Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeastiko te muut sinkut/ yksinäiset käytte yksin matkoilla, kahvilassa jne?

Vierailija
23.06.2026 |

Itse en käy koskaan, koska mieli pahoittuu vielä enemmän kuin näen lapsiperheitä, onnellisia pariskuntia ja kaveriporukoita. Ja en pysty muuttamaan itseäni, tällaiselta minusta tuntuu. 

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellet tahdo yksin niin
sä täällä hillua,
mene Ellun bordelliin.
niin saat jo pillua.
 

Kuulostaa tappavan tylsältä, mutta anna mä arvaan, sun koko pieni elämäsi pyörii pllun ympärillä. Cool. 

Vierailija
122/125 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyn lauantaisin yksin brunssilla joogatunnin jälkeen. Pari kertaa vuodessa matkustan yksin. Olen käynyt myös kylpylöissä, konserteissa, elokuvissa, baarissa, juhlissa yksin. En jää kotiin homehtumaan vain sen takia ettei ole kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet, ap, sitä mieltä, ettet pysty muuttamaan itseäsi, niin sillä sitten menet. Eipä ole paljon muisteltavaa kiikkustuolissa, mutta kukin tyylillään. 

Vierailija
124/125 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt tehdä asioita yksin ja reissata yksin. Ihan vitullisen perseestä, sanoo kuka mitä vain. Hyviä juttuja ei ole kukaan jakamassa. Kiva siinä sitte kattoa jotain eiffel-tornia, että tosa se pytinki ny on… mitä sit, lähenkö kotio.


Ongelmat on myös yksin ratkottava. Aivan persiistä, en lähe enää. 

Olet selvästi enemmän extrovertti, miten siis oletkaan yksin. Kun pitäs olla kaveri,  jolle sanoo Eiffelistä että tosa se nyt on, lähetääs kotio  😂😂😂

Vierailija
125/125 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käydä. Ihan leikisti vaan käydään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä