Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut voi olla vuosikausia sinkkuna?

Vierailija
23.06.2026 |

Itse ollut vasta muutaman kuukauden ja nyt jo masentaa. Elämä on yksinäistä ja ilotonta. Tiedän, ettei tämä varmasti auta löytämään kumppania. Kukapa masentuneen kanssa haluaisi olla.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuussa tulee kymmenenvuotra täyteen. Kokemukset parisuhteista suomalaisen naisten kanssa on määritellyt sen että ennemmin kuolen kun ryhdyn enää näiden kanssa suhteeseen. Nykyajan suomalaiset naiset on aivan kauheita mietä miehiä kohtaan ja jokainen käyttää miehiä hyväkseen

Miksi et hae naista muualta, jos tuo on syysi olla sinkku? 

Vierailija
82/95 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän minkälaisia miehet oikeasti on. Pettäminen todella yleistä, nelikymppiset perheenisät pahimpia. 

Ja kiteytät tämän koskemaan kaikkia miehiä.

Älä kuitenkaan unohda, kaikki pettäjät ovat aina miehiä.

Pitääkö sitä naisvihaa heti repiä esille??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mä aloitin seurustelun ollessani 16 vuotias. Nyt olen 44v ja tässä välissä olen ollut sinkkuna max 2kk yhteensä.

M44

Vierailija
84/95 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mä aloitin seurustelun ollessani 16 vuotias. Nyt olen 44v ja tässä välissä olen ollut sinkkuna max 2kk yhteensä.

M44

Lammas

Vierailija
85/95 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska joutuis olemaan ruman kanssa. Se tieto pitää sinkkuna

Mulla sama :D Ei ole mitään mahdollisuuksia sellaiseen kumppaniin, josta haaveilen, joten on parempi olla yksin.

Vierailija
86/95 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, voin mennä ja tulla miten huvittaa ja tehdä mitä huvittaa milloin vaan. Ei tarvitse ottaa toisen ihmisen aikatauluja tai haluja huomioon. Kaiken lisäksi parisuhde on aiheuttanut mulle aina vaan stressiä koska miehet olleet valehtelevia k-päitä lopulta. En jaksa sellaista enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/95 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 15 vuotta sinkkuna. Eipä oikein ole kysyntää meikäläiselle kun ikä alkaa kuutosella. Mutta viihdyn hyvin näin enkä usko, että tilanne elinaikanani muuttuu.

Vierailija
88/95 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus ei riitä vakipanoihin eikä supliikki pitkäaikaisemman kumppanin etsintään. Tosin keski-ikäistyvällä miehellä on vain hävittävää ikäisensä kaikessa suorittavan ruuhkavuosi-naisen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/95 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut sinkkuna jo yli 10 vuotta. Elämä tuntuu hyvältä näinkin enkä tiedä miksi en pärjäisi. Eroamiset ja erilleen kasvamiset voivat aiheuttaa tunteita, mutta menevät ohi ajallaan.

Vierailija
90/95 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkku, koska en keksi mitään positiivista, mitä parisuhteesta saisin, mitä elämässäni ei ole jo muutenkin. Eli parisuhde vain huonontaisi elämänlaatua kohdallani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/95 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vammaiset ovat, ainakin suurin osa. Tiedän pari sellaista, jotka ovat kihloissa (eivät keskenään !!) siis 2 eri paria. Yks vanha pari, yli 65 kumpikin, ovat olleet kihloissa jopa 17 vuotta. Se on liian kauan. Pitää mennä naimisiin Max 2 v kihlauksesta. Ja toinen, nuorempi NS pari, toinen täyttää viikon päästä ke 51 v (mies), naisen ikää en tiiä, mutta vaikuttaa nuoremmalta. Paljon nuoremmalta. He siis ovat olleet kihloissa vasta pari vuotta. Ja tulla vanhemmalla pariskunnan miehellä on pari lasta toisen kanssa. Se on hirveä ukko !!!!!!!! Hävytön pettäjä. 

Vierailija
92/95 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos enää parisuhdetta. Vaivalloista, kun pitää ottaa toinen huomioon arjessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/95 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on koko aikuiselämänsä ollut sinkku eikä ole tullut pahimmillaan, kuin rapaa niskaan siltä nätimmältä sukupuolelta niin minkäs sille voi? 

Ainahan itsekseen elo surkean parisuhteen päihittää, mutta siinä onkin se toive taustalla. Mitä jos...

 

Ja jos nyt ihan rehellinen olen niin tähänhetkiseen elämääni en muuta kaipaisi, kuin ns. "halikaverin". Naisen joka yhtä lailla kaipaisi vaikka kerran viikossa tunnin, pari, halailua, antaa/saada hierontaa ja jutella vähän jotain siinä samalla ja katotaan taas milloin uudestaan.

Vierailija
94/95 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin seurusteluelämän 16-vuotiaana ja siitä meni yli 20 vuotta putkeen monissa suhteissa, oli kihloja ja kaikenlaista draamaa tuli nähtyä. Nyt ollut 5 vuotta yksin, enkä aio enää palata vanhaan takaisin. Yksin eläminen on parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/95 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi olla", ihan kuin se olisi kaikille vapaaehtoista. Itse olin 8 vuotta sinkku, koska ulkonäköni ei miellyttänyt ikäisiäni nuoria miehiä. Lähestymisyrityksiä teki vain känniset parikymppiselle liian vanhat ukot. Sitten tapasin mieheni alle kolmekymppisenä (yhteinen tuttu järjesti), sen jälkeen 20 vuoteen kukaan muu ei ole yrittänyt lähestyä tai osoittanut kiinnostusta. Oma mieskin on aina haikaillen katsellut kauniiden naisten perään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan