Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Malmilla joukkoraiskattu alaikäinen tyttö joutuu maksamaan ulkomaalaisten raiskaajien oikeudenkäyntikulut

Vierailija
23.06.2026 |

Nyt jokainen raiskattu tietää ettei rikosilmoitus kannata, vaan voit joutua itse maksamaan korvauksia.

 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hovioikeus-hylkasi-syytteet-alaikai…

Kommentit (884)

Vierailija
861/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Seta ja Pride-liike ei ole julkisesti tuominnut näitä tekoja?


Hiljaisuus on asian hyväksyntää.

Mitä sä sekoilet? Miten tää asia kuuluis millään tavoin Setan piiriin? Onko Suomen sieniseura julkisesti tuominnut nämä teot? 

Vierailija
862/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyttö vapaaehtoisesti harrasti seksiä, ja katumapäälle tultaessa mietti että "tästähän saisi hyvät rahat".

Vartijan todistuksen mukaan tyttö halusi mitä teki, ja meni jopa muualle jatkamaan kun hommat keskeytettiin vartijan toimesta.

16v on suojaikäraja Suomessa, ja tuo tyttö oli 17v. Siis täysin laillista.

On kyllä ihme vääntämistä yrittää kääntää tätä jotenkin rikokseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika huvittavaa että vauva-palstalaiset tietävät kahta oikeusastetta paremmin että tyttö raiskattiin ja miehet ovat syyllisiä. Siitä huolimatta että he ovat lukeneet jutusta vain pari lyhyttä kappaletta mediasta ja oikeus on nähnyt kaiken todistusaineiston. Perusteena palstalaisten tuomiolle on se että lähes täysi-ikäinen tyttö ei voinut haluta seksiä näiden miesten kanssa koska palstalaiset eivät itse olisi halunneet. 

Toinen päivittelyn aihe on se että tyttö joutui maksamaan oikeudenkäyntikulut. Se menee Suomessa noin ja tyttökin tämän tiesi etukäteen. Tytölle oli myös kerrottu että voittaminen on niin epätodennäköistä ettei syyttäjä suostunut tuomiosta valittamaan. Hän siis otti täysin tietoisen riskin valittaessaan.

Vierailija
864/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi ei tutkittu kuinka monta lasta kolmikko on raiskannut aikaisemmin eri maissa? miten tämä perustellaan?

Tämä on avainkysymys. Jos syytteitä on eri maissa on aivan selvää että kyseessä on lapsia saalistava hirviöjoukko.

Voi hyvänen aika. Mistä te noita keksitte? Oishan se nyt käynyt ilmi, jos jotain tuollaista olis. 

käydään siis läpi raportit missä on tarkistettu ko. miesten rikoshistoria eri maissa missä nämä ovat kulkeneet, mistä nämä raportit voi lukea?

Kai nyt rikosrekisteri yleensä katsotaan? 

eri maiden rekisteristä puhutaan nyt ei Suomen, kaksi  eri asiaa

Meinaat, ettei Suomen viranomaiset saa tietoa muista maista? 

Kolmikko on kulkenut useissa eri maissa, onko kaikista raportti syytteistä, aika varmaa on että ei ole mikä tuhoaa tuomareiden uskottavuuden aivan täysin

Heistä ois etsintäkuulutus, jos ois syytteitä muissa maissa. 

Vierailija
865/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reunavasemmisto keskittyy mielummin eri mieltä olevien maalittamiseen somessa kuin tämänkaltaisten tapausten ennaltaehkäisyyn.

Vierailija
866/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milan Jaff presidentiksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
867/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi ei tutkittu kuinka monta lasta kolmikko on raiskannut aikaisemmin eri maissa? miten tämä perustellaan?

Tämä on avainkysymys. Jos syytteitä on eri maissa on aivan selvää että kyseessä on lapsia saalistava hirviöjoukko.

Voi hyvänen aika. Mistä te noita keksitte? Oishan se nyt käynyt ilmi, jos jotain tuollaista olis. 

käydään siis läpi raportit missä on tarkistettu ko. miesten rikoshistoria eri maissa missä nämä ovat kulkeneet, mistä nämä raportit voi lukea?

Kai nyt rikosrekisteri yleensä katsotaan? 

eri maiden rekisteristä puhutaan nyt ei Suomen, kaksi  eri asiaa

Meinaat, ettei Suomen viranomaiset saa tietoa muista maista? 

Kolmikko on kulkenut useissa eri maissa, onko kaikista raportti syytteistä, aika varmaa on että ei ole mikä tuhoaa tuomareiden uskottavuuden aivan täysin

Heistä ois etsintäkuulutus, jos ois syytteitä muissa maissa. 

Kysymys kuului onko raporttia tutkinnoista eli ei ole. MOT

Vierailija
868/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni tapauksessa on ollut kyse siitä, että "suostumuksen" eli yhdessä kävelemisen jälkeen seksi on muuttunut rajuksi. Joten tytön mielestä se on ollut raiskaus, ja se kuulostaa uskottavalta. Siitä tilanteesta puuttuu todisteet, ja valitettavasti todisteita on vain "suostumuksesta". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
869/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi ei tutkittu kuinka monta lasta kolmikko on raiskannut aikaisemmin eri maissa? miten tämä perustellaan?

Tämä on avainkysymys. Jos syytteitä on eri maissa on aivan selvää että kyseessä on lapsia saalistava hirviöjoukko.

Voi hyvänen aika. Mistä te noita keksitte? Oishan se nyt käynyt ilmi, jos jotain tuollaista olis. 

käydään siis läpi raportit missä on tarkistettu ko. miesten rikoshistoria eri maissa missä nämä ovat kulkeneet, mistä nämä raportit voi lukea?

Kai nyt rikosrekisteri yleensä katsotaan? 

eri maiden rekisteristä puhutaan nyt ei Suomen, kaksi  eri asiaa

Meinaat, ettei Suomen viranomaiset saa tietoa muista maista? 

Kolmikko on kulkenut useissa eri maissa, onko kaikista raportti syytteistä, aika varmaa on että ei ole mikä tuhoaa tuomareiden uskottavuuden aivan täysin

No nyt on kyllä psykoosit tulilla. Mutta sinähän varmasti tiedät oikeusjärjestelmää paremmin että he ovat sarjaraiskareita. 

Vierailija
870/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on väärä ja kunniaa loukkaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
871/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi ei tutkittu kuinka monta lasta kolmikko on raiskannut aikaisemmin eri maissa? miten tämä perustellaan?

Tämä on avainkysymys. Jos syytteitä on eri maissa on aivan selvää että kyseessä on lapsia saalistava hirviöjoukko.

Voi hyvänen aika. Mistä te noita keksitte? Oishan se nyt käynyt ilmi, jos jotain tuollaista olis. 

käydään siis läpi raportit missä on tarkistettu ko. miesten rikoshistoria eri maissa missä nämä ovat kulkeneet, mistä nämä raportit voi lukea?

Kai nyt rikosrekisteri yleensä katsotaan? 

eri maiden rekisteristä puhutaan nyt ei Suomen, kaksi  eri asiaa

Meinaat, ettei Suomen viranomaiset saa tietoa muista maista? 

Kolmikko on kulkenut useissa eri maissa, onko kaikista raportti syytteistä, aika varmaa on että ei ole mikä tuhoaa tuomareiden uskottavuuden aivan täysin

No nyt on kyllä psykoosit tulilla. Mutta sinähän varmasti tiedät oikeusjärjestelmää paremmin että he ovat sarjaraiskareita. 

terveisin tuomion antaneet tuomarit

Vierailija
872/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika huvittavaa että vauva-palstalaiset tietävät kahta oikeusastetta paremmin että tyttö raiskattiin ja miehet ovat syyllisiä. Siitä huolimatta että he ovat lukeneet jutusta vain pari lyhyttä kappaletta mediasta ja oikeus on nähnyt kaiken todistusaineiston. Perusteena palstalaisten tuomiolle on se että lähes täysi-ikäinen tyttö ei voinut haluta seksiä näiden miesten kanssa koska palstalaiset eivät itse olisi halunneet. 

Toinen päivittelyn aihe on se että tyttö joutui maksamaan oikeudenkäyntikulut. Se menee Suomessa noin ja tyttökin tämän tiesi etukäteen. Tytölle oli myös kerrottu että voittaminen on niin epätodennäköistä ettei syyttäjä suostunut tuomiosta valittamaan. Hän siis otti täysin tietoisen riskin valittaessaan.

Ehkä näin.


Mutta mietipä jos olisi ollut vaikkapa aakkosväkeen kuulunut bi- k antis uhrina ja tekijät hetero suomalaisia. 

Se kiljumisen ja kansallisen hätätilan vaatimusten rääkyminen somessa ja muissa medioissa olisi ollut infernaalista.


Nyr. Hiljaisuus. Koko. Asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
873/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko ottaa viinaa jos ei osaa ottaa hallitusti? Kannattiko lähteä oikeuteen jos ei ymmärrä, että Suomessa oikeuslaitos ja poliisi on tehty palvelemaan ensisijassa rikollisten etua, ja suojelemaan rikollisia, ei tavallisia kansalaisia. 

Vierailija
874/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OIskohan ollu klassinen tapaus että aamulla alkoikin kaduttaan tyttöä...

Etkö osaa lukea vai oletko muuten vajaa? Sehän tuli sinne sairaalaan itkien ja sanoi tulleensa raiskatuksi.

Sitä ennen oli harrastanut puolen tunnin ajan ryhmäseksiä täysillä antaen reikää kolmelle raavaalle köriläälle.

Tämä. Vaikka lopussa olisi tapahtunut jotain kinkympää josta tyttö ei tykännytkään enää, sössi hän omaa asemaansa oikeuden silmissä aika pitkälle ennen sitä.

 

Mua ällöttää tässä keississä niiden miesten lähmäisyys ja tekemä hyväksikäyttö, mutta myös sellainen nuoruuden ihannointi ja puolustelu että "nuori saa juoda itsensä vaikka kuinka ja mennä miesten kanssa köyrimään, koska vapaus ja nuoruus ja on hän lapsi..."

Ei, vaikka 17-v.on juridisesti lapsi, niin kyllä häneltä voi vaatia jo jotain. Tuon ikäiset saavat ajokortin, käyvät ihan vaativissa kesätöissä, pänttäävät lukiossa jo vaikeampia kokonaisuuksia. 

Ja keskiverto tuonikäinen on kokeillut alkoholia jo 2-3 vuotta, ja ovat yleensä suhteen jo vanhoja tekijöitä. Ilmeisesti seksinkään suhteen tämä likka ei ollut eilisen teeren tytär...

Eikä suojaikäraja koske enää 17 vuotiasta, ellei voida osoittaa toteen että vanhempi osapuoli olisi esim. auktoriteettiasemassa ikänsä tähden.

 

18 vuotiaana sitten loppuu tuokin ikään perustuva suoja, että jos nyt menet sitten jakamaan vehkeitäsi tähän malliin niin se on kyllä voivoi.

 

Vähän kyllä eppäilen, että tässä on nyt ollut välissä joku henkilö, joka on ottanut tämän gimman asian hoitaakseen, ja ohjaillut hänet kertomaan asiat vähän toisin, kuin ne oikeasti meni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
875/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 min tutustumisen jälkeen lähtee ryhmäseksiin ventovieraiden ulkomaalaisten kanssa ulkoilmassa

Vierailija
876/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni tapauksessa on ollut kyse siitä, että "suostumuksen" eli yhdessä kävelemisen jälkeen seksi on muuttunut rajuksi. Joten tytön mielestä se on ollut raiskaus, ja se kuulostaa uskottavalta. Siitä tilanteesta puuttuu todisteet, ja valitettavasti todisteita on vain "suostumuksesta". 

tämä tapaus kannustaa samoihin joukkoraiskauksiin mitä muslimit tekevät Euroopassa 

isolla ryhmällä raiskataan ja iso joukko todistaa uhria vastaan

Suomen tuomarit ovat jo hyväksyneet tämän käytännön annettujen agendojen mukaiseti

Vierailija
877/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa tässähän ei joukkoraiskattu ketään. Se on nyt todistettu kahdessa oikeusasteessa.

Vierailija
878/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni tapauksessa on ollut kyse siitä, että "suostumuksen" eli yhdessä kävelemisen jälkeen seksi on muuttunut rajuksi. Joten tytön mielestä se on ollut raiskaus, ja se kuulostaa uskottavalta. Siitä tilanteesta puuttuu todisteet, ja valitettavasti todisteita on vain "suostumuksesta". 

Ei, syytteet eivät koskeneet tuollaista skenaariota. 

Vierailija
879/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 min tutustumisen jälkeen lähtee ryhmäseksiin ventovieraiden ulkomaalaisten kanssa ulkoilmassa

Ei ollut mikään 5 min., vaan ainakin tunnin juttelivat sairaalan tiloissa. 

Vierailija
880/884 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun mieheni kanssa Malmössä ja minut on joukkor....14v jengiläisten toimesta. Eivät olleet rikosoikeudellisessa vastuussa. Tilanne kääntyi päälaelleen, minua epäillään poikien houkuttelemisesta, koska shortsini eivät peittäneet kokonaan pakaroita.