Malmilla joukkoraiskattu alaikäinen tyttö joutuu maksamaan ulkomaalaisten raiskaajien oikeudenkäyntikulut
Nyt jokainen raiskattu tietää ettei rikosilmoitus kannata, vaan voit joutua itse maksamaan korvauksia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-hylkasi-syytteet-alaikai…
Kommentit (884)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi ei tutkittu kuinka monta lasta kolmikko on raiskannut aikaisemmin eri maissa? miten tämä perustellaan?
Tämä on avainkysymys. Jos syytteitä on eri maissa on aivan selvää että kyseessä on lapsia saalistava hirviöjoukko.
Voi hyvänen aika. Mistä te noita keksitte? Oishan se nyt käynyt ilmi, jos jotain tuollaista olis.
käydään siis läpi raportit missä on tarkistettu ko. miesten rikoshistoria eri maissa missä nämä ovat kulkeneet, mistä nämä raportit voi lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttu kannattaisi vinkata äkkiä myös kansainväliseen mediaan niin suomi saisi ansaitsemaansa näkyvyyttä. Alaikäinen r aiskauksen uhri maksaa r aiskaajille oikeudenkäyntikuluja. Suomalaisten miesten maine on hyvä saada maailmaanlaajuiseen tietoon.
Se vaan että alkaa olla hankalampaa löytää maata missä oikeus ei ole rikollisen puolella. Eikä tässä ollut kyse suomalaisista miehistä ollenkaan
Koska rikosten käsittely on myös bisnestä. Kuten alkaa olla kaikki muukin. Puuttu vain enää hengitys- , pieru- , ja paskavero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten oikeus voi puolustella niitä miehiä. Tyttöhän oli vasta 16v! Ei sellaiselta voi odottaa aikuisen naisen harkintakykyä. Jonkun olisi pitänyt puolustaa tyttöparkaa. Ja nyt oikeuslaitoskin pistää lapsen maksajaksi. Ihan hirveää.
Oikeuden on pakko seurata lakeja joita eduskunta on säätänyt. Muuhun ei ole mahdollisuutta koska se olisi mielivaltaa. Jos nykyiset lait eivät kelpaa niin kannattaa valittaa kansanedustajille eikä päätöksen tehneille tuomareille tai kenellekään muulle.
Laitavasemmisto vastustaa lakimuutoksia koska silloin ”kunnia-kansalaiset”’ saisivat tuomioita teoistaan.
Mikä laitavasemmisto on vastustanut seksuaalirikoslainsäädännön muutoksia? Eikös nimenomaan vasemmisto tukenut suostumusperäistä lainsäädäntöä?
Kaikkien rikosten rangaistuksia tulisi koventaa. Tätä vasentuneet vastustavat.
Monien rikosten tosiasiallinen rangaistustaso onkin koventunut. Ilman mitään lakien muutoksia. On riittänyt, että tuomioistuimet soveltavat rikostunnusmerkistöjen tulkinnanvaraisia sanamuotoja entistä ankarammin ja mittaavat rangaistukset ihan entisellään pysyneiden asteikkojen puitteissa mutta aikaisempaa käytäntöä ankarammin. Tämä pätee erityisesti silloin, kun rikoksen katsotaan loukkaavan valtion ehdotonta auktoriteettia, siitä riippumatta, onko teosta aiheutunut jonkinlaista haittaa muille ihmisille. Ihmisten keskinäisten oikeuksien suojelu on jäänyt sivuseikaksi.
Ainakin itsellä on käsitys että raiskaustuomioista ja lasten hyväksikäytöstä saa nykyään paljon kovemmat tuomiot kuin 10 tai 20 vuotta sitten. Joskus kauan sitten tuntui lapsen alaikäisyys olevan ikään kuin "lieventävä" peruste kun oikeasti sen pitäisi olla koventava. Paljon oli myös ehdollisia tuomioita kun nykyään lähes aina tuomio on ehdoton. Jotain parannusta on siis tullut näihin tuomioihin.
Mainitsemasi rikokset ovatkin niitä, joissa myös lainsäädäntöä on selkeästi ankaroitettu.
Demla on mädättänyt korkeimman tuomariston ja säestää vasentuneiden asenteita mm. lakien kiristämisessä ja lepsuilla tuomioilla kautta tuomioistuinlaitoksen.
Tottakai joutuu. Mieti nyt jos sinua joku syyttäisi perusteettomasti. Makselisitko kulut?
Vierailija kirjoitti:
Miten kerätään tytölle rahat ?
Eiköhän jo riittäisi syyttömien kiusaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi ei tutkittu kuinka monta lasta kolmikko on raiskannut aikaisemmin eri maissa? miten tämä perustellaan?
Tämä on avainkysymys. Jos syytteitä on eri maissa on aivan selvää että kyseessä on lapsia saalistava hirviöjoukko.
Voi hyvänen aika. Mistä te noita keksitte? Oishan se nyt käynyt ilmi, jos jotain tuollaista olis.
käydään siis läpi raportit missä on tarkistettu ko. miesten rikoshistoria eri maissa missä nämä ovat kulkeneet, mistä nämä raportit voi lukea?
Kai nyt rikosrekisteri yleensä katsotaan?
Vierailija kirjoitti:
Miten kerätään tytölle rahat ?
Se maksoi jo oppirahat ja toimii esimerkkinä muille. Kaikki hyvin!
Ensin antoi pildee ja sitten syytti. Ei humala ole syy syyttää raiskauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OIskohan ollu klassinen tapaus että aamulla alkoikin kaduttaan tyttöä...
Etkö osaa lukea vai oletko muuten vajaa? Sehän tuli sinne sairaalaan itkien ja sanoi tulleensa raiskatuksi.
Sitä ennen oli harrastanut puolen tunnin ajan ryhmäseksiä täysillä antaen reikää kolmelle raavaalle köriläälle.
Tämä. Vaikka lopussa olisi tapahtunut jotain kinkympää josta tyttö ei tykännytkään enää, sössi hän omaa asemaansa oikeuden silmissä aika pitkälle ennen sitä.
Mua ällöttää tässä keississä niiden miesten lähmäisyys ja tekemä hyväksikäyttö, mutta myös sellainen nuoruuden ihannointi ja puolustelu että "nuori saa juoda itsensä vaikka kuinka ja mennä miesten kanssa köyrimään, koska vapaus ja nuoruus ja on hän lapsi..."
Ei, vaikka 17-v.on juridisesti lapsi, niin kyllä häneltä voi vaatia jo jotain. Tuon ikäiset saavat ajokortin, käyvät ihan vaativissa kesätöissä, pänttäävät lukiossa jo vaikeampia kokonaisuuksia.
Ja keskiverto tuonikäinen on kokeillut alkoholia jo 2-3 vuotta, ja ovat yleensä suhteen jo vanhoja tekijöitä. Ilmeisesti seksinkään suhteen tämä likka ei ollut eilisen teeren tytär...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi ei tutkittu kuinka monta lasta kolmikko on raiskannut aikaisemmin eri maissa? miten tämä perustellaan?
Tämä on avainkysymys. Jos syytteitä on eri maissa on aivan selvää että kyseessä on lapsia saalistava hirviöjoukko.
Voi hyvänen aika. Mistä te noita keksitte? Oishan se nyt käynyt ilmi, jos jotain tuollaista olis.
käydään siis läpi raportit missä on tarkistettu ko. miesten rikoshistoria eri maissa missä nämä ovat kulkeneet, mistä nämä raportit voi lukea?
Kai nyt rikosrekisteri yleensä katsotaan?
eri maiden rekisteristä puhutaan nyt ei Suomen, kaksi eri asiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kerätään tytölle rahat ?
Se maksoi jo oppirahat ja toimii esimerkkinä muille. Kaikki hyvin!
Kieltämättä tää keissi toimisi hyvänä opetusmateriaalina varoituksena kaikille Suomen yläasteikäisille tytöille...vaikka ei tällaisia oikeasti kouluissa levitellä.
Vierailija kirjoitti:
Demla on mädättänyt korkeimman tuomariston ja säestää vasentuneiden asenteita mm. lakien kiristämisessä ja lepsuilla tuomioilla kautta tuomioistuinlaitoksen.
Tähän tulee saada muutos. Ja se onnistuu kun Vasemmistoliitto eristetään vuosikymmeniksi oppositioon.
Nykyinen rikoslain tulkinta on perustunut pitkälti 1970-luvun aktiiivisten SKDL/SKP taustaisen valtiosääntöoikeuteen ja sitä kautta myös rikosoikeuteen keskittyneen pienen mutta vaikutusvaltaisen klikin näkemyksiin.
No eihän tuo summa mikään iso ole siihen nähden mitä monelta naiselta menee Gambian matkaan kun ei minkään ihan turhan patukan perässä olla juoksemassa.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo summa mikään iso ole siihen nähden mitä monelta naiselta menee Gambian matkaan kun ei minkään ihan turhan patukan perässä olla juoksemassa.
Reunavasemmiston unelma. Koska vapaus, sanoinko jo vapaus?
Nyt nähtiin sitten kuka täällä Suomessa märää. M.O.T.
Milan Jaffin takaisin Suomeen tuloa odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi ei tutkittu kuinka monta lasta kolmikko on raiskannut aikaisemmin eri maissa? miten tämä perustellaan?
Tämä on avainkysymys. Jos syytteitä on eri maissa on aivan selvää että kyseessä on lapsia saalistava hirviöjoukko.
Voi hyvänen aika. Mistä te noita keksitte? Oishan se nyt käynyt ilmi, jos jotain tuollaista olis.
käydään siis läpi raportit missä on tarkistettu ko. miesten rikoshistoria eri maissa missä nämä ovat kulkeneet, mistä nämä raportit voi lukea?
Kai nyt rikosrekisteri yleensä katsotaan?
eri maiden rekisteristä puhutaan nyt ei Suomen, kaksi eri asiaa
Meinaat, ettei Suomen viranomaiset saa tietoa muista maista?
Miksi Seta ja Pride-liike ei ole julkisesti tuominnut näitä tekoja?
Hiljaisuus on asian hyväksyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi ei tutkittu kuinka monta lasta kolmikko on raiskannut aikaisemmin eri maissa? miten tämä perustellaan?
Tämä on avainkysymys. Jos syytteitä on eri maissa on aivan selvää että kyseessä on lapsia saalistava hirviöjoukko.
Voi hyvänen aika. Mistä te noita keksitte? Oishan se nyt käynyt ilmi, jos jotain tuollaista olis.
käydään siis läpi raportit missä on tarkistettu ko. miesten rikoshistoria eri maissa missä nämä ovat kulkeneet, mistä nämä raportit voi lukea?
Kai nyt rikosrekisteri yleensä katsotaan?
eri maiden rekisteristä puhutaan nyt ei Suomen, kaksi eri asiaa
Meinaat, ettei Suomen viranomaiset saa tietoa muista maista?
Kolmikko on kulkenut useissa eri maissa, onko kaikista raportti syytteistä, aika varmaa on että ei ole mikä tuhoaa tuomareiden uskottavuuden aivan täysin
Miten kerätään tytölle rahat ?