Oikeastiko te muut sinkut/ yksinäiset käytte yksin matkoilla, kahvilassa jne?
Itse en käy koskaan, koska mieli pahoittuu vielä enemmän kuin näen lapsiperheitä, onnellisia pariskuntia ja kaveriporukoita. Ja en pysty muuttamaan itseäni, tällaiselta minusta tuntuu.
Kommentit (125)
Yleensä käyn lauantaisin yksin brunssilla joogatunnin jälkeen. Pari kertaa vuodessa matkustan yksin. Olen käynyt myös kylpylöissä, konserteissa, elokuvissa, baarissa, juhlissa yksin. En jää kotiin homehtumaan vain sen takia ettei ole kumppania.
Jos olet, ap, sitä mieltä, ettet pysty muuttamaan itseäsi, niin sillä sitten menet. Eipä ole paljon muisteltavaa kiikkustuolissa, mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt tehdä asioita yksin ja reissata yksin. Ihan vitullisen perseestä, sanoo kuka mitä vain. Hyviä juttuja ei ole kukaan jakamassa. Kiva siinä sitte kattoa jotain eiffel-tornia, että tosa se pytinki ny on… mitä sit, lähenkö kotio.
Ongelmat on myös yksin ratkottava. Aivan persiistä, en lähe enää.
Olet selvästi enemmän extrovertti, miten siis oletkaan yksin. Kun pitäs olla kaveri, jolle sanoo Eiffelistä että tosa se nyt on, lähetääs kotio 😂😂😂
Ei käydä. Ihan leikisti vaan käydään.
Kuulostaa tappavan tylsältä, mutta anna mä arvaan, sun koko pieni elämäsi pyörii pllun ympärillä. Cool.