Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut voi olla vuosikausia sinkkuna?

Vierailija
23.06.2026 |

Itse ollut vasta muutaman kuukauden ja nyt jo masentaa. Elämä on yksinäistä ja ilotonta. Tiedän, ettei tämä varmasti auta löytämään kumppania. Kukapa masentuneen kanssa haluaisi olla.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä nautin sinkkuudesta, parisuhteessa masennun herkemmin. Ihmiset on erilaisia.

Vierailija
2/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut koko ikäni sinkku enkä edes kaipaa parisuhdetta (enkä irtosuhteita). Normaalitila minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Kohta tulee 8 vuotta täyteen :) Aiemmin olin jotenkin lährisriippuvainen ja mun oli pakko olla jonkun kanssa suhteessa.

Vierailija
4/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna nyt vuoden verran. Suoraan sanottuna tämä on perseestä. Joo, kavereita on ja heidän kanssa vietän paljon aikaa, mutta se ei poista sitä että olen yksin. 

Vierailija
5/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalsta on sinkkujen paratiisi. Kukaan ei suosittele parisuhdetta, koska eivät sellaisessa itse ole tai siihen kykene. Kaikkien tulisi olla sinkkuja, masentuneita ja yksinäisiä koska muutkin ovat.

Kuitenkin tätä vastaan puhuu deittiappien laaja kirjo ja niiden suosio. Ihmiset eivät halua olla yksin. 

Vierailija
6/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. Ikisinkku. Nautin elämästä ystävien kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelet nyt olemaan yksin niin kykenet sitten tulevaisuudessa terveempään parisuhteeseen. Riippuvaisuus ei ole rakkautta, pitää osata löytää myös itsestään turvaa. 

Vierailija
8/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mm. itsesäälisi syy eroon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ollut koko elämänsä sinkkuna niin ei muusta tiedä.

Vierailija
10/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että on enemmän kyse siitä, mihin on tottunut. Jos on tottunut puolison kanssa tekemään kaikenlaista, reissaamaan yhdessä, treffi-iltoja, yhteistä liikuntaa, netflixiä, niin onhan se muutos ikävä, kun tuo otetaan pois. Jos taas on ollut (lähes) aina sinkkuna, ei osaa moista kaivata, ja on täyttänyt elämänsä ystävillä, joiden kanssa tehdä tuo kaikki.

Pariskuntien ystävät on monesti tottuneet siihen, että nähdään vain satunnaisesti, koska suurin osa asioista tehdään puolison kanssa, joka on silloin se sun paras kaveri. Sinkuilla on joku pelkästään kaveri parhaana kaverina, ja näkevät todennäköisemmin paljon useammin, kuin mitä parisuhdepuolikkaat näkee muita kavereitaan. Kyllä sä vuosien saatossa voit lämmittää uusia ystävyyssuhteita tai lähentää vanhoja, mutta se ei ole heti valmiina eron jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Elämäni on paljon onnellisempaa ja hauskempaa sinkkuna. On ankeuttajia ja hauskoja ihmisiä, hauskoilla on paskaa ankeuttajien kanssa ja ankeuttajilla paskaa itsekseen. Korjaa itsesi.

Vierailija
12/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, kuin muidenkin asioiden kanssa, joita ei vaan voi saada. Ei ole siis vaihtoehtoja. Jotkut eivät saa lasta, jotkut eivät edes kumppania. Ja aina se on tietenkin, vain ja ainoastaan "oma vika". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kybällä kun ei mitään parisuhteen tuomia ikäviä juttuja tai toisen murheita. Käyn tanssimassa (miespari, jonka kanssa ei suhdetta), pelaamassa padelia, matkustelen , tapaan kavereita, liikun paljon, touhuan tietty lasten kanssa jne

Vierailija
14/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että on enemmän kyse siitä, mihin on tottunut. Jos on tottunut puolison kanssa tekemään kaikenlaista, reissaamaan yhdessä, treffi-iltoja, yhteistä liikuntaa, netflixiä, niin onhan se muutos ikävä, kun tuo otetaan pois. Jos taas on ollut (lähes) aina sinkkuna, ei osaa moista kaivata, ja on täyttänyt elämänsä ystävillä, joiden kanssa tehdä tuo kaikki.

Pariskuntien ystävät on monesti tottuneet siihen, että nähdään vain satunnaisesti, koska suurin osa asioista tehdään puolison kanssa, joka on silloin se sun paras kaveri. Sinkuilla on joku pelkästään kaveri parhaana kaverina, ja näkevät todennäköisemmin paljon useammin, kuin mitä parisuhdepuolikkaat näkee muita kavereitaan. Kyllä sä vuosien saatossa voit lämmittää uusia ystävyyssuhteita tai lähentää vanhoja, mutta se ei ole heti valmiina eron jälkeen.

Tämä on juuri tätä parisuhteen puollustelua. Parempi olla yksin ja nauttia, kun odottaa että kumppani tekee jotain idioottimaista. Joudut miettimään mitä nyt voi tehdä ja loukkaako se toista. 

Sinkkuus on vaihtoehdoista paras. Ei ole parisuhdeväkivaltaa, ei pettämistä, ei pettymyksiä. On vain onnellisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaatti on hirvittävä kohtalo. Ihminen masentuu, kun ei saa kunnon panoa säännöllisesti. Säälin suuresti sinkkuja, jotka jäävät paitsi kaikesta kunnollisesta, mitä elämässä on.

Vierailija
16/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on helppoa, yksin on kaikkein helpoin olla.

Vierailija
17/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu hoitoon tai vaihda ainakin lääkityksesi, v#tun surkimus.

Vierailija
18/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa oli orpoa, mutta sitten se alkoi siitä muuttua ja vuosia oli oikein mukavaa yksin, kun siihen sinkkuuteen tottui. Eikä edes halunnut enää ketään. Ajatus siitä suorastaan puistatti. Nyt on taas viime aikoina alkanut olla vähän orpo olo. Mutta se varmaan korjaantuu sillä, kun löytää jotain mieluista tekemistä.

Vierailija
19/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vuosikausia saada kumppanin. Epäonnistuin, ja luovutin. Nyt olen sitten sinkku, kun en muutakaan voi. 

Vierailija
20/74 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selibaatti on hirvittävä kohtalo. Ihminen masentuu, kun ei saa kunnon panoa säännöllisesti. Säälin suuresti sinkkuja, jotka jäävät paitsi kaikesta kunnollisesta, mitä elämässä on.

Tjaa. Miksi luulet, ettei sinkku tiedä, mitä kunnon pano ym. "kunnollinen" elämä on? Harva on ikänsä ollut sinkku, monet ovat entisiä parisuhdelaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi