Miten jotkut voi olla vuosikausia sinkkuna?
Itse ollut vasta muutaman kuukauden ja nyt jo masentaa. Elämä on yksinäistä ja ilotonta. Tiedän, ettei tämä varmasti auta löytämään kumppania. Kukapa masentuneen kanssa haluaisi olla.
Kommentit (84)
Kumma kuinka täällä saa kuvan siitä, että sinkkuus on maailman mahtavimpia asioita. Kaikki mikä suhteessa tapahtuu, mitä parisuhde sisältää on huonoa. Kuitenkin iso osa sinkuista etsii rinnalleen kumppania.
Sitä vain ihmettelen, että kuinka moni täällä jauhaa skeidaa tai ainakin valehtelee itselleen
Vierailija kirjoitti:
Kumma kuinka täällä saa kuvan siitä, että sinkkuus on maailman mahtavimpia asioita. Kaikki mikä suhteessa tapahtuu, mitä parisuhde sisältää on huonoa. Kuitenkin iso osa sinkuista etsii rinnalleen kumppania.
Sitä vain ihmettelen, että kuinka moni täällä jauhaa skeidaa tai ainakin valehtelee itselleen
Ihmettelin myös, kun tämän ketjun viestit ovat keskenään niin samankaltaisia. Ilmeisesti vain vakaumukselliset ikisinkut ovat äänessä. Suurin osa sinkuista kai ajattelee eri tavalla.
Olen lapsesta lähtien niin tottunut yksinäisyyteen, että tuntuisi oudolta, jos vieressä olisi koko ajan joku.
Suhakza
Enemmän ihmetyttää, miten joku on niin riippuvainen toisista ja pelokas ettei kykene olemaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kuinka täällä saa kuvan siitä, että sinkkuus on maailman mahtavimpia asioita. Kaikki mikä suhteessa tapahtuu, mitä parisuhde sisältää on huonoa. Kuitenkin iso osa sinkuista etsii rinnalleen kumppania.
Sitä vain ihmettelen, että kuinka moni täällä jauhaa skeidaa tai ainakin valehtelee itselleen
Ihmettelin myös, kun tämän ketjun viestit ovat keskenään niin samankaltaisia. Ilmeisesti vain vakaumukselliset ikisinkut ovat äänessä. Suurin osa sinkuista kai ajattelee eri tavalla.
Tällaiseen tulokseen itsekin tulin
Vierailija kirjoitti:
Kumma kuinka täällä saa kuvan siitä, että sinkkuus on maailman mahtavimpia asioita. Kaikki mikä suhteessa tapahtuu, mitä parisuhde sisältää on huonoa. Kuitenkin iso osa sinkuista etsii rinnalleen kumppania.
Sitä vain ihmettelen, että kuinka moni täällä jauhaa skeidaa tai ainakin valehtelee itselleen
Turhaa tänne on parisuhteesta mitään plussaa laittaa. Sut haukutaan ja jos mahdollista, nyljetään kun koet parisuhteen hyvänä asiana. Täällä äänessä on vain ikisinkut.
8 vuotta sitten tuli ero. Ei oo sen jälkeen löytynyt ketään, johon rakastuisin ja jonka kanssa haluaisin asua. Itse asiassa en ehkä halua enää koskaan asua enkä varsinkaan nukkua kenenkään kanssa, ja pitäisi olla sellainen nainen, jolle tämä käy. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kuinka täällä saa kuvan siitä, että sinkkuus on maailman mahtavimpia asioita. Kaikki mikä suhteessa tapahtuu, mitä parisuhde sisältää on huonoa. Kuitenkin iso osa sinkuista etsii rinnalleen kumppania.
Sitä vain ihmettelen, että kuinka moni täällä jauhaa skeidaa tai ainakin valehtelee itselleen
Turhaa tänne on parisuhteesta mitään plussaa laittaa. Sut haukutaan ja jos mahdollista, nyljetään kun koet parisuhteen hyvänä asiana. Täällä äänessä on vain ikisinkut.
Totta. Tosin AV-palstalla saa haukut kaikista mahdollisista asioista.
Elokuussa tulee kymmenenvuotra täyteen. Kokemukset parisuhteista suomalaisen naisten kanssa on määritellyt sen että ennemmin kuolen kun ryhdyn enää näiden kanssa suhteeseen. Nykyajan suomalaiset naiset on aivan kauheita mietä miehiä kohtaan ja jokainen käyttää miehiä hyväkseen
Helposti. Täytän kohta 67 ja koko elämäni olen ollut sinkku.
Tiedän minkälaisia miehet oikeasti on. Pettäminen todella yleistä, nelikymppiset perheenisät pahimpia.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän minkälaisia miehet oikeasti on. Pettäminen todella yleistä, nelikymppiset perheenisät pahimpia.
Ja kiteytät tämän koskemaan kaikkia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän minkälaisia miehet oikeasti on. Pettäminen todella yleistä, nelikymppiset perheenisät pahimpia.
Ja kiteytät tämän koskemaan kaikkia miehiä.
Älä kuitenkaan unohda, kaikki pettäjät ovat aina miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmetyttää, miten joku on niin riippuvainen toisista ja pelokas ettei kykene olemaan yksin.
Vain lampaat ovat suhteessa. Ne jotka eivät uskalla elää täysillä.
Eikö sulla ole kavereita? Erosin 10 vuotta sitten enkä halua enää uutta suhdetta.
Koska joutuis olemaan ruman kanssa. Se tieto pitää sinkkuna
Mitäpä tässä, rauhassa elelen. Jotkut jutut olisi mukavampia parisuhteessa, mutta ihan yhtä usein tulen kotiin ja mietin, että onneksi saan olla rauhassa yksin, eikä tarvitse huomioida toisen aikuisen tarpeita ja toiveita.
Vuodessa on kolme päivää, jolloin oikeasti harmittaa olla sinkku, vappuaatto, juhannusaatto ja uuden vuoden aatto. Olen sen ikäinen ettei ystäväpiirissä enää järjestetä bileitä ja olisi kiva välillä tehdä jotain niin ettei se vaadi sopimista ja järjestelyä. Juhlat osuu sellaisiin hetkiin, että töissä on niin kiire ettei oikein jaksaisi mitää muuta, mutta kuka nyt uuden vuoden aattona haluaisi olla yksin.
Eiköhän se ankea parisuhde ois paljon ilottomampi. Jos ei muuta ole tarjolla niin mieluummin yksin.