Laitoin lapsille tänään pussimuusia ja valmislihapullakastiketta tölkistä, muuhun ei ole varaa
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Yhden kaverin lempiruoka oli purkkilihapullat ja makarooni.
Mun kans! Lihapullissa erikoinen maku, mutta tykkään.
Viimekuussa maksettiin 300€ s - marketin myyjien palkkoja , juuri laskettiin ja veroa meni jotain 50€ .
Tuo oli kesäisin veneellä lasten lempiruoka. Ne tölkit on nykyään törkeän kalliita. Eineslihapullat halvempia.
Kallis valinta
Oikeat köyhät syö pottua ja makaronia ja rhkä murun kaksi soijarouhetta
Kun sä maksat myyjien palkat tehtaan työläisten sillä ostovoimalla minkä viisaat päättäjät antaa. Kaupat työllistää oman väen lisäksi tehtaat kuljetukset sähkö vesi siivous pakkaajat viljelijät tuottajat tukku . Purkittajat. Et ostovoima pyörittää koko systeemiä elättää kauppiaat ja myyjät .
Ei ap mitään köyhyydestä puhunut.
Jos jotain niin valmismuussia en ymmärrä. En muistaakseni ole ikinä käyttänyt. N yli 60 v
Soija kun auttaa naisia niin onko miehistä tuleva naisia naishormonin takia .
Vierailija kirjoitti:
Saarioisten lihapullat purkissa on hyviä.
-tv keskituloinen
Ei Saarioisilla ole lihapullia purkissa.
Nuorena opiskelijana mun herkkuruokaa oli pussimuusi, voi ja puolukkahillo. Kaiholla muistelen aiaa, jolloin toi oli superhyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarioisten lihapullat purkissa on hyviä.
-tv keskituloinen
Ei Saarioisilla ole lihapullia purkissa.
Totta, Jalostajaa meinasin.
Lahkolaiset syö vain AVUSTUSRUOKIA muut maksaa . Aloittaja unohti laittaa tilinumeronsa. Niin ne tekee jotka huijaa .
Eräs tuttava söi ennen purkista sitä lihajuttua.
Lihajuttua? Nötköttiä? Siitä tehtiin ennen lihakeittoa, oloissa, joissa ei jääkaappia ollut.
Vierailija kirjoitti:
Laiskuutta tuo on.
Voi olla. Rasittavaa tehdä lasten kesälomilla ruokaa kaksi kertaa päivässä. Hyvä kun voi vähän oikoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tulisi halvemmaksi tehdä itse tuoreista raaka-aineista?
Ei varmasti tule
Kunnon tuoreet perunat ja perus-jauhelihakastike. Ei taatusti tule kalliimmaksi kuin einekset. Ja on parempaa laadullisesti.
Purkkilihapullat
Ainesosat
Vesi, lihapulla 35 % (mm. naudanliha (alkuperä: useat EU-maat, 4,6 %), kamara, SOIJAproteiinivalmiste, sianliha (alkuperä: Suomi, 2,2 %), naudan sydän, korppujauho (VEHNÄ), perunajauho, mausteet (mm. korianteri), perunakuitu, stabilointiaine (E451), dekstroosi), rypsiöljy, muunneltu maissitärkkelys, VEHNÄjauho, MAITOjauhe, mausteet (paprika, laakerinlehti, mustapippuri, valkosipuli, sipuli, valkopippuri, lipstikka), soijakastike (mm. SOIJApapu, säilöntäaine (E202)), suola, väri (sokerikulööri), aromit, sokeri, nostatusaine (E500), sakeuttamisaine (guarkumi), arominvahvenne (E621), maissimaltodekstriini, rasvajauhe (palmu). Lihapitoisuus 11 %.
pussillinen perunoita olisi halvempaa, mutta kun pitäs ite tehdä jotain...