunamuusi on jopa HALVEMPAA JA MAUKAAMP0AA. Samaten LIHAPULLIEN PYÖRÄYTÄMINEN omin kätösin! 

Vierailija
60/61 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö tää porukka edes mitä äidin PERUNAPULLAT O9N? Jauheliha ja perunat sekoitetaan ja paistetaan. Lihan eli jauhelihan pPosuus noin neljäsosa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi