Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1615)

Vierailija
1541/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisk  sen pitänyt kysyä "miten noin ruma tyttö..." ettei feministit suuttuis7?

Vierailija
1542/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa sille lukollinen siveysvyö niin ei varmaan kukaan voi koskee vahingossa.

Islam ratkaisee on ongelman. Kun nainen pidetään kotona valtaosa ajasta ja ulkona säkissä sekä suvunmiesten suojeluksessa, niin ei tarvitse pelätä, että vieraat koskevat pyhimpäänsä tai edes yrittävät sanallisesti sitä houkutella auki. Naisen elämä on paljon stressittömämpää näin.

Niin sairasta kommentointia. Mut jos tälle linjalle mennään, suurin osa naisten kokemasta väkivallasta tapahtuu kotona.

Niin, sitä kokevat miehet myös siellä kotona. Lisäksi henkinen väkivalta on harmillisen yleistä. Nais-nais parejen väkivalta on myös todella yleistä, heidän suhteetkaan ei ota oikein toimiakseen. Mikä saa naisen kohdistamaan väkivaltaa naiseen siellä kotona? Miksi miehet eivät tappele keskenään kotosalla ollenkaan noissa määrin? Mikähän tämänkin selittää.

Joku tilasto nais-nais -väkivaltaan vs. mies-mies kiitos. Toistaiseksi ei olla uutisoitu yhtään ampumista nais-nais -parin välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa sille lukollinen siveysvyö niin ei varmaan kukaan voi koskee vahingossa.

Islam ratkaisee on ongelman. Kun nainen pidetään kotona valtaosa ajasta ja ulkona säkissä sekä suvunmiesten suojeluksessa, niin ei tarvitse pelätä, että vieraat koskevat pyhimpäänsä tai edes yrittävät sanallisesti sitä houkutella auki. Naisen elämä on paljon stressittömämpää näin.

Niin sairasta kommentointia. Mut jos tälle linjalle mennään, suurin osa naisten kokemasta väkivallasta tapahtuu kotona.

Niin, sitä kokevat miehet myös siellä kotona. Lisäksi henkinen väkivalta on harmillisen yleistä. Nais-nais parejen väkivalta on myös todella yleistä, heidän suhteetkaan ei ota oikein toimiakseen. Mikä saa naisen kohdistamaan väkivaltaa naiseen siellä kotona? Miksi miehet eivät tappele keskenään kotosalla ollenkaan noissa määrin? Mikähän tämänkin selittää.

"Vaikka fyysisen väkivallan yleisyys on numeerisesti naisparien ja muiden parisuhteiden välillä samankaltaista, naisparien välinen väkivalta on usein luonteeltaan enemmän henkistä ja vähemmän fyysisesti vammauttavaa verrattuna miesten tai heteromiesten tekemiin tekoihin."

Vierailija
1544/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa? 

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että et voi määrittää sananvapauden sääntöjä toisille tuntemattomille ihmisille sen mukaan mitä itse niiden haluaisit olevan?

Niin, sitten joudutte lukemaan näitä ulostuloja siitä, minkälaisen tunteen ne saavat aikaiseksi. Jos on moukka, saa moukan kohtelun.

Minkä tunteen ne saavat aikaiseksi. Minä eikä ketään muukaan ole vastuussa sinun tunteistasi. Kuinka vatun vaikeaa se on tajuta että tunteet on sinun ja vain sinun, älä oksenna niitä muiden päälle. Ne eivät myöskään ole faktoja eivätkä mitään millä määritellään asioita. Minusta tuntuu että olet hyvin yksinkertaainen. Eri

Sinun tunteella minun yksinkertaisuudesta ei ole mitään merkitystä. Mutta jos ihminen korostaa saavansa sanoa mitä lystää esim. metsässä vastaantulevalle kauniille tytölle, ja tämä kohde kokee sen epämiellyttäväksi, sen sanomisen, on hänellä, se sama ja täysi, oikeus kertoa siitä kenelle haluaa. Vaikka ylen haastattelussa. Silloin moukka on ottanut asiakseen olla tahallaan ja tarkoituksella moukka ja moukkuuden kohteella on lupa tuntea ja kertoa, mitä tuntee.

Vierailija
1545/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän miehet ajattelisi, jos heille tultaisiin sanomaan, kun ovat metsässä, että miten noin komea mies uskaltaa olla yksin metsässä?

Varmaan miettisivät, että oliko tuo sanoja ihan järjissään.  Mitä hel`*vettiä se ulkonäkö siihen kuuluu, että uskaltaako olla yksin metsässä.

Vierailija
1546/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen erottaa milloin mies on vaan vähän tollo ja harmiton, heittää tyhmää läppää. Naiset ovat yleensä fyysisesti miestä heikompia ja on kehittynyt aika hyvä arviointikyky milloin se läpänheitto ei olekaan ihan harmitonta vaan on syytä olla varuillaan. Ymmärrän Linneaa ihan täysin, joistain miehistä vaan huomaa häiriintyneisyyden ja ei ole varmasti yksinään kauhean kiva miettiä keskellä ei-mitään että mitenhän tässä nyt käy.

Se voi olla, että nämä miehet, jotka näin kommentoivat, ovat mielestään vitsikkäitä. Muka leikillään vähän varoittelvat. Se ei silti poista sen kommentin tuomaa epämukavuutta.

Minua ei ole enää aikoihin kiinnostanut naisten epämukavuus. Naisilla on aina epämukavaa ja se hohtuu aina jostain toisesta tahosta. Lakatkaa valittamasta jokaisesta asiasta, niin sitten ehkä joku jaksaisi ottaa teidän eoämukavuudet vakavasti. Tällä menolla ei kiinnosta tipan tippaa.

Eikä sinun kiinnostus asiaan kiinnosta tipan tippaa. Ymmärrän, et on ärsyttävää, kun naiset eivät enää ole hiljaa. Ennen oli niin pal mukavampaa, kun naisia sai kohdella miten vaan mut nätisti hymyillen kaiken kohtasivat. Sellaista se meno vaan nykyään on, et haastateltu naisihminen saattaa mainita jotain epämiellyttävää. Miehistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1547/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa? 

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että et voi määrittää sananvapauden sääntöjä toisille tuntemattomille ihmisille sen mukaan mitä itse niiden haluaisit olevan?

Niin, sitten joudutte lukemaan näitä ulostuloja siitä, minkälaisen tunteen ne saavat aikaiseksi. Jos on moukka, saa moukan kohtelun.

Minkä tunteen ne saavat aikaiseksi. Minä eikä ketään muukaan ole vastuussa sinun tunteistasi. Kuinka vatun vaikeaa se on tajuta että tunteet on sinun ja vain sinun, älä oksenna niitä muiden päälle. Ne eivät myöskään ole faktoja eivätkä mitään millä määritellään asioita. Minusta tuntuu että olet hyvin yksinkertaainen. Eri

Sinun tunteella minun yksinkertaisuudesta ei ole mitään merkitystä. Mutta jos ihminen korostaa saavansa sanoa mitä lystää esim. metsässä vastaantulevalle kauniille tytölle, ja tämä kohde kokee sen epämiellyttäväksi, sen sanomisen, on hänellä, se sama ja täysi, oikeus kertoa siitä kenelle haluaa. Vaikka ylen haastattelussa. Silloin moukka on ottanut asiakseen olla tahallaan ja tarkoituksella moukka ja moukkuuden kohteella on lupa tuntea ja kertoa, mitä tuntee.

Niin. Ainoa vaan, että psykoosisi meni muutamassa kohdassa pieleen:

1. Ei ole sanottu mitä lystää 

2. Ei ole esitetty, että saisi sanoa mitä lystää 

3. Kertoessaan eteenpäin pitäisi olla oikeasuhtainen, eikä esittää kuin t-sana olisi pahempi karhu

4. Ylellä on valtiomedian vastuu olla lietsomatta yksittäisen mt-kuntoutujan pelkotiloja ja vihaa suodattamattomana koko kansan heikkomieliselle sukupuolelle. Nyt Yle ei vain jättänyt suodattamatta, vaan klikkiotsikoinnilla kärjisti entisestään 

Vierailija
1548/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelta tuntuu puuttuvan tilannetaju. Ulkonäön kommentoinnille on oma aikansa ja paikkansa, mutta se ei ole keskellä metsää uhkaavan viestin yhteydessä. Ihan yhtä fiksua on mennä kysymään naapurin autopaikkaa tai autoa, kun ambulanssi lähtee naapurista pillit päällä ja siniset valot vilkkuen.

"Uhkaavan viestin yhteydessä". Siis missä se uhkaava viesti oli?

Se, että metsä on nätille naiselle vaarallinen paikka ja ainoa, joka siinä tilanteessa on naiselle vaarallinen, on sen sanonut mies.

Ihan samoin, kun mies uhoaa, että hän ei lyö naisia, on se sen merkki, että hän lyö miehiä ja välillä naisiakin. Normaalille ihmiselle ei tule mieleenkään kertoa ketä hän ei lyö.

Joo. Okei. Mä olen huhujen mukaan nätti nainen. Käyn koirani kanssa päivittäin metsässä. Nytkö en voi mennä koska se on vaarallinen paikka? Millä perusteella? Siksi kun mies puhui Linnealle?

Ei saatana 😂😂

Sinä käyt koiralenkillä päivittäin metsässä on tietenkin täysin sama asia kuin se, että Linnea vaeltaa yksin. Ihan sama juttu. Kyllä. Onneks olet rohkea, koirasi kanssa. Jep.

Mikä logiikka tässäkin muka on? Kyllä minäkin kuljen kilometritolkulla koirani kanssa metsässä. Onko kyseinen koira joku tappajasuojelijaeläin? No ei tasan ole, nössö pikku eläin. Mitä eroa sillä on, onko koira mukana vai ei? Ei miehiä, tai ihmisiä ylipäätään, tarvitse silti pelätä. Kyllä se on toi Linnea joka tässä täysin ylireagoi.

Koska sinä et pelkää, on Linnean pelko väärää? Sinäkö siis määrität sen, miten Linnean pitäisi kokea erämaassa vastaan tulevien miesten oudot kommentit?

 

Oletko myös yöpynyt erämaissa nössön koirasi seurassa/ilman koiraa? Yksin.

Kuka sen sitten saa määrittää? Linnea yksin ja muiden on vaan nyökyteltävä?

Kyllä, Linnea saa kokea asiat ihan niinkuin hän kokee. Ei todellakaan muiden tehtävä ole sitä määrittää. Ethän sinäkään kysele omalle kohdalle vastaavaa.

Mille ihmeen omalle kohtaa?

Linnea saa kokea mitä lystää, mutta turha odottaa muiden myötätuntoa saati sitten mitään toimia tunteidensa varjelemiseksi, jos tunteensa vaikuttaa typerältä ylireagoinnilta.

Ja ihan samoin olen valmis keskustelemaan omista mahdollisista ylireaktioistani tai tunteellisuuksista, jos ja kun joskus aiheellista.

No miltä  sinusta tuntuisi, jos esim ulkonäkösi tai sulkupuolesi olis este sille, että voisit olla yksin metsässä?

Kyllä minäkin ihmetteleisin, jos joku tulisi minulle mustikkametsään ihmettelemään, että miten minä uskallan olla yksin mustikkametsässä, ja kun vielä olet noin kauniskin. Mitä helevattia? Kaunis ihminenkö ei voi mennä yksin metsään/marjaan/ kävelylle  tai muuten vaan viettää aikaa metsässä??

Sanotaanko noin myös miehille? Ihmetteleekö naiset jollekin miehelle metsässä, että miten tämä siellä uskaltaa yksin olla ja kun mies on vielä noin kauniskin/komeakin? Että kun tässä nyt tämmönen akkalauma on ympärillä niin pelottaako?? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1549/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kummallista jos tuollainen kysymys on olevinaan pelottavaa ahdistelua. Kyllä jotain pitäisi kestääkin ja tämä menee siihen kategoriaan. Kai sitä nyt voi omassa päässä kehitellä vaikka mitä pelkoja vaikka toinen ei sano sanaakaan. Sehän voi olla vielä pelottavampaa että joku mies tulee vastaan eikä sano mitään. Siitäkin voisi varmaan tehdä lehtijutun että voisihan sitä nyt tervehtiä ja sanoa muutaman sanan eikä olla hiljaa kun se pelottaa niin kovasti. Ei näillä mikään kelpaa, koska ongelma on omassa päässä.

Linnea sanoi useimpien ihmisten olevan aivan mukavia, mutta kertoi pariin kertaan miesten sanoneen epäasialliseen sävyyn: "Eikö noin nättiä tyttöä pelota yksin täällä metsässä?" Hän ei syytä noita miehiä väkivallasta, vaan pelottelusta, jota karhu taas ei ole koskaan tehnyt. Useimmat kerrat, kun ihminen näkee karhun metsässä, he sivuuttavat toisensa matkan päästä. Karhu pitää mieluummin etäisyyttä ja ihminen voi auttaa asiaa pitämällä ääntä. Tämän on Linneakin saattanut omin silmin havaita. Jokainen tietää, että tilanne on paljon vaarallisempi, jos yllättäin päätyy vaikka emokarhun ja pentujen väliin. 

Sori, kirjoitin tuon edellisen ja korjaan sitaatin alkuperäiseen muotoonsa:"Miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä? Avainsana uskaltaa

Tämä on se, mihin kukaan täällä ei ota kantaa. Et miten tuo kysymys voi olla asiallinen.

No varmaan kunhan joku heittänyt että miten joku nainen uskaltaa, jos itse tuntee monia naisia jotka ei sinne metsiin uskalla lähteä, kun ne oikeasti pelkää kohtaavansa suden tai karhun. Niitä naisia on paljon, siksi vaellukset on miesvoittoisia. 

 

Jos ihmiset jutustelee niitä näitä tai sanoo jotain tyhmää tai hassua, ei sitä ole pakko ottaa niin vakavasti ja pahalla. 

Tunnen enemmän naisvaeltajia, kuin miessellaisia. Mutta nuoruus ja nätteys ovat siis ominaisuuksia, jotka yleensä estää vaeltamisharrastuksen, vai? Rumat ja miehet yleisemmin kö?

Vierailija
1550/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen telkkarista Poliisit-sarjan jaksoa. Poliisit pysäytti yhden auton, josta nousi kolme miestä. Poliiseja oli kaksi, heistä toinen sanoi kameralle, että tuollaisessa tilanteessa on väkivallan uhka ja heidän pitää olla varuillaan. Siis kaksi isokokoista miespoliisia pamppuineen ja lamauttimineen ja he oli varuillaan. Miksi? Miehistähän ei koskaan ole kenellekään mitään vaaraa?

Ei kukaan ole sanonut, että ei saisi olla yhtään varuillaan 

No sitähän tässä on sivu tolkulla toitotettu. Naiset ovat hysteerisiä, neuroottisia, ylen aivopesemiä ym. koska ovat varuillaan miesten suhteen. Ja kun joku on joutunut miehen hyökkäyksen kohteeksi, pitäis sekin ymmärtää vain yksittäistapauksena. Vaikka usean karhun kanssa selvinnyt iilman hyökkäystä. Nekin vissiin yksittäistapauksia, kun karhu ei raadellukaan.

Oletko oikeasti vajaaälyinen vai esitätkö retorisesti?

Noihan on suoraan ketjusta, noi pointit. Ovatko siis niiden kurjoittajat vajaaälyisiä, vai mitä sinä et ymmärtänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1551/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelta tuntuu puuttuvan tilannetaju. Ulkonäön kommentoinnille on oma aikansa ja paikkansa, mutta se ei ole keskellä metsää uhkaavan viestin yhteydessä. Ihan yhtä fiksua on mennä kysymään naapurin autopaikkaa tai autoa, kun ambulanssi lähtee naapurista pillit päällä ja siniset valot vilkkuen.

"Uhkaavan viestin yhteydessä". Siis missä se uhkaava viesti oli?

Se, että metsä on nätille naiselle vaarallinen paikka ja ainoa, joka siinä tilanteessa on naiselle vaarallinen, on sen sanonut mies.

Ihan samoin, kun mies uhoaa, että hän ei lyö naisia, on se sen merkki, että hän lyö miehiä ja välillä naisiakin. Normaalille ihmiselle ei tule mieleenkään kertoa ketä hän ei lyö.

Joo. Okei. Mä olen huhujen mukaan nätti nainen. Käyn koirani kanssa päivittäin metsässä. Nytkö en voi mennä koska se on vaarallinen paikka? Millä perusteella? Siksi kun mies puhui Linnealle?

Ei saatana 😂😂

Sinä käyt koiralenkillä päivittäin metsässä on tietenkin täysin sama asia kuin se, että Linnea vaeltaa yksin. Ihan sama juttu. Kyllä. Onneks olet rohkea, koirasi kanssa. Jep.

Mikä logiikka tässäkin muka on? Kyllä minäkin kuljen kilometritolkulla koirani kanssa metsässä. Onko kyseinen koira joku tappajasuojelijaeläin? No ei tasan ole, nössö pikku eläin. Mitä eroa sillä on, onko koira mukana vai ei? Ei miehiä, tai ihmisiä ylipäätään, tarvitse silti pelätä. Kyllä se on toi Linnea joka tässä täysin ylireagoi.

Koska sinä et pelkää, on Linnean pelko väärää? Sinäkö siis määrität sen, miten Linnean pitäisi kokea erämaassa vastaan tulevien miesten oudot kommentit?

 

Oletko myös yöpynyt erämaissa nössön koirasi seurassa/ilman koiraa? Yksin.

Kuka sen sitten saa määrittää? Linnea yksin ja muiden on vaan nyökyteltävä?

Kyllä, Linnea saa kokea asiat ihan niinkuin hän kokee. Ei todellakaan muiden tehtävä ole sitä määrittää. Ethän sinäkään kysele omalle kohdalle vastaavaa.

Mille ihmeen omalle kohtaa?

Linnea saa kokea mitä lystää, mutta turha odottaa muiden myötätuntoa saati sitten mitään toimia tunteidensa varjelemiseksi, jos tunteensa vaikuttaa typerältä ylireagoinnilta.

Ja ihan samoin olen valmis keskustelemaan omista mahdollisista ylireaktioistani tai tunteellisuuksista, jos ja kun joskus aiheellista.

No miltä  sinusta tuntuisi, jos esim ulkonäkösi tai sulkupuolesi olis este sille, että voisit olla yksin metsässä?

Kyllä minäkin ihmetteleisin, jos joku tulisi minulle mustikkametsään ihmettelemään, että miten minä uskallan olla yksin mustikkametsässä, ja kun vielä olet noin kauniskin. Mitä helevattia? Kaunis ihminenkö ei voi mennä yksin metsään/marjaan/ kävelylle  tai muuten vaan viettää aikaa metsässä??

Sanotaanko noin myös miehille? Ihmetteleekö naiset jollekin miehelle metsässä, että miten tämä siellä uskaltaa yksin olla ja kun mies on vielä noin kauniskin/komeakin? Että kun tässä nyt tämmönen akkalauma on ympärillä niin pelottaako?? 

Ei kukaan ole yrittänyt estää Linneaa menemästä metsään. Joku, ehkä vanha ukko tai muuten sanoissaan ja ajatuksissaan varomaton on asiaa ihmetellyt. Vaikka tuo olisi täysin älyvapaa kysymys, niin ei siitä tarvitse ahdistua ja tehdä vidun etusivun juttua verorahoin. Voi vaan todeta, että olipa höpsö ukko.

 

On multa baarissa ja joissain töissä naiset kysyneet, että mitä tuollainen täällä tekee. Kai siitäkin olisi pitänyt loukkaantua. Ja on tietysti tullut naisiltakin sitä ihan oikeasti loukkaavaa kamaa silmille, mutta se on sitten eri tarina.

Vierailija
1552/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin että koskaan ei pelota turhaan? Kyllä mua ainakin miehenä on pelottanut, mutta varmasti pyhä sukupuoli tässäkin erehtymätön "

 

 

Taas kysyn, ja edelleen vilpittömästi, et miksi keskustelet naisten kanssa, kun koet noin suurta halveksuntaa meitä kohtaan? Mitä odotat saavasi näistä jutuista? 

Ensisijaisesti tää on addiktio. Toiseksi tää taitaa olla vähän kuin joku peli. Kolmanneksi varmaan jonkinlainen halu parantaa maailmaa, vaikka onkin selväksi tullut, ettei se keskustelemalla onnistu. 

Eikä mua erityisesti naiseutes kiinnosta. En siis varsinaisesti pyri hakeutumaan keskusteluihin naisten kanssa. Voisi olla hedelmällisempääkin keskustalla asiasta vain miesten kesken.

Varmaan miesvoitoisia alustoja keskuteluille löytyy. Vauvalla taitaa olla naisenemmistö. 

Ihmettelen lähinnä sitä, kun asenteesi on hyvin naisvihamielinen, et miks sit täällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1553/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta sano, kuin sen, että eilen mies katsoi turhapuro elokuvaa ja siinä sanottiin naisesta miljoona niin loukkaavaa asiaa varmaan 15 minuutin sisällä, että siinä ei joku Linnean sanominen ole mitään.  Mieskin vaihtoi sitten kanavaa, kun ei kai jaksanut kuunnella.  Joo joo, en sanonut miehelle mitään, eikä se edes tiennyt, että kuulin mitä hän katsoi. Oltiin eri huoneissa.

Että semmostakin paskaa on saanut suoltaa ihan ilman, että kukaan on asiaan puuttunut mitenkään. Kyllä miehet on naurettavia, kun pillittävät  noin pienestä. 

Vierailija
1554/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen telkkarista Poliisit-sarjan jaksoa. Poliisit pysäytti yhden auton, josta nousi kolme miestä. Poliiseja oli kaksi, heistä toinen sanoi kameralle, että tuollaisessa tilanteessa on väkivallan uhka ja heidän pitää olla varuillaan. Siis kaksi isokokoista miespoliisia pamppuineen ja lamauttimineen ja he oli varuillaan. Miksi? Miehistähän ei koskaan ole kenellekään mitään vaaraa?

Ei kukaan ole sanonut, että ei saisi olla yhtään varuillaan 

No sitähän tässä on sivu tolkulla toitotettu. Naiset ovat hysteerisiä, neuroottisia, ylen aivopesemiä ym. koska ovat varuillaan miesten suhteen. Ja kun joku on joutunut miehen hyökkäyksen kohteeksi, pitäis sekin ymmärtää vain yksittäistapauksena. Vaikka usean karhun kanssa selvinnyt iilman hyökkäystä. Nekin vissiin yksittäistapauksia, kun karhu ei raadellukaan.

Oletko oikeasti vajaaälyinen vai esitätkö retorisesti?

Noihan on suoraan ketjusta, noi pointit. Ovatko siis niiden kurjoittajat vajaaälyisiä, vai mitä sinä et ymmärtänyt?

Pointit ovat juuri vaj.ukkien olkiukkoilua ja kirsikkana kakkuun vakavissaan esitetään, että yksittäistapauksen pitää antaa määrittää kaikki, jos se osuu itseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1555/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muuta sano, kuin sen, että eilen mies katsoi turhapuro elokuvaa ja siinä sanottiin naisesta miljoona niin loukkaavaa asiaa varmaan 15 minuutin sisällä, että siinä ei joku Linnean sanominen ole mitään.  Mieskin vaihtoi sitten kanavaa, kun ei kai jaksanut kuunnella.  Joo joo, en sanonut miehelle mitään, eikä se edes tiennyt, että kuulin mitä hän katsoi. Oltiin eri huoneissa.

Että semmostakin paskaa on saanut suoltaa ihan ilman, että kukaan on asiaan puuttunut mitenkään. Kyllä miehet on naurettavia, kun pillittävät  noin pienestä. 

Turhapurossahan todennäköisesti naisen pilkkaamisella on oikeasti haluttu tuoda esiin niiden pilkanneiden ukkojen junttiutta ja nauraa sille. Nykynaiselle liian vaikea konsepti. Turhapuro on vuonna 2026 kansan älymystön taide-elokuva. Hyvää yötä!

Vierailija
1556/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin että koskaan ei pelota turhaan? Kyllä mua ainakin miehenä on pelottanut, mutta varmasti pyhä sukupuoli tässäkin erehtymätön "

 

 

Taas kysyn, ja edelleen vilpittömästi, et miksi keskustelet naisten kanssa, kun koet noin suurta halveksuntaa meitä kohtaan? Mitä odotat saavasi näistä jutuista? 

Ensisijaisesti tää on addiktio. Toiseksi tää taitaa olla vähän kuin joku peli. Kolmanneksi varmaan jonkinlainen halu parantaa maailmaa, vaikka onkin selväksi tullut, ettei se keskustelemalla onnistu. 

Eikä mua erityisesti naiseutes kiinnosta. En siis varsinaisesti pyri hakeutumaan keskusteluihin naisten kanssa. Voisi olla hedelmällisempääkin keskustalla asiasta vain miesten kesken.

Varmaan miesvoitoisia alustoja keskuteluille löytyy. Vauvalla taitaa olla naisenemmistö. 

Ihmettelen lähinnä sitä, kun asenteesi on hyvin naisvihamielinen, et miks sit täällä...

Miesten alustoille sille nauretaan niin se ei voi käydä  niissä. Uskaltaa käydä vaan täällä vauvalla haukkumassa naisia :D

Vierailija
1557/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltähän miehet ajattelisi, jos heille tultaisiin sanomaan, kun ovat metsässä, että miten noin komea mies uskaltaa olla yksin metsässä?

Varmaan miettisivät, että oliko tuo sanoja ihan järjissään.  Mitä hel`*vettiä se ulkonäkö siihen kuuluu, että uskaltaako olla yksin metsässä.

Ehkä niin. Voisi naurattaa. Ja se siitä sitten

Vierailija
1558/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin että koskaan ei pelota turhaan? Kyllä mua ainakin miehenä on pelottanut, mutta varmasti pyhä sukupuoli tässäkin erehtymätön "

 

 

Taas kysyn, ja edelleen vilpittömästi, et miksi keskustelet naisten kanssa, kun koet noin suurta halveksuntaa meitä kohtaan? Mitä odotat saavasi näistä jutuista? 

Ensisijaisesti tää on addiktio. Toiseksi tää taitaa olla vähän kuin joku peli. Kolmanneksi varmaan jonkinlainen halu parantaa maailmaa, vaikka onkin selväksi tullut, ettei se keskustelemalla onnistu. 

Eikä mua erityisesti naiseutes kiinnosta. En siis varsinaisesti pyri hakeutumaan keskusteluihin naisten kanssa. Voisi olla hedelmällisempääkin keskustalla asiasta vain miesten kesken.

Varmaan miesvoitoisia alustoja keskuteluille löytyy. Vauvalla taitaa olla naisenemmistö. 

Ihmettelen lähinnä sitä, kun asenteesi on hyvin naisvihamielinen, et miks sit täällä...

Miesten alustoille sille nauretaan niin se ei voi käydä  niissä. Uskaltaa käydä vaan täällä vauvalla haukkumassa naisia :D

Etkö sä sit "naura"? Vai eikö akkojen nauru tee haavaa, koska olette heikompi sukupuoli?

Vierailija
1559/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisk  sen pitänyt kysyä "miten noin ruma tyttö..." ettei feministit suuttuis7?

Edelleen: miksi helvetissä mieten pitää ottaa naisen ulkonäkö puheeksi missään tilanteessa? Eikö ne osaa puhua naisille kuten ihmisille yleensä puhutaan? Varmaan ne toisen miehen kohdatessaan ihmettelee "eikö noin komeaa miestä pelota täällä metsässä".

Vierailija
1560/1615 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vähä ku aikanaan luokkaretkellä, et yhtä tyttöä pisti kärpänen peppuun

P-alueen vessassa. Oli isoa kakkaa tekemeässä.

Kurkitko sinä sieltä oksanreiästä vai miten tiedät noin tarkkaan mitä tyttö oli siellä tekemässä? Taidat olla pervo.