Miten jotkut voi olla vuosikausia sinkkuna?
Itse ollut vasta muutaman kuukauden ja nyt jo masentaa. Elämä on yksinäistä ja ilotonta. Tiedän, ettei tämä varmasti auta löytämään kumppania. Kukapa masentuneen kanssa haluaisi olla.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna nyt vuoden verran. Suoraan sanottuna tämä on perseestä. Joo, kavereita on ja heidän kanssa vietän paljon aikaa, mutta se ei poista sitä että olen yksin.
Sitten sä varmaan olet seksi riippuvainen. Huomion kipeä ... kun kumppani ei tuo sinulle suklaata, kukkia, ei ole viemässä ravintolaan hienoille illallisille, et voi riippua jonkun käsipuolessa... asioita on monia. Mutta luulen että lapsuus on jo hemmotellut sinut siihen, että sinua hyysätään kuin räsynukkea ja itse et tee muuta kuin vaadit ja valitat.
Kyllähän oman ikäisen naisen kanssa elämä muuttuisi liikaa eikä itselle mieluisaan suuntaan, kun esim. pitäisi todennäköisesti alkaa tuhlaamaan rahaa mm. naisen vaatimuksesta jonniin joutavaan matkusteluun vain jotta saa duunissa kertoa miten hienoon paikkaa on palkkaansa tuhlaillut.
Miesten mieskunto on pettymys. Dildoilla voi miten vain.
jJos on vaikka taviksen näköinen niin helposti joutuu olee sinkku koska tavis naiset ei halua tavis miestä. Kai tässä lähes jokainen tavis mies olisi parisuhteessa jos tavis naisille kelpaisi tavis mies. Suomessa on yli 1.2 miljoonaa sinkkua näin pienessä maassa.
Olen suhteessa, mutta olisin mielummin sinkku ja mieskin tietää sen. Tästä kun löydän oman talon tai mökkelin mihin muuttaa niin ajattelin olla loppuikäni sinkku. Mies saisi puolestani ottaa jo varaslähdön uuteen suhteeseen että keskittyisi muuhun kuin minuun. Hän ei ole paha mies, on jopa utopistisen hyvä monen mielestä; tunnetaitoinen, kädentaitoinen, ahkera, siisti, miehekäs, mutta en vain rakasta enää, enkä oikeasti halua miestä joka näkee minut vain hoivan ja pillun lähteenä lopulta. Ja se tuntuu olevan kaikki miehet ihan omienkin sanojensa mukaan. En kai oikein saa parisuhteesta mitään ja olin selkeästi onnellisempi sinkkuna.
N vm 92
Jos on ollut vahvoja tunteita sitä edellistä kumppania kohtaan (kuten yleensä on ollut, muutaman kk tapailuissa eri juttu), niin kyllä mulla kestää että pääsen kunnolla niistä tunteista yli ja että olen valmis uuteen suhteeseen. Kun kaksi vakavinta suhdettani päättyi niin meni molempien jäljeen joku puolitoista vuotta että aloin olemaan valmis uuteen, valmis ihastumaan, rakastumaan ja sitoutumaan. Ja sit on tietty kriteereitä mistä en jousta, joten en hyppää suhteeseen kenen tahansa kanssa, eli ei sopivaa tyyppiä heti löydä. Ja viihdyn ihan hyvin yksinkin, joten en etsimällä etsi, en ole missään deitti äpeissä tms. Jotenkin epäilyttää nämä suhteesta toiseen hyppivät... ovatko olleet suhteissa ilman tunteita, kun eivät vaan osaa olla yksin, vai että on ollut tunteita ja on vieläkin, mutta käytetään uutta tyyppiä laastarina niille ikäville tunteille..(?)
Hienosti väännetään kaikki parisuhdetta kaipaavat jotenkin rikkinäisiksi, takertuviksi ja jopa hemmotelluiksi. Toiset nyt vain viihtyy paremmin suhteessa kuin toiset. Näin nyt vaan ei taida saada tuntea, koska et miellytä sinkkuja.
Kovin on negatiivinen suhtautuminen parisuhteisiin porukalla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten mieskunto on pettymys. Dildoilla voi miten vain.
Ilmeisesti et ole tilanteen tasalla kun seksittely alkaa
Eli tuleeko muna automaattisesti ja itseohjautuvasti suuhun?
Taidat lahnaillanniin miehiä ei innosta
Vierailija kirjoitti:
Hienosti väännetään kaikki parisuhdetta kaipaavat jotenkin rikkinäisiksi, takertuviksi ja jopa hemmotelluiksi. Toiset nyt vain viihtyy paremmin suhteessa kuin toiset. Näin nyt vaan ei taida saada tuntea, koska et miellytä sinkkuja.
Saa tykätä olla suhteessa. Onko vaan niin että niitä ihastumisen ja rakastumisen tunteita tulee herkemmin, ja niistä myös pääsee nopeammin yli? Vai aletaanko sitä suhteeseen vaan jonkun ihan mukavan kanssa, kun sitä vaan tykkää että on joku siinä vieressä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten mieskunto on pettymys. Dildoilla voi miten vain.
Ilmeisesti et ole tilanteen tasalla kun seksittely alkaa
Eli tuleeko muna automaattisesti ja itseohjautuvasti suuhun?
Taidat lahnaillanniin miehiä ei innosta
Sitten pitäisi vielä johonkin tällaiseen vätykseen tuhlata aikaansa
Ei ihmisiin voi luottaa. Yksi kerta riittää todistamaan sen. Vain hölmö ei kerrasta opi.
Minä olin 7 vuotta sinkkuna, kunnes kolmekymppinsenä tapasin nykyisen puolisoni. Yksin olemisessa ei ollut minulle mitään vaikeaa. Nyt naimisissa 25 vuotta ja luulen, että jos jäisin yksin, niin en haluaisi uutta kumppania.
Jos on ruma mies niin joutuu olee sinkkuna. Aika paljon on suomessa sinkkuja jotka ei koskaan saa naista.
Testosteroni on reilusti alle viitearvojen, ei aja luonto enää tikanpuuta puuhun. Koen lähinnä ulkopuolelta tarvetta pariutua, en sisäisesti M29v
https://www.cambridge.org/core/journals/politics-and-the-life-sciences/…
Olen 40v mies, enkä koskaan ole seurustellut. Syyhän nyt on helppo todeta: Jos ei ole pitkä ja komea eikä neurotyypillinen, niin aika hiljaista on. Lihava en koskaan ole ollut ja pidän ihan hyvää huolta kunnostani ja ruokavaliostani. Mutta todistetusti lihavallakin miehellä on enemmän vientiä, jos syntynyt pitkäksi ja komeaksi. Naiset näkevät senkin alta sen asian, että kyseessä on pohjimmiltaan pitkä ja komea mies. Prisma-testi on huijaus, ei sielläkään ole saman tasoisia pareja, vaan ainoastaan pitkiä ja laihoja miehiä kaiken eri tasoisten naisten kanssa. Ja on nähty nämä jutut, sillä kävin baareissa 10 vuoden ajan ja siellä kuten muuallakin yhteiskunnassa naiset valkkasivat aina pitkän ja komean miehen mukaan. Itselläni harvemmin kävi tuuri, mutta joskus kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selibaatti on hirvittävä kohtalo. Ihminen masentuu, kun ei saa kunnon panoa säännöllisesti. Säälin suuresti sinkkuja, jotka jäävät paitsi kaikesta kunnollisesta, mitä elämässä on.
Parasta sinkkuudessa on, ettei ole siinä vieressä joku, joka odottaa sulta kunnon panoa säännöllisesti ja sitten painostaa. Hyvin ahdistavaa.
Kamalinta mitä tiedän! Ukko vonkaamassa, hieromassa etumustaan toisen takamukseen. Kiristämässä ja uhkailemassa!
Yliseksiaalisuus on sairaus! Itselläni on kokemusta sairaalloisen seksuaalisesta puolisosta.
Mä taas tykkäisin tällaisesta :D
Olette selkeästi olleet väärien ukkojen kanssa.
N44
N44=M44
Niinpä. Yksikään nainen maailmassa ei voi tykätä seksistä. Pakko olla mies.
Fiksu ei ainakaan tykkäisi noin mauttomasta mukaviekottelusta, joka tuossa alussa mainittiin. Tyhmyys ei innosta mihinkään.
Kohta 13v ollut sinkkuna ja joka kerta kun edes ajattelen parisuhdetta tulen tulokseen ei onnistu minunlaisen ihmisen kanssa (miettien entisiä parisihteita ja tietäen kuinka huono ihminen olen.) Joten annan asian olla ihan täysin.
Mihin sitä hameväkkee/kakslahkesta tarvii?
M48