Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko koskaan saanut pakit tavismieheltä?

Vierailija
29.05.2025 |

Nainen, oletko joskus deittaillut ja saanut pakit tavismieheltä, siis sellaiselta mieheltä, jolla on ollut vaikeuksia löytää treffiseuraa tyttöystävästä puhumattakaan?

Itse ainakin olen toistuvasti saanut pakkeja sellaisilta miehiltä, jotka ovat vaikuttaneet siltä, että he eivät ole kovin suosittuja naisten keskuudessa ja ovat itsekin sanoneet, etteivät käy usein treffeillä.

Se on jännä, kun tällä palstalla miehet kirjoittavat, että "tavallinen mies ei kelpaa naisille", niin mä ainakin voin sanoa, että ei tavallinenkaan nainen kelpaa tavallisille miehille..

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Sinänsä ehkä hyvä, että pakit ovat aikanaan tulleet, koska löysin rakkauden myöhemmin. En usko, että elämästä selviää kukaan täysin ilman sydänsuruja ja yksinäisiä kausia. Yksinäisyyttä voi kokea (huonossa) parisuhteessakin. 

Vierailija
2/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muutaman kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina ovat ghostanneet ekojen treffien jälkeen.

Vierailija
4/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se menekään niin, että otetaan kaksi ihmistä, ulkonäöllisesti jotakin keksittyä ylätasoa ja toinen alatasoa, ja automaattisesti "alempitasoinen" ihastuu siihen ylätasoiseen. Tämä on jotakin hiekkalaatikkotason teoriaa a la incelyhteisö.

Ihminen on kokonaisuus ja itse olen niin kranttu, että jään varmaankin yksin. Ne suurimmat kriteerit ovat sisäisiä, luonteeseen ja persoonaan liittyviä, että kuka tahansa Mr. Finland ei minulle riitä, jos luonne ja kiinnostuksen kohteet ovat erilaisia.

Vierailija
5/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis täysin kokematon femcel, joka ei koskaan ole ollut missään tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa?

Suhteellisuudentaju- se jossain lienee, täällä ei.

Vierailija
6/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tekisin aloitteet sellaiselle?

Vierailija
7/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tekisin aloitteet sellaiselle?

Tätä minäkin mietin :D 

Vierailija
8/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä tulee pakkeja puolin ja toisin, varsinkin nuorena kun on vilkkaampaa se seuraelämä.

Vierailija
9/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pakit.

Vaikea määritellä mikä on tavis, mutta ei se mikään julkkiskaan ollut.

Ai niin, naisethan eivät voi saada pakkeja, joten olen pakostakin trolli... 😄

Vierailija
10/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis täysin kokematon femcel, joka ei koskaan ole ollut missään tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa?

Suhteellisuudentaju- se jossain lienee, täällä ei.

En ole kokematon. On mies ja lapsi.

Vierailija
12/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pakkeja muunlaisilta saanutkaan kuin taviksilta. Tosin en mitään suosittuja supliikkimiehiä ja naistennaurattajia saati sitten öykkäreitä, pahiksia tai renttuja ole koskaan lähestynytkään koska en pidä tuollaisista miehistä.

Vierailija
13/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavis mies, ja olen antanut pakit lukuisille naisille. Puhutaan muutamista kymmenistä. 

Nämä naiset olivat vaihtelevasti joko tavis tasoa, tai vähän sen alle (ulkonäöllisesti siis). Yhden kerran olen antanut pakit kauniille naiselle, mutta hän oli ilmiselvästi aika sekaisin päästään. 

M39

Vierailija
14/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut pakit.

Vaikea määritellä mikä on tavis, mutta ei se mikään julkkiskaan ollut.

Ai niin, naisethan eivät voi saada pakkeja, joten olen pakostakin trolli... 😄

Yläfemma!

Täällä toinen trolli 😃

Vierailija
15/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole muuta miehiltä saanutkaan kun pakkeja. usein vielä "oot ruma"-haukut päälle vaikken heidän mielipidettä ulkonäöstäni ole koskaan edes pyytänyt. N36

Vierailija
16/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tavis mies, ja olen antanut pakit lukuisille naisille. Puhutaan muutamista kymmenistä. 

Nämä naiset olivat vaihtelevasti joko tavis tasoa, tai vähän sen alle (ulkonäöllisesti siis). Yhden kerran olen antanut pakit kauniille naiselle, mutta hän oli ilmiselvästi aika sekaisin päästään. 

M39

No niin, löytyi edes yksi mies todistamaan, että naisetkin saavat pakkeja.

Vierailija
17/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, en nähnyt tavismiehenä, vaan mahdollisena seurustelukumppanina.

Hän oli vuosia minusta kiinnostunut, mutta menetti vanhempansa ja suru muutti häntä.

Pidin häntä hauskana ja kiinnostavana, tosin fyysisesti hän ei viehättänyt. Epäsiisteys inhotti. (Hoitakaa varpaankynnet siisteiksi, PESKÄÄ KÄDET vessassa).

Onneksi sain pakit, vaikka silloin harmittikin.

Vierailija
18/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

Vierailija
20/35 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole koskaan lähestynyt tavis miestä. Jostain vain on ilmestynyt joku työtön juoppo vonkaamaan epäsuorasti ja sitten siitä on päädytty suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi