Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Pancho Villa -ravintolat ovat tosi suosittuja

Vierailija
23.06.2026 |

Kun monilla muilla menee huonosti, tämä ravintolaketju porskuttaa – Jono ulos asti

Tuossa Iltalehden artikkelissa kerrotaan, että Pancho VIlla on nykyään niin suosittu, että ravintoloita on jo 57 ympäri Suomen ja todennäköisesti lisää tulee myös Viroon ja Ruotsiin. 

Mä en ymmärrä, miksi niin moni haukkuu PanchoVillaa, kun minun mielestäni sieltä saa tosi hyvää ruokaa ja varsin kohtuullisen hintaan. Esimerkiksi itse olen tosi nirso burgreiden suhteen, mutta tuolta saa aina hyvää burgeria. Itse asiassa voisin kertoa erään tarinan, miten eräs henkilö haukkui minulle Pancho Villaa:

Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen luokanopettajana työskentelevään mieheen. Hän vaikutti ihan asialliselta ja fiksulta. Hän itse vihjaisi, että haluaisi tavata minut. Minä sitten päätin kutsua hänet treffeille ja ehdotin, että voisin viedä hänet ravintolaan syömään ja että minä voin tarjota. Ehdotin, että käytäisiinkö syömässä joko Pancho Villassa tai Via Tribunalissa (=napolilainen pizzeriaketju jos joku ei tiedä). Tähän mies vastasi sillai reteesi naurahtaen: "no Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen". Minulle tuli tuosta tokaisusta huono fiilis, kun hän tuolla tavalla tyrmäsi ehdotukseni. Mitä vikaa noissa mun ehdotuksissa  muka oli? Kuulosti siltä, että hän pitää itseään niin hienona, että hänet pitää viedä johonkin fine dining -ravintolaan syömään. Hän vielä tiesi, että olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten olisi voinut siitäkin päätellä, että ei minulla ole varaa tarjota 50-60€ illallisia tuntemattomille ihmisille. Tai jos hän kerta ehdottomasti haluaa mennä hienoon ravintolaan, niin hän olisi voinut vastata minulle: "en pidä niistä ruuista, mitä noissa ravintoloissa tarjotaan, mutta voisinko viedä sinut siihen uuteen italialaiseen ravintolaan ja mä voin maksaa omat ruokani ja myös tarjota sinulle".

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pancho Villa ajaa mielestäni hyvin asiansa. Treffipaikaksi miettisin ehkä kuitenkin jotain muuta.

Vierailija
2/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ~20v käyvät usein kaveriporukalla ja treffeilläkin. Itse en ole käynyt ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm tämän luettuani mieleni alkoi tehdä käydä Pancho Villa -ravintoloissa. Niistä saa maukasta ruokaa ja hinnatkin ovat halpoja. Siis Pancho Villa. Sano Pancho Villa kun haluat hyvää!

Vierailija
4/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos infosta. Perheemme siirtyy nyt käyttämään Pancho Villa -ketjun tuottteita ja palveluita.

Siis Pancho Villa.

Vierailija
5/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pancho Villa ajaa mielestäni hyvin asiansa. Treffipaikaksi miettisin ehkä kuitenkin jotain muuta.

miksi ei sovellu ensitreffien paikaksi? Siellähän on rento tunnelma ja kohtuulliset hinnart. Ei tule kutsujalle liian kalliiksi.

Vierailija
6/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinun positiivinen mielikuvasi Pancho Villa -ravintoloista?

Ylänuoleta ja kommentoi!

Vierailija
7/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi huonot kokemukset, kun pari kertaa käytiin eri toimipisteissä ja kummallakin kerralla meidät vaan unohdettiin. Ei tultu hakemaan tilauksia eikä meinattu saada laskua, kun kukaan ei vaan huomannut meitä. Eikä edes istuttu missään kuolleessa nurkassa.

Vierailija
8/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi ei sovellu ensitreffien paikaksi? Siellähän on rento tunnelma ja kohtuulliset hinnart. Ei tule kutsujalle liian kalliiksi.

Vie mieluummin vaikka kahvilaan kuin edulliseen ravintolaan.

Vierailija
9/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌮 Pancho Villa kutsuu sinut fiestalle!

Tule nauttimaan aitoja meksikolaisia makuja, joissa on ripaus seikkailua ja valtavasti rakkautta! Värikkäät tacot, mehevät burritot ja hymyä herättävät margaritat odottavat sinua.

Pancho Villa – jossa jokainen suupala on pieni rakkaudentunnustus.

Tervetuloa perheesi kanssa – tai vaikka yksin, me teemme sinustakin osan porukkaa! 🎉​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Siis Pancho Villa.

Vierailija
10/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi huonot kokemukset, kun pari kertaa käytiin eri toimipisteissä ja kummallakin kerralla meidät vaan unohdettiin. Ei tultu hakemaan tilauksia eikä meinattu saada laskua, kun kukaan ei vaan huomannut meitä. Eikä edes istuttu missään kuolleessa nurkassa.

Kyse on varmasti jostain huonosta Pancho Villan kopiosta tai Pancho Villan kilpailijasta.

Aito Pancho Villa ei tekisi noin.

Vierailija
11/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon Panco Villa -treffi provo pitkästä aikaa.

Vierailija
12/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuisiko sinulla AP olla tarinan lisäksi palstalla kerrotun kissanlihakeiton resepti? Olen kadottanut sen.

Vierailija
13/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kunnon Panco Villa -treffi provo pitkästä aikaa.

tämä juttu ei ole provo, vaan täysin totta.

ap

Vierailija
14/14 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä otan Pancho Villassa yleensä chevresalaatin. Burgereista paras on vege burgeri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi